Kirjoittaja Aihe: League of Legends (lyhyesti LoL)  (Luettu 48857 kertaa)

Mong Peiling

  • Vihreä Keiju
  • ***
  • Viestejä: 103
  • Mä taion sut vittuun!
    • Profiili
Vs: League of Legends (lyhyesti LoL)
« Vastaus #15 : Kesäkuu 20, 2011, 00:36:13 »
Orianna on aivan sanoinkuvaamattoman ihana t. assisthuoraava supporthomo.

Ei mulla muuta tähän väliin. Tulee tosiaan Lalleroa pelailtua, se vaihtelee hyvin usein että miten.

Puuppamies

  • Keiju
  • *
  • Viestejä: 20
    • Profiili
Vs: League of Legends (lyhyesti LoL)
« Vastaus #16 : Kesäkuu 20, 2011, 17:26:27 »
Mielestäni loli on huomattavasti surkeampi kuin Dota ja Hon. Tässä muutamia syitä jonka vuoksi pelaan enemmän noita kahta edellä mainittua:
  • LoLissa täytyy ostaa hahmot itse. Onneksi ei sentään ole pakko käyttää oikeata rahaa, vaan voi käyttää myös niitä pojoja. Silti ketuttaa kun lemppari Herot (vai onkos ne lolissa ny Legends?) maksaa IP-mansikoita, eikä millään jaksa oottaa/kerätä että saisi juuri mieleisimmän hahmon.
  • Runet. Saattavat tuoda monipuolisuutta, mutta se järjestelmä on aivan outo. Runet pitää kanssa ostaa tai cräftätä, joka tuo mieleeni tunnetun hattusimulaattorin. tf2, toisaalta runet eivät näy hienoina hattuleina
  • Servut ovat täyttä kuraa. Usein kuulen kertomuksia ku lolissa on päivän tai kaksi servut maassa ja modet yrittää nuolla pelaajien persettä ylimääräisillä pisteillä. Pelatessakin kärsii usein valtavasta lagista, vaikka omassa netissä ei (ainakaan sillä hetkellä) oo mitään vikaa.
  • Itse tykkään siitä talent treen ja erikoisskillien ideasta (esim. exhaust) mutta koska lolissa on niin paljon heroja, ja aikaa on ennen pelin alkua hyvin vähän, on vaikeata publapeleissä säätää skillit ja talentit sopiviksi vuorotellen carrylle ja supporterille ennen kuin peli alkaa. Jos ei ehdi, niin sitten vituttaa, vaikka talent treessä onkin joku saving option, niin se toimii periaatteessa vain kolmelle eri hahmolle.

Mong Peiling

  • Vihreä Keiju
  • ***
  • Viestejä: 103
  • Mä taion sut vittuun!
    • Profiili
Vs: League of Legends (lyhyesti LoL)
« Vastaus #17 : Kesäkuu 20, 2011, 19:07:27 »
Itse olen nähnyt LoL:in ja HoN:in lähinnä sellaisena "pick your poison"-tyylisenä. Molemmat ovat ihan yhtä hyviä/huonoja, se on vaan pelaajasta itsestään kiinni että kumpi siinä sitten kolahtaa.

Jokainen rullatkoot tyylillään - itse pidän enemmän LoL:ista lähinnä yleisesti ottaen rennomman pelaajakunnan vuoksi. HoN:ia tuli kokeiltua ja hyvähän tuo on, mutta niissä muutamassa pelissä jotka pelasin sain hyvin nopeasti sen käsityksen että valtaosa pelaajakunnasta on tryhard-elitistejä jotka haluavat hirttää sinut palleista kattotuulettimeen jos teet yhden inhimillisen virheen Lalleron pelaajakunnan ollessa pääasiassa sitä rennompaa "Se on hei vaan peli, pidetään nyt hauskaa eikä nillitetä"-kastin poppoota (Molemmista löytyy molempia, toki, mutta suurin osa molempien pelien pelaajakunnista tuntuu olevan edelläolevan kuvailun mukaista). Tämä on vain allekirjoittaneen omakohtaisesta kokemuksesta muotoutunut näkemys, eri mieltä saa olla ja melko moni onkin. Jos näitä pelejä lähdetään katsomaan ihan vaan peleinä, niin mielestäni HoN:in ja LoL:in väliset laatuerot ovat olemattomat - molemmissa on omat ihastusta ja vihastusta sisältävät elementtinsä ja kuten jo sanoin, se on ihan pelaajasta kiinni että kummasta tykkää.

