Kirjoittaja Aihe: Pelottavia pelejä lapsuudesta tai nykypäivästä  (Luettu 27134 kertaa)

nukkesyndrooma

  • röyhelöperse
  • Suurkeiju
  • ******
  • Viestejä: 473
  • Alisuoireyhtymä
    • Profiili
Vs: Pelottavia pelejä lapsuudesta tai nykypäivästä
« Vastaus #30 : Elokuu 11, 2011, 22:43:17 »
Dog's Life
SCARRED FOR LIFE

Mulla on tämä sama peli jossain tuolla muitten joukossa, ainakin joskus oli. Itse seurasin vain sivusta ja loppua en tainnut nähdä.

tuo ei ole mitään verrattuna tähän: http://www.youtube.com/watch?v=YYb9kSCkjE8 Giygas theme


G̘̤͕̅̊̂̄i͓̊ͪy̞̯̆ͨg̷̣͉̙aͭͩͭ̏̽̏̾­͟s͇͎̮ ̩̣̩̯̼̏ͮͪ̍i̭͇͕̣͓̱̱͐ͣ̓s͔̟͉̜̥͢ ̝̺̬̯̓͋̅͘c҉o̷̙̮̦ͯ̆͑̓̍m̜̝͎̩͑̓ͮͣ̚­i̷̯͕̥̟̖̦ͥ͋̉͗ͦ̚n͉̫͔͈͍͇͛̅͞g̏̂͐̈͒­̯ ̰̘͍̱̭̹̑ͧͅt̵̼̬̥̥͓ͪͦo̗̞̙̐͑ ̜̯͍̼ͨ͌͑̾̅d̶͍̐ͬͭ̊ͦ̉e̥͍̣̬̺ͧ̏̾̒̚̚­̺̹s̊̂ͤ̆ţ̻͓̼̪̟̘ȑ̇̆͊o͍͔͍̽ͦ͗̽̉͛­͉͇̜̙y̥̹̰̼̎ ̶͖̻̞̗̠̻ͯͨ͑y͕̥̭͎̙̫ͤő̼u̺̜̤͑ ̜̠̭͐ą̪͈͓̼̮ͪͣ̈́ͤl͈̜̝̩͙̗ͫ̐̐̔l̡͊̑­͙̰  allekirjoitan tämän kyllä

itse pidän myös tätä aika ahdistavana. en nyt niinkään pelottavana http://www.youtube.com/watch?v=gNTIbjU7Db8&feature=related
Mikään ei voita uboan mölinää ;;__;;

Erie

  • Punainen Keiju
  • *****
  • Viestejä: 366
    • Profiili
Vs: Pelottavia pelejä lapsuudesta tai nykypäivästä
« Vastaus #31 : Elokuu 11, 2011, 23:30:22 »
Hassua, kakkonen ei ollut ollenkaan pelottava
Ei edes tämä paikka? Nuo lonkerot maassa ja Raymanin kokonaisena syövät maahan kaivautuvat pallukat toivat niin mukavia mielikuvia silloin tokaluokkalaisena nassikkana...
Aaargh! Tuo maa! Itse en tuota tainnut pelätä, se oli silloin mielestäni hieno maa, mutta muistaakseni pelaamiseni jumittui juuri tuohon maahan. Nyt ei ole pitkään aikaan tullut pelattua tuota. Sen sijaan että olisin pelännyt tuota maata, pelkäsin niitä alussa olevia robottimerirosvoja vai mitä ne sitten lienevätkään.

Ja laitetaanpas tämä tänne. Tuota on nyt jonkin aikaa tullut kavereiden kanssa pelattua. Tuo ei ole ehkä pelottavin peli täällä, mutta ainakin itse kammoa noita nukkeja. Ja siinä on muitakin mukavia yllätyksiä. Ja wiille kun tuo on, niin pahisten heiluttaminen irti tapahtuu ohjainta ravistelemalla ja ohjaimesta kuuluu ääniä, niin se kyllä luo tunnelmaa. Tuota pääpahista tekisi melkeinpä mieli cossata joskus. Se on kiva hahmo.

Lattianpesuaine

  • Oni
  • ***
  • Viestejä: 1 769
  • Myaaah!
    • Profiili
Vs: Pelottavia pelejä lapsuudesta tai nykypäivästä
« Vastaus #32 : Elokuu 17, 2011, 17:13:52 »
täälä netissähän on se peli nimeltä Hotel 626.
Se oli aika jännästi toteutettu ja ihan mukavan jännittävä.. ei nyt niinkään pelottava... mutta suosittelen käydä kattomassa se.

