Kirjoittaja Aihe: Jee treffipalsta!  (Luettu 13631 kertaa)

Vee

  • Finnish TV persona and musician
  • *******
  • Viestejä: 460
  • I'm no fun
    • Profiili
Jee treffipalsta!
« : Kesäkuu 05, 2011, 23:55:11 »
Juu, löysin siis näitten foorumien virallisen treffipalstan. Jes!

Olen rikas, hyväkuntoinen mieshenkilö Kangasalasta. Omistan yhden linnan, jossa asun ja tuossa pihalla tosiaan on muutama yksityinen helikopteri ja viisi arvoautoa, joista yksi tosin kuuluu hyvälle ystävälleni, ...

Koska en keksi tämän (käytetyn) vitsin perään enää mitään jatkoa, voidaankin varmaan jättää sen jatkaminen siihen.

Eli, olen 18-vuotias mieshenkilö Tampereen seudulta. Lukiota käyn, nyt toinen vuosi takana, pääaineinani DotA ja Touhou. (4v opintosuunnitelma) Näiden lisäksi historiaa välillä koitan lukea.

Sukuni omistaa kilpikonnan, mutta se ei ikävä kyllä osaa vielä lentää. Opetan lemmikkiämme tosin joka päivä, joten eiköhän se ennen pitkään kuljeta minua Tampereen yli taivaita pitkin.

Rakastan kaikenlaista urheilua ja harrastamista, niin kauan kuin aktiviteettia voi harrastaa istualteen. Elämäni sisältö jakautuukin jotenkin tässä järjestyksessä: Tietokone, lukeminen, tietokone, tietokone, pianonsoitto, tietokone, televisio, tietokone, kirjoittaminen (tosin tätäkin voin harjoittaa tietokoneelta!)

Touhouhun törmäsin ensimmäistä kertaa vasta tuolla nykyisessä lukiossani, kun yksi toinen paikallinen opiskelija minut peliin houkutteli. Pelannut olen niitä kaikkia, jollei tappelupelejä lasketa, läpi olen päässyt PCB:n, IN:n, EoSD:n, PoFV:n ja MoF:n, tässä järjestyksessä. Näistä tosin kesken ovat IN ja PoFV, joita en ole normaalilla läpäissyt kaikilla settingeillä. (Lorepelaaja olen, myönnetään) Hard- ja Lunatic-vaikeustasoja en ole pahemmin kokeillut, vierestä olen pari kertaa katsellut jotain kaverin Scarlet Gensokyon capturaamista ja ajatellut jotain sen suuntaista kuin "ei nyt jumalauta perkele" Extroja voin myöntää pelanneeni jonkin verran, tosin Ranin ja Yukarin lisäksi muita lähinnä kokeillut.

Seuraava projektini voisi varmaan olla Touhou 11:n ja 12:n läpipeluu normaalilla. Tosin pieni halu olisi vetää Yukari vielä Reimulla ja Marisalla. (haluan nähdä loppudialogit :3)

Touhou ei toki ole ainoa kokeilemani tietokonepeli, näitähän löytyy, morpeista strategiapeleihin.

Juu ja television katselemisesta nautin suuresti. Mitään animea en pahemmin seuraa tällä hetkellä, mutta omistan joitain DVD-leffoja ja seurasin muinoin FMA:n läpi, kun se subilta silloin takavuosina tuli. Mangoja löytyy jonkin verran, tosin pidän kiiveistä enemmän. (jäisin vitsini ikinä. Nyt itkettää) Tosin laajin lukemani manga taitaa kanssa löytyä sieltä takavuosilta, kun DBZ oli kova sana. :P Ehdotuksia uudesta lukemistosta saa jättää.

Musiikkia olen kuunnellut jo pitkään ja olen maultani melko kaikkiruokainen. Tosin proge on ehkä se juttu lähimpänä omaa sydäntä. Pianotunneilla kävin joskus lapsosena seitsemän vuotta, opin soittamaan ukkonooan ynnä muita hienoja kappaleita. Sittemmin olen soitellut fiilispohjalta, ettinyt nuotit jos kuulee jonkun hyvän biisin ja opetellut ne. Touhoumusasta opaan jopa yhden pianosovituksen Necrofantasiasta. Tosin en oikeen vieläkään haltsaa kys. biisin outroa.

Kirjoittaa osaan joissain määrin. Mitään touhou-pohjaista en ole vielä kirjoittanut, mutta näin tuossa pari yötä sitten ihan kiintoisan unen, jonka pohjalta kirjoittaa lyhyen Yukari x Reimu-fanficin.  (sairas, sairas minä. *hakkaa päätä pöytään*)

Enpä tähän muuta keksi.
Marked for deletion (old).

