Kirjoittaja Aihe: endelipöndeli  (Luettu 17140 kertaa)

endelina

  • Sininen Keiju
  • **
  • Viestejä: 55
    • Profiili
endelipöndeli
« : Maaliskuu 28, 2011, 15:00:48 »
..kirjoitti äsken pitkän selostuksen joka katosi kun "istunto vanheni". Pöh.

Eli siis täällä pieni hupsu 16v tyttönen joka harrastaa tiivistettynä japanin opiskelua, rytmipelejä, musiikkia ja cossaamista. (Lisää voitte kurkkia tuolta harrastustopasta). Piirtää en osaa ja innostuksen iskiessäkin tuotanto menee roskiin angstisten kiroamisten saattelemana.

Minuun voi tärmätä Lappeenrannan kaduilla niinä päivinä kun ulos jaksan raahautua. Mutta väliäkös tuolla, tuskin kukaan edes tietää missä se on. :|

Olen luonteeltani (lähipiirin kuvailemana) pirteä ja iloinen, tosin hyvin herkkä. Itku ja nauru ovat helposti pinnassa ja tunteiden kirjo laajenee sitä enemmän, mitä vähemmän unta ja ruokaa on lähiaikoina ollut tarjolla.

Touhou-historiastani voisin kertoa sen verran, että aluksi suorastaan vihasin pelisarjaa. Minua ärsytti suuresti esimerkiksi osu! :n beatmaplistoilla joka toisena pyörivät Touhou-mapit ja ihmettelin suuresti miten jokin "hämärä anime jossa hahmot ovat vihreähattuisia kissoja" voi olla niin suosittu. Kaveriltani kuitenkin sain tietää että Touhou on itseasiassa peli ja tästä tiedosta kiinnostuneena aloinkin selailla YouTuben ihmeellistä maailmaa ja kokeilin pelaamistakin. Olen edelleen aivan surkea. Suurimmat saavutukseni ovat th06 ja th07 Normal Level 5. Sitten iskeekin peli jo continueläpyskän naamalle. Lempihahmoja Hina, Tewi, Chen, Prismriverit, Akit, Komeijit jnejne..

Edellisestä foorumeillakäyntibuumistani on kulunut jo jonkin aikaa joten kirjoitteleminen tuntuu vähän kankealta. Vakiokävijää minusta tuskin saa "kiireisen elämäntyylini" (randomdataus) vuoksi. Tein edelliseenkin Touhou Suomeen tunnukset mutta en tainnut postata sinne ikinä.. :'D

Laitetaan nyt sitten vielä kuva, jos joku viime Traconissa vierailleista olisi sattunut törmäämään. :3

Joten.. Hei? o/
ZUNin hahmot pukevat minua täydellisesti koska tsurupettan.

Lattianpesuaine

  • Oni
  • ***
  • Viestejä: 1 769
  • Myaaah!
    • Profiili
Vs: endelipöndeli
« Vastaus #1 : Maaliskuu 28, 2011, 15:09:39 »
Hei ja tervetuloa. Onko laamat kivoja? Entäs pallokalat? Pelaatko mitään touhoun ja rytmi pelien lisäksi?

Suodeth

  • Vieras
Vs: endelipöndeli
« Vastaus #2 : Maaliskuu 28, 2011, 15:18:22 »
No hei.

Onko kalmarit kivoja?
Onko sinut soitettu suohon?
Liha vai kasvis?
Mitä tulee pitsaan neljällä omavalintaisella täytteellä?
Lyötkö, jos pyydän oikein kauniisti?

endelina

  • Sininen Keiju
  • **
  • Viestejä: 55
    • Profiili
Vs: endelipöndeli
« Vastaus #3 : Maaliskuu 28, 2011, 15:31:51 »
Lattianpesuaine:
Laamat ja pallokalat on tosi söpöjä, varsinki ne toiseks mainitut. :3 Tykkään myös kirahveista~

Suodeth:
Kalmarit on pelottavia.
Ei, en ole kokenut tällaista kohtaloa.
LIHA ! RAAKANA ! >8D
Neljä eri sientä? :3
Emmä tollasii söpöi masoi kehtaa :<
ZUNin hahmot pukevat minua täydellisesti koska tsurupettan.

Juhozki

  • Kami
  • *****
  • Viestejä: 1 650
  • No Life King
    • Profiili
    • Vadislav
Vs: endelipöndeli
« Vastaus #4 : Maaliskuu 28, 2011, 15:42:34 »
o hai

Päärynä vai omena?

endelina

  • Sininen Keiju
  • **
  • Viestejä: 55
    • Profiili
Vs: endelipöndeli
« Vastaus #5 : Maaliskuu 28, 2011, 15:45:45 »
Juhozki: Molemmat kirvelee raakana suuta mutta päärynä vähemmän, joten valitsen päärynän \o/
ZUNin hahmot pukevat minua täydellisesti koska tsurupettan.

