Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - Hagane productio

Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 ... 39
46
恋色屋 - Fall of Hart

Löysinpäs kivan kipaleen tiistai-iltaani. En tiedä onko tuo nyt sitten hieman surullinen vai iloinen (tai kenties jotain siltä väliltä) arrange Hartmann's Youkai Girlistä mutta pidän siitä kovin. Nimi ei kyllä ole mikään vihjaus uusimman jäsenemme Hartin suhteen (ellei tämä itse ota ja lähde tältä foorumilta).

47
Omat teokset / Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« : Lokakuu 27, 2015, 13:38:48 »
^ Jos nyt cossaamisesta puhutaan ylipäätään niin nyrkkisääntönä on se että kannattaa cossata hahmoa josta pitää, joka saattaisi sopia omaan kehoon. Tulee helposti paska tai pakotettu olo jos hahmo ei olekaan mieleinen jollain tapaa. Jälkikäteen saattaa vituttaakin jos on paljonkin rahaa heittänyt kyseiseen cossiin ja se cossi jää siihen. Ehdotukset on aina jees, mutta kannattaa oikeasti kokeilla hieman miettiä niitä omia suosikkeja yleisyydestä huolimatta ja yrittää päätyä johonkin niistä. Itselläni on vielä auki minkä Töhön tulen tekemään Yoshikan jälkeen. Koska Yoshikan myötä olisi TOP3-suosikkihahmoni cossattuna, vieläpä suosikkijärjestyksessä (Mokou #1, Shou #2, Yoshika #3).

48
Esittele itsesi / Vs: Uusi täällä!
« : Lokakuu 26, 2015, 22:58:42 »
No terveppä terve! Älä turhia ujostele vaan avaa suutasi toki enemmän tulevaisuudessa. Ja crossaamisen suhteen saat täällä vain peukkuja ja kannustusta. Se vasta jos mikä on cossaamisessa jännää jos uskaltautuu toisen sukupuolen rooliin.

Minkä värinen olisi sukellusveneesi?
Mikä eläin olisit jos saisit olla ihan mikä tahansa muu kuin ihminen?
Suosikkithemejä Tööhööstä?
Entä sovituksia?

49
Omat teokset / Vs: Teen biittei
« : Lokakuu 26, 2015, 11:41:15 »
No nyt kyllä.

Pistetään alotukseks vaan tällanen nopeesti väsätty kasaritykitys.
http://soundcloud.com/masturbo-1/gensokyo-shotgun-justice-80s
Approovaan tätä. On muuten todella HC. Ja vieläpä yhdestä erittäin kauniista themestäkin vieläpä.

50
International / Vs: Nordiskt samarbete
« : Lokakuu 24, 2015, 11:57:29 »
Just wanted to check with you if there are any upcoming events in Finland we should be aware of and aim to attend.
In January there will be Desucon Frostbite (R18), in February Yukicon, in June Desucon (R18 too, this year it was decided that next year it will be R18 like it's sister convention Frostbite, that became R18 two years ago). And then there's Animecon in July. And the best of the cake; Tracon in September. Those are the biggest events here in Finland. There's lots of smaller ones, but they are not probably that great for a visit all the way from Sweden.

That crossplay cruise is still on my book and would at the very least get me off my lazy ass in working on my Yakuza Miko Reimu concept.
Noice. Gotta love all kind of yakuza/gangster stuff there's of Touhou. And the few arranges with such a feel. Oh the joy.

I will be probably the only gal attending the whole cruise as other ladies here are either shy or just poor (just like me but f*ck that, I want to go on a cruise with fellow Touhous, money ain't stopping mighty me).

51
Esittele itsesi / Vs: Nyt se on tehty
« : Lokakuu 18, 2015, 20:54:31 »
No terveppä terve! Älä suotta ujostele, muistan itsekin 16-kesäisenä tänne liittyessäni kuinka nämä aikuiset miehet ja satunnaiset tytyt pelottivat. Ovat mukavaa sakkia ja täällä ei purra ketään muuta kuin minä jos joku rupeaa ryttyilemään (ง •̀_•́)ง

Minkä värinen olisi sukellusveneesi?
Mikä eläin olisit jos saisit olla ihan mikä tahansa muu kuin ihminen?
Suosikkithemejä Tööhööstä?
Entä sovituksia?

