Kirjoittaja Aihe: Parannusboksi  (Luettu 208096 kertaa)

Anakichi

  • Vieras
Vs: Parannusboksi
« Vastaus #180 : Joulukuu 20, 2011, 20:04:59 »
Minulla on ongelma.

Sellainen nimittäin, että sivun yläreunasta painamalla ei pääse aina etusivulle vaan saattaa heittää ns. sivun alkuun. Tapahtuu silloin tällöin, kun painaa topicin uusi viesti-kohtaa.
Kuva havainnoistakoon koska olen surkea selittämään.
Spoiler (click to show/hide)

Edellisten teemojen kanssa tätä ei ollut, ainoastaan talvisessa. Ei häiritsevää, paitsi pikkuisen, enemmän hämärää.
Onko ongelma minussa vai onko muillakin? D:

sama ongelma!

MrSake

  • だめ人間
  • Kami
  • *****
  • Viestejä: 116
    • Profiili
Vs: Parannusboksi
« Vastaus #181 : Joulukuu 20, 2011, 20:23:55 »
Enpä ollut ennen tajunnutkaan, että tuosta pääsisi etusivulle. Kätevää.

Nyt pitäisi olla kunnossa.
無理に理解するな。頭痛にならァ。
Ushiai.net | Youtube

Jaakui Pirinen

  • Keltainen Keiju
  • ****
  • Viestejä: 263
    • Profiili
    • Yakui.net
Vs: Parannusboksi
« Vastaus #182 : Tammikuu 28, 2012, 16:41:01 »
Minulla on ongelma.

Sellainen nimittäin, että sivun yläreunasta painamalla ei pääse aina etusivulle vaan saattaa heittää ns. sivun alkuun. Tapahtuu silloin tällöin, kun painaa topicin uusi viesti-kohtaa.
Kuva havainnoistakoon koska olen surkea selittämään.
Spoiler (click to show/hide)

Edellisten teemojen kanssa tätä ei ollut, ainoastaan talvisessa. Ei häiritsevää, paitsi pikkuisen, enemmän hämärää.
Onko ongelma minussa vai onko muillakin? D:
Hmm vaikuttaa aika oudolta. o_o
Tuo yläreunan kuva pitäisi olla joka sivulla linkitetty index.php:hen..
//EDIT:
Chromella ei minulla ainakaan tunnu tuota tapahtuvan. Onko teillä kummallakin Firefoxi käytössä? (Pitää testata itsekin sillä jollain koneella missä se on asennettuna..)
Olen lähinnä twitterissä: https://twitter.com/UwU_Nanachi
Discord: Nanachi#5920

MrSake

  • だめ人間
  • Kami
  • *****
  • Viestejä: 116
    • Profiili
Vs: Parannusboksi
« Vastaus #183 : Tammikuu 29, 2012, 13:08:43 »
Hmm vaikuttaa aika oudolta. o_o
Tuo yläreunan kuva pitäisi olla joka sivulla linkitetty index.php:hen..
//EDIT:
Chromella ei minulla ainakaan tunnu tuota tapahtuvan. Onko teillä kummallakin Firefoxi käytössä? (Pitää testata itsekin sillä jollain koneella missä se on asennettuna..)
Ongelma on jo korjattu, kuten tuossa ylempänä sanoinkin. Se tosiaan linkkasi index.php:hen, mutta jollen väärin muista, se taisi olla tehty tyyliin <a href="./index.php"> tai vastaavaa, jolloin se ei kaikissa tapauksissa viitannut oikeaan osoitteeseen. Korjasin sen käyttämällä foorumisoftan omia muuttujia indeksisivun määrittämiseen, eli <a href="'. $scripturl .'">
無理に理解するな。頭痛にならァ。
Ushiai.net | Youtube

Vee

  • Finnish TV persona and musician
  • *******
  • Viestejä: 460
  • I'm no fun
    • Profiili
Vs: Parannusboksi
« Vastaus #184 : Tammikuu 30, 2012, 09:40:37 »
Saanko kysyä, kuka tuota /9/-lautaa moderoi? Voin tarjoutua hommaan, kun teillä ei näköhään siihen resursseja meinaa riittää? Siellä on useampi poistamisen arvoinen viesti.