Pick your poison, mine's LoL.

Mong Peiling

  • Vihreä Keiju
  • ***
  • Viestejä: 103
  • Mä taion sut vittuun!
    • Profiili
Vs: League of Legends (lyhyesti LoL)
« Vastaus #18 : Heinäkuu 09, 2011, 07:51:07 »
Maailma loppuu! Eurooppa halkaistaan! Tankit ovat yhtäkkiä seksikkäitä! Teekkari sai pillua! MITÄ HELVETTIÄ!?

Mitäs mieltä jäbylit on muutoksista? Itse odottelen sekä splittiä että Leonaa innolla. Lopultakin omaan pelityyliini sopiva tankki julkaistaan ja hänhän on jopa varsin hyvännäköinen! Amumu kai sopii kans jotenkuten mutta ei vaan jotenkin uppoo. Assisthuoraava supporthomo saa tiimeinkin paljastaa kyntensä, tämä takarivissä vaikeroiva pikku supportti voi lopultakin lyödä panssarit niskaan ja rynnätä eturivissä vastustiimin niskaan tankittajana, ihanaa. <3

F.K Rinno

  • Keiju
  • *
  • Viestejä: 35
  • ZA WARUDO!!!
    • Profiili
Vs: League of Legends (lyhyesti LoL)
« Vastaus #19 : Heinäkuu 12, 2011, 00:40:20 »
Maailma loppuu! Eurooppa halkaistaan! Tankit ovat yhtäkkiä seksikkäitä! Teekkari sai pillua! MITÄ HELVETTIÄ!?

Mitäs mieltä jäbylit on muutoksista? Itse odottelen sekä splittiä että Leonaa innolla. Lopultakin omaan pelityyliini sopiva tankki julkaistaan ja hänhän on jopa varsin hyvännäköinen! Amumu kai sopii kans jotenkuten mutta ei vaan jotenkin uppoo. Assisthuoraava supporthomo saa tiimeinkin paljastaa kyntensä, tämä takarivissä vaikeroiva pikku supportti voi lopultakin lyödä panssarit niskaan ja rynnätä eturivissä vastustiimin niskaan tankittajana, ihanaa. <3

Itsekkin olen innoissani leonasta, pelaanhaan tankkeja puolet ajastani. Tosin en kyllä itse pidä Leonan desingista (ulkonäöllisestä)
↓, ↓→, →, P

Friado

  • Keiju
  • *
  • Viestejä: 16
    • Profiili
Vs: League of Legends (lyhyesti LoL)
« Vastaus #20 : Heinäkuu 22, 2011, 21:47:20 »
Ensimmäisen kosketukseni tähän peliin sain closed betassa mutta sillon ei vielä vakuuttanut minua. Sen jälkeen olen paljon pelannut paljon HoN:ia myös competitive tasolla. Nyt olen kokeilunhalusta pelannut lollia viimeviikot : >

http://www.aijaa.com/v.php?i=007678356465.jpg

Siinä kuva viimeisimmistä peleistäni

Mong Peiling

  • Vihreä Keiju
  • ***
  • Viestejä: 103
  • Mä taion sut vittuun!
    • Profiili
Vs: League of Legends (lyhyesti LoL)
« Vastaus #21 : Heinäkuu 22, 2011, 22:09:30 »
EU Eastin valtas Polskit jotka on ihan oopee ku ne polskii. Polak polak!

Graus

  • Keltainen Keiju
  • ****
  • Viestejä: 206
    • Profiili
    • mirror moon
Vs: League of Legends (lyhyesti LoL)
« Vastaus #22 : Heinäkuu 30, 2011, 18:13:46 »
EU Eastin valtas Polskit jotka on ihan oopee ku ne polskii. Polak polak!

Mutta missä yleensä polakkeja vastaan nousevat turkin ja portugalin türk ölür syper ölyd ja não nãot on?

