Kirjoittaja Aihe: Lunatic eyes...eiku  (Luettu 10551 kertaa)

AzureDraco

  • Keiju
  • *
  • Viestejä: 10
    • Profiili
Lunatic eyes...eiku
« : Kesäkuu 23, 2011, 02:00:11 »
Muistaakseni joskus vanhalle foorumille olin tehny tälläisen esittelyn (kai?) viimme traconin jälkee. Mut asiat muuttuu ja en ollu paljoo tekemisissä koko touhou.fi kanssa joten tästä pukkaa nyt uus...

Anyways, olen 22 23-vuotias, ohjelmisto tekniikan opiskelija seinäjoelta. Animen parissa olen ollut jonki aikaa nyt, ensimmäisen sarjan taisin katsoa joskus 8 vuotta sitten ja ainakin MAL listan mukaan olen ehtinyt sata sarjaa lisätä (tosin kaikkia en ole kattonut niistä. Harrastuksiin kuuluu cosplay (tