Kirjoittaja Aihe: Help your friend!  (Luettu 111219 kertaa)

Datafox

  • Stage Boss
  • *****
  • Viestejä: 914
  • Just a fox
    • Profiili
    • Melodïcore
Vs: Help your friend!
« Vastaus #15 : Huhtikuu 26, 2011, 09:08:43 »
Hiusten värjäyksestä en tiedä mitään niin kannattaako värjätä valkoiseksi? Onko se jotenkin vaikeampaa kuin jos punaiseksi laittais?
Pari kuvaa löysin ja näyttäis ihan hyvältä.

Niin ja onko valkoisestakin monta eri sävyä? Mitään hopeista/harmaata kun en haluais.

Cossia varten tämä ei ole joten aattelin että tää sopii hyvin tähän lankaan.
Paras tapa testata sopiiko joku väri itselle on käyttää kuvankäsittelyohjelmaa ja muokata hiustensa väri. Testaa erilaisia hiustyylejä, ota kuva ja muokkaa. Itse sain sitä kautta testattua nykyisen värini (sinimusta as in perus aasialainen). Valkoisesta on eri sävyjä, joita on juurikin tuollaiset hopeanharmaat tms. Jos täysin valkoiseksi haluaa niin avainsana on platinablondaus. Tosin varoitan että hiusten vaalentaminen, toisin kuin kaikki muu värjäys, hajottaa hiukset eikä se kulu pois, joten suosittelen miettimään tarkasti ennen kuin teet lopullisen päätöksen.

Ei, enhän minä mitään tietoa mistään ole hakenut. Oikeesti.
Minäkö aktiivinen? Älä nyt hulluja puhu!

Lattianpesuaine

  • Oni
  • ***
  • Viestejä: 1 769
  • Myaaah!
    • Profiili
Vs: Help your friend!
« Vastaus #16 : Huhtikuu 26, 2011, 09:15:41 »
Hiusten värjäyksestä en tiedä mitään niin kannattaako värjätä valkoiseksi? Onko se jotenkin vaikeampaa kuin jos punaiseksi laittais?
Pari kuvaa löysin ja näyttäis ihan hyvältä.

Niin ja onko valkoisestakin monta eri sävyä? Mitään hopeista/harmaata kun en haluais.

Cossia varten tämä ei ole joten aattelin että tää sopii hyvin tähän lankaan.
itsekkin värjään tukkani Valkoiseksi/hopeaharmaaksi joten suosittelen tekemään niin että blondaa tukkasi ja osta esim:Cybershopin shokki väreillä. siihen ei auta muutakuin kokeilla ja suosittelen juuri näitä shokkivärejä koska ne kestää 6-10 pesua eli ne lähtee nopeati poies jos ei tykkäää

Jerzu

  • Vieras
Vs: Help your friend!
« Vastaus #17 : Huhtikuu 26, 2011, 14:34:11 »
Kiitos vastauksista.

Millenium

  • Not-so-Sagacious Spirit
  • Extra Boss
  • ******
  • Viestejä: 1 016
  • Chang'e, are you watching?!
    • Profiili
Vs: Help your friend!
« Vastaus #18 : Huhtikuu 27, 2011, 21:42:40 »
Damn it..... Google has failed me. Etsin sanoja tähän biisiin, mutta kun ne ovat vain kanjina..... Haluaisin romajina tämän laulun sanat: 東方ヴォーカルArrange~メイドと血の懐中時計 Lune Bleue Mix~

Jos joku haluaa sen biisin sanat tähän kanjina niin voin laittaa ne.

Hazu

  • Suurkeiju
  • ******
  • Viestejä: 445
  • muguu
    • Profiili
    • Tumblr
Vs: Help your friend!
« Vastaus #19 : Huhtikuu 27, 2011, 21:54:00 »
Damn it..... Google has failed me. Etsin sanoja tähän biisiin, mutta kun ne ovat vain kanjina..... Haluaisin romajina tämän laulun sanat: 東方ヴォーカルArrange~メイドと血の懐中時計 Lune Bleue Mix~

Jos joku haluaa sen biisin sanat tähän kanjina niin voin laittaa ne.
En oo tästä ihan varma, mutta Google translate. Siinä voi lukea ne romanjina.