MKtsudo

  • Retro
  • Puoli-Yōkai
  • *
  • Viestejä: 557
  • Pokémon
    • Profiili
    • Touhoun lyhyt oppimäärä
Vs: endelipöndeli
« Vastaus #6 : Maaliskuu 28, 2011, 16:28:45 »
Laitetaan nyt sitten vielä kuva, jos joku viime Traconissa vierailleista olisi sattunut törmäämään. :3
Sananvaihto taisi jäädä tuolloin olemattomaksi, mutta muistan sinut kyllä.

Lempihahmoja Hina, Tewi, Chen, Prismriverit, Akit, Komeijit jnejne..
Siinä on sisaruksia hyvin edustettuna, vain Scarletit puuttuvat. Lisäksi jännää ironiaa tuollainen vihreähattuisten kissojen läsnäolo. =3

Mutta tervetuloa silti minultakin.

Jerzu

  • Vieras
Vs: endelipöndeli
« Vastaus #7 : Maaliskuu 28, 2011, 16:44:37 »
En yleensä toivottele uusi ihmisiä terveiks mutta, noh, köh...

Tervetuloa mielisairaalaan.

Jagdpanther

  • Vieras
Vs: endelipöndeli
« Vastaus #8 : Maaliskuu 28, 2011, 17:01:04 »
*Istahtaa intiaaniasentoon ja nostaa käden puoleksi pystyyn* Halipatsui, teretulemast ja hau. :3

Ja kymysys? Öööö....

Lempiosat? (Mikäli sinulla semmoista on).

Datafox

  • Stage Boss
  • *****
  • Viestejä: 914
  • Just a fox
    • Profiili
    • Melodïcore
Vs: endelipöndeli
« Vastaus #9 : Maaliskuu 28, 2011, 17:06:24 »
Moi sullekin. Täällä mun seurassa on Itchiko joka oli traconissa se rumia joka pyysi sua pyöriin myyntipöydien läheisyydessä. Täällä on myös Suiggari-Tou joka ei jaksa selittää kuka oli traconissa. Itse en ole ollut vielä yksilläkään coneilla, mutta asia muuttuu kun cossaan erästä vähemmän tunnettua hahmoa Kupliissa :D
Minäkö aktiivinen? Älä nyt hulluja puhu!

hwllu

  • Double Baka
  • **
  • Viestejä: 99
  • kuollut saatana
    • Profiili
Vs: endelipöndeli
« Vastaus #10 : Maaliskuu 28, 2011, 17:31:27 »
helouhelou ja tervetuloa!

sittensitten...
oransseja vai sinisiä kynttilöitä?

pawwo

  • Sininen Keiju
  • **
  • Viestejä: 97
    • Profiili
Vs: endelipöndeli
« Vastaus #11 : Maaliskuu 28, 2011, 17:45:15 »
Tervetuloa!

Pidätkö domino kekseistä?
Pelaatko jotain pelejä?

endelina

  • Sininen Keiju
  • **
  • Viestejä: 55
    • Profiili
Vs: endelipöndeli
« Vastaus #12 : Maaliskuu 28, 2011, 19:03:39 »
Jagdpanther:
Lempiosat on 10 eli MoF ja 7 eli PCB :3

hwllu:
Oransseja ehdottomasti! Oranssi on muutenkin ihan pr0 väri

Pawwo:
Oliks ne Dominoita mitä joskus oli mitkä poksu suussa? Ne oli hyviä mut normit on vähä tylsän makusia.
ZUNin hahmot pukevat minua täydellisesti koska tsurupettan.

endelina

  • Sininen Keiju
  • **
  • Viestejä: 55
    • Profiili
Vs: endelipöndeli
« Vastaus #13 : Maaliskuu 28, 2011, 19:15:24 »
RuBerry:
Kiitos. Lempianime on Clannad ja mangaa en hirveästi ole lukenut joten sanotaan vaikka Naruto. :'D
Pokémon tuo muistoja ajasta jolloin olin nelivuotias. :3 Pidän kovasti puhuvasta Pikachustani.
En ole lähemmin tutustunut Harry Potteriin. Olen nähnyt kakkosen elokuvana ja ykkösestä joitain pätkiä, mutta en uskalla sen perusteella arvostella sarjaa kun kirjojen sanotaan olevan huomattavasti parempia.
ZUNin hahmot pukevat minua täydellisesti koska tsurupettan.

MKtsudo

  • Retro
  • Puoli-Yōkai
  • *
  • Viestejä: 557
  • Pokémon
    • Profiili
    • Touhoun lyhyt oppimäärä
Vs: endelipöndeli
« Vastaus #14 : Maaliskuu 28, 2011, 19:21:08 »
Oliks ne Dominoita mitä joskus oli mitkä poksu suussa? Ne oli hyviä mut normit on vähä tylsän makusia.
Oliko nämä nyt niitä, joiden mainoksessa hajaannuttiin kirjastosta, koska siellä ei kuulemma ollut mitään luettavaa? Pitkä aika kuitenkin kun noitakin kaupassa nähnyt, mutta kyllä ne Dominoita taisivat silti olla.

No jaa, mutta jatkokysymys aiheesta: kumpi on Dominossa parempaa, keksi vai sisusta?