Kirjoittaja Aihe: Touhou 13  (Luettu 116217 kertaa)

Inamaru

  • Sininen Keiju
  • **
  • Viestejä: 83
  • Death Holds Beauty, No Matter Who It Claims
    • Profiili
Vs: Touhou 13
« Vastaus #120 : Huhtikuu 15, 2011, 23:47:44 »
Nyt olen hyvin pettynyt gensokyo.orgiin. Oon siellä päivittäin stalkannut josko linkin tähän laittaisivat heti kun se tulee, mutta saankin kuulla Miss Alicen ladanneen kyseisen pelin vaikka alle vartti sitten katsoin ettei gensokyo.org ainakaan siitä ollut vielä enempää ilmoittanut. Suuntasin sitten neuvojen mukaisesti tänne ja olen iloinen, että koulun kone suostuu sen lataamaan kun oma netti ei toimi. Tallennan peliä juuri omalle kovalevylle ja 30% valmiina, sitten päästään testailemaan~

Numbbi

  • Lv. 9999
  • Miko
  • ***
  • Viestejä: 753
  • EXEC_PHANTASMAGORIA/.
    • Profiili
Vs: Touhou 13
« Vastaus #121 : Huhtikuu 16, 2011, 00:03:03 »
Noh sitten tokalla kerralla Normalilla kun kokeili pelata niin onnistu (kuvasin samalla).

Stage 3 boss oli mulle ainakin eeppinen kokemus ihan vaan musiikin takia.

Ja hnngghhh viimisessä spell cardissa kun se pysty healimaa itteänsä aina vähän.

Inamaru

  • Sininen Keiju
  • **
  • Viestejä: 83
  • Death Holds Beauty, No Matter Who It Claims
    • Profiili
Vs: Touhou 13
« Vastaus #122 : Huhtikuu 16, 2011, 01:28:56 »
Tulipa siinä kokeiltua ensin Youmulla koska mainina häntä yhä käytän ja sitten toisen kerran Reimulla. Youmun lievästi meleevaikutteinen pelityyli oli jotenkin virkistävän mukavaa kokeiltavaa. Ja täytyy sanoa, että melko helpolta vaikutti kun ensimmäisellä kerralla pääsin läpi continueitta, vaikka bounciva danmaku ja healiva bosse häiritsivätkin ensinäkemällä. Uudet hahmot vaikuttivat mielenkiintoisilta ja ensimmäinen bosse yllätti. Reimulla pelatessa puolestaan tuli koettua continuet, koska ensimmäisen kentän jälkeen focus, pommitus, pausenappula ja jopa keskustelujen nopeutus lakkasivat toimimasta ja piti pärjätä ampumalla ja liikkumalla, joka hankaloitti lievästi, vaikka eniten kyllä vain ärsytti.

Selleri

  • Kami
  • *****
  • Viestejä: 356
    • Profiili
Vs: Touhou 13
« Vastaus #123 : Huhtikuu 16, 2011, 01:48:17 »
Täysin perillä en ole vielä tuosta jonkin sortin henkimaailmasysteemistä, mutta tuntuu siltä että se kannustaa pelaajaa heilumaan ruudun yläreunassa. En pidä siitä.

Tuo olisi hyväksyttävämpää jos luodin niskaansa saatuaan ei tulisi menettäneeksi käytännössä aivan kaikkea, kuten tällä hetkellä käy. Kaiken keräilykin tuntuu olevan hitaampaa kuin koskaan, joka johtaa siihen että rangaistus kuolemasta on hirviömäinen. Toivon että on vielä jokin mekaniikka joka tuohon auttaa, ja josta en vain ole tietoinen.

yuki_tears

  • Vieras
Vs: Touhou 13
« Vastaus #124 : Huhtikuu 16, 2011, 07:06:39 »
Äh... En saa jostain syystä tota toimimaan... Koko peli ei suostu toimimaan, oisko kellään jotain hajua, et mikä mulla asennuksessa mahollisesti meni vikaan, vai voisko mun koneesta puuttua joku ohjelma joka pyörittäis tota peliä?

Jagdpanther

  • Vieras
Vs: Touhou 13
« Vastaus #125 : Huhtikuu 16, 2011, 09:21:01 »
Äh... En saa jostain syystä tota toimimaan... Koko peli ei suostu toimimaan, oisko kellään jotain hajua, et mikä mulla asennuksessa mahollisesti meni vikaan, vai voisko mun koneesta puuttua joku ohjelma joka pyörittäis tota peliä?

Valittaako se sitä d3dx9_43.dll -juttua? Itsellä ainakin löi tuon ilmoituksen, joten latasin sen netistä....

pawwo

  • Sininen Keiju
  • **
  • Viestejä: 97
    • Profiili
Vs: Touhou 13
« Vastaus #126 : Huhtikuu 16, 2011, 09:23:57 »
Äh... En saa jostain syystä tota toimimaan... Koko peli ei suostu toimimaan, oisko kellään jotain hajua, et mikä mulla asennuksessa mahollisesti meni vikaan, vai voisko mun koneesta puuttua joku ohjelma joka pyörittäis tota peliä?

Valittaako se sitä d3dx9_43.dll -juttua? Itsellä ainakin löi tuon ilmoituksen, joten latasin sen netistä....
Mullakin se valitti samaa ja ollut ongelmana joskus muidenkin touhou pelien kanssa. Googletin sen vaan ja latasin niin ongelma korjaantui.

yuki_tears

  • Vieras
Vs: Touhou 13
« Vastaus #127 : Huhtikuu 16, 2011, 09:52:04 »
Äh... En saa jostain syystä tota toimimaan... Koko peli ei suostu toimimaan, oisko kellään jotain hajua, et mikä mulla asennuksessa mahollisesti meni vikaan, vai voisko mun koneesta puuttua joku ohjelma joka pyörittäis tota peliä?

