Kirjoittaja Aihe: Papercrafts!  (Luettu 23290 kertaa)

Pitchin

  • Master Lurker
  • Yōkai
  • **
  • Viestejä: 675
  • The Typotin
    • Profiili
    • Artblogin tapane
Vs: Papercrafts!
« Vastaus #30 : Tammikuu 16, 2013, 18:30:39 »
^ Tossa riittää iha kepeesti se yks puoli :"D Näkemmä on pohjat tollasille suunniteltu sillee että hiukset ois kakspuoleiset koska väri mutta Moksu kun on valkohiuksinen nii sitä kakspuoleisuutta tartte
There's a very fine line between not listening, and not caring. I like to think that I walk that line every day of my life.

Hagane productio

  • Illuusiokonduktööri
  • Midboss
  • ****
  • Viestejä: 847
  • 僕と一緒に遊ぶ?じゃあ死ぬ気で頼むよ
    • Profiili
Vs: Papercrafts!
« Vastaus #31 : Tammikuu 16, 2013, 19:01:10 »
^ Tossa riittää iha kepeesti se yks puoli :"D Näkemmä on pohjat tollasille suunniteltu sillee että hiukset ois kakspuoleiset koska väri mutta Moksu kun on valkohiuksinen nii sitä kakspuoleisuutta tartte

No jes, kiva kun vastasit niin ei tarvitse vaivata päätä sen enempää :'D Mokou siis pelasti päiväni enemmiltä liimailuilta yksinkertaisuudellaan

Pitchin

  • Master Lurker
  • Yōkai
  • **
  • Viestejä: 675
  • The Typotin
    • Profiili
    • Artblogin tapane
Vs: Papercrafts!
« Vastaus #32 : Huhtikuu 20, 2013, 11:41:55 »
Päivitellääs lisää tätä köyhän naisen figuuriosastoa uppamalla valmis Youmu (Jerzulle kiitos hyvälaatuisesta kuvasta)

Ja tässäpä teille Wippu ja mun työvalineet (saksia lukuunottamatta)
There's a very fine line between not listening, and not caring. I like to think that I walk that line every day of my life.

Jaakui Pirinen

  • Keltainen Keiju
  • ****
  • Viestejä: 263
    • Profiili
    • Yakui.net
Vs: Papercrafts!
« Vastaus #33 : Huhtikuu 22, 2013, 00:26:02 »
^ Nätti Youmu~ Kyllä passaa pitää hyllyssä :3
Papercraftit on aina hauskannäköisiä mut oon sen verran kömpelö etten osaa siististi kasata niitä helpoimpiakaan ._. (uguu)
Olen lähinnä twitterissä: https://twitter.com/UwU_Nanachi
Discord: Nanachi#5920