Tundra

  • Sininen Keiju
  • **
  • Viestejä: 58
  • Oikeuden puolustaja ja laiskuri
    • Profiili
Vs: Pelottavia pelejä lapsuudesta tai nykypäivästä
« Vastaus #33 : Joulukuu 03, 2011, 18:37:05 »
Lapsena pelkäsin pelata Dangerous Dave in the Haunted Mansionia, vaikka muuten se olikin loistava peli. Hyi helkkari hämähäkejä ja limaklönttejä... varsinkin toka kenttä pelotti.

Vähän vanhempana katsoin, en itse pelannut, kun isoveli pelaili Resident Evil 3:a. Jännää oli kyllä.

Noiden jälkeen en ole juuri pelottaviin peleihin törmännyt, eivätkä kauhupelit hirveästi kiinnosta muutenkaan. Ainakaan ei tule näin äkkiseltään mieleen mitään erityisemmin järkyttänyttä. Half-Life 2:n Ravenholm tosin oli kamala paikka. Amnesian demossakin jätin vesihirviökohdassa kesken turhautumisen, en kauhun takia.

Satori

  • sādhuばあちゃん
  • Punainen Keiju
  • *****
  • Viestejä: 304
  • pullantuoksuinen kotiäiti
    • Profiili
Vs: Pelottavia pelejä lapsuudesta tai nykypäivästä
« Vastaus #34 : Joulukuu 03, 2011, 22:25:06 »
Maniac Mansion oli aika pelottava pienenä x.___.x Alone In the dark kans aika kuumottava!
------ "Puolueemme nojaa vahvasti valtionshintōlaisiin perusarvoihin! Rötöstytöt kuriin!"

Graus

  • Keltainen Keiju
  • ****
  • Viestejä: 206
    • Profiili
    • mirror moon
Vs: Pelottavia pelejä lapsuudesta tai nykypäivästä
« Vastaus #35 : Joulukuu 03, 2011, 22:51:13 »
Tämä ja Alone in the Dark.

tsalop

  • Puoli-Yōkai
  • *
  • Viestejä: 506
    • Profiili
Vs: Pelottavia pelejä lapsuudesta tai nykypäivästä
« Vastaus #36 : Joulukuu 04, 2011, 16:55:34 »
Pienempänä pelkäsin kovasti Xenon 2:sta... Tai siis en sitä peliä pelännyt, vaan tasojen välissä esiintyvää kauppiasta (kun näin sen ekan kerran, sammutin koneen, enkä avannut pariin päivään).


Kuvan oikeassa alareunassa...

Silent hill:kin oli ensimmäisien minuuttien aikana aika karmaiseva, mutta pelin edetessä se muuttui enemmän ällöttävämmäksi kuin pelottavaksi.

Nykypeleistä pitääpi mainita vain Project Zero (Fatal Frame)...

Satori

  • sādhuばあちゃん
  • Punainen Keiju
  • *****
  • Viestejä: 304
  • pullantuoksuinen kotiäiti
    • Profiili
Vs: Pelottavia pelejä lapsuudesta tai nykypäivästä
« Vastaus #37 : Joulukuu 04, 2011, 17:25:08 »
Xenon 2 \o/ Paras smuppi heti töhön jälkeen. Kauppias näyttää mun mielestä vähän Predator-inspiroituneelta.

Sori, vähän offtopic, mutta piti ihkuttaa.
------ "Puolueemme nojaa vahvasti valtionshintōlaisiin perusarvoihin! Rötöstytöt kuriin!"

Anakichi

  • Vieras
Vs: Pelottavia pelejä lapsuudesta tai nykypäivästä
« Vastaus #38 : Joulukuu 05, 2011, 10:04:21 »
Tämä ja Alone in the Dark.


hyi saatana D:

JazuliuZ

  • Keiju
  • *
  • Viestejä: 48
  • More than meets the eye.
    • Profiili
Vs: Pelottavia pelejä lapsuudesta tai nykypäivästä
« Vastaus #39 : Joulukuu 05, 2011, 13:23:31 »
Ensimmäinen Aliens versus Predator. Mariini, keskellä yötä, pimeä huone ja kun se liiketutka alkaa vilkkua kuin joulukuusi jenkkilän malliin ja sitä alienia puskee joka helvetin raosta ja putkenpäästä.
Kekkonen Urho lausui näin / Miks hämmästyitte säikähtäin? / Mä kaljun ilon ilmoitan / Kekkosen presidentiksi valitun.