52
Off-topic keskustelu / Vs: Mukavia asioita harmaassa arjessa II
« : Lokakuu 14, 2015, 09:48:27 »
Tilipäivä \o/ Joka kuukauden kohokohta. Tuli rahat juuri sopivasti, koska huomenna lähtö Jyväskylään ottamaan varaslähtö Kosuconiin. Also kaveri tulee tänne tänään taas pelaileen kuten eilen. Onnistuttiin eilen rikkoon peli tappamalla random vihu ja yhtäkkiä cutscene keskeytti sen > Cutscenen jälkeen vihu oli kuolemisanimaationsa keskivaihees ja se oli keskeytyny siihen. Leiju siinä eikä liikkunu yhtään. Naurettiin ja mietittiin millä todennäköisyydellä niin pysty tapahtuun, koska usein tuollases tilantees vihu joko karkaakin kuolemanhyökköyksestä tai sitten se kuolee kiltisti cutscenen jälkeen.

53
Moderni audiovisuaalinen kulttuuri / Vs: Mitä pelaat juuri nyt?
« : Lokakuu 13, 2015, 18:58:57 »
^
Jos omistat PS3-ohjaimen niin toimi seuraavanlaisesti:

Lataa ja asenna tämä.

Sitten mene tänne, tarkista vaatimukset ja lataa viimeisin versio ja noudata toimintaohjeita tuossa foorumipostissa. Itse latasin aikoinaan ja toimii kuin unelma.
Tai sitten lataa suoraan DS3 Toolin. Itse suosin sitä, tai oikeastaan siitä vielä parempaa versiota eli Better DS3 Tool. Tuo normi toimii netin avulla, mutta se on oleellinen osa joka täytyy ensin asentaa että pystyt käyttämään Betteriä, joka on paljon yksinkertaisempi ja parempi kuin normi eikä vaadi nettiyhteyttä toimiakseen. Käyttänyt pari vuotta tuota normia ja nyt vuoden Betteriä. Toimii hyvin ja pystyy PS3-ohjaimen asetusten lisäksi emuloimaan Xboxin ohjainta. Normilla pystyy vetään myös PS2 ja PS1-asetuksilla, mutta kukapa niitä tänä päivänä tarvitsee.

54
Omat teokset / Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« : Lokakuu 12, 2015, 17:41:11 »
Ja ajattelimme tosiaan että hulavanne voisi toimia shimenawan ytimenä, onko mielipiteitä tai vastalauseita tämän suhteen?
Ei paha idea. Itsen "köyden" siihen ympärille tekisin niin että tekisin jumalattoman pitkän matopötkön kankaasta, jonka täyttäisin vanulla (en kuitenkaan ihan hirvittävän pullolleen, mutta kuitenkin niin että siinä olisi volyymiä) ja sitten lähtisin sitä köysimäisesti kiertämään tuon vanteen ympärille (asioiden selittäminen on vaikeaa ja pikaisesti tekemäni kvua varmaan vain hämmentää enemmän). Perinteinen Erikeeper käy ihan hyvin, mutta jos omaat pikaliimaa niin suosittelen sitä ainakin kankaan kiinnittämisessä itse vanteeseen. Liima joka tulee pötkylään itsessään on sitten ihan oma preferenssi, vaikka sen liimailu ei välttämättä ole pakollista.