Millenium

  • Not-so-Sagacious Spirit
  • Extra Boss
  • ******
  • Viestejä: 1 016
  • Chang'e, are you watching?!
    • Profiili
Vs: Jee treffipalsta!
« Vastaus #1 : Kesäkuu 06, 2011, 00:02:54 »
Tervetuloa! Mukava saada sinut tänne!

Sitten kysymyksiä:

Missäpäin Tamperetta asut?

Mitä lukiota käyt?

Juhozki

  • Kami
  • *****
  • Viestejä: 1 650
  • No Life King
    • Profiili
    • Vadislav
Vs: Jee treffipalsta!
« Vastaus #2 : Kesäkuu 06, 2011, 00:14:11 »
Lukiota käyn, nyt toinen vuosi takana, pääaineinani DotA ja Touhou. (4v opintosuunnitelma)

Minulla oli amiksessa Soldier of Fortunea ja Kauntteria.. niitäkin jotain nelisen vuotta.

Mut hei, tervetuloa foorumeille.

Vee

  • Finnish TV persona and musician
  • *******
  • Viestejä: 460
  • I'm no fun
    • Profiili
Vs: Jee treffipalsta!
« Vastaus #3 : Kesäkuu 06, 2011, 00:30:24 »
Kiitosta kiitosta.

Osasin kuluttaa taas hienosti aikaa ton "vastaa"-nappulan etsimiseen. D:


Muttamutta, asun siinä Kalevan rajamailla, ikkunasta näkee niin Tammelaan kuin Petsuunkin päin.

Käyn Tampereen Yhteiskoulun Lukion lastentarhaa lahjakkaille. TYKkiä, näin lyhyesti.

Touhouhahmoista tykkään monestakin, eri hahmot vetävät eri tavalla ja ne on hemmetin hienosti tehty, jokainen niin yksinkertaiseksi, mut silti syväksi. Jos nyt ihan hatusta heittäisin, että Sakuya se lempi-lempihahmo, mutta on näitä muitaki. :P

Musiikkeja.. Apua, en mä muista näitten kaikkien nimiä. No, muttamutta. Tässä olis tällänen lista:
"U.N. Owen was her?" - Flandren teema.
"Sceptette for the dead... Princesskö se oli?" - Remilian teema.
Yuyukon teema, jonka nimeä en muista. <.<
"Maid and the pocket watch of blood" - Tätä opin arvostamaan tästä kuultuani muutaman mahtavan faniyoutube-sovituksen tästä.
"Necrofantasia" - Yukarin teema
Meilinin teema, jonka nimeä en muista. :/
Prismrivereiden teema, taas yks jonka nimeä en muista.
Mokoun teema - ette uskois, mutta tänkään nimeä en muista.

Kympistä oli kans joku, mut en nyt tähän hätään muista yhtään niistä. Apua, pitää pelata sitä lisää.


Sohvi (Soldier of Fortune) löyty muuten ainakin vielä vuos sitten TYK:nki koneilta. Tosin itte en sitä hirveen paljoa pelannu, kerran kokeilin.
Marked for deletion (old).

MKtsudo

  • Retro
  • Puoli-Yōkai
  • *
  • Viestejä: 557
  • Pokémon
    • Profiili
    • Touhoun lyhyt oppimäärä
Vs: Jee treffipalsta!
« Vastaus #4 : Kesäkuu 06, 2011, 00:47:27 »
Kirjoittaa osaan joissain määrin. Mitään touhou-pohjaista en ole vielä kirjoittanut, mutta näin tuossa pari yötä sitten ihan kiintoisan unen, jonka pohjalta kirjoittaa lyhyen Yukari x Reimu-fanficin.  (sairas, sairas minä. *hakkaa päätä pöytään*)
Pelkästään tuo yksi x sai minut vakuuttuneeksi laadusta. Kirjoittamisessahan tyylin muodollinen pätevyys on vain kuriositeetti, jos idea ja sisältö ovat kultaa.

Mut hei, tervetuloa ja viihtymisiä.

Jagdpanther

  • Vieras
Vs: Jee treffipalsta!
« Vastaus #5 : Kesäkuu 06, 2011, 08:16:46 »
Hellou ja teretulemast.

Giljotiini vai hirttolava?

hwllu

  • Double Baka
  • **
  • Viestejä: 99
  • kuollut saatana
    • Profiili
Vs: Jee treffipalsta!
« Vastaus #6 : Kesäkuu 06, 2011, 08:35:16 »
Tervetuloa :)
Tuotatuota, just nyt en mitää kysyttävää keksi, joten varmaan säästyt niiltä..

