Kirjoittaja Aihe: Parannusboksi  (Luettu 207826 kertaa)

Numbbi

  • Lv. 9999
  • Miko
  • ***
  • Viestejä: 753
  • EXEC_PHANTASMAGORIA/.
    • Profiili
Vs: Parannusboksi
« Vastaus #105 : Joulukuu 31, 2010, 17:41:56 »
Mitääh! Foorumin kello on aina oikeassa ajassa, meidän muiden kellot on vaan väärässä ajassa.

Tämä ei voi olla totta.

Mutta kummiskin. Nyt se on samassa ajassa kuin mun kello ainaskin.

Pitchin

  • Master Lurker
  • Yōkai
  • **
  • Viestejä: 675
  • The Typotin
    • Profiili
    • Artblogin tapane
Vs: Parannusboksi
« Vastaus #106 : Joulukuu 31, 2010, 18:18:13 »
Viis minaa myöhässä täälä
There's a very fine line between not listening, and not caring. I like to think that I walk that line every day of my life.

Jonkku

  • Sininen Keiju
  • **
  • Viestejä: 92
    • Profiili
Vs: Parannusboksi
« Vastaus #107 : Joulukuu 31, 2010, 21:42:24 »
Minulla näyttäisi olevan nyt 5 sekuntia edellä.

Millenium

  • Not-so-Sagacious Spirit
  • Extra Boss
  • ******
  • Viestejä: 1 016
  • Chang'e, are you watching?!
    • Profiili
Vs: Parannusboksi
« Vastaus #108 : Tammikuu 05, 2011, 19:13:53 »
Huomasin tälläisen pienen kirjoitusvirheen ja olisin iloinen jos meidän admin korjaisi sen.

Uutiset: Desutalksin vuoden skeneteon äänetys auki!

oskari14

  • Vihreä Keiju
  • ***
  • Viestejä: 153
    • Profiili
    • YouTube-kanava
Vs: Parannusboksi
« Vastaus #109 : Tammikuu 20, 2011, 11:17:49 »
Joudun nyt taas ottamaan etusivun Yukari-kuvan esille. Eräs tuttuni Japanin kurssilta tuli Desun ohjelmasivun kautta tänne foorumille, sitten se Japanin kurssin tunnilla kerto minulle luulleensa että tämä olisi joku K-18-sivu, luultavasti sen takia mitä lautalinkin kohalla lukee. Että kun sitä noin ajattelee, sehän taitaa ensikertalaiselle antaa melko... oudon ensivaikutelman.

punakone

  • 嫌なやつ
  • Kami
  • *****
  • Viestejä: 557
  • Literally Hitler
    • Profiili
    • Touhou.fi
Vs: Parannusboksi
« Vastaus #110 : Tammikuu 20, 2011, 11:59:27 »
Etusivuhommat etenee, hetki menee kuitenkin vielä.

9. Mekanisoitu taisteluosasto "Jääkeijut"

Lattianpesuaine

  • Oni
  • ***
  • Viestejä: 1 769
  • Myaaah!
    • Profiili
Vs: Parannusboksi
« Vastaus #111 : Maaliskuu 15, 2011, 22:54:08 »
...alkaa tympimään tämä ihmisten mainostelu jaarittelu langassa... pitäkää ne mainokset pliis siellä minne ne kuuluu :C... se on ''JAARITTELU'' lanka eikä ''MINÄ MAINOSTAN'' lanka. varsinkin kissan kokoisin kirjaimin mainostaminen... en sano tähän asiaan mitään...

edit: tai pitääkää ne ees pieninä eikä kissankokosin kirjaimin tehtynä

Datafox

  • Stage Boss
  • *****
  • Viestejä: 914
  • Just a fox
    • Profiili
    • Melodïcore
Vs: Parannusboksi
« Vastaus #112 : Maaliskuu 16, 2011, 08:44:44 »
tai pitääkää ne ees pieninä eikä kissankokosin kirjaimin tehtynä
Juu, itse ainakin jos jotain uutta ilmoittelen niin olen pitänyt kirjaimet kurissa.
Minäkö aktiivinen? Älä nyt hulluja puhu!

Lattianpesuaine

  • Oni
  • ***
  • Viestejä: 1 769
  • Myaaah!
    • Profiili
Vs: Parannusboksi
« Vastaus #113 : Maaliskuu 16, 2011, 10:42:01 »
tai pitääkää ne ees pieninä eikä kissankokosin kirjaimin tehtynä
Juu, itse ainakin jos jotain uutta ilmoittelen niin olen pitänyt kirjaimet kurissa.
niin mutta data sä pidät ne ''mainokset'' niihin kuuluvissa paikoissa esim tuolla touhou puolella remixisi ja ne pysyy enemmän omissa teoksissa..