Shoun pagodan köysimäisen reunuksen tein siten, että otin housuista jäänyttä paksuhkoa kangasta (kollegetrikoo muistaakseni) kahden pitkän palan muodossa. Siitä sitten lähdin pyörittelemään näitä kahta pitäen toista päätä paikoillaan, josta hiljalleen nämä kaksi vieruskaveria lähti yhdistymään köysimäiseen muotoon. Sitten vain pikaliimaa saatanasti pagodan pohjan reunoilla ja "köysi" siihen kiinni. Jokaisen välin kävin vielä liimalla ja lopuksi maalasin koko komistuksen. Softis oli väriltään vaalean sinistä ja kangas valkoista. Käytin ihan tavallista akryylimaalia, jonka sekoitin ruskeasta ja valkoisesta. Ujutin sekaan ihan inusen oranssia, jotta väristä tuli tuollainen jännä. Tein aikoinaan ihan blogipostauksen kyseiselle pagodan teolle, jossa jaarittelin myös Kupliista jne. Para-aikaa tosiaankin koko komeudessa ei ole kattoa, koska irroitin sen korjausta varten. Mokoma paske oli muutenkin vinossa ja epäsymmetrinen pohjasta, sekä yksi kolhu pitäisi korjata ja maalata.

55
Kiitos Smean ja muutaman muun ihanan koodaajaan, jotka pari kuukautta sitten sai ulos uuden hackin jolla pystyy launchaan Youtube-sovelluksella homebrewin ja täten pelaamaan kaikkien alueiden pelejä jne. 3DS:n haxaaminen on todella vaikeaa ja Nintendo hönkii jatkuvasti niskaan tuuppaamalla uusia päivityksiä sun muita jotka rikkoo nämä hackit ja pahemmassa tapauksessa poistaa eShopista sovellukset, joista näitä homebrewin mahdollistamia madonreikiä löytyy. Jatkuvasti tulee uusia tapoja saada tämä homebrew pyöriin omalla konsolilla ja itkin oikeasti ilosta kun tuo Youtube-hack tuli ulos. Äkkiä Amazoniin ja tilaukseen lähti Danball Senki Wars, jota olin jo himoinnut jonkin aikaa, mutta en ollut viitsinyt ostaa varastoon koska Eurooppalainen konsoli > 3DS regionlockattu > Peli julkaistu vain Japanissa > Vittu, ei mitään järkeä ostaa japanilaista konsolia yhden pelin tähden.

Pelasin tuon pelin eilen läpi ja oli kyllä aikamoista settiä. Sen siitä saa kun myy sielunsa jollekin sarjalle ja heittää jatkuvasti rahaa sen suuntaan. Totesin moneen kertaan kuinka tämä peli poikkesi animesta huomattavasti, vaikka osasinkin odottaa että muutamia asioita on tehty erilailla, koska se seurasi tapahtumia aivan eri henkilöiden näkökulmasta kuin anime. Muutamia kohtauksia oli uudelleen animoitu animesta ja pari kierrätetty sellaisenaan, mutta suurimmaksi osaksi anime cutscenet oli aivan uusia, josta pidin paljon. Ne olivat aika lyhyitä, mutta ihan huolellisesti animoitu kun vertaa moniin kyseisen kauden jaksoihin.

Kesällä hommasin PSP:n varta vasten että saisin pelattua sarjan kaksi ensimmäistä peliä, joista ensimmäisen pelasinkin läpi ja aloitin toisen runnin hard-modella. Toinen peli jäi kesken, ihan hyvästä syystä: Animena se oli selkeästi pakotettu jatko-osa, jota oli pitkitetty liikaa ja koko kausi oli melkolailla samaa ympäriinsä juoksemista > Tehdäänpäs tän pohjalta peli ja skipataan joitain osuuksia. Ja tehdään viimeinen arc DLC-muotoon, koska reasons. Monen hahmon levuttaminen oli kaiken lisäksi kamalaa, kun jatkuvasti eli ihan ummikkona siitä milloin ja missä milloinkin joutuu eri hahmoilla pelaileen. Levuttaminen tuossa pelissä vaikutti olevan hidasta ja vaikeaa. Ja framerate kusi jatkuvasti, hidastaen ja vaikeuttaen pelaamista. 3DS:lle tehty remake ei korjannut tuota ongelmaa. Kiitos tästä Level-5. Eka peli ja sen kaksi remakea nimeltä Boost (jonka itse pelasin) ja Baku Boost 3DS:lle, oli siitä jees että se oli se joka sarjan aloitti. Sen pohjalta tehtiin anime, joka seurasi todella hyvin peliä, tuoden mukaan muutamia omia juttuja jotka avasivat hieman joidenkin hahmojen taustoja, pelin jättäessä juuri nämä muutamat seikat täysin varjoon.