Valittaako se sitä d3dx9_43.dll -juttua? Itsellä ainakin löi tuon ilmoituksen, joten latasin sen netistä....

Juu, miten lataan sen jutun netistä? Laitanko hakuun vain tuon d3dx9_43.dll jotta löytäisin sen?

Lattianpesuaine

  • Oni
  • ***
  • Viestejä: 1 769
  • Myaaah!
    • Profiili
Vs: Touhou 13
« Vastaus #128 : Huhtikuu 16, 2011, 09:53:38 »
Äh... En saa jostain syystä tota toimimaan... Koko peli ei suostu toimimaan, oisko kellään jotain hajua, et mikä mulla asennuksessa mahollisesti meni vikaan, vai voisko mun koneesta puuttua joku ohjelma joka pyörittäis tota peliä?

Valittaako se sitä d3dx9_43.dll -juttua? Itsellä ainakin löi tuon ilmoituksen, joten latasin sen netistä....

Juu, miten lataan sen jutun netistä? Laitanko hakuun vain tuon d3dx9_43.dll jotta löytäisin sen?
http://www.dll-files.com/pop.php?dll=d3dx9_43 tässä se on

yuki_tears

  • Vieras
Vs: Touhou 13
« Vastaus #129 : Huhtikuu 16, 2011, 09:58:12 »
Äh... En saa jostain syystä tota toimimaan... Koko peli ei suostu toimimaan, oisko kellään jotain hajua, et mikä mulla asennuksessa mahollisesti meni vikaan, vai voisko mun koneesta puuttua joku ohjelma joka pyörittäis tota peliä?

Valittaako se sitä d3dx9_43.dll -juttua? Itsellä ainakin löi tuon ilmoituksen, joten latasin sen netistä....

Juu, miten lataan sen jutun netistä? Laitanko hakuun vain tuon d3dx9_43.dll jotta löytäisin sen?
http://www.dll-files.com/pop.php?dll=d3dx9_43 tässä se on

Kiitos paljon.^^

punakone

  • 嫌なやつ
  • Kami
  • *****
  • Viestejä: 557
  • Literally Hitler
    • Profiili
    • Touhou.fi
Vs: Touhou 13
« Vastaus #130 : Huhtikuu 16, 2011, 13:02:23 »
Derps, oli pakko kokeilla heti Youmulla pelata ja kuolinkin sit ekan bossin vikaan spekaan. Muuten kyllä kivalta vaikuttaa, voisi kyllä tuota vielä pelailla.

9. Mekanisoitu taisteluosasto "Jääkeijut"

Treasurance

  • Vihreä Keiju
  • ***
  • Viestejä: 143
    • Profiili
    • YOUR TARGET
Vs: Touhou 13
« Vastaus #131 : Huhtikuu 16, 2011, 13:31:01 »
Latasin.
Kokeilin.
Poistin.

PASKAA
the old sig sucked

Datafox

  • Stage Boss
  • *****
  • Viestejä: 914
  • Just a fox
    • Profiili
    • Melodïcore
Vs: Touhou 13
« Vastaus #132 : Huhtikuu 16, 2011, 14:15:35 »
Latasin.
Kokeilin.
Poistin.

PASKAA
Koititko ladata alhaalla olevan palkin täyteen ja painaa C:tä. Se jos mikä on eeppistä.
Minäkö aktiivinen? Älä nyt hulluja puhu!

punakone

  • 嫌なやつ
  • Kami
  • *****
  • Viestejä: 557
  • Literally Hitler
    • Profiili
    • Touhou.fi
Vs: Touhou 13
« Vastaus #133 : Huhtikuu 16, 2011, 14:41:24 »
Eissssssssssss, ihan helkkarin jepa kyllä, Marisalla normalilla Stage 3 läpi 1cc. Meitsi kyllä diggaa tästä. Pitääkin seuraavaksi koettaa tuota mitä Datafox sanoi.

9. Mekanisoitu taisteluosasto "Jääkeijut"

Selleri

  • Kami
  • *****
  • Viestejä: 356
    • Profiili
Vs: Touhou 13
« Vastaus #134 : Huhtikuu 16, 2011, 14:47:08 »
Äh, pakko kyllä sanoa että kuolemasta rokotetaan mielestäni aivan liian raskaasti. Tämän kestäisi jos voimatason kasvattaminen olisi yhtä nopeaa kuin aikaisemmissa osissa, mutta ei helevata miten hitaasti nuo luvut nousevat. Ja tuli kokeiltua C-nappia jo ensimmäiselläkin pelikerralla, mutta tuosta saatava riemu on turhan harvinainen kun niiden kolmen pilven täyttämiseen vasempaan alakulmaan menee niin tuhottomasti aikaa. Jotta ne saisi kerättyä, täytyy kerätä noita pallukoita joita vihollisista jää paikalleen leijumaan, ja tämä edellyttää ruudun yläreunassa pyörimistä, missä saa kokoajan luodista otsaansa ja menettää taas kaiken. Huonolla tavalla ristiriitaista. Katsotaan nyt paljastuuko vielä jostain jotain minkä olisin vahingossa jättänyt huomiotta, vai muuttuvatko asiat kokoversioon mennessä...