Kirjoittaja Aihe: Nimimerkkinne  (Luettu 66499 kertaa)

Violettio

  • Vieras
Vs: Nimimerkkinne
« Vastaus #30 : Toukokuu 07, 2011, 00:08:20 »
Nimimerkki Violettio, koska violetti on mahtava väri.
Tarvitseeko perusteellisemmin kertoa? Se ei ole niin hienoa kuin luulette...

Impopentti

  • Vihreä Keiju
  • ***
  • Viestejä: 165
  • Kutsu mua rehtoriks
    • Profiili
    • Joku tömblörrr örr
Vs: Nimimerkkinne
« Vastaus #31 : Toukokuu 07, 2011, 11:47:55 »
Hmm.. nimimerkki chu-boy tuli siitä ku olin galtsussa vuonna nakki ja mun nimimerkki oli sillon bun-boy (koska kaveri kutsu mua pullapojaks) sit mietin uutta nimimerkkii sinne pelatessani guitar herota ja soitin sitten biisin jossa laulettiin "i wanna make it with chu!" ja koska taustaäänien sanoma "chu" kuulosti hullunkuriselta sain idean olla chu-boy :33

LENK

  • Vieras
Vs: Nimimerkkinne
« Vastaus #32 : Toukokuu 07, 2011, 13:02:05 »
LENK= tulee The Legend of Zelda pelistä Linkistä :D ja juhozki keksi nimeksi Lenk ja aloin käyttää sit LENK :)...(olen zelda fani XD)

Beardmaster

  • Vieras
Vs: Nimimerkkinne
« Vastaus #33 : Toukokuu 12, 2011, 19:56:21 »
tää nimimerkki tuli koska kasvatan partaa mutta yleensä kuljen nimellä HeviMosher. monet tietänee sen jo ja tietää myös että kaverit keksivät sen mulle amiksessa aikoinaa joten ei siitä enempää

Bocknoi

  • Sininen Keiju
  • **
  • Viestejä: 72
  • Street Ballet
    • Profiili
Vs: Nimimerkkinne
« Vastaus #34 : Kesäkuu 05, 2011, 08:26:43 »
Aika yleisiä käyttäjänimiä on väännökset omasta nimestä, jotka on usein pidempiä ku oikee nimi, niin ite olin vielä joskus Karstu.

Jossakin vaiheessa muutuin Kalakukoksi, josta kehitty Fishchicken jollain englanninkielisellä foorumilla. (Fishrooster kuulostaa aika pässiltä, ja mikään Fishcock en ainakaan voi olla, siksi kukosta tuli kana.) Hankala enää sanoa mistä toi Kalakukko ihan alunperin tuli, mutta Kalakukko oli joskus yläasteella mulla joku meemi parin kaverin kanssa ja vähän niinku lempinimiki hetken aikaa. Jollain suomalaisella foorumilla tuli sitten joskus vastaan joku toinen Kalakukko, niin siitä lähtien olin ihan Fishchicken niilläki mestoilla.

Muutuin Bocknoiksi, kun jossakin vaiheessa Fishchicken ei enää mahtunu hahmon nimeksi melkeen missään peleissä, enkä enää halunnu olla Karstu. Bocknoi-nimen takana ei ole mitään tarinaa, piti vaan keksiä joku, joka ei todennäköisesti ole kenelläkään muulla ja joka ei tarkota mitään, mutta kuulostaa kuitenkin lempinimeltä eikä ole rivi randomeita merkkejä. Viimiset pari vuotta oon netissäki ollu vaan Bocknoi. Jos pelissä nimen pitää olla vieläki lyhyempi, mitä tulee koko ajan vaan useammin vastaan, niin sillon oon vaan Lex. Lex tulee The Triben (Klaani) Lexistä, joka oli sarjassa mun lempihahmo. Jos joskus synkässä, dystopisessa tulevaisuudessa edes Lex ei enää mahu pelihahmon nimeksi, niin en tuu antamaan hahmoille nimiä enää ikinä.
Gimi fuu gimi faa gimi dabatsabasa.

Anakichi

  • Vieras
Vs: Nimimerkkinne
« Vastaus #35 : Heinäkuu 29, 2011, 00:44:37 »
Koulussa (joskus seiskalla) luokkalaiset tytöt luuli olevansa helvetin (anteeksi) älykkäitä ja alkoivat pilkata minua japaniharrastuneisuudestani... (ei siinä mitään, pilkkaisin itsekin)

lopulta omasta nimestäni (joka alkaa an.....) alkoivat vääntää "jos sä oot joku anakizi" "anakisuki" ja niin...

päätin sitten piruillakseni ottaa nimekseni anakichi...

Reima

  • Sotanorsu
  • Suurkeiju
  • ******
  • Viestejä: 486
  • Tero saatana
    • Profiili
    • Jtn suttuja .__.
Vs: Nimimerkkinne
« Vastaus #36 : Elokuu 06, 2011, 01:44:35 »
Mietittiin Lapen kanssa, mikä mun nickiks vois tulla, kunhan liityn....
Ensin mietittiin Androidi munaa ja ties mitä kaikkea..
Mutta sitten päätyttiin tähän... Yhdistettiin Reimu ja jokin asia viel, mistä synty tämä...
Jotenkin rulee Reino-tohveli mieleen :''D

covechan

  • Keiju
  • *
  • Viestejä: 24
    • Profiili
Vs: Nimimerkkinne
« Vastaus #37 : Elokuu 07, 2011, 06:33:29 »
Aikoinaan ensiaikoina kun pelasin nuorena Counter-Strikeä käytin teininickkejä kuten "Hunter" ja "Killer" mutta sen jälkeen aloin kuuntelemaan Covenantin biisejä. Sen jälkeen käytin pitkään nickiä Covenant mutta päätin että ison alkukirjaimen voi tiputtaaja muutenkin nick oli kamalan yleinen(Varsinkin sitten kuin ensimmäiset Halot tulivat).
Myöhemmmin tutuistuin animen ihmeelliseen maailmaan, ja ajattelin, että "cove" ja "chan" sointuisi hyvin yhteen.

