Kirjoittaja Aihe: Trauma Center  (Luettu 14613 kertaa)

Pitchin

  • Master Lurker
  • Yōkai
  • **
  • Viestejä: 675
  • The Typotin
    • Profiili
    • Artblogin tapane
Trauma Center
« : Helmikuu 23, 2011, 20:42:50 »
Eli luonpas nyt tälle oman lankansa kun aloin tätä pelaamaankin :"D
sovitaan että se on hyvä syy

Eli: kyseessä on Atlusin julkaisema lääkärisimulaatio-pelisarja, johon on tähän mennessä ilmestynyt 5 peliä: Under the Knife (Nintendo DS), Second Opinion (Nintendo Wii, paranneltu versio UtK:sta + vähän lisää tarinaa sekaan), New Blood (Wii, tapahtuu 7 vuotta UtK:n jälkeen), Under the Knife 2 (DS, 3 vuotta ekan UtK:n jälkeen) ja Trauma Team (Wii, ei suoraa yhteyttä muihin)

UtK:ta, UtK 2sta ja SO:ta tähdittää nuori tohtori Derek Stiles väännelty sanoista direct" ja "stylus", jolla on erityinen kyky jota kutsutaan nimellä Healing Touch. Tämä kyky mahdollistaa (ainakin Derekin tapauksessa) ajan hidastamisen ja keskittymisen maksimoinnin ja kuulemma perityy kreikkalaisen lääkettieteen jumalalta Asclepiukselta. Ainoa haittapuoli kyvyssä on, että sitä ei pelin alulla voi aktivoida oman tahonsa mukaan, ja se uuvuttaa suuresti käyttäjäänsä jälkeenpäin. Derekiä avustaa paria vuotta nuorempi sairaanhoitaja Angie Thompsonjota voidaan välillä verrata Legend of Zelda pelien keijuun |"D blaahblaahheylistendoctorucan'tdothatD8

Peleissä "bosseina" toimivat erityiset lääketieteellisen terrorismin luomukset: GUILT( lyhenne Gangliated Utrophin Immuno Latency Toxinista), Stigmat ja Rosalia virus(Trauma Teamissä)
Lisäinfoa löytyy täältä


Totean tässä lisäksi että peli on helko hauska, joskin ääniefektit ei välillä ole kamalan ihania ja tehtävässä 1-9 meikäläinen meinas kaatua lattialle suu vaahdoten koska paineet X"D (eka tehtävä jonka jouduin vetämään uusiks koska tapoin vahingossa potilaani)
There's a very fine line between not listening, and not caring. I like to think that I walk that line every day of my life.

Kyubi

  • Sininen Keiju
  • **
  • Viestejä: 98
    • Profiili
Vs: Trauma Center
« Vastaus #1 : Helmikuu 23, 2011, 22:09:20 »

Lattianpesuaine

  • Oni
  • ***
  • Viestejä: 1 769
  • Myaaah!
    • Profiili
Vs: Trauma Center
« Vastaus #2 : Helmikuu 23, 2011, 22:45:18 »
olen aina halunnut kokeillä tätä... se vaikuttaa jännälle...

Suiggari-Tou

  • Puoli-Yōkai
  • *
  • Viestejä: 502
  • Could we introduce you with some... Medic?
    • Profiili
    • Suiggarin kootut söherrykset
Vs: Trauma Center
« Vastaus #3 : Helmikuu 23, 2011, 22:47:13 »
Samaa tuumin kuin Lapekin, olen kovasti tätä halunnut kokeilla mutta pelin kehittäjien konsolivalinnat ovat olleet oman hankintakykyni ulottumattomissa. D'8>

Anywhoo, mistäs Itchi on tämän pelin vetäissyt? o3o
That was so kawaii my doki doki almost committed sudoku.


punakone

  • 嫌なやつ
  • Kami
  • *****
  • Viestejä: 557
  • Literally Hitler
    • Profiili
    • Touhou.fi
Vs: Trauma Center
« Vastaus #4 : Helmikuu 24, 2011, 11:53:03 »
Kulttuurin vapaasta jakamisesta saa jokainen olla omaa mieltään mutta tämän foorumin säännöissä kielletään latauslinkkien levittäminen.

