Todellisuus > Esittele itsesi

Nimimerkkinne

(1/15) > >>

Jagdpanther:
Tämäkin alue oli aikaisemmin, joten miksei se voisi olla täälläkin. Eli mistä olette keksineet nimimerkkinne?

Kerrataan vielä oma historia: Kerran muinoin, kun liityin mm. IRC-galleriaan, käytin kaikenlaisia nimimerkkejä, mutta mitään iskevää en keksinyt. Siihen aikaan luin sitten paljon Korkeajännitys-sarjakuvia, niin niissä sattui olemaan panssarintorjuntavaunu Jagdpanther. Tein tuosta sitten itselleni nimimerkin, jota käytän vielä nykyäänkin.

EDIT: Tännekö minä tein tämän? O_o

Datafox:
Minun Datafox tuli siitä kun pienempänä, ja vieläkin, tykkäsin ketuista. Ja Data siihen eteen tulee siitä että tietokoneet ovat iso osa elämääni. Tai ainakin luulen että noin se nick muodostui...

--- Lainaus käyttäjältä: Jagdpanther - Joulukuu 20, 2010, 09:21:45 ---EDIT: Tännekö minä tein tämän? O_o

--- Lainaus päättyy ---
Meidän admin luultavasti päätti että tämä kuuluu tänne o.o

Lattianpesuaine:
itse olen tunnnettu ennen Kadena tai Tachina... sitten eräänä kauniina päivänä heitin mesessä eräälle tutulle henkilölle eli kakelle... ''mua alkaa tylsistyttää toi mun nettinimi.. keksippä mulle uus netti nimi!'' sitten se sano ''Lattianpesuaine'' ja nyt olen lattianpesuaine ja myöhemmin siintä vääntyi foorumilla Lape

Millenium:
Itse muodostin nimimerkkini Gensokyo Millenium ~ History of the Moon biisistä. Kuuntelen sitä varmaankin eniten kaikista touhou-biiseistä ja en keksinyt mitään muuta, joten otin nimimerkikseni osan tuon biisin nimestä.

MKtsudo:
Ilman suurempaa tarkoitusta muutamassa sekunnissa kasaan lyöty sekamelska weeaboo-japanilaisen kuuloisia foneemeja, joista nimimerkin lyhyen käyttöajan kuluttua napsaisin pois puolet. Tästä seuraa tietenkin, ettei kirjaimilla M ja K ole olemassa mitään konkreettista ja tavoiteltua merkitystä, mutta ovat ne vietävä mystisen näköiset tuossa edessä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta