Viimeinen lomaviikko. Helvetti. Ei saatana. Miten tästä kriisistä selvitään?
Tässä vaan kypärä päässä odotan maailmanloppua ja syön sipsiä. Sipsiä? Taas? Kyllä. Olen lomani aikana herkutellut aivan liikaa, onneksi on kuitenkin ollut rullaluistelu ja pokemon go tasapainottamassa. Ehkä loman loppuminen onkin siunaus vitsauksen vaatteissa? Ei voi olla.
Toisaalta raha alkaisi maistua pikkuhiljaa, on tässä tullut tehtyä hankintoja ja vähän reissattuakin. Pohjoisen reissulla meni yllättävän vähän rahaa kun ei tarvinut itse maksaa juuri mistään. Suurin menoerä taisi olla menomatkan bensat ja raatteen portin museon kahvilasta ostettu itäsaksalainen AKM pistin, jollainen isälläni oli, mutta joka hävisi muutossa.
Reissun jälkeen ei sitten olekkaan bensaa juurikaan kulunut, mitä nyt linnan mäellä käytiin työpaikan tarjoamilla rannekkeilla. Samalla sitten varustelekassa vähän shoppailemassa romua. Ihan hyviä diilejäkin tein, sain britti issue mk.6 kypärän 25 eurolla facebook kirppikseltä. Leukaremmi tosin puuttuu.
Ainiin! Vietnam pyttyni mitchell-kypäränpäälliseni saapui viimein. Paskiainen kävi lähipostissa jo kertaalleen keväällä, en silloin saanut postin saapumislappua ja paketti palasi kiinaan ja sieltä se sitten lähetettiin uudelleen suomeen.
Mistäs minä kirjoitinkaan? Ai niin loma loppuu. Mitäs sitä sitten tällä viikolla vielä jaksaisi ennen kuin arki lyö halolla takaraivoon.
Kai sen Ghost in the shell stand-alone complex elokuvan voisi vielä jossain vaiheessa vilkaista niin olisi koko sarja katsottu tässä kesän aikana. 5/5 tähän asti.
Tämä jaarittelu oli nyt tässä, Jonne out.