9. Mekanisoitu taisteluosasto "Jääkeijut"

Suiggari-Tou

  • Puoli-Yōkai
  • *
  • Viestejä: 502
  • Could we introduce you with some... Medic?
    • Profiili
    • Suiggarin kootut söherrykset
Vs: Trauma Center
« Vastaus #5 : Helmikuu 24, 2011, 12:36:19 »
Aaaaa, ei ei, en kysellyt latauslinkkiä, mietiskelin vain kun eniten olen tutustunut tämän pelin Wii-muotoon ja mietiskelin että mites Itchikolla sellainen peli voi olla joka Wiille olisi jos en ole mokomaa heillä nähnyt 8'D Mutta sarjan DS-peli olikin kyseessä. Tunnen itseni nyt viisaammaksi.
That was so kawaii my doki doki almost committed sudoku.


Lattianpesuaine

  • Oni
  • ***
  • Viestejä: 1 769
  • Myaaah!
    • Profiili
Vs: Trauma Center
« Vastaus #6 : Helmikuu 24, 2011, 12:42:02 »
Aaaaa, ei ei, en kysellyt latauslinkkiä, mietiskelin vain kun eniten olen tutustunut tämän pelin Wii-muotoon ja mietiskelin että mites Itchikolla sellainen peli voi olla joka Wiille olisi jos en ole mokomaa heillä nähnyt 8'D Mutta sarjan DS-peli olikin kyseessä. Tunnen itseni nyt viisaammaksi.
ei kun datafox laitto lataus linkin.. mutta viesti poistettiin

Suiggari-Tou

  • Puoli-Yōkai
  • *
  • Viestejä: 502
  • Could we introduce you with some... Medic?
    • Profiili
    • Suiggarin kootut söherrykset
Vs: Trauma Center
« Vastaus #7 : Helmikuu 24, 2011, 12:44:00 »
Aaaaaaaaa, sí sí. Foorumi on minua nopeampi (mutta se tuskin tuli kenellekään yllätyksenä näin hitaalla ajatustenjuoksulla...)
That was so kawaii my doki doki almost committed sudoku.


Lattianpesuaine

  • Oni
  • ***
  • Viestejä: 1 769
  • Myaaah!
    • Profiili
Vs: Trauma Center
« Vastaus #8 : Helmikuu 24, 2011, 12:50:10 »

isocirno ylläpitö valvoo

joo takaisin asiaan... vois kyl emulle ton hommata.. jos pidän siintä vois jopa ostaa hyllyyni kiilumaan :D olen kerran harkinnu sen hommausta.. Trauma Center vs Castlevania OoE.. otin vanian kun kukaan ei ollu suositellut tätä.

NanomaShiina

  • Jonnet ei voi muistaa
  • Midboss
  • ****
  • Viestejä: 862
  • Kermaperseiden Aatelia pikkutytön puolikas
    • Profiili
    • mun Ytube <3
Vs: Trauma Center
« Vastaus #9 : Helmikuu 24, 2011, 13:21:37 »
kirjoittaen täten uudestaan viestini, jossa oli näköjään yksi lainaus ja lause liikaa ^^

Eli joo tuon second Opinionistas olen nähnyt joskus muinoin arvostelun  ja näytti ihan hienolta... ja aloitan pelaan  jossain välissä eli sitten , kun SD-adapterini DS:lle tulee postista (tämä hakkaa emun 9-0)...
jos pidän siintä vois jopa ostaa hyllyyni kiilumaan :D
ja sitten juuri näin  ^^
Odotit mukavaa postia
Mutta sen olikin minä, Nooba!

Datafox

  • Stage Boss
  • *****
  • Viestejä: 914
  • Just a fox
    • Profiili
    • Melodïcore
Vs: Trauma Center
« Vastaus #10 : Helmikuu 24, 2011, 13:33:49 »
Kulttuurin vapaasta jakamisesta saa jokainen olla omaa mieltään mutta tämän foorumin säännöissä kielletään latauslinkkien levittäminen.
Tuolla sivullahan selvästi mainitaan että lataaminen on laillista jos omistaa kyseisen pelin.-.

Ja Suomen lain mukaan materiaalin, jonka toimimiseen ei tarvita salauksen/tms. purkua, on rankaisematon teko, mutta eipäs nyt saivarrella ettei tule täitä tai vitutusta admineille.
Minäkö aktiivinen? Älä nyt hulluja puhu!

