Kirjoittaja Aihe: Tervehdys, olen Skwrl~  (Luettu 19118 kertaa)

Skwrl

  • Time Lady
  • Keltainen Keiju
  • ****
  • Viestejä: 215
  • Ti-ti-tyy~
    • Profiili
Tervehdys, olen Skwrl~
« : Tammikuu 20, 2011, 19:56:45 »
Kun tämmöisen foorumin kerran löysin, niin totta kai minun täytyi rekisteröityä!
Tervehdys siis vaan kaikille, tästälähtien ja täällä nimeni on Skwrl~

Olen 19-vuotias opiskelijatar jostain päin Suomea. Harrastan orkesterisoittoa, musiikkia, luennoilla piirtelyä ja kaikenlaista sekalaista. Viimeisen parin kuukauden aikana olen innostunut Touhousta oikein kunnolla, ja kiitos tästä kuuluu kaverilleni, joka marraskuun lopulla linkkasi minulle jotain Touhou-musiikkia. Rakastan erityisesti klassisia sovituksia näistä mahtavista biiseistä, vaikka alkuperäisversiot alkuperäisympäristössään ovat tähän mennessä ainakin olleet parhaita~

Peleistä olen kokeillut PCB:tä, EoSD:tä ja IN:ää, ja iisi moodolla tietenkin. Parhaiten pärjään IN:ssä Reimulla ja Yukarilla, ja suurin saavutukseni tähän mennessä on se, kun pääsin pelin läpi käyttämällä vain kahta continueta! :D EoSD:ssä Kiina tappaa minut aina totaalisesti, ja PCB:ssä pahin kompastuskiveni on Chen ja hänen ärsyttävät spellcardinsa, joita en vain ikinä opi. *myrts* IN:ssä suurin viholliseni on Marisa, joka aina lahtaa minut komeasti mahtavan musiikin soidessa taustalla. Reiseniä ja Eiriniä en osaa vielä kommentoida, kun en ole heitä vastaan kovin montaa kertaa tapellut vielä.

Hmm, mitäs muuta... Kengännumeroni on 37, en pidä tonnikalasta enkä sipulista. Mystia on tosi kiva.
befriend (v.): to use mecha-class beam weaponry to inflict grievous bodily harm on a target in the process of proving the validity of your belief system.

Datafox

  • Stage Boss
  • *****
  • Viestejä: 914
  • Just a fox
    • Profiili
    • Melodïcore
Vs: Tervehdys, olen Skwrl~
« Vastaus #1 : Tammikuu 20, 2011, 20:10:18 »
Tervepä terve.

Lentääkö sun troolari?

Tuleeko sitruunaviipale?

Haluatko että munkki tervehtii sinua?

Siinä ne kysymykset. Lämpimät tervetuliaistoivotukset :3

EDIT: Ja suosittelen laittaan profiilikuvan esim imageshackiin tai vastaavaan ja linkkaamaan sieltä profiilikuvavaihtoehtoon numero kaksi, niin saat avasi paremmin näkyviin :D
Minäkö aktiivinen? Älä nyt hulluja puhu!

MKtsudo

  • Retro
  • Puoli-Yōkai
  • *
  • Viestejä: 557
  • Pokémon
    • Profiili
    • Touhoun lyhyt oppimäärä
Vs: Tervehdys, olen Skwrl~
« Vastaus #2 : Tammikuu 20, 2011, 20:11:51 »
Tervetuloa~. Joku keksikin jo kysyä sinultakin troolareista ja sitruunoista, mutta ei anneta sen häiritä.

Pakko kysyä tietenkin, että osaatko jo soittaa montakin Touhou-kappaletta vai onko homma ainakin vielä pelkällä kuuntelun asteella?

Detaljina mainittava silti, että koostuuhan fanikunta Suomessa muustakin kuin teinitytöistä ja miehistä, vaikka meitä kai enemmistö vielä onkin.