Mutta takaisin itse Warsiin, josta pitikin puhua. Animen olen katsonut moneen kertaan ja kun pelin sain hyppysiini, ei siinä voinut kuin hönkiä ja ryhtyä suunnittelemaan itselleen joukkueet, jotka koostuisivat ofc suosikkihahmoista (vasta pelin läpi saatua sain avattua uupuvat hahmot ja läntättyä ne joukkeisiini). Aikaisemmat pelit keskittyivät enemmän oman robonsa kustomointiin ja niillä fyysiseen taisteluun, kun taas Wars otti hieman vakavemman suunnan ja sotasimulaattorihan siitä aikalailla tuli. Hahmot oli jaettu muutamaan eri virtuaalivaltioon: Harness (valtio, johon pelaaja tungetaan, koostuu pienestä alueesta Brasilian etelä-rannikolla), Jenock (Japani), Arabista (Pohjois-Amerikka, Väli- ja loput Etelä-Amerikasta), Rossius (Venäjä, loput Aasiasta, hieman Keski- ja Etelä-Eurooppaa sekä Afrikkaa, Australia ja Oseania), Glenschteim (Pohjois-Eurooppa, pääasiassa Pohjoismaat), Londonia (Länsi-Eurooppa), Porton (Tyynenmeren saaret, mm. Havaiji), Crusade (pieni pala Kanadaa+Gröönlanti, Arabista otti ja valloitti aika alussa peliä, pyyhkien koko virtuaalivaltion pois maailmankartalta). Ja myöhemmin mukaan liitty Ezeldarm, joka vei Rossiukselta hieman alueita, koostuen aluksi pienestä osasta Etelä-Afrikkaa ennen laajentumistaan vieden Venäjän eteläosasta palasen.

Pelailu oli pääasiassa sitä että overworld mapissa valkkaat seuraavan lähimmän pisteen ja lähdet valtaamaan sitä (Suomi ei saanut valtauspistettä, lähin oli Norjan pohjoispuolella) > Valkkaat 1-5 joukkuetta mukaan tehtävääsi, riippuen mikä tehtävä on ja monta joukkuetta se tarvitsee/sallii > War time start. Kynällä piirrät viivoja näyttöön ikään kuin tehden reitin yhdelle joukkueelle vuorotellen. Samalla nistittiin vihollisia ja välillä pääsi ihan fyysisesti hakkaamaan vihollisten roboja, vaikka suurimmaksi osaksi sitä sai katsella kun AI hoiti taistelun mapilla. Tehtäviä oli aina pari erilaista: capture flag/s, vihollisarmeijan komentajan nistiminen tai sitten koko vihollisen armeijan lahtaaminen. Muutamissa story missioneissa hakattiin ofc bosseja. Robojen kustomointi oli hieman yksinkertaisempaa kuin aiemmin, sillä nyt jokainen yksilö oli periaatteessa saman arvoinen koneistoltaan. Eli ei päässyt enää hifistelemään oman robon sisäisillä osilla, koska moista ei voinut tehdä. Nyt se armor frame oli asia joka vaikutti performanssiin, kun aiemmissa peleissä se oli pienemmässä osassa, taaten sen että periaatteessa heikoimmatkin framet pystyi saamaan tappokoneiksi kun laittoi sisälle oikeat osat. Nyt jokaisella robolla oli kaksi erilaista arvoluokkaa kertomassa kuinka hyvä kyseinen armor frame on: HP ja defense, asteikolla S>A-F, joista S oli ofc se paras. Omat roboni usein olivat sitä luokkaa että jompi kumpi arvoluokista oli A ja toinen B. Robot S-arvolla omasivat useimmiten toisen arvon C:nä, eikä miulla ollut usein tarpeeksi korkeaa leveliä moisten rakentamiseen. Ja juuri tätä rakennuslevua sai korotettua valtaamalla tietyt alueet, mutta sepäs oli vittumaista kun sai vain vallattua aina alueen omien alueiden vierestä > Niin saatanasti hidasta etenemistä kartalla kohti näitä tiettyjä alueita. Sama koski myös aseiden rakentamista, joka oli vielä vittumaisempaa koska nämä rakennusjutut niiden suhteen oli jaettu vieläpä eri aseryhmiin. Vasta pelin loppupuolella sain vallattua alueita jotka nostattivat kilpien rakennuslevua > Fuck this shit. Eri hahmot kun vieläpä erikoistuvat eri aseisiin ja jos equippaat heille juuri nämä preferoidut asetyypit, taat parhaimman performanssin heille > Jatkuvasti alilevuissa aseita tietyillä hahmoilla > Liian alhainen rakennuslevu tietyille asetyypeille > Kiitos muroista. Rocket launcherit ja kahden käden aseet (snipu, rynkky) oli pitkään heikoilla, mutta sitten se kääntyikin toiste päin ja pitkään olin itse heikoilla miekkojeni kanssa :---D Joukkueeni snipu oli aika OP pitkän aikaa, kunnes sain itselleni loppupelistä kiitos, story missionin, uuden armor framen ja siihen kuuluvat miekat. Kahdessa ekassa pelissä hammer-luokan aseet (hammer, axe, scythe) oli aika OP, mutta tässä ne tuntui olevan aika tasoissa muiden kanssa. Kiitos tästä pelin tekijät, koska itselleni oli heitetty preferoiduiksi aseiksi miekat (long sword, rapier, heavy sword) ja pyssyt (pistol, shotgun). Olisin kironnut heidät suohon jos hammerit olisikin ollut parempia, koska itse en olisi voinut hyötyä niistä. Noh, oli miulla joukkueessa snipuni lisäksi eräs joka preferoi hammeria. Mutta silti.

