Kirjoittaja Aihe: Pelottavia pelejä lapsuudesta tai nykypäivästä  (Luettu 27231 kertaa)

Lattianpesuaine

  • Oni
  • ***
  • Viestejä: 1 769
  • Myaaah!
    • Profiili
Pelottavia pelejä lapsuudesta tai nykypäivästä
« : Tammikuu 12, 2011, 19:17:32 »
jaksoin nyt tehä tän aiheen tänne. sama kuin edellisellä foorumil joten kysymys kuuluu näin: Mitä peliä(pelejä) pelkäsitte pieneä tai jopa nyt?


itselläni on itselläni on joku englantilaisten ''opi'' lukemaan peli tai jotain... jokan kantoi nimeä Word Rescue... joka on ikivanha ja eikä sovellu enää nykyisille tietokoneille... sitä minä pelailin veljeni kanssa Pc-98:silla... en kyllä iloisesti...

Kattokaa nyt tot pedari lukutoukkaa (Benny sen nimi oli vissii)... se on pelottava ja kyseessä on viel lasten peli....
Pelin saavutus on yksin kertainen... sinun pitää löytää engalnnin kieliin sana ja löytää sitä vastaava kuva. sitten kun oot kaikki tasos kerän jotta saat avaimen ja pääset seuraavalle levelille... Not So Hard...
esim jos saat sanan TOE ja sun pitää ettii kuva Varpaasta... jos otat väärän kuvan niin ilmestyy semmoinen hirvio ja kuuluu semmoin pelottava ääni... näitä hirviöitä on tasoilla jo muutenkin välillä ja yhdessä levelissä ne sataa niskaan ilman että huomaat mitään...
niin ja musiikki on yllättävän ärsyttävä =_=

Word Rescue Gameplay

Jagdpanther

  • Vieras
Vs: Pelottavia pelejä lapsuudesta tai nykypäivästä
« Vastaus #1 : Tammikuu 12, 2011, 19:39:39 »
Oman nimikkeen mainitsinkin aikaisemmalla puolella, mutta sanotaanpas uudestaan:





Peli, jonka takia menetin lapsuudessani yöunet monen yön ajaksi, eikä ihme: Peli oli silloin saamarin pelottava ja niin se on vielä nykypäivänäkin, vaikka grafiikka onkin jo vanhentunut. Etenkin kohta, jossa sinun pitää kujaa pitkin lähteä kulkemaan koululle, kunnes yllättäen koko paikka pimenee, ahdistava musiikki alkaa soimaan, varusteena taskulamppu, radio, jonka avulla saat selville pääsi syövän monsterin läsnaolon, ja aseena pistooli.


Kun peliin ynnätään vielä lukuisat sireenien ulvomiset ennen kaupungin muutosta ja pimeissä huoneissa kuuluvat yht'äkkiset pamaukset/muut kovat äänet niin võila. Mikäli joku nyt vielä epäilee pelin pelottavuutta jutuistani huolimatta, niin testatkaa ihmeessä.

Pelin alku.

(Mikäli menit jo peliä testaamaan, ja sait traumoja, niin don't blame me).

Juhozki

  • Kami
  • *****
  • Viestejä: 1 650
  • No Life King
    • Profiili
    • Vadislav
Vs: Pelottavia pelejä lapsuudesta tai nykypäivästä
« Vastaus #2 : Tammikuu 12, 2011, 19:58:15 »
Minua pelotti aikoinaan kaikki nuo FPS pelit. Demoneita, hirviöitä, aaveita, verta, aseita, suolenpätkiä, heinähankoja..

Heretic
Siis tuollaista settiä nuorena. Eipä paljoa huvittanut kun joku hyppäsi seinän takaa ja heitti kirveellä päähän.

Hexen
Olin aina paskat housussa kun piti väistellä jotain ansoja ja hyppiä kuilujen yli.

DooM
Juu en jaksa edes luetella. XD

Blood
Se juna tunneli. Muistaako kukaan?

Duke 3D
Koko kakkos episodi. Miksi menin katsomaan ne Alien leffat..

