Kirjoittaja Aihe: Älä alistu!-kampanja, homofoobisuus ja fundamentalismi  (Luettu 23025 kertaa)

Lattianpesuaine

  • Oni
  • ***
  • Viestejä: 1 769
  • Myaaah!
    • Profiili
Vs: Älä alistu!-kampanja, homofoobisuus ja fundamentalismi
« Vastaus #30 : Maaliskuu 31, 2011, 09:36:22 »
(elä huoli Lape, sä et ärsytä, tää yks paskiainen kyllä)

No siis.. itse pidän kirkon oppeja vanhentuneena ja pahasti.. käyttö päivä mennyt umpeen... joten uskon siihen ylempään tahoon omalla tavalla... en kirkon...

Impopentti

  • Vihreä Keiju
  • ***
  • Viestejä: 165
  • Kutsu mua rehtoriks
    • Profiili
    • Joku tömblörrr örr
Vs: Älä alistu!-kampanja, homofoobisuus ja fundamentalismi
« Vastaus #31 : Maaliskuu 31, 2011, 10:09:00 »
Joku kirkko setä jostain kahvilasta tuli selittää meille jtn et meijän pitäis tulla sinne kristilliseen kahvilaan kuulemaan jumalan sanaa ja juomaan ilmaiset kahvit.... No meit ei kiinnostanu ja yritettiin häätää se pois sanomalla et meit ei kiinnosta mikään kirkkoon liittyvä. Ja se ei lähteny millään pois, sanottiin sille et koska kirkko vihaa homoja, me ei olla tulossa, se setä alko selittää et ei kirkko oikeasti vihaa homoja. Ja et jos me tultais sinne kahvilaan, saatais toinen käsitys kirkosta, jumalasta ja homoudesta...... Ja vast sit ku sanottiin et me voidaan ehkä tulla (sellatteel vamma äänel mist kuulee et ei kiinnosta) käymään ni sit se lähti iloisesti pois..... Mietittiin josko mentäis sinne ja pistettäis jotku kunnon homo sessiot meneilleen jossain keskellä kaikkii niit kirkko kusipäitä XDD

Mut joo... hyvä kirkko setä, mehän ei tietenkää lueta lehteä eikä varsinkaa tiedetä Älä alistu- kamppanjasta! XDD Ja se vähän katto meijän porukan jätkiä koska toisel oli mustat silmämeikit ja pinkki kaulahuivi 8DD Et joo... teki mieli heittää sitä tyyppii mutakakulla!

Ja muuten tuosta parantamisesta, eihän siinä puhuttu että jumala voi parantaa, vaan kirkko XDD

Hilselinko

  • Yōkai
  • **
  • Viestejä: 679
  • Bob The Blob! <3
    • Profiili
    • Indiedb Bob the Blob!
Vs: Älä alistu!-kampanja, homofoobisuus ja fundamentalismi
« Vastaus #32 : Maaliskuu 31, 2011, 14:31:53 »
En alistu...... kirkolle
Jos minä olen bi niin piru vie sitä olen! Jos ihminen rakastaa saman sukupuolen edustajaa niin onko kellään oikeastaan oikeutta puuttua siihen vanhan homeisen sääntökirjan takia?! En usko uskontoon...

"Kevennys": Minä ja eikovinläsnäoleva Mimeklou olemme atleettisesti taistelleet/keskustelleet homouden puolesta erästä Mimen luokkalaista uskontohörhöä vastaan (elä huoli Lape, sä et ärsytä, tää yks paskiainen kyllä)
Yhdessä välissä mokoma tuppaantu istumaan meidän joukkoon ruokalassa(tilaa oli riittämiin....) ja alko puhumaan homouden vääryydestä. Tottakai mulla ja Mimellä meni hermot ja molemmat alko vetää puollustuspuhetta homojen puolesta esim "Sanos, tuleeko homot sanoo sulle että "hyi helvetti, soot hetero, painu kuusee" tyypiltä meni hermot ja se painu pois >8D Erävoitto nro.1
Erävoitto 2: Tasa-arvon päivä (juu, päivä kyllä koskeekin vaan sukupuolitasa-arvoa mutta joooo) taas se tulee meidän luo ja kysyn ihan piruuttani "Hei*insertsensnimihere*, tänäänhän on tasa-arvon päivä. Tieäksää mitä se meinaa homoille?" Naurettiin kun se poistu taas kohta paikalta yritettyään vaihtaa aihetta johonki politiikkaa.
Ärsyttää kun samainen rasite on todennut myös tälläisen: "Homoutta voidaan verrata eläimiin sekaantumisen" ಠ______________ಠ Waaat

Torjuntavoittoja vain ropisee? Onneksi osaat pitää puolesi näissä asioissa. Se on kiitettävää. ^^