Kirjoittaja Aihe: Touhou 13  (Luettu 113528 kertaa)

Treasurance

  • Vihreä Keiju
  • ***
  • Viestejä: 143
    • Profiili
    • YOUR TARGET
Vs: Touhou 13
« Vastaus #30 : Tammikuu 07, 2011, 20:36:32 »
Siinä tapauksessa etsii vain netistä kaiken avaavan tallennustiedoston.

Peli-ilo lähestyy nollaa.

Hauskaa, että suurimmassa osassa pelaamistani non-Touhou-shmupeissa pelattavan hahmon spriten koko on 3-5 kertaa Touhou-spriten kokoinen, mutta hitbox on Touhou-standardien mukainen. Moinen epäsuhtakin vie mielenkiintoa niistä. Lisäksi pelialue tuntuu olevan jatkuvasti täynnä megasuuria vihulaisia, näiden megasuuria (hitboxiltaan pieniä) ammuksia, omia ammuksia sekä tietenkin räjähdyksiä... Pikkulapsena tykkäsin tällaisesta adrenaliinitykityksestä, mutta nykyään se on suorastaan puuduttavaa. Ehkä olen vain tullut vanhaksi.

Miksi Aarteistus muuten puhuu, ettei Lunaticillä juostessa paremmin kerkeä juonta miettimään, jos hän on monesti joutunut myöntämään, ettei pääse Normalillakaan pelejä läpi?

Touhouta pelatessa peli-ilo nousee ennätyksellisiin lukemiin! Nimittäin miinuksen puolelle!
Ja ehei, Touhoussa ei tuhota kymmenen armeijan edestä sotakalustoa vaan POKSAUTELLAAN KEIJUJA! Hienoa! Miksi tätä pitäisi kutsua? Pop 'em up? POMUP?
Mahtavaa, uusi genre, tulevaisuuden toivo!
Ja pienen hahmospriten takia ei edes näe missä on! Vielä hienompaa! Lisääpähän haastetta!

Ja joo, enhän mä noita edes normalilla pääse, muuten vaan olen vahingossa vetänyt kaikkien pelien extrat ja kaikki scenet Shoot the Bulletissa ja Double Spoilerissa...

the old sig sucked

Void

  • Vihreä Keiju
  • ***
  • Viestejä: 145
  • Caver
    • Profiili
Vs: Touhou 13
« Vastaus #31 : Tammikuu 07, 2011, 21:07:41 »
Taitaa olla parasta, että jätän Treasurancen omiin oloihinsa, niin trollin elkeet nimimerkillä on.

Pääsee pieni itku, ellei TH 13 valmistu tämän vuoden puolella. Niin kauan sitä on jo odoteltu.

yuki_tears

  • Vieras
Vs: Touhou 13
« Vastaus #32 : Tammikuu 07, 2011, 21:33:48 »
Taitaa olla parasta, että jätän Treasurancen omiin oloihinsa, niin trollin elkeet nimimerkillä on.

Pääsee pieni itku, ellei TH 13 valmistu tämän vuoden puolella. Niin kauan sitä on jo odoteltu.

Vuosihan on vasta aluillaan. Kyllä se vielä valmistuu.^^ (...Miksiköhän minä joka yleensä olen pessimisti sanon tälläistä...?  ???)

Treasurance

  • Vihreä Keiju
  • ***
  • Viestejä: 143
    • Profiili
    • YOUR TARGET
Vs: Touhou 13
« Vastaus #33 : Tammikuu 07, 2011, 21:35:30 »
Kyllä siinä ainakin 5 vuotta menee
the old sig sucked

Zei

  • Baka
  • *
  • Viestejä: 9
    • Profiili
Vs: Touhou 13
« Vastaus #34 : Tammikuu 08, 2011, 13:12:41 »
Itse tykkäisin jos TH13 tulisi joitain vähän vähemmän suosittuja hahmoja pelattaviksi/joksikin muuksi.

Pitchin

  • Master Lurker
  • Yōkai
  • **
  • Viestejä: 675
  • The Typotin
    • Profiili
    • Artblogin tapane
Vs: Touhou 13
« Vastaus #35 : Tammikuu 08, 2011, 13:47:23 »
Kyllä tän vuoden puolella kelpais : D
Itse tykkäisin jos TH13 tulisi joitain vähän vähemmän suosittuja hahmoja pelattaviksi/joksikin muuksi.
Tai (EX)Rumia stage 6/extra bossina~?
There's a very fine line between not listening, and not caring. I like to think that I walk that line every day of my life.

Miss Alice

  • Puoli-Yōkai
  • *
  • Viestejä: 553
  • Ghostly Gardener
    • Profiili
Vs: Touhou 13
« Vastaus #36 : Tammikuu 11, 2011, 12:17:12 »
En usko että ZUN nyt EX-Rumiaa pistäisi, kun sehän on ikään kuin fanikannan keksimä hahmo... Mutta uusi Phantasmagoria olisi ihan kiva <3
Dead bodies having a nice flower-viewing! How elegant.