Itse etsiskelen tulevia cosseja varten ZUN hatun (Yukarin, Remin ym. hattujen) kaavaa. Kiitos etukäteen!

Millenium

  • Not-so-Sagacious Spirit
  • Extra Boss
  • ******
  • Viestejä: 1 016
  • Chang'e, are you watching?!
    • Profiili
Vs: Help your friend!
« Vastaus #20 : Huhtikuu 27, 2011, 22:09:46 »
Damn it..... Google has failed me. Etsin sanoja tähän biisiin, mutta kun ne ovat vain kanjina..... Haluaisin romajina tämän laulun sanat: 東方ヴォーカルArrange~メイドと血の懐中時計 Lune Bleue Mix~

Jos joku haluaa sen biisin sanat tähän kanjina niin voin laittaa ne.
En oo tästä ihan varma, mutta Google translate. Siinä voi lukea ne romanjina.

Kokeilin tuotakin.... ei auttanut.

Hazu

  • Suurkeiju
  • ******
  • Viestejä: 445
  • muguu
    • Profiili
    • Tumblr
Vs: Help your friend!
« Vastaus #21 : Huhtikuu 27, 2011, 22:13:33 »
Damn it..... Google has failed me. Etsin sanoja tähän biisiin, mutta kun ne ovat vain kanjina..... Haluaisin romajina tämän laulun sanat: 東方ヴォーカルArrange~メイドと血の懐中時計 Lune Bleue Mix~

Jos joku haluaa sen biisin sanat tähän kanjina niin voin laittaa ne.
En oo tästä ihan varma, mutta Google translate. Siinä voi lukea ne romanjina.

Kokeilin tuotakin.... ei auttanut.
Sen arvasi.


MKtsudo

  • Retro
  • Puoli-Yōkai
  • *
  • Viestejä: 557
  • Pokémon
    • Profiili
    • Touhoun lyhyt oppimäärä
Vs: Help your friend!
« Vastaus #22 : Huhtikuu 27, 2011, 22:32:17 »
http://nihongo.j-talk.com/kanji/

Itse olen käyttänyt, kun aikoinaan japania käänsin Tuubaan, mutta tuo osaa kyllä vääntää tekstiä myös romanjeiksi (vaihtoehtojahan on annettu enemmänkin), joten kannattaa ainakin kokeilla.

Millenium

  • Not-so-Sagacious Spirit
  • Extra Boss
  • ******
  • Viestejä: 1 016
  • Chang'e, are you watching?!
    • Profiili
Vs: Help your friend!
« Vastaus #23 : Huhtikuu 27, 2011, 22:47:42 »
http://nihongo.j-talk.com/kanji/

Itse olen käyttänyt, kun aikoinaan japania käänsin Tuubaan, mutta tuo osaa kyllä vääntää tekstiä myös romanjeiksi (vaihtoehtojahan on annettu enemmänkin), joten kannattaa ainakin kokeilla.

Kiitos tsudo! Viimeinkin sain ne sanat romajina. Olen metsästänyt niitä todella pitkän ajan.

endelina

  • Sininen Keiju
  • **
  • Viestejä: 55
    • Profiili
Vs: Help your friend!
« Vastaus #24 : Huhtikuu 29, 2011, 19:54:48 »

Itse etsiskelen tulevia cosseja varten ZUN hatun (Yukarin, Remin ym. hattujen) kaavaa. Kiitos etukäteen!

http://pattisoriginals-pattisplace.blogspot.com/2010/12/tutorial-mop-cap.html
Olisiko tuosta mitään hyötyä?
Näyttäisi siltä että suuremmalla kangasympyrällä saisi tehtyä ihan aikuisenkin pään kokoisen hatun, vaikka tutoriaalissa onkin vain lapsen ja nuken hatun mitat.
ZUNin hahmot pukevat minua täydellisesti koska tsurupettan.