Etusivun langat lukaisin läpi ja nähdäkseni seuraavat viestit voisi ainakin poistaa.

Spoiler: lista (click to show/hide)
Marked for deletion (old).

Selleri

  • Kami
  • *****
  • Viestejä: 356
    • Profiili
Vs: Parannusboksi
« Vastaus #185 : Tammikuu 31, 2012, 15:07:30 »
Saanko kysyä, kuka tuota /9/-lautaa moderoi? Voin tarjoutua hommaan, kun teillä ei näköhään siihen resursseja meinaa riittää? Siellä on useampi poistamisen arvoinen viesti.

Etusivun langat lukaisin läpi ja nähdäkseni seuraavat viestit voisi ainakin poistaa.

Spoiler: lista (click to show/hide)

Näin äkkiä ainoat omaan silmään poistamisen arvoisen näköiset viestit ovat numerot 4206 ja 2925, mutta oletko tosiaan sitä mieltä että kaikki rölläily pitäisi suodattaa pois? Joku leveilee tool assisted runillaan ja toinen huomauttaa sen olevan mitä on, jolloin (oletettavasti) ensimmäinen taas osoittaa halveksuntansa asian vakavasti ottavia kohtaan. Mikä tässä nyt oli niin pahaa? Tuollaiset pienet konfliktit sopivat mielestäni hyvin tuonne kaiken kansan luettaviksi, moden tehtävä ei kai ole pyyhkiä pois näkyvistä mielipiteitä joista ei pidä.

Sitä myös sanotaan että kaikesta hyvin suuri osa on paskaa, joten nähdäkseni tarvitaan myös iso läjä luokattomia postauksia tuolla että sekaan ilmestyy jotain näkemisen arvoista. Jos rupeaisi kaiken tuollaisen poistamaan, voisi samalla tyrehdyttää kaiken keskustelun (vitut siellä kukaan nytkään keskustelee :D) kun mahdolliset postaajat korottaisivat itsesensuurinsa tasoa.

Tai sitten tuollainen houkuttelisi lisää postaajia kun postaajien osalta laudan ilmapiiri olisi vähemmän torjuva. lol minä tästä loppujen lopuksi mitään sanomaan, en omaa laudalla mitään oikeuksia vaikka täällä modea leikinkin.

Roubin

  • Vihreä Keiju
  • ***
  • Viestejä: 128
  • Dragonologist
    • Profiili
Vs: Parannusboksi
« Vastaus #186 : Tammikuu 31, 2012, 15:12:09 »
jos siellä on postia mitkä on pakko saada pois ni lähettäkää pm minulle ni voin vilkaista asiaa olen ollut vähän tauolla tuon 9 vilkuilun suhteen mutta kaipa sitä voisi taas alkaa kunnolla tarkkailemaan

MrHighAndMighty

  • Keltainen Keiju
  • ****
  • Viestejä: 251
  • ε=ε=ε=ε=ε=┌(; ̄◇ ̄)┘
    • Profiili
Vs: Parannusboksi
« Vastaus #187 : Huhtikuu 10, 2012, 20:11:38 »
Nyt on ongelmia.