Lattianpesuaine

  • Oni
  • ***
  • Viestejä: 1 769
  • Myaaah!
    • Profiili
Vs: Touhou 13
« Vastaus #37 : Tammikuu 11, 2011, 13:06:22 »
mutta ois se ihan siistii et ois Ex Rumia bossiin

Void

  • Vihreä Keiju
  • ***
  • Viestejä: 145
  • Caver
    • Profiili
Vs: Touhou 13
« Vastaus #38 : Tammikuu 11, 2011, 21:08:50 »
mutta ois se ihan siistii et ois Ex Rumia bossiin

Sehän olisi sama kuin bossina olisi jokin muu fanien keksimä hahmo kuten vaikka Neko Miko Rei...mu... *nosebleed*

Vakavasti puhuen, Phantasmagoriat on tylsiä. NormiTouhouShmuppia sen olla pitää!

MKtsudo

  • Retro
  • Puoli-Yōkai
  • *
  • Viestejä: 557
  • Pokémon
    • Profiili
    • Touhoun lyhyt oppimäärä
Vs: Touhou 13
« Vastaus #39 : Tammikuu 11, 2011, 21:15:46 »
Vakavasti puhuen, Phantasmagoriat on tylsiä. NormiTouhouShmuppia sen olla pitää!

Onhan sieltä tullut jo UFO:n jälkeen mätkintää, paparazzeja ja jääkautta. Ei ZUN nyt niin sekaisin ole voinut viinasta mennä, että lisää välipeleiksi luokiteltavia shmuppeja vääntäisi.

Selleri

  • Kami
  • *****
  • Viestejä: 356
    • Profiili
Vs: Touhou 13
« Vastaus #40 : Tammikuu 11, 2011, 21:33:25 »
Mutta entäpä jos hän on vasta pääsemässä vauhtiin?

Omasta mielestäni olisi huvittavaa seurata vielä useampien väliosien kasautuvan tuohon 12:n perään. Ei sillä ettenkö itsekin haluaisi 13:a nähdä.

Void

  • Vihreä Keiju
  • ***
  • Viestejä: 145
  • Caver
    • Profiili
Vs: Touhou 13
« Vastaus #41 : Tammikuu 11, 2011, 21:51:04 »
Omasta mielestäni olisi huvittavaa seurata vielä useampien väliosien kasautuvan tuohon 12:n perään. Ei sillä ettenkö itsekin haluaisi 13:a nähdä.

Sitten stormausta siitä, millainen peli numero 12.9 tulee olemaan.

Lennellään Nitorina ja ammutaan tämän konekiväärillä kurkkuja FPS-tyyliin. Vielä Keijusotiakin vaikeampi! 3D:nä!!!

MKtsudo

  • Retro
  • Puoli-Yōkai
  • *
  • Viestejä: 557
  • Pokémon
    • Profiili
    • Touhoun lyhyt oppimäärä
Vs: Touhou 13
« Vastaus #42 : Tammikuu 11, 2011, 21:54:34 »
Sitten stormausta siitä, millainen peli numero 12.9 tulee olemaan.

Lennellään Nitorina ja ammutaan tämän konekiväärillä kurkkuja FPS-tyyliin. Vielä Keijusotiakin vaikeampi! 3D:nä!!!

Eijeijei, kyseessähän on oltava sukelluspeli, koska kappa. Sillä tavalla 3D:n syvyysvaikutelman luominen veden muutenkin vääristämän miljöön kanssa olisi vielä suurempi elämys.

Ja itse alan taas uskoa hiljalleen siihenkin, että Sanaeta tullaan näkemään vielä ainakin seuraavassa pelissä pelattavana hahmona, vaikka totta kai soisin kunniaa myös jollekulle muullekin.

Treasurance

  • Vihreä Keiju
  • ***
  • Viestejä: 143
    • Profiili
    • YOUR TARGET
Vs: Touhou 13
« Vastaus #43 : Tammikuu 11, 2011, 22:12:33 »
the old sig sucked

Hilselinko

  • Yōkai
  • **
  • Viestejä: 679
  • Bob The Blob! <3
    • Profiili
    • Indiedb Bob the Blob!
Vs: Touhou 13
« Vastaus #44 : Tammikuu 13, 2011, 00:32:28 »
Ei ZUN nyt niin sekaisin ole voinut viinasta mennä.

Kokeiles joku kerta veliseni tuota niin kutsuttua alkomaholia ja sano sitten sama.

                                           JA TIETENKIN!

Tuli vaan mieleen tossa yöpöllyissäni, että TOUHOU MMO! Mitä vittua minä olen taas syönyt?!