EpikFeil

  • Vieras
Vs: Tervehdys, olen Skwrl~
« Vastaus #3 : Tammikuu 20, 2011, 20:40:16 »
Tersetuloaa. o/ Aww sulla on muuten ihana nimimerkkinen. *u* Ja Mystia tosiaan on kiva. Joo ja, mitä instrumenttia soittelet? :3 Ja onko tööhöömusiikista klassisiakin sovituksia, mitä?! *äkkiä ettimään*

Eipä sitten muuta, viihtyile ja silleensä. ~

Suiggari-Tou

  • Puoli-Yōkai
  • *
  • Viestejä: 502
  • Could we introduce you with some... Medic?
    • Profiili
    • Suiggarin kootut söherrykset
Vs: Tervehdys, olen Skwrl~
« Vastaus #4 : Tammikuu 20, 2011, 21:05:28 »
Tervetuloa~ Älä pelkää Datafoxin insider-kysymyksia, vastaa niihin jotenkin randomisti vaan niin kelpaa kaikille <'D

Ja jes! En ole ainoa joka tykkää klassisista Touhou-sovituksista 8D Onko TAMusic ollut kovassa kuuntelussa tällä saralla? (jos ei, suosittelen oikein lämpimästi)
That was so kawaii my doki doki almost committed sudoku.


Skwrl

  • Time Lady
  • Keltainen Keiju
  • ****
  • Viestejä: 215
  • Ti-ti-tyy~
    • Profiili
Vs: Tervehdys, olen Skwrl~
« Vastaus #5 : Tammikuu 20, 2011, 21:09:55 »
Kiitos paljon tervetulotoivotuksista~

Lentääkö sun troolari?
Hmm, liikakalastus on pahasta. Ja jos troolari lentää, niin verkot eivät osu veteen ja delfiinit pelastuvat! => Johtopäätös: Kyllä minun troolarini lentää!

Tuleeko sitruunaviipale?
Eh, turhan kirpeää minulle. Sitruunamehun voin kyllä puristaa juustokakkuun, omnom.

Haluatko että munkki tervehtii sinua?
...hillomunkkia? Kyllä kiitos!
Ja kiitos paljon vinkistä kuvan kanssa, nyt näyttää jo paljon paremmalta :3

Pakko kysyä tietenkin, että osaatko jo soittaa montakin Touhou-kappaletta vai onko homma ainakin vielä pelkällä kuuntelun asteella?
Enimmäkseen kuuntelen, mutta muutamaa kappaletta olen koettanut soittaakin. Nuottien etsintä on kovassa vauhdissa, mutta pärjäähän sitä ilmankin, jos vain viitsii vähän hapuilla ja etsiä säveliä. Osaan soittaa ainakin pätkiä seuraavista kappaleista: Gensokyo the gods loved, Reach for the Moon ~ Immortal Smoke, Lullaby of the Deserted Hell ja Deaf to all but the Song :3

Joo ja, mitä instrumenttia soittelet? :3 Ja onko tööhöömusiikista klassisiakin sovituksia, mitä?! *äkkiä ettimään*
Instrumenttinani on poikkihuilu, jota olen soittanut jo melkein kymmenen vuotta.
Ja aivan uskomattoman mahtavan loistava kokoelma klassista Touhouta löytyy täältä. Sen kuuntelemisessa meneekin hetki :3

Onko TAMusic ollut kovassa kuuntelussa tällä saralla? (jos ei, suosittelen oikein lämpimästi)
En kovinkaan usein ole pannut merkille kuuntelemieni kappaleiden sovittajan nimeä, mutta TAMusic on kyllä pompannut vastaan useasti. Pitääpä tutkia asiaa tarkemmin...
befriend (v.): to use mecha-class beam weaponry to inflict grievous bodily harm on a target in the process of proving the validity of your belief system.

Hilselinko

  • Yōkai
  • **
  • Viestejä: 679
  • Bob The Blob! <3
    • Profiili
    • Indiedb Bob the Blob!
Vs: Tervehdys, olen Skwrl~
« Vastaus #6 : Tammikuu 20, 2011, 21:24:21 »
Moooi! Ja kylläpäs jaksat vasta ihmisten kysymyksiin... hullua menoa.

Jagdpanther

  • Vieras
Vs: Tervehdys, olen Skwrl~
« Vastaus #7 : Tammikuu 20, 2011, 21:38:55 »
Achtung, ja tervetuloa.

