Kirjoittaja Aihe: Parannusboksi  (Luettu 205179 kertaa)

oskari14

  • Vihreä Keiju
  • ***
  • Viestejä: 153
    • Profiili
    • YouTube-kanava
Vs: Parannusboksi
« Vastaus #30 : Marraskuu 17, 2010, 21:32:36 »
Minua pännii vähän tuo kuva mikä tulee vastaan kun pistää touhou.fi. Onhan se huvittava, ei siinä mitään, mutta kun koulun koneella tulee vierailtua täällä (kuten nyt), niin on se vähän... noloo. Joo, ei muuta, halusin vain heittää jotain  ^_^;
Voihan sitä aina kirjoittaa touhou.fi/forum, sillä tavalla minä menen täällä opettajainhuoneessa sisään.
Höpö höpö. Ei edes ole nolo tai mitään. Täysin asiallinen.
No vaihtoehtona voin lyödä erään piilo-ominaisuuden tuolta siihen etusivulle kanssa. Sieltä saattaa sit tulla enemmän tai vähemmän noloja kuvia.
Siis se on ihan helevetin hieno kuva, itekkin tykkään, mutta sanoin vaan että kiusallinen julkisilla paikoilla surffatessa  DX
Ja... kuis tää tuleva miitti on muka toinen, eikö sen pitäis olla kolmas (1. Tracon, 2. Lahti, 3. Tampere)? ...Joo, katoin kalenteria

Datafox

  • Stage Boss
  • *****
  • Viestejä: 914
  • Just a fox
    • Profiili
    • Melodïcore
Vs: Parannusboksi
« Vastaus #31 : Marraskuu 17, 2010, 21:55:09 »
Minua pännii vähän tuo kuva mikä tulee vastaan kun pistää touhou.fi. Onhan se huvittava, ei siinä mitään, mutta kun koulun koneella tulee vierailtua täällä (kuten nyt), niin on se vähän... noloo. Joo, ei muuta, halusin vain heittää jotain  ^_^;
Voihan sitä aina kirjoittaa touhou.fi/forum, sillä tavalla minä menen täällä opettajainhuoneessa sisään.
Höpö höpö. Ei edes ole nolo tai mitään. Täysin asiallinen.
No vaihtoehtona voin lyödä erään piilo-ominaisuuden tuolta siihen etusivulle kanssa. Sieltä saattaa sit tulla enemmän tai vähemmän noloja kuvia.
Siis se on ihan helevetin hieno kuva, itekkin tykkään, mutta sanoin vaan että kiusallinen julkisilla paikoilla surffatessa  DX
Ja... kuis tää tuleva miitti on muka toinen, eikö sen pitäis olla kolmas (1. Tracon, 2. Lahti, 3. Tampere)? ...Joo, katoin kalenteria
Se on toka miitti joka ei oo coneissa.
Minäkö aktiivinen? Älä nyt hulluja puhu!

Jonkku

  • Sininen Keiju
  • **
  • Viestejä: 92
    • Profiili
Vs: Parannusboksi
« Vastaus #32 : Marraskuu 17, 2010, 22:16:30 »
Ja... kuis tää tuleva miitti on muka toinen, eikö sen pitäis olla kolmas (1. Tracon, 2. Lahti, 3. Tampere)? ...Joo, katoin kalenteria
Se on toka miitti joka ei oo coneissa.
Periaatteessa eka miitti tällä foorumilla.


MUOK:
Huomasin muuten just, et päiväyksethän näyttäis olevan lauta-puolella vv/kk/pv, eikä päinvastoin, mikä tuntuisi luontevammalta (ainakin minulle).

Roubin

  • Vihreä Keiju
  • ***
  • Viestejä: 128
  • Dragonologist
    • Profiili
Vs: Parannusboksi
« Vastaus #33 : Marraskuu 18, 2010, 01:10:05 »
dodiin nyt on desucon lisätty ens vuoden kalenteriin

Lattianpesuaine

  • Oni
  • ***
  • Viestejä: 1 769
  • Myaaah!
    • Profiili
Vs: Parannusboksi
« Vastaus #34 : Marraskuu 18, 2010, 16:16:04 »
puna hei lisää tonne sääntöihin toi ''Ensimmäinen ja viimeinen varoitus, noi quotemonsterit loppuu nyt. Rangaistussiirtola odottaa rikkureita.'' koska niitä saattaa tulla lisää... tiedä mitä ihmiset ja minä keksitään kun tylsyys iskee....