Beardmaster

  • Vieras
Vs: League of Legends (lyhyesti LoL)
« Vastaus #23 : Elokuu 09, 2011, 16:48:20 »
tulihan tämäki peli nyt alotettua sitten jotenki kaverin pakotuksen takia. iha jeba vaikka alussa melkein meinasin lopettaa koko touhun sikseen ku mitää saa aikaseks ja polakki tiimiläiset on perseestä mutta nyt kun sain vihdoinki hankitta pari tyyppia joha pwnaus alko. Gangplank ja Karthus <3

EDIT: MITÄ VITTUA MÄ TYPOILEN? TOUHOU = TOUHU

en viitsi double postailla niin editoidaan tätä viestiä.


tykästyin samantien hahmoon kunha hoksas miten se toimii

F.K Rinno

  • Keiju
  • *
  • Viestejä: 35
  • ZA WARUDO!!!
    • Profiili
Vs: League of Legends (lyhyesti LoL)
« Vastaus #24 : Elokuu 30, 2011, 22:48:09 »
Se tunne kun Amumulla linjassa stunnaat vastustajan bandage tossilla, ja mukana olevasi depsi syöksyy vastustajaan samalla kun heität ultin ja suppressaat apuun rynnänneen toisen vastustajan samalla kun ensimmäinen kuolee, ja tietenkään toinen vastustaja ei pääse karkuun ennen kuin sekin on kaatunut ja assistejea kilahtelee tilille<3.
↓, ↓→, →, P

Mong Peiling

  • Vihreä Keiju
  • ***
  • Viestejä: 103
  • Mä taion sut vittuun!
    • Profiili
Vs: League of Legends (lyhyesti LoL)
« Vastaus #25 : Syyskuu 10, 2011, 10:08:56 »
Karma on ihana.

Ei muuta tähän väliin, jatkakaa.

P.S. Kuka muka pelaa lane-Amumua?

F.K Rinno

  • Keiju
  • *
  • Viestejä: 35
  • ZA WARUDO!!!
    • Profiili
Vs: League of Legends (lyhyesti LoL)
« Vastaus #26 : Lokakuu 13, 2011, 09:46:19 »
Karma on ihana.

Ei muuta tähän väliin, jatkakaa.

P.S. Kuka muka pelaa lane-Amumua?

Minä, jungletakko pitäisi? Pyh, Amumu linjaan ja antaa warvickkien ja muiden häärätä siellä viidakossa.
↓, ↓→, →, P

Mong Peiling

  • Vihreä Keiju
  • ***
  • Viestejä: 103
  • Mä taion sut vittuun!
    • Profiili
Vs: League of Legends (lyhyesti LoL)
« Vastaus #27 : Lokakuu 29, 2011, 20:11:41 »
Minä, jungletakko pitäisi? Pyh, Amumu linjaan ja antaa warvickkien ja muiden häärätä siellä viidakossa.
> Pelaa pelin ylivoimaisesti parasta jungleria.
> Älä jungleta.

What is this I don't even...

Mut mikäs siinä, kukin tyylillään.

Violettio

  • Vieras
Vs: League of Legends (lyhyesti LoL)
« Vastaus #28 : Joulukuu 03, 2011, 19:34:32 »

ObD

  • Vieras
Vs: League of Legends (lyhyesti LoL)
« Vastaus #29 : Joulukuu 04, 2011, 20:33:09 »
Hidettäisin tämän aiheen, jos voisin. LoL on sinänsä viihdyttävä Moba MUTTA:

1. Kurwakurwa alkaa kyllästyttää, ja ne jotka eivät osaa englantia

2. Dota on parempi, Bnet community on kuraa, mutta DLG<3 siellä on ehkä flamettajia enemmän mutta leavereiden määrä on murto-osa bnetiin nähden.

3. Minä (ja Seppo Hovi ja Puuppamies) tunnen liikaa LoLfanboyjanipetteri98 - tyyppisiä ihmisiä meidän koulusta, jotka eivät suostu ottamaan kritiikkiä vastaan lolista, väittävät että lol on keksiny itse kaiken (youmuus ghostblade, wriggles lantern ja itse lux on näin äkkiseltään keksittyjä touhoureferenssejä) ja ainoa PÄTEVÄ vasta-argumentti dotaa vastaan on rajoittava moottori (koska WC3:sta ei ehkä suunniteltu dotaa varten)

Jaksoin hakkaa lolia ~lvl 23 asti, kunnes löysin dlg:n. LoL alunperinkin oli vain dotan korvike, kun Bnet ei enää maistunut.