En ole. Lampaiden kanssa olen vain sen verran tuttu, että tiedän niiden villasta tehtävän hyviä kosteutta siirtäviä vaatteita, ja niiden lihan maistuvan oikein hyvältä lautasella oikein laitettuna.
Lainaus käyttäjältä: Roppari - Tammikuu 21, 2014, 16:46:28En ole. Lampaiden kanssa olen vain sen verran tuttu, että tiedän niiden villasta tehtävän hyviä kosteutta siirtäviä vaatteita, ja niiden lihan maistuvan oikein hyvältä lautasella oikein laitettuna.oukeih...Siis Sateenkaarilammas on mun ja erään ystäväni vitsi, josta mie lähin muotoilemaan sarjakuva hahmoa... jonka tarinat perustuvat hieman oman ja kavereiden elämään. tyyli on tarkotuksella hyvin tökeröä paint piirustuksia.Spoiler (click to show/hide)Sateenkaarilammas on kokis riippuvainen. mutta kun lammas hän on... joten kokis on hänen mielestään tarjotaan nurmella maustettuahän on myös esiintynyt Juhozkin töissä.Spoiler (click to show/hide)
^ Pistetään viel pari lisää.Spoiler (click to show/hide)Nopea cameo muiden hahmojen baarireissulla.Lampaan näkemys jekkubatterystä.Animooted.
Ei sitä noin vaan unohdeta.
Joskus aikanaan tein Monster girl-oc:n.. pitkästä aikaa piirustelin. Kädetön limatyttönen. Yeh.Spoiler: limatissit (click to show/hide)
Spoiler (click to show/hide)Spoiler (click to show/hide)