Ovelia kymysyksiä en hoksaa nyt kysellä. :<

Skwrl

  • Time Lady
  • Keltainen Keiju
  • ****
  • Viestejä: 215
  • Ti-ti-tyy~
    • Profiili
Vs: Tervehdys, olen Skwrl~
« Vastaus #8 : Tammikuu 20, 2011, 21:40:21 »
Moooi! Ja kylläpäs jaksat vasta ihmisten kysymyksiin... hullua menoa.
Moissan vain sinullekin!
No, eipä ole tällä hetkellä parempaakaan tekemistä :D

Achtung, ja tervetuloa.

Ovelia kymysyksiä en hoksaa nyt kysellä. :<

Kiitoskiitos~
Eipä haittaa, ehtiihän sitä myöhemminkin.
befriend (v.): to use mecha-class beam weaponry to inflict grievous bodily harm on a target in the process of proving the validity of your belief system.

Juhozki

  • Kami
  • *****
  • Viestejä: 1 650
  • No Life King
    • Profiili
    • Vadislav
Vs: Tervehdys, olen Skwrl~
« Vastaus #9 : Tammikuu 20, 2011, 21:55:29 »
Tervehdys ja hyvää iltaa.

Treasurance

  • Vihreä Keiju
  • ***
  • Viestejä: 143
    • Profiili
    • YOUR TARGET
Vs: Tervehdys, olen Skwrl~
« Vastaus #10 : Tammikuu 20, 2011, 22:18:42 »
Sinä valita kuolema vai tchi tchi?
the old sig sucked

Lattianpesuaine

  • Oni
  • ***
  • Viestejä: 1 769
  • Myaaah!
    • Profiili
Vs: Tervehdys, olen Skwrl~
« Vastaus #11 : Tammikuu 20, 2011, 22:25:00 »
Haluatko että munkki tervehtii sinua?
...hillomunkkia? Kyllä kiitos!


Mr.Munkki Say Hellou and he think you want eat him

joo tervetuloa ja pidätkö hetaliasta? jos pidät pidä varasi kyltin suhteen....

Numbbi

  • Lv. 9999
  • Miko
  • ***
  • Viestejä: 753
  • EXEC_PHANTASMAGORIA/.
    • Profiili
Vs: Tervehdys, olen Skwrl~
« Vastaus #12 : Tammikuu 21, 2011, 08:13:00 »
Terveepituloaapi tännepäin.

Jeesus auttaa.

Millenium

  • Not-so-Sagacious Spirit
  • Extra Boss
  • ******
  • Viestejä: 1 016
  • Chang'e, are you watching?!
    • Profiili
Vs: Tervehdys, olen Skwrl~
« Vastaus #13 : Tammikuu 21, 2011, 11:06:05 »
Tervetuloa minunkin puolestani!

Skwrl

  • Time Lady
  • Keltainen Keiju
  • ****
  • Viestejä: 215
  • Ti-ti-tyy~
    • Profiili
Vs: Tervehdys, olen Skwrl~
« Vastaus #14 : Tammikuu 21, 2011, 11:55:46 »
Sinä valita kuolema vai tchi tchi?

...tchi tchi?
...mieluummin kuolema, ja nopea sellainen, kiitos. :D Että, vihaan tuota laulua!

joo tervetuloa ja pidätkö hetaliasta?
Onhan se ihan hyvä sarja, vaikken ole sitä nyt hetkeen seurannutkaan. Joskus viime vuoden keväällä fanitin sitä ihan kunnolla, mutta nyt se on saanut väistyä monien muiden sarjojen tieltä. Joskus voisi kyllä lukea nuo uusimmat stripit.
Ja helou vaan Mister Munkille~ Noin hienoa silinteriä ja viiksiä ei kyllä raaski syödä.

Jeesus auttaa.
Aamen! :3

Tervetuloa minunkin puolestani!
Kiitos kiitos!
befriend (v.): to use mecha-class beam weaponry to inflict grievous bodily harm on a target in the process of proving the validity of your belief system.