Kirjoittaja Aihe: Jollain oli turhaa aikaa...  (Luettu 17459 kertaa)

MKtsudo

  • Retro
  • Puoli-Yōkai
  • *
  • Viestejä: 557
  • Pokémon
    • Profiili
    • Touhoun lyhyt oppimäärä
Vs: Jollain oli turhaa aikaa...
« Vastaus #15 : Kesäkuu 21, 2011, 19:09:12 »
Juoneen en puutu vielä tässä vaiheessa, jos tarina kerran jatkuu; ehkä eteneminen on suoraviivaista ja varsinkin Yuyukon motiivit tutustua Yukariin heppoiset (ja söpöt), mutta näilläkin eväillä kyllä saa jo lukijan kiinnostumaan, mikä lieneekin se pääasia.
Noin, nyt tarinan loputtua voi kai jo todeta, että ei juoni lukijaansa pettänyt. Henkilökohtaiset preferenssini yleensä ovat taistelukohtauksia vastaan kaikessa viihteessä, joten saattoi se tälläkin kertaa jättää minut ainakin hieman kylmäksi, mutta asetelma sitä ikään kuin vaati, enkä anna sen siis häiritä liiaksi. Koko tarinan mitalta pitää mainita sekin, että onneksi välillä doujinissa aina kevennettiin tunnelmaa juonen keskellä. Liian vakavasti tämäkään genre ei saa itseään koskaan ottaa.

Ja nuo kaksi kuuluvat yhteen, joten siinäkin mielessä tämä osui kohteeseensa.

yuki_tears

  • Vieras
Vs: Jollain oli turhaa aikaa...
« Vastaus #16 : Heinäkuu 09, 2011, 16:22:35 »
Tein 4 ruudun pilasarjakuvia tositapahtumista pikkuveljestäni
http://xxxeri.deviantart.com/gallery/31384261
Käykää kurkkaamassa.

Hazu

  • Suurkeiju
  • ******
  • Viestejä: 445
  • muguu
    • Profiili
    • Tumblr
Vs: Jollain oli turhaa aikaa...
« Vastaus #17 : Heinäkuu 09, 2011, 16:45:06 »
Tuo oli upeaa.

Mä palvon sua ja piirustustyyliäsi. *^*

yuki_tears

  • Vieras
Vs: Jollain oli turhaa aikaa...
« Vastaus #18 : Lokakuu 06, 2011, 18:06:12 »
Anteeksi joidenkin pitkä odotus. Mutta tässä olisi viimein tämä lupailemani Pikkuveljeni ei voi olla näin ääliö osa 2.
http://xxxeri.deviantart.com/gallery/31384261
Kuitenkin voin sanoa että tämä osa 2. on kauheaa kuraa verrattuna 1. osaan. Mutta kolmanteen koitan stempata kun aihe siinä on mieluisempikin. (Tämän tokan pää aiheena oli enemmikseen perheen kesäloman viettoa yhdessä ja sitten viimeisin sivu tuli vähän niin kuin bonuksena, koska muuten osa 2. olisi tullut liian lyhyt.)
Tässä ohessa olen piirtänyt muitakin juttuja ja sarjiksia, joten olisin iloinen jos kurkkaisitte nekin.
http://xxxeri.deviantart.com/gallery/29973289 Tuonne olen tunkenut kaikki (turhat) sarjikset joita en ole jaksanut mitenkään erityisemmin omille otsikoille kansiota laittaa, koska se on osittain turhaa sarjakuvien lyhyyden takia.

Anakichi

  • Vieras
Vs: Jollain oli turhaa aikaa...
« Vastaus #19 : Marraskuu 02, 2011, 09:05:30 »
ihana toi nurse joy-cossi!

yuki_tears

  • Vieras
Vs: Jollain oli turhaa aikaa...
« Vastaus #20 : Tammikuu 10, 2012, 07:38:17 »
^Kiitos!^^

Ihan vain mainostaakseni, niin tein ''videon'' erään saamani äänitteen pohjalta. Äänite on erään pikkuveljeni kaverin äänittämä, kun pikkuveljeni nyysi tämän lakupiiput. Sitten tein sen äänitteen pohjalta tälläisen videon. http://www.youtube.com/watch?v=VAQ122IFRiE&list=UUNvRjzjR92UbN-M8NTJrqYA&index=1&feature=plcp (Huom! En jaksanut piirtää kunnolla.... Ja musiikit ovat jostain päin youtubea. Hurhur...

Äänissä ovat:
Flandre: Anton (eli pikkuveljeni)
Remilia: Antonin kaveri

yuki_tears

  • Vieras
Vs: Jollain oli turhaa aikaa...
« Vastaus #21 : Kesäkuu 14, 2012, 16:00:48 »
Hööö... Sori tuplapostaus mutta mul oli jo pitkään suunnitelmissa tunkasta yks työ tänne.

... Toi oli sit kuvataidelinjan lopputyön kurssini lopputyö. D: Sain arvosanaks kympin... Mutta siihen vaikutti paljon portfolioni jonka tein sarjakuvana... Tungen senkin kai joskus nettiin.