Onhan noita muitakin kuin FPS pelejä, mutta jätän myöhemmäksi ettei posti kasva liian pitkäksi.

NanomaShiina

  • Jonnet ei voi muistaa
  • Midboss
  • ****
  • Viestejä: 862
  • Kermaperseiden Aatelia pikkutytön puolikas
    • Profiili
    • mun Ytube <3
Vs: Pelottavia pelejä lapsuudesta tai nykypäivästä
« Vastaus #3 : Tammikuu 12, 2011, 21:57:39 »
MInä en nyt pelin nimeä muista,tuli meidän ekan koneen mukana 2001 (muistattevarmaan, kun joskus sai ihan vitusti CD-levyjä koneen mukana. 

Tuossa pelissä pelattaan siis jollain naisella , jonka kaverin tappo jotku ihmeen sika-ihmiset (tulee mieleen Ganon) ja pelin tehtävä on ... no kostaa tietenkin! No sit se peli on muuten synkkä ja sellanen ja sit se alku on vähän omituinen ja ofcourse mun idiootti sisko pelas sitä sillo , eikä tietenkään saanu siin ees aset...
Mut sit siin tulee noit sika-ihmisiä oikeen joukol kimppuun....sit ne osas avata kaikki ovet ja jne. ja niitä piti sit paeta juoksemalla johonki mökkiin ja sit ne tuli sinnekkin ja ja ne hyökkää ja ja ja ....vitun pelottavaa 6-7-vuotiaalle Mario-pelejä pelanneelle pojalle

Asentaessa sitä pelii siihen tulee kuvaa lohikäärmeestä, minkä päällä tuo tyttö site ampuu jousipyssyllä, että sen enempää en osaa oikeen selostaa tuota...

Levy saattaapi löytyä tuosta yhestä lootasta, etin sen ja pelaankin sen! (joo no tuskin toimii 64-Vistassa )
Kerron sen nimen sit myöhemmin.....
Odotit mukavaa postia
Mutta sen olikin minä, Nooba!

Juhozki

  • Kami
  • *****
  • Viestejä: 1 650
  • No Life King
    • Profiili
    • Vadislav
Vs: Pelottavia pelejä lapsuudesta tai nykypäivästä
« Vastaus #4 : Tammikuu 12, 2011, 22:03:04 »
Word Rescue Gameplay
Olen melko varma että olen joskus pelannut tuota, tai ainakin nähnyt sitä pelattavan.

Pelin alku.
Hienosti pyörii kamera tuossa. Unohdin hetkeksi että kyseessä on 'vain' PS1 peli.
*harkitsee pelin lataamista*

Kerron sen nimen sit myöhemmin.....

Yritän tässä miettiä mikä peli voisi olla kyseessä.. Odotellaan vastausta..

Edit: Jotenkin tulee mieleen Drakan: Order of the Flame.

NanomaShiina

  • Jonnet ei voi muistaa
  • Midboss
  • ****
  • Viestejä: 862
  • Kermaperseiden Aatelia pikkutytön puolikas
    • Profiili
    • mun Ytube <3
Vs: Pelottavia pelejä lapsuudesta tai nykypäivästä
« Vastaus #5 : Tammikuu 13, 2011, 13:20:06 »

Edit: Jotenkin tulee mieleen Drakan: Order of the Flame.

näyttä 80% siltä, että se on tuo.... tuo alku on just tommonen ja sit toi nainen vaikuttaa tutulta ja sit tu julkaisuaika on sopiva...
Odotit mukavaa postia
Mutta sen olikin minä, Nooba!

Kyubi

  • Sininen Keiju
  • **
  • Viestejä: 98
    • Profiili
Vs: Pelottavia pelejä lapsuudesta tai nykypäivästä
« Vastaus #6 : Tammikuu 14, 2011, 22:29:40 »
EarthBound. Koska Giygas.

Aiheesta puheen ollen,tietääkö joku sellaisen MS-dosille julkaistun pelin nimeltä I.M meen?