Datafox

  • Stage Boss
  • *****
  • Viestejä: 914
  • Just a fox
    • Profiili
    • Melodïcore
Vs: Parannusboksi
« Vastaus #114 : Maaliskuu 16, 2011, 11:42:59 »
tai pitääkää ne ees pieninä eikä kissankokosin kirjaimin tehtynä
Juu, itse ainakin jos jotain uutta ilmoittelen niin olen pitänyt kirjaimet kurissa.
niin mutta data sä pidät ne ''mainokset'' niihin kuuluvissa paikoissa esim tuolla touhou puolella remixisi ja ne pysyy enemmän omissa teoksissa..
Mutta Jaaritteluhan on tehty sitä varten että ihmiset kertovat kuulumisiaan, ja minulle kuuluu hyvää koska sain taas jotain aikaiseksi..
Minäkö aktiivinen? Älä nyt hulluja puhu!

Lattianpesuaine

  • Oni
  • ***
  • Viestejä: 1 769
  • Myaaah!
    • Profiili
Vs: Parannusboksi
« Vastaus #115 : Maaliskuu 16, 2011, 14:12:21 »
tai pitääkää ne ees pieninä eikä kissankokosin kirjaimin tehtynä
Juu, itse ainakin jos jotain uutta ilmoittelen niin olen pitänyt kirjaimet kurissa.
niin mutta data sä pidät ne ''mainokset'' niihin kuuluvissa paikoissa esim tuolla touhou puolella remixisi ja ne pysyy enemmän omissa teoksissa..
Mutta Jaaritteluhan on tehty sitä varten että ihmiset kertovat kuulumisiaan, ja minulle kuuluu hyvää koska sain taas jotain aikaiseksi..
niin on ja en nää sun omia mainostuksena koska siintä puuttuu se mainostuksen tyrkytys... pikemminkin ilmoitus ''hei oon saanu jotaa aikaan! kato jos kiinnostaa..''

Datafox

  • Stage Boss
  • *****
  • Viestejä: 914
  • Just a fox
    • Profiili
    • Melodïcore
Vs: Parannusboksi
« Vastaus #116 : Maaliskuu 16, 2011, 16:02:07 »
tai pitääkää ne ees pieninä eikä kissankokosin kirjaimin tehtynä
Juu, itse ainakin jos jotain uutta ilmoittelen niin olen pitänyt kirjaimet kurissa.
niin mutta data sä pidät ne ''mainokset'' niihin kuuluvissa paikoissa esim tuolla touhou puolella remixisi ja ne pysyy enemmän omissa teoksissa..
Mutta Jaaritteluhan on tehty sitä varten että ihmiset kertovat kuulumisiaan, ja minulle kuuluu hyvää koska sain taas jotain aikaiseksi..
niin on ja en nää sun omia mainostuksena koska siintä puuttuu se mainostuksen tyrkytys... pikemminkin ilmoitus ''hei oon saanu jotaa aikaan! kato jos kiinnostaa..''
Jeah, siinä oon sen pyrkiny pitään. Eiköhän lopeteta ettei tule taas niitä lainaushirviöitä._____.
Minäkö aktiivinen? Älä nyt hulluja puhu!

hwllu

  • Double Baka
  • **
  • Viestejä: 99
  • kuollut saatana
    • Profiili
Vs: Parannusboksi
« Vastaus #117 : Maaliskuu 27, 2011, 12:59:59 »
kellojen siirron myötä foorumin kellot on ainakin tunnin myöhässä :(

ja kaks min, joka ei mua niin paljoa haittaa mutta...

Jerzu

  • Vieras
Vs: Parannusboksi
« Vastaus #118 : Maaliskuu 29, 2011, 02:10:46 »
Nyt näyttäis olevan oikeassa.

MrSake

  • だめ人間
  • Kami
  • *****
  • Viestejä: 116
    • Profiili
Vs: Parannusboksi
« Vastaus #119 : Huhtikuu 22, 2011, 11:38:41 »
Jossakin vaiheessa oli puhetta sivuston ulkoasun väreistä, ja näin kevään kynnyksellä photoshoppasin tällaisen esimerkkikuvan vihreänkeltaisesta Yuuka-teemasta.



Värien sopivuudesta en ole täysin varma, sillä punavihervärisokeana saatan nähdä nuo keltavihreät värit hieman eritavalla kuin muut, mutta idea varmaan tulee tuostakin selville. Yuuka-kuva (http://i.imgur.com/DZukv.png) voisi ehkä myös olla hieman pelkistetympi auringonkukkien osalta, mutta eipä tähän hätään parempaa löytynyt enkä osaa itse mitään piirtää :p

En kyllä tiedä kuinka helposti noiden teemojen lisääminen tai muokkaaminen edes onnistuu tässä foorumialustassa, mutta onpahan nyt jonkinlainen ehdotus heitetty ilmoille :)
無理に理解するな。頭痛にならァ。
Ushiai.net | Youtube