Kirjoittaja Aihe: The Sims!  (Luettu 18142 kertaa)

Lattianpesuaine

  • Oni
  • ***
  • Viestejä: 1 769
  • Myaaah!
    • Profiili
The Sims!
« : Huhtikuu 23, 2011, 22:59:42 »
Kaikki tietää mikä on the sims 1-3? kyllä juuri se virtuaali ihmispeli.. vaikka aikamoista ajan hukkaa kokopeli mutta silti niin koukuttava kuin olla ja voi...
elisiis simsista normaalia juttelua ja koodien jakaminen ja bugeista kertominen..

pelasin Hilselingon kanssa noin  tunti sitten ja Hilselinko teki simssejä ja perheen vauva näyttää tältä

pawwo

  • Sininen Keiju
  • **
  • Viestejä: 97
    • Profiili
Vs: The Sims!
« Vastaus #1 : Huhtikuu 23, 2011, 23:44:54 »
Hilselinko teki simssejä ja perheen vauva näyttää tältä
muistuttaa kovasti minun simieni lapsia...
Onhan niitä eri simssejä tullut pelattua lapsesta asti, tykkäsin aina rakennella kaikkia unelmakämppiä :D Ja sitten katsella simieni suurta tuskaa kun talo palaa, lapset huostaanotetaan, töistä tulee potkut jne.

Edit: ja sitten mulla oli tapana aina vangita kaikki tontille eksyneet naapurit, rakensin seinät niiden ympärille ja jos muistin annoin niille välillä ruokaa sinne XD

Juhozki

  • Kami
  • *****
  • Viestejä: 1 650
  • No Life King
    • Profiili
    • Vadislav
Vs: The Sims!
« Vastaus #2 : Huhtikuu 23, 2011, 23:48:10 »
Kaik naapurit kylään ja sit joku kätevä tulipalo.

Hieno peli on hieno.

pawwo

  • Sininen Keiju
  • **
  • Viestejä: 97
    • Profiili
Vs: The Sims!
« Vastaus #3 : Huhtikuu 23, 2011, 23:58:05 »
Lainaus
Kaik naapurit kylään ja sit joku kätevä tulipalo.
Mun bileet päätyi liian usein tuohon... ja sit naapurit kehtasivat viel väittää että huonot bileet D:

Useasti tein myös jonkun mieshenkilön sinne ja yritin kehitellä suhteen mahdollisimman monen eri naisen kanssa samaanaikaan jäämättä kiinni XD

pawwo

  • Sininen Keiju
  • **
  • Viestejä: 97
    • Profiili
Vs: The Sims!
« Vastaus #4 : Huhtikuu 24, 2011, 00:00:37 »
Lainaus

Edit: ja sitten mulla oli tapana aina vangita kaikki tontille eksyneet naapurit, rakensin seinät niiden ympärille ja jos muistin annoin niille välillä ruokaa sinne XD
oi mää tein kans tollee XD
muistoja muistoja XD lol ja joskus oli hauska testata millasia eri värisiä haamuja niistä tulee~
Joo :D mullakin takapiha täyttyi nopeasti hautakivistä

LENK

  • Vieras
Vs: The Sims!
« Vastaus #5 : Huhtikuu 24, 2011, 00:28:56 »
meikä aina tekee uuden perheen ja aina muutan ne koodeil vampyyreiks XD ja vielläkin kyl pelaan simsiä, mut 2.. koska 3 on kakka :S

suurin osa pelaamiseni menee vaa emojen ukkojen lataamiseen ja teen touhou hahmoja välilläkin :D (ei mitää hyviä)

Sainigma

  • Keiju
  • *
  • Viestejä: 12
  • ド ド ド
    • Profiili
Vs: The Sims!
« Vastaus #6 : Huhtikuu 24, 2011, 03:20:32 »
Vein simsissä aina perheeni pihalle ja suljin heidät neljän seinän sisään takkojen keskelle. Tämän jälkeen laitoin takkoihin tulet ja katsoin vierestä kuinka virtuaaliystäväni paloivat elävältä.
!"#$%&'()*+,-./0123456789:;<=>?@ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZ[\]^_`abcdefgh
"#$%&'()*+,-./0123456789:;<=>?@ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZ[\]^_`abcdefghi
#$%&'()*+,-./0123456789:;<=>?@ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZ[\]^_`abcdefghij
$%&'()*+,-./0123456789:;<=>?@ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZ[\]^_`abcdefghijk

Numbbi

  • Lv. 9999
  • Miko
  • ***
  • Viestejä: 753
  • EXEC_PHANTASMAGORIA/.
    • Profiili
Vs: The Sims!
« Vastaus #7 : Huhtikuu 24, 2011, 09:19:57 »
Ah, The Sims. Muistoja, muistoja.

Etenkin kun punakoneen kanssa kahdestaan pelailtiin kakkosta.

Sitä shittiä ja sun muuta tapahtu vaikka kuten paljon että ei enää muista oikeen.