Siitä lähtien on tällä menty.

Sainigma

  • Keiju
  • *
  • Viestejä: 12
  • ド ド ド
    • Profiili
Vs: Nimimerkkinne
« Vastaus #38 : Elokuu 08, 2011, 00:25:38 »
Nimi tulee Operation Flashpointin fdfmodin sisäpiirin vitsistä. En uskaltanut tänne norminimimerkilläni rekisteröityä, joten vedin syöttökenttään ekan nimen mikä tuli mieleen ja rekkaamisen aikoihin fdfmodia tuli pelattua ~paljon.
!"#$%&'()*+,-./0123456789:;<=>?@ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZ[\]^_`abcdefgh
"#$%&'()*+,-./0123456789:;<=>?@ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZ[\]^_`abcdefghi
#$%&'()*+,-./0123456789:;<=>?@ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZ[\]^_`abcdefghij
$%&'()*+,-./0123456789:;<=>?@ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZ[\]^_`abcdefghijk

nukkesyndrooma

  • röyhelöperse
  • Suurkeiju
  • ******
  • Viestejä: 473
  • Alisuoireyhtymä
    • Profiili
Vs: Nimimerkkinne
« Vastaus #39 : Elokuu 08, 2011, 01:02:19 »
About vuos tai pari sitten pahimman nukenpiirtokauden aikoihin Kupolissa voivottelin nukkesyndroomaani :'D ja noh nukkefetissi ylipäänsä vaikuttanu asiaan

Dublaze

  • Keiju
  • *
  • Viestejä: 22
  • =w=
    • Profiili
Vs: Nimimerkkinne
« Vastaus #40 : Elokuu 09, 2011, 18:44:43 »
Ensimmäinen nimimerkki ikinä oli vissiin Ilves, mutta siitä tuli niin paljon väärinkäsityksiä mm. että olisin Tamperrreelta tai seuraisin lätkää, joten hetken sitä siedettyäni odotin nickiä seuraavaa:

Lukion aikana söin paljon pistaasinpähkinöitä ja jätin hajamielisyyksissäni kuoret aina pulpetille, joten seuraavan luokkaryhmän henkilö joka istui samaan pulpettiin oli luultavasti hyvin mielissään. No kävipä niin että tiesi parissa sekunissa kuka ne siihen oli jättänyt x_x Siitä sitten liikanimi "Pistaasi" minkä otin hetkeksi DJ Pistaasiksi.

No näin klopalisaation aikana piti sitten nicki ulkomaalaistaa hieman mutta ei Pistaget oikein toimineet, niin sitten jostain hyllyn tai puun takaa kolahti Dublaze. Ei tasan mitään muistikuvaa mistä tuli, mutta jostain syystä tykkään miltä se näyttää kirjoitettuna ja oikeinlausuttuna se on sopivan korni. "Blaze" -osuus ainakin tulee jatkuvasta liekeissä olemisesta n_n Dub vissiin dubreggae vaikutteesta vuosien takaa.

Jaakui Pirinen

  • Keltainen Keiju
  • ****
  • Viestejä: 263
    • Profiili
    • Yakui.net
Vs: Nimimerkkinne
« Vastaus #41 : Elokuu 09, 2011, 19:21:55 »
Joku jossain irkkikanavalla tämän vuosia sitten väänsi kun puhuin Yakuista (nijiura maidsin hahmo jota suuresti fanitan)
Keksin sitten sille teemaan sopivan sukunimenkin.
Siitä lähtien olen tätä ns. taiteilijanimenäni käyttänyt.
Olen lähinnä twitterissä: https://twitter.com/UwU_Nanachi
Discord: Nanachi#5920

Satori

  • sādhuばあちゃん
  • Punainen Keiju
  • *****
  • Viestejä: 304
  • pullantuoksuinen kotiäiti
    • Profiili
Vs: Nimimerkkinne
« Vastaus #42 : Elokuu 09, 2011, 21:58:02 »
Paitsi Töhöhahmo, myös Zen-buddhalainen käsite (valaistuminen).... Kaikenlainen mietiskely kun on lähellä sydäntäni. Mielenrauha on iloinen asia!
------ "Puolueemme nojaa vahvasti valtionshintōlaisiin perusarvoihin! Rötöstytöt kuriin!"

Mia

  • Kohtalo-Touhou
  • Midboss
  • ****
  • Viestejä: 850
    • Profiili
Vs: Nimimerkkinne
« Vastaus #43 : Elokuu 11, 2011, 17:26:02 »
Lyhenne etu- ja sukunimestä ja on ollut käytössä siitä lähtien kun sain ensimmäisen sähköpostini ja MB.net tunnukseni. Pari uuttakin omaperäistä (= en ole nähnyt kenenkään muun käyttävän niitä) nimimerkkiä olen keksinyt viime aikoina, mutta en juurikan käytä niitä koska kaikki tunnistavat minut tästä nimimerkistä ja, no. Ehkä sitä joskus voisi vaihtoakin miettiä...
Pusi pusi ja cosplay

Inc

  • Sininen Keiju
  • **
  • Viestejä: 96
    • Profiili
Vs: Nimimerkkinne
« Vastaus #44 : Elokuu 15, 2011, 22:08:34 »
Lyhennetty nimimerkistä Incoherent Essay, jonka otin käyttöön koska se kuvaa suhteellisen hyvin kirjoitustyyliäni.