Josta päästäänkin tähän joukkue-juttuun. Yksi joukkue koostui neljästä henkilöstä: Kapteeni, kaksi taistelijaa ja mekaanikko. Kapteenilla ei ollut muuta virkaa kuin se että jos missionissa pääsit fyysiseen taisteluun, oletuksena pelasit kapteenilla. Ja tämän robon naama näkyi kartalla. Ofc pystyit pelaamaan jommalla kumalla muulla jäsenellä, jos halusit, mutta vaihto kesken taistelua oli aika tyhmää/tylsää/hidasta/turhaa. Mekaanikot nimensä mukaan oli mekaanikkoja. Eivät osallistuneet sotaan, vaan kunnostivat robojasi. Eri mekaanikot erikoistuivat eri armor frame-tyyppien rakentamiseen, mahdollistaen sen että pystyit tekemään niitä. Sama aseiden kanssa. Oman tiimini mekaanikon kävin vartavasten hakemassa Jenockilta, tarkalleen ottaen heidän kolmannelta joukkueelta, koska oletuksena olleen mekaanikkoni vaihdoin toiseen joukkueeseen (hahmopreferointi, höhö). Valtaamalla eri alueita pystyi saamaan eri hahmoja auki hahmolistaan, joita pystyi sitten ostamaan rekrytoimaan riveihinsä. Kyllä se siis maksoi aina. En tiedä millä perusteella, mutta mitä pidemmällä olit kartalla, sen kalliimpia hintoja uudet hahmot heitti jos heitä halusi värvätä. Osa hahmoista oli aika paskoja ja geneerisiä. Kuitenkin, pelin päästyäni läpi, värväsin toiseksi joukkueekseni animen päätähtenä toimineen Jenockin ensimmäisen joukkueen. You are my bitches now. Ja ofc värväsin kaksi hahmoa, joista toisen tiesin kutsuvan miuta senpaiksi mutta toinen tuli ihan yllätyksenä. Oma kouhai-haaremi. Fiils guud män.

Vaikka stoori onkin läpi, alueita on vielä vallattavana toistakymmentä. Peliaika atm on 91 tuntia, joista 20h on kulunu idlaamiseen. Ja eri aseita ja armor frame on unlockattavana vielä aivan liikaa. Sekä aiemmista peleistä tuttu ranking battle > yritä kohota listalla ylemmäs hakkaamalla AI:n ohjaamia kolmen hengen tiimejä fyysisessä taistelussa. Kuulemma moisen hakkaaminen avaa kahden aiemman kauden päähahmot, oman husbandoni suosikkini mukaan lukien, rekrytoitavaksi. Kyllä muutenkin olen moista nuorta miestiä katsellut tässä pelin aikana, hän kun sattuu olemaan Harnessin, virtuaalivaltioni, varakomentaja. Oikea komentaja istui pääasiassa koulun terkkarilla, koska se oli tämän naikkosen päähomma :3c Not bad. Pelin musiikki oli hyvää kuten aiempiekin pelien, jotka oli lainattu animeenkin. Rei Kondoh osaa hommansa, sillä muutama soundtrack nostatti aina niskakarvat pystyyn. Ōkami -peliin hän tekikin muutaman suosikkikipaleeni. Pelin tunnari oli heikoimmasta päästä, mitä koko sarjan aikana on nähty. Visuaalisesti pidin siitä, mutta se oli loppupeleissä sekava ja biisikään ei niin hyvä kuin muiden pelien, animesta puhumattakaan (ekan kauden toinen tunnari sekä Warsin molemmat tunnarit ehdottomia suosikkeja, ensimmäisen pelin ja sen remaken tunnarit kans täyttä nannaa).

Summary: Kämmenen kokoiset lelurobot ovat kivoja.

56
Kensokyrön yleinen keskustelu / Vs: Touhou-anime?
« : Lokakuu 09, 2015, 18:50:58 »
Nähtävästi Gensou Mangekyou/Fantasy Kaleidoscope Ep6 tulee tapahtumaan 18. päivä tätä kuuta, jos on vuodatettuihin kuviin uskominen. Viittasin siis siihen että saavatko he sitä ulos ajallaan, EoSD:n viimeisen osan kanssa kun kävi niin että deadline lähestyi ja jotain oli vielä kesken (oliko sitten jakso itsessään kesken vai eivätkö olleet saaneet levyjä tapahtumaan mennessä käsiinsä). Juopunutta Youmua tiedossa. Ja Mokouta Keinen kanssa! Tiedä sitten kuinka pikakelaukseksi tuokin jakso menee kun ensimmäinen osa PoFW:ia ei ollut mitenkään kummoinen.

57
Off-topic keskustelu / Vs: Selkounet - Lucid Dreaming
« : Lokakuu 08, 2015, 10:06:01 »
Käsittääkseni Maribelin sukunimi kirjoitetaan latinalaisin kirjaimin Hearn, ja yhteys Lafcadio Hearniin on vahvempi.
Onko sattumaa että kyseinen heebo otti japanilaiseksi sukunimekseen vieläpä Yakumo? THIS CAN'T BE COINCIDENCE.

Mutta en näe mitään väärää siinä ettei Maribelia voisi verrata myös Keath Hearneen. Vaikka Lafcadio Hearn onkin kuulemma se oikea inspiraatio.

Josta päästäänkin juuri tähän:
Touhou Wiki: »Also, ZUN was asked in a high school open lecture about the relation between Maribel and Yukari, ZUN said that there was this Lafcadio Hearn in the past.»
Maribel confirmed to be Yukari? Koska tuo aika vahvasti vihjaisi sitä, mutta ZUN:in perkele kun ei suoria vastauksia tälläisiin kysymyksiin tunnu antavan.

58
Omat teokset / Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« : Lokakuu 07, 2015, 11:07:33 »
Muistelen, että joskus vuoden 2012 tai 2013 (?) Traconissa olisi ollut yksi foorumilainen Kanako-asussa shimenawa selässään. Osaako kukaan linkittää kuvia?
Kyseessä oli 2012 Tracon (koska muistan liittyneeni tänne pari kuukautta ennen tapahtumaa ja tapasin Tiiun ja muita silloin ekaa kertaa). Tsudohan se siinä Kanakoa cossaili, mutta enpä löydä kuvaa kun kyseiselle tapahtumalle ei ole jostain kumman syystä lankaa.