Koita viihtyä n_n

Pitchin

  • Master Lurker
  • Yōkai
  • **
  • Viestejä: 675
  • The Typotin
    • Profiili
    • Artblogin tapane
Vs: Jee treffipalsta!
« Vastaus #7 : Kesäkuu 06, 2011, 09:41:24 »
Tervetulemast tamperelainen : D
Jos hyvä(?) tuuri käy niin saavun seuraks, ykkösenä nyt on kuitenkin Tammerkoski hakulistalla
There's a very fine line between not listening, and not caring. I like to think that I walk that line every day of my life.

Violettio

  • Vieras
Vs: Jee treffipalsta!
« Vastaus #8 : Kesäkuu 06, 2011, 11:50:16 »
Tervetuloa vain.

Oikein DotA-pelaaja? Onko League of Legends tuttu peli?
Lempiväriä?
Olisiko FPS-touhou turhankin yliampuva?

Ja Tampere rulettaa!

Vee

  • Finnish TV persona and musician
  • *******
  • Viestejä: 460
  • I'm no fun
    • Profiili
Vs: Jee treffipalsta!
« Vastaus #9 : Kesäkuu 06, 2011, 12:15:04 »
Mullahan on oma koti-giljotiini!! Uskomattoman hyödyllinen laite: sillä voi mm. leikata hiukset, peilata, viipaloida kurkut, kuoria omenat ja käyttää voiveitsenä. Suosittelen lämpimästi kaikille.

Olen meidän DotA-porukasta ainoa, joka ei ole LoLlia kokeillut. Jossain vaiheessa kesälomaa olisi kuitenkin tarkoitus kyseinen peli ladata. Kattoo sit.

Lempiväri on... ehh.. värikäs? Kaikki värit ovat mukavia, varsinkin pinkki. :)

FPS-pelien suurin ystävä en ole, mutta peli, jossa kuljetaan Reimulla pimeillä kujilla youkaita metsästäen olisi ainakin kokeilun arvoinen. :I
Marked for deletion (old).

pawwo

  • Sininen Keiju
  • **
  • Viestejä: 97
    • Profiili
Vs: Jee treffipalsta!
« Vastaus #10 : Kesäkuu 07, 2011, 12:27:56 »
Tervetuloa minunkin puolestani! :D

Lattianpesuaine

  • Oni
  • ***
  • Viestejä: 1 769
  • Myaaah!
    • Profiili
Vs: Jee treffipalsta!
« Vastaus #11 : Kesäkuu 07, 2011, 23:50:28 »
tervetuloa!
montako laulavaa lehmää on pihlajassasi

Miss Alice

  • Puoli-Yōkai
  • *
  • Viestejä: 553
  • Ghostly Gardener
    • Profiili
Vs: Jee treffipalsta!
« Vastaus #12 : Kesäkuu 13, 2011, 01:37:55 »
Ohohohohhoo, teikäläinen on tuttu! Itsekin käyn TYKKiä, tuota iloista laulu-ja leikkilukiota. Mukava nähdä tuttujen ilmestyvän! (P.S. Olen se ikuisesti iisi moodolla pelaava tyttö, joka tulee häiritsemään sun capture-keikkoja aina tilaisuuden tullen.)

Saadaankohan me tämä mysteerinen sinulle pelit esitellyt tyyppi tänne?
Dead bodies having a nice flower-viewing! How elegant.

Vee

  • Finnish TV persona and musician
  • *******
  • Viestejä: 460
  • I'm no fun
    • Profiili
Vs: Jee treffipalsta!
« Vastaus #13 : Kesäkuu 14, 2011, 18:49:05 »
Kiitos kiitos, vielä kertaalleen. :P

... Hetkonen.. Lehmiä? Minun pihlajassa? Taas!? Nyt jumalauta lehmät..!

Jahas, mietinkin jo, että milloin mut tunnistetaan. :P Voinen tätä kolmatta tykkisankaria koettaa tänne houkutella.
Marked for deletion (old).

endelina

  • Sininen Keiju
  • **
  • Viestejä: 55
    • Profiili
Vs: Jee treffipalsta!
« Vastaus #14 : Elokuu 03, 2011, 00:54:03 »
Tervetuloa !

Kuuluko Kalevaan asti kun soittelin tänään Hervannassa Green-eyed Jealousyä viululla? :3
Eiks nii et SA on iha lunatic?
Vesi- vai hunajameloni?
ZUNin hahmot pukevat minua täydellisesti koska tsurupettan.