MrSake

  • だめ人間
  • Kami
  • *****
  • Viestejä: 116
    • Profiili
Vs: Parannusboksi
« Vastaus #35 : Marraskuu 18, 2010, 16:37:40 »
Lisäsinpä itse kyseisen säännön. Quotemonsterit eivät ole kivaa katsottavaa.
無理に理解するな。頭痛にならァ。
Ushiai.net | Youtube

Lattianpesuaine

  • Oni
  • ***
  • Viestejä: 1 769
  • Myaaah!
    • Profiili
Vs: Parannusboksi
« Vastaus #36 : Marraskuu 18, 2010, 16:43:51 »
Lisäsinpä itse kyseisen säännön. Quotemonsterit eivät ole kivaa katsottavaa.
ehkä kerran mutta ei enään kun se on liian toistuvaa

Suiggari-Tou

  • Puoli-Yōkai
  • *
  • Viestejä: 502
  • Could we introduce you with some... Medic?
    • Profiili
    • Suiggarin kootut söherrykset
Vs: Parannusboksi
« Vastaus #37 : Marraskuu 18, 2010, 18:22:57 »
Olisiko mahdollista lisätä joku kuva ulkoasuun? Joillain foorumeilla näkee layoutissa jonkun kuvan joka liittyy foorumin aiheeseen, ja kivaltahan se näyttää, foorumi erottuu ja näyttää kivalta.

Ja jos sopivaa kuvaa on vaikeaa löytää niin voidaanhan jonkinlainen kisa järjestää aiheesta?

ehdotuksia vain, voi ignoroida
That was so kawaii my doki doki almost committed sudoku.


Numbbi

  • Lv. 9999
  • Miko
  • ***
  • Viestejä: 753
  • EXEC_PHANTASMAGORIA/.
    • Profiili
Vs: Parannusboksi
« Vastaus #38 : Marraskuu 18, 2010, 18:54:10 »
Oishan se kiva et ois joku kuva, mutta minkälainen ja miten sen asettelis tohon sivulle edes..

punakone

  • 嫌なやつ
  • Kami
  • *****
  • Viestejä: 557
  • Literally Hitler
    • Profiili
    • Touhou.fi
Vs: Parannusboksi
« Vastaus #39 : Marraskuu 18, 2010, 19:58:37 »
Olisiko mahdollista lisätä joku kuva ulkoasuun? Joillain foorumeilla näkee layoutissa jonkun kuvan joka liittyy foorumin aiheeseen, ja kivaltahan se näyttää, foorumi erottuu ja näyttää kivalta.

Ja jos sopivaa kuvaa on vaikeaa löytää niin voidaanhan jonkinlainen kisa järjestää aiheesta?

ehdotuksia vain, voi ignoroida

Ylläpitäjä heräsi juuri päiväunilta ja on varsin sekaisin eikä tiedä mitä tarkoitat. Selitäpä tarkemmin.

9. Mekanisoitu taisteluosasto "Jääkeijut"

Selleri

  • Kami
  • *****
  • Viestejä: 356
    • Profiili
Vs: Parannusboksi
« Vastaus #40 : Marraskuu 18, 2010, 20:50:57 »

Ylläpitäjä heräsi juuri päiväunilta ja on varsin sekaisin eikä tiedä mitä tarkoitat. Selitäpä tarkemmin.
Minä uskoisin puheen olevan ihan vain foorumin teemaan liittyvästä kuvituksesta. Eli esim. hymyilevä Reimu tuonne yläreunaan tai muuta vastaavaa.

Numbbi

  • Lv. 9999
  • Miko
  • ***
  • Viestejä: 753
  • EXEC_PHANTASMAGORIA/.
    • Profiili
Vs: Parannusboksi
« Vastaus #41 : Marraskuu 18, 2010, 23:01:57 »



Jos niiku tohon alueelle sais muokattua jonkun kuvan niin se ois aika nätti. Erittäin oivallinen paikka laittaa imho.

punakone

  • 嫌なやつ
  • Kami
  • *****
  • Viestejä: 557
  • Literally Hitler
    • Profiili
    • Touhou.fi
Vs: Parannusboksi
« Vastaus #42 : Marraskuu 18, 2010, 23:09:33 »
No siinähän on oma avatarisi jo.

Jos meinaat siihen viereen tyhjälle alueelle niin kaipa tuokin onnistuu jos lähtee lähteitä muokkaamaan mut hurr durr.

9. Mekanisoitu taisteluosasto "Jääkeijut"

Numbbi

  • Lv. 9999
  • Miko
  • ***
  • Viestejä: 753
  • EXEC_PHANTASMAGORIA/.
    • Profiili
Vs: Parannusboksi
« Vastaus #43 : Marraskuu 18, 2010, 23:12:18 »
Jos meinaat siihen viereen tyhjälle alueelle...

Sitä mä tässä niikun hain juu. Nopeesti vaan otin kuvan tosta nii se avvy tuli siihen samaan.

Bakatone

  • Keiju
  • *
  • Viestejä: 7
    • Profiili
Vs: Parannusboksi
« Vastaus #44 : Marraskuu 18, 2010, 23:31:32 »
Mitenkä olis avautumisalue kaikille kävijöille, myös vierailijoille? Sellainen mikä tyhjenee vaikka kahden päivän välein?  ;D