Edit://
Jostain kumman syystä lanka olikin olemassa mutta sinne oli ilmestynyt kommentteja viime vuonna, minkä vuoksi kyseinen lanka ei ollutkaan "oikealla paikallaan". Löysin myös kuvan tästä Tsudon Kanakosta.

Mitä tulee tukikankaisiin ja makuualustojen leikkelemisiin, niin minkälaisia ovat kokemukset perinteisestä tärkistä? Väitetään, että ennen vanhaan vaatteet pysyivät tärkkäämällä mitä uskomattomimmissa muodoissa.
En tiedä cossaajista, mutta lolita-foorumeilla välillä tulee vastaan kyseinen termi ja sitä käytetään aika paljon paikoitellen, koska ajan mittaan alushameet menettävät muotoaan ja muhkeuttaan. Mutta tärkkäys kuulemma auttaa ja etenkin monikerroksisiin röyhelöhirvityksiin on aika must, jos haluaa niissä olevan sitä tyylille ominaista muhkeutta.

59
Kensokyrön yleinen keskustelu / Vs: Touhou-anime?
« : Lokakuu 06, 2015, 18:40:15 »
Huhujen mukaan TouhouxAnime Tenchou crossover olisi saamassa uusintanäyttökierroksen ja sen mukana kuului huhuja mahdollisesta julkisesta julkaisusta.
Ilmeisesti lähde, en osaa lukea sivua, joten en osaa tarkemmin kertoa.
Juu, Facebookissa tuli vastaan sama uutinen. Mielenkiintoista että noinkin vanha asia on saatu kaivettua ylös ja pääsee taas jopa näytille. Toivottavasti siitä tulisi ihan fyysinen julkaisu tms. koska itseäni kiinnostaa kovin miten Töhö toimii tuossa. Oli aikoinaan tosi suuri pettymys kun moinen oli visusti piilossa yleisöltä ja tosi kuolleen oloinen juttu muutenkin. Piirtotyyli vei heti katseeni ja kivoja hahmojakin oli tungettu mukaan. En sitten tiedä millainen fiasko tuo OVA loppupeleissä on mutta kaikkea kannattaa aina kokeilla ja tuomita myöhemmin.

Ja Manpuku Jinjan puolelta kanssa on näytetty vihreää lippua että kaiken kaikkiaan kuudes Gensou Mangekyou/Fantasy Kaleidoscope jakso nähtäisiin vielä tämän syksyn Reitaisaissa, jos kaikki menee suunnitelmien mukaan. Kyseessä olisi siis jatkoa PoFW-stoorille jonka ensimmäinen jakso nähtiin jokunen kuukausi sitten.

60
Off-topic keskustelu / Vs: No vittu uguu
« : Syyskuu 25, 2015, 11:08:19 »
En sit vieläkää oo oikee terve.. neljä viikkoo tuntuu et sama tauti mylläis jatkuvasti.. sain jopa ajan koululle puhuakseen näistä, että miten jatkossa edettäis.. heh D:
Vitamiineja vaan kehiin. Tää siun jatkuva sairastelu vihjaa selkeästi huonoon vastustuskykyyn ja kaikki vitamiinit mitä saat, on vaan parempaan päin. Ja se käsien pesu sekä hygienia ylipäätään on myös yksi iso juttu. Liiallinen hygienia on tosin myös pahaksi ja sitä sopivaa rajaa on vaikea hahmottaa saatika edes selittää. Toki jos synnynäisesti on huono vastustuskyky niin ei sille voi mitään, mutta kyllä sitä silti pystyy omilla elämäntavoillaan joko helpottaan tai pahentaan. Ja se stressi! Siinäpä vasta paha sana kun puhutaan terveenä olemisesta. Näin syksynkin aikaan myllää kaiken maailman paskea, mutta siulla on jatkuvasti kaikkea eli ei ole vuodenajasta kiinni. En tiedä mitä tekisin tilanteessas, mut toivottavasti ite keksisit jotain jolla hieman helpottaa elämääs :'P Ei oo meinaa mitään kivaa toi jatkuva sairastelu.

Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 ... 39