Satori on käynyt monesti mielessä! Voisin alkaa tehdä suunnitelmia sen toteuttamiseksi. Pöyheä hame ja pitsiä ; __ ; <3
Meidän foorumin Chiru teki vuosia sitten Koishin, joten häneltä voi ehkä kysellä neuvoja kolmannen silmän »suonien» väsäämisestä.
Itse olen ainakin yhden tutun kanssa pohdiskellut, että »suonet» voisi askarrella pehmeästä, sileäpintaisesta kumiletkusta, johon pujottaisi sisälle melko vahvan metallilangan. Tällöin silmän ja »suonien» asentoa voisi muokata eri poseerauksia varten vaikka kesken esiintymisen. Onko kukaan kokeillut tämäntapaista tekniikkaa? Millä maalilla tai muulla värillä letkun voisi pinnoittaa niin luotettavasti, ettei väri lähtisi letkua väännellessä hilseilemään?
/sisäänliuku
Omat putkeni on tosiaan tehty ohuesta muoviletkusta, joka on taipuisaa, mutta kuitenkin tarpeeksi jykevää pysyäkseen suht hyvin ilman rautalankaa. Letku oli myös lämmöttä muokattavaa jolla tein sen pikkuisen sydämen letkuun. letku oli myös valmiiksi sinistä, joten Koishille sitä ei tarvinnut maalata paljoa (vain ne violetit liukuvärit) Satorin kanssa asia tosin olisi toisin. Ihan hyvin nuo spray-maalilla maalatut violetit kuitenkin pysyi. Satorille kannattaisi ehkä etsiä kirkasta putkea, jonka voi tarvittaessa vaikka maalata sisältä, jolloin se olisi ehkä kestävämpi (en lupaa tätä, kannattaa tehdä kokeiluja). Satorilla voisi toimia ehkä paremmin lörpömpi putki, johon tiettyihin kohtiin lisää rautalankaa. Kannattaa hankkia tarpeeksi paksua rautalankaa, itselläni on
aika isoissa rakennelmissa riittänyt 3mm.
Minulla ei näköjään ole tuosta häntärusettihommasta netissä kuvia, joissa se näkyisi kunnolla... /edit
onhan mulla jotain kuvamateriaaliaHartin Satorisuunnitelmat ovat ehkä hieman innostaneet minua ehkä tekemään Koishicossi 2.0, putket olisi jo valmiina, mutta kaiken muun varmaan tahtoisin tehdä uusiksi.
Loppuun turhana huomautuksena se, että kirjoitin tätä niin intohimoisesti että nuudelini jäähtyivät. rip.