Vaihdoin nimittäin itselleni ihan huvikseni vain Yuuka-teeman. Tulin kuitenkin siihen tulokseen, etten sitä haluakaan, mutta en saa vaihdettua teemaa takaisin. Profiilin muuttaminen ei onnistu muutenkaan: sekä perusasetukset, keskustelualueen ja yksityisviestien asetukset herjaavat, että "Teeman 'edit_options' lataus ei onnistunut.". Lisäksi viestiä kirjoittaessa tekstinmuokkaustoiminnot (lihavointi, fontinkoko ymsyms) puuttuvat kokonaan.
Voisiko tälle saada tehtyä jotain? Ei ole kivaa :c

SciSan

  • Vieras
Vs: Parannusboksi
« Vastaus #188 : Huhtikuu 10, 2012, 22:13:56 »
^Juu, mulla on ihan sama ongelma. Ei sillä, kyllä mulle kelpaa tämäkin teema, jossa esimerkiksi kaikkien käyttäjien sähköpostit ovat näkyvissä (?) ym. jännää, mutta kun ei pysty lukemaan yksityisviestejä :(

MKtsudo

  • Retro
  • Puoli-Yōkai
  • *
  • Viestejä: 557
  • Pokémon
    • Profiili
    • Touhoun lyhyt oppimäärä
Vs: Parannusboksi
« Vastaus #189 : Huhtikuu 10, 2012, 22:35:24 »
Nää teemat on muutenkin olleet hieman bugisia aina välillä, olen onnellinen että mun vastuullani ei ole koodin kanssa pelaaminen.

Päivitetty kevätteema olis kyllä aika pop.

MrSake

  • だめ人間
  • Kami
  • *****
  • Viestejä: 116
    • Profiili
Vs: Parannusboksi
« Vastaus #190 : Huhtikuu 11, 2012, 03:41:56 »
MrHighAndMightyn ja SciSanin teemat palautettu oletukseksi.

Se teidän valitsema Yuuka-teema oli tehty edelliselle foorumiversiolle, joten bugisuus ei ole mitenkään yllättävää. Miksihän se on edes vielä valittavissa... Eipä ole enää 8)

Yuuka2 olisi ollut siitä se tuoreempi versio, joka toimisi myös tällä uudemmalla foorumisoftalla, mutta uusi kevätteema olisi tosiaan kyllä kiva.
無理に理解するな。頭痛にならァ。
Ushiai.net | Youtube

Juhozki

  • Kami
  • *****
  • Viestejä: 1 650
  • No Life King
    • Profiili
    • Vadislav
Vs: Parannusboksi
« Vastaus #191 : Huhtikuu 11, 2012, 08:27:53 »
Kiire tulee kun kohtpuoliin on kesä..

Anakichi

  • Vieras
Vs: Parannusboksi
« Vastaus #192 : Huhtikuu 11, 2012, 08:39:13 »
Kiire tulee kun kohtpuoliin on kesä..

mikä kesä, lunta mun keväässäni D:

Lattianpesuaine

  • Oni
  • ***
  • Viestejä: 1 769
  • Myaaah!
    • Profiili
Vs: Parannusboksi
« Vastaus #193 : Kesäkuu 21, 2012, 20:52:21 »
oisko tonne piirtolaudan puolelle mitenkään mahdollista aloittaa aihetta että ei tarvi käyttää sitä Shi-painteria... koska syystä X se ei toimi koneellani

MrSake

  • だめ人間
  • Kami
  • *****
  • Viestejä: 116
    • Profiili
Vs: Parannusboksi
« Vastaus #194 : Kesäkuu 21, 2012, 22:27:20 »
oisko tonne piirtolaudan puolelle mitenkään mahdollista aloittaa aihetta että ei tarvi käyttää sitä Shi-painteria... koska syystä X se ei toimi koneellani
Joo, eiköhän se mahdollista ole. Itsellä ei ole tosin pääsyä säätämään laudan asetuksia, mutta jos pakottava tarve on postata sinne uusi viesti voit käyttää tätä väliaikaisratkaisuna:
https://dl.dropbox.com/u/37473522/post.html

(joku jolla on tarvittavat valtuudet, voisi myös poistaa tuon minun testiviestin, sillä sitäkään en pysty tekemään itse...)
無理に理解するな。頭痛にならァ。
Ushiai.net | Youtube