Hazu

  • Suurkeiju
  • ******
  • Viestejä: 445
  • muguu
    • Profiili
    • Tumblr
Vs: Help your friend!
« Vastaus #25 : Huhtikuu 29, 2011, 21:56:40 »

Itse etsiskelen tulevia cosseja varten ZUN hatun (Yukarin, Remin ym. hattujen) kaavaa. Kiitos etukäteen!

http://pattisoriginals-pattisplace.blogspot.com/2010/12/tutorial-mop-cap.html
Olisiko tuosta mitään hyötyä?
Näyttäisi siltä että suuremmalla kangasympyrällä saisi tehtyä ihan aikuisenkin pään kokoisen hatun, vaikka tutoriaalissa onkin vain lapsen ja nuken hatun mitat.
Hyvältä näyttää, kiitos paljon!

Suodeth

  • Vieras
Vs: Help your friend!
« Vastaus #26 : Toukokuu 04, 2011, 20:02:34 »
Elikkäs NC-tekniikan tunteja varten ihan vaan ajan kuluksi olen piirustanut tämän. Kaikki varmaan aika perillä, että mikä se siinä möllöttää.
Tuollainen palikka olisi tarkoitus siis jyrsimellä saada aikaan.

Kysynkin, onko tuo ba gua parempi tehdä juuri miten se on kuvassa, eli syvennyksinä, vai sitten maalaamalla? Ja onko merkkien järjestyksellä mitään väliä?
Kuvassa oleva järjestys on se mitä olen eniten bongaillut muista kuvista.
Mittaa on 100 mm vastakkaisilla sivuilla ja palikan paksuus 35 mm näillä näkymin.
Kertokaa jos itse muuttaisitte jotain.

Datafox

  • Stage Boss
  • *****
  • Viestejä: 914
  • Just a fox
    • Profiili
    • Melodïcore
Vs: Help your friend!
« Vastaus #27 : Toukokuu 04, 2011, 20:09:39 »
Elikkäs NC-tekniikan tunteja varten ihan vaan ajan kuluksi olen piirustanut tämän. Kaikki varmaan aika perillä, että mikä se siinä möllöttää.
Tuollainen palikka olisi tarkoitus siis jyrsimellä saada aikaan.

Kysynkin, onko tuo ba gua parempi tehdä juuri miten se on kuvassa, eli syvennyksinä, vai sitten maalaamalla? Ja onko merkkien järjestyksellä mitään väliä?
Kuvassa oleva järjestys on se mitä olen eniten bongaillut muista kuvista.
Mittaa on 100 mm vastakkaisilla sivuilla ja palikan paksuus 35 mm näillä näkymin.
Kertokaa jos itse muuttaisitte jotain.
Ainoa mitä osaan sanoa tähän on oma avunpyyntö. Tarvin perskeles jostain käyttööni CNC-jyrsimen (epäilen että sellaisesta puhut) jolla voisin leikata palat tulevaan tietokoneeni täyspleksikoteloon.
Minäkö aktiivinen? Älä nyt hulluja puhu!

Suodeth

  • Vieras
Vs: Help your friend!
« Vastaus #28 : Toukokuu 04, 2011, 20:15:58 »
Ainoa mitä osaan sanoa tähän on oma avunpyyntö. Tarvin perskeles jostain käyttööni CNC-jyrsimen (epäilen että sellaisesta puhut) jolla voisin leikata palat tulevaan tietokoneeni täyspleksikoteloon.

Juuri sellaisesta puhun.
Jos saa piirustuksen mittoineen ja mahdollisesti jopa materiaalin, niin voin katsella jos jää aikaa tehdä ohjelma sitä varten. Enää kolme työkertaa jäljellä, joten tulee kiire.

Pitchin

  • Master Lurker
  • Yōkai
  • **
  • Viestejä: 675
  • The Typotin
    • Profiili
    • Artblogin tapane
Vs: Help your friend!
« Vastaus #29 : Toukokuu 04, 2011, 20:24:25 »
Jossei sitä järsintä löyty niin koita maalata, vois istä toki koittaa niinki että tekee sapluunan ja spreyaa siitä ne kuviot (lol, itselläni on paperista rakennettu hakkeroinen)
There's a very fine line between not listening, and not caring. I like to think that I walk that line every day of my life.