Onko kukaan täältä koskaan harrastanut pelisuunnittelua alkoholi apulaisena? Vähän respektiä ZUNille.
Mitä parissa firmassa menoa nähneenä, niin ei niissä ihan jokaista riviä selvinpäin koodattu (eivät tosin olleet pelifirmoja). Yukiconissa oli mielenkiintoinen kunniavierasohjelma pelien tekemisestä, jossa kävi ilmi, että kännissähän ne erään pelin zombien äänet olivat tehty.
Kännikoodaaminen sopii lähinnä rutiinikoodin vääntämiseen, jossa ei tarvitse paljoa miettiä, ja alkoholi auttaa siihen, ettei jää miettimään liikoja (muistakaa sitten ottaa varmuuskopiot ennen kokeilemista).
Tää kysymys on ollu mulla kielen päällä jo vähän aikaa. Elikkäs, juoko tääl porukka coneissa/mitä/paljonko/onks örveltämistä/krapulaa?
Ihan tutkimus syistä kysyn.
Pahempaa örveltämistä pyrin välttämään, sillä seuraavana päivänä olo olisi liian jumissa, kun pitäisi hengailla ja ehkä myös ajaa kotiin autolla. Useimmiten olen conit selvinpäin ja korkeintaan illalla otan jotain, mutta tulevan Mimiconin yhteydessä ehkä pussikaljoittelua enemmänkin, kun lupasin muutamalle tarjota.
Juomina yleensä ovat lonkerot, ja kuten tässä langassa parikin on todennut, niin Alkon 5,5 % lonkerot maistuvat paremmille, kuin maitokauppojen 4,7 % lonkerot. Ero noissa on se, että 4,7 % lonkerot ovat valmistettu suoraan käymällä (ovatko ne siis kiljua?), kun taas Alkon 5,5 % ja vahvempiin on laitettu viinaa.
Vesi paras
Sekin sitten tuolloin seuraavana aamuna.
Vettä kannattaa juoda jo ennen nukahtamista/sammumista, sillä sen pitäisi vähentää krapulaa.
^ Ei jumalauta. Kiinnostukseni heräsi ja kävin läpi lähes kaikki. Kuten aiemmin jo totesin, et juurikaan juo koska olen nirso mutta osa noista näytti todella mielenkiintoisilta että kyllä sieltä jotain hyvää saattaisi löytyä jopa meikäläisellekin.
Drinkeistä saattaa tosiaan löytyä ihan mukavia makuja, jos ei olut, viini tai väkevät sellaisenaan maistu. Vaikka sitten sitä jekkukolaa, tai omenalimonadia maustettuna kossulla.
Töhö-juomia jonkun luona, hmmh?
Tämä saattaisi ehkä toimia jonkin conin yhteydessä.