Sai

  • (´ ส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้ ω ส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้`)
  • Vihreä Keiju
  • ***
  • Viestejä: 182
  • Tööt
    • Profiili
Vs: Jollain oli turhaa aikaa...
« Vastaus #22 : Kesäkuu 14, 2012, 17:39:38 »
Awuwufuwu~ toi on upea @_@
Tykkään kovasti tosta puusta, etenkin kun zoomaa lähemmäs, niin voi huomata, et sakurat on tehty huolella.
Olis kiva, jos ton rakennuksen valkoista osiota voisi koristaa enemmän, esim shojin tyylisellä ristikoinnilla, mutta siinäpä ainoa mitä keksin lisätä. Makuasia vaa tässä kyse, joten älä ota tosissasi, ajattelin, että se näyttäisi sievemmältä o3o/

Kokonaisuutena kaunis, ja arvosanakin lienee paikallaan, sillä diplomiin vaikuttaa kyllä se portofolio, mikä kuvastaa työn kulkua ja taiteilijan oma panos ja yritys~ o3o/
(en ole tosin varma, sillä en ole itse tehnyt diplomia, mutta seurannut niiden tekoa jo kolme vuotta, plus etsin täsä jotain kirjoitettavaa pitkälle junamatkalle~)

P.S: Ois kiva, jos saatais nähä se sarjisportofoliosikin o3o/

yuki_tears

  • Vieras
Vs: Jollain oli turhaa aikaa...
« Vastaus #23 : Kesäkuu 14, 2012, 18:01:34 »
Awuwufuwu~ toi on upea @_@
Tykkään kovasti tosta puusta, etenkin kun zoomaa lähemmäs, niin voi huomata, et sakurat on tehty huolella.
Kiitos^^ Taisin käyttää eniten aikaa työssä noihin kirsikankukkiin sekä nurmikkoon. :P

Lainaus
Olis kiva, jos ton rakennuksen valkoista osiota voisi koristaa enemmän, esim shojin tyylisellä ristikoinnilla, mutta siinäpä ainoa mitä keksin lisätä. Makuasia vaa tässä kyse, joten älä ota tosissasi, ajattelin, että se näyttäisi sievemmältä o3o/

Niin itsekkin aluksi ajattelin, mutta aika loppui kesken D: Kun tein tuota ties kuinka ja kauan ja silti loppu meni hutaisten. Käytin rakennukseen varmaan vain pari tuntia. Meinasin aluksi/suunnitelmissani oli laittaa semmoinen ristikko kuvio talonseinille, mutta opettaja sanoi että mun pitäs jättää se pois ettei työ menis tukkoon.  Mut jatkossa yritän enemmän, kun yritän keskittyä nykyisin sommitteluun aikalailla. (Viimeksi harjoittelin värittämistä tosi paljon.)

Lainaus
Kokonaisuutena kaunis, ja arvosanakin lienee paikallaan, sillä diplomiin vaikuttaa kyllä se portofolio, mikä kuvastaa työn kulkua ja taiteilijan oma panos ja yritys~ o3o/
(en ole tosin varma, sillä en ole itse tehnyt diplomia, mutta seurannut niiden tekoa jo kolme vuotta, plus etsin täsä jotain kirjoitettavaa pitkälle junamatkalle~)

Aah, tämä ei ollut sitten diplomityö, vaan loppukurssi. Sen teen vasta ensivuonna. Odotan innolla mitä aihe vaihtoehtoja sieltä tulisi (Ainakin meidän lukiossa kuvataidelinjalaisten lopputyökurssin aihe on täysin vapaa, mutta diplomityöhön on annetut aiheet.) Luultavasti teen jonkin kolmiuloitteisen maalauksen silloin sitten. :D

Lainaus
P.S: Ois kiva, jos saatais nähä se sarjisportofoliosikin o3o/

Juuh, mietin vielä missämuodossa tungen sen nettiin ja minne. Kun keksin järkevän niin laitan sen nettiin. Harmitti vaan kun tein sen sarjisportfolion hutaisten kun aika loppui melkein kokonaan. D: Noh, onneksi oon nyt saanu hoidettua ne asiat ja jatkossa en usko että minulle tulisi samoja ongelmia sen diplomityön kanssa.

Roppari

  • Vieras
Vs: Jollain oli turhaa aikaa...
« Vastaus #24 : Marraskuu 04, 2012, 22:25:03 »
Tuotaa... Olen jo jonkin aikaa tehnyt Touhou doujinshia ja nyt laitoinkin siitä 11 ensimmäistä sivua esille ja luettavaksi. Olisin iloinen jos saisin edes jotkut lukemaan tuon... (Siinä on sitten luultavasti paljon hahmojen profiileihin liittyviä virheitä, joten pyydän jo anteeksi niistä etukäteen.) Rakentava palaute olisi mukavaa. (Huom! Olen jo piirtänyt kaikki sivut tähän doujinshiin liittyen, mutta niitä pitää vielä viimeistellä ja väritellä.)
Mutta kuitenkin tässä linkki: http://xxxeri.deviantart.com/gallery/30548306
Jos sinä saat tällaista aikaseksi turhalla ajalla niin toivon että sinulla on sitä paljon. Olihan vaan ihan loistavaa settiä tuo doujinshi! Heh, en tiennyt tosin että Yuyuko ja Yukari ovat ihan noin hyviä ystäviä.

yuki_tears

  • Vieras
Vs: Jollain oli turhaa aikaa...
« Vastaus #25 : Helmikuu 07, 2013, 08:36:06 »
Nonnih, nyt sain jotenkin laitettua jonkin kuvakollaasin kasaan diplomityöstäni. Piti laittaa useempi kuva samaan kuvaan kun se näyttää jotenkin niin pöljälle yhtenä kuvana.
Spoiler (click to show/hide)