Jagdpanther

  • Vieras
Vs: The Sims!
« Vastaus #8 : Huhtikuu 24, 2011, 09:25:53 »
Itselläni on myös jonkinlaisia muistoja kahdesta ensimmäisestä osasta, parhaimmat tietenkin ne, kun tuli perheet tapettua tulipaloon tai johonkin muuhun vastaavaan. Hauskaa oli....  ;D

Pitchin

  • Master Lurker
  • Yōkai
  • **
  • Viestejä: 675
  • The Typotin
    • Profiili
    • Artblogin tapane
Vs: The Sims!
« Vastaus #9 : Huhtikuu 24, 2011, 10:48:37 »
Omistan kakkosen kaikkine lisäosineen ja kolmosen peruksena.
Kakkosta en ookkaa aikoihi jaksanu vetää, mutta vois taas vaihteeks : D
Kolmonen meni jotenki nurin, saattaa johtua ladatuista, mutta pääsen siihen pieneen käynnistys juttuun, alkuvideo tulee tai ei ja ohjelma sammuu ku sitä ei ois avattukkaa ;A;
There's a very fine line between not listening, and not caring. I like to think that I walk that line every day of my life.

NanomaShiina

  • Jonnet ei voi muistaa
  • Midboss
  • ****
  • Viestejä: 862
  • Kermaperseiden Aatelia pikkutytön puolikas
    • Profiili
    • mun Ytube <3
Vs: The Sims!
« Vastaus #10 : Huhtikuu 24, 2011, 12:00:06 »
Itellä' on tuo ykkönen kaikilla osilla ja kakosesta on sit sikolla ja mulla hieman sekavat. Kolmonen on siskolla, mut se hukkas sen, ennen ku se kerkes käyttään sitä >:D

itse olen joskus ihan simona pelannut. Ykkösessä oli aika kivaa tehä 8 ukkoo ja rakentaa rakennus ja täyttää se raketeilla ja sytyttään palaan ja kattoo, kuka selviää viimeisenä hengissä... lisäksi "move objects"-koodilla oli kiva poistaa tai siirtää postilaatikko. Sit kun se ämmä niiden laskujen tuopi, on sillä miettimistä, kun postilaatikko on kadonnut tai löytyy jonkun kivan "kuoleman labyrintin"- maalista.

Kakkosessa loin viimeisen päälle suunniteltuja kaupunkeja. Tein kivillä ja kukkasilla hienosti seinämän, missä luki sitten tuo kaupungin nimi.
 Yritin pelata aina ihan niil perus rahoilla (mitkä loppu aina alus kesken) ja rakentaa jotain simppeliä kämppää. Yleensä aloitin yliopstolta ja koulutin 1-3 simiä samaan aikaan ja hommasin niile huippu arvosanat (4 simiäkin meni kerran, mut oli niin lähel, ettei yks niist ois sanu sitä korkeinta arvosanaa). Nyt on jäänyt pelaamatta kun ei oo aikaa, mut yks päivä tuli jo haettua varastosta tuo kakkosen lemmikki-osa. Joskus jos jaklsais vois pelata oikeen kunnolla.
Odotit mukavaa postia
Mutta sen olikin minä, Nooba!

Tuffe

  • Keltainen Keiju
  • ****
  • Viestejä: 214
  • ok
    • Profiili
Vs: The Sims!
« Vastaus #11 : Huhtikuu 24, 2011, 12:01:42 »
Hienoja pelejä on. Pleikalle olevas lemmikkielämää pelis en onnistu tappaa niitä mitenkää ): ne ei kuole vaikka kuinka yritän..

NanomaShiina

  • Jonnet ei voi muistaa
  • Midboss
  • ****
  • Viestejä: 862
  • Kermaperseiden Aatelia pikkutytön puolikas
    • Profiili
    • mun Ytube <3
Vs: The Sims!
« Vastaus #12 : Huhtikuu 24, 2011, 12:04:16 »
Hienoja pelejä on. Pleikalle olevas lemmikkielämää pelis en onnistu tappaa niitä mitenkää ): ne ei kuole vaikka kuinka yritän..

Älä anna niiden syödä mitään (poista jääkaappi,jos sellainen löytyy).

lopulta kuolee nälkään ainakin. Toki en tiedä konsoleiden peleist, vaik itel on kyl vanhalla boxilla tuo eka osa kakkosesta
Odotit mukavaa postia
Mutta sen olikin minä, Nooba!

Tuffe

  • Keltainen Keiju
  • ****
  • Viestejä: 214
  • ok
    • Profiili
Vs: The Sims!
« Vastaus #13 : Huhtikuu 24, 2011, 12:39:29 »
Hienoja pelejä on. Pleikalle olevas lemmikkielämää pelis en onnistu tappaa niitä mitenkää ): ne ei kuole vaikka kuinka yritän..

Älä anna niiden syödä mitään (poista jääkaappi,jos sellainen löytyy).

lopulta kuolee nälkään ainakin. Toki en tiedä konsoleiden peleist, vaik itel on kyl vanhalla boxilla tuo eka osa kakkosesta
Ei kuole.. ne vaan pyörtyy siitä. Eikä tulipalokaan taho syttyä. ja jos syttyy ni palomies ilmestyy jostain..

Juhozki

  • Kami
  • *****
  • Viestejä: 1 650
  • No Life King
    • Profiili
    • Vadislav
Vs: The Sims!
« Vastaus #14 : Huhtikuu 24, 2011, 12:57:18 »
touhou hahmoja
Nue siivet oli aika pro.

Vieläkö löytyy ne touhou säädöt? Lievästi vinksahtanut Scarlet Devil Mansion simulaatio olis kivaa katteltavaa.