Lattianpesuaine

  • Oni
  • ***
  • Viestejä: 1 769
  • Myaaah!
    • Profiili
Vs: Pelottavia pelejä lapsuudesta tai nykypäivästä
« Vastaus #7 : Tammikuu 23, 2011, 22:00:42 »
meikäläinen törmäs äsken tämmösseen peliin... http://www.youtube.com/watch?v=9NWkoie_tAc&feature=related mitäs mieltä ihmiset on pelottava vai ei?

Treasurance

  • Vihreä Keiju
  • ***
  • Viestejä: 143
    • Profiili
    • YOUR TARGET
the old sig sucked

Lattianpesuaine

  • Oni
  • ***
  • Viestejä: 1 769
  • Myaaah!
    • Profiili
Vs: Pelottavia pelejä lapsuudesta tai nykypäivästä
« Vastaus #9 : Tammikuu 23, 2011, 22:26:34 »
http://www.youtube.com/watch?v=3x8QBPstSDw

AAAARGH
rayman... kyllä tätäkin on tullut pelattua... mutta ei koskaan päästyä läpi...

Suodeth

  • Vieras
Vs: Pelottavia pelejä lapsuudesta tai nykypäivästä
« Vastaus #10 : Tammikuu 23, 2011, 22:30:55 »
meikäläinen törmäs äsken tämmösseen peliin... http://www.youtube.com/watch?v=9NWkoie_tAc&feature=related mitäs mieltä ihmiset on pelottava vai ei?
Videon perusteella ei pysty oikein sanomaan joten pistin lataukseen. Kiitos tästä (kun itse ei jaksa sourcemodeja etsiä).

Aiheeseen liittyen...

Sen Hugo-peikko tv-pelin puhelin. En tajua miksi mutta se vaan jotenkin... ei tuntunut normaalilta.

Jagdpanther

  • Vieras
Vs: Pelottavia pelejä lapsuudesta tai nykypäivästä
« Vastaus #11 : Tammikuu 23, 2011, 22:34:22 »
http://www.youtube.com/watch?v=3x8QBPstSDw

AAAARGH

Voe elämä, tuota tuli yhdessä vaiheessa tietokoneella pelattua jonkilaisena ihme demona, kun peliä ei pystynyt pelaamaan läpi asti.

Lattianpesuaine

  • Oni
  • ***
  • Viestejä: 1 769
  • Myaaah!
    • Profiili
Vs: Pelottavia pelejä lapsuudesta tai nykypäivästä
« Vastaus #12 : Tammikuu 23, 2011, 22:35:31 »
meikäläinen törmäs äsken tämmösseen peliin... http://www.youtube.com/watch?v=9NWkoie_tAc&feature=related mitäs mieltä ihmiset on pelottava vai ei?
Videon perusteella ei pysty oikein sanomaan joten pistin lataukseen. Kiitos tästä...

kerro sitten mielipiteesi koska itse en pelia lataa koska olen äärimmäisen huonopelaamaan kauhupelejä...

Treasurance

  • Vihreä Keiju
  • ***
  • Viestejä: 143
    • Profiili
    • YOUR TARGET
Vs: Pelottavia pelejä lapsuudesta tai nykypäivästä
« Vastaus #13 : Tammikuu 23, 2011, 22:49:16 »
http://www.youtube.com/watch?v=3x8QBPstSDw

AAAARGH
rayman... kyllä tätäkin on tullut pelattua... mutta ei koskaan päästyä läpi...

perkele mäkään en ole...pitäis kai
mutta jotenkin pelissä on kaikki ihan vitun pelottavaa...grafiikat, (välillä tyhjästä ilmestyvät) viholliset, bossit, musiikki, ääniefektit ja SE TUNNELMA, aargh, tämäkö muka lasten peli
the old sig sucked

Selleri

  • Kami
  • *****
  • Viestejä: 356
    • Profiili
Vs: Pelottavia pelejä lapsuudesta tai nykypäivästä
« Vastaus #14 : Tammikuu 23, 2011, 23:19:29 »
Kylläpä Raymania kammotaan täällä. Kakkonen se vasta pelottava olikin...