Pitchin

  • Master Lurker
  • Yōkai
  • **
  • Viestejä: 675
  • The Typotin
    • Profiili
    • Artblogin tapane
Vs: Trauma Center
« Vastaus #11 : Helmikuu 24, 2011, 17:12:30 »
Juu niille jotka löytämistä kysyy niin en jaa mitään linkkiä, totean vaan että etsivä löytää. Ite vetelen emulaattorilla koska tunnetusti oma DS:ssäni on ikivanha ja paskana.

2-3 Nauroin :"D 2-4 ......... nonni, toinen kerta kun tapoin potilaan, ai ku kiva

http://www.youtube.com/watch?v=vaIrZgLN4Ks
Indeed. Vakavaa hommaa tämä lääkäröinti
There's a very fine line between not listening, and not caring. I like to think that I walk that line every day of my life.

Lattianpesuaine

  • Oni
  • ***
  • Viestejä: 1 769
  • Myaaah!
    • Profiili
Vs: Trauma Center
« Vastaus #12 : Huhtikuu 11, 2011, 08:39:13 »
hur.. hommasin sen Emulle.. aika hyvältä vaikuttaa.. tosin saan aina Rank-C ja jäin jumiin jälleen mutta yllättävän haarstava ja hauska peli ~<3

NanomaShiina

  • Jonnet ei voi muistaa
  • Midboss
  • ****
  • Viestejä: 862
  • Kermaperseiden Aatelia pikkutytön puolikas
    • Profiili
    • mun Ytube <3
Vs: Trauma Center
« Vastaus #13 : Huhtikuu 11, 2011, 14:49:36 »

Ite on tultua nyt pelattu DS:llä tota muutaman kerran... ja kaikki lopuu tähän:

"no niin... ja nyt tehtiiin tätä ja tätä ja......"
"niin... miträs nyt pitikään?..."
*TRRRRRRR*
"oho ... ei tota ainakaan"
*TRRRR*
*TRRRR*
"APUAAAH!"
"EI SE KUOLEEE!!!!!"
*"What are you doing?! I'll Handle this!"*

Olen päässyt tuohon ihmeen kurkku-jutskaan vai mikä se eka operaatio nyt sit oli , kun työskennellään ekan kerran sen blondin kanssa....
En tiedä mokaanko koko ajan, mutta kun sinne tulee koko ajan samaan paikaan taas semmonen ongelmakohta heti kun on hoitanut jonkun toisen... ainakaan se blondi ei jelppaa tähän sit mitenkään.

Odotit mukavaa postia
Mutta sen olikin minä, Nooba!

Pitchin

  • Master Lurker
  • Yōkai
  • **
  • Viestejä: 675
  • The Typotin
    • Profiili
    • Artblogin tapane
Vs: Trauma Center
« Vastaus #14 : Huhtikuu 11, 2011, 16:49:23 »
Olen päässyt tuohon ihmeen kurkku-jutskaan vai mikä se eka operaatio nyt sit oli , kun työskennellään ekan kerran sen blondin kanssa....
En tiedä mokaanko koko ajan, mutta kun sinne tulee koko ajan samaan paikaan taas semmonen ongelmakohta heti kun on hoitanut jonkun toisen... ainakaan se blondi ei jelppaa tähän sit mitenkään.
Singing the Blues? Lol, sain ekalla kertaa siitä S:än 8----D Laitat vaan vihreetä tököttiä laaserin perään niin kyllä menee, ja yritä kestää sitä stanan suurennuslaitetta, se on jotain niin perseestä olevaa että huoh........
Hoidat vaan kärsivällisesti kaikki pattikohat, et tee mitää väärää. Vertaa Angieta LoZ keijuun ja huuda sille että pitää turpansa kiinni

2-4 (Awakening) on ikävä tehtävä, pelin nimikko operaatio 5-2 (Under the Knife) VIELÄ IKÄVÄMPI ("Okay, 10 minutes and btw, we have to treat 5 Kyraki patients in that time *insert troll-face* FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF)
There's a very fine line between not listening, and not caring. I like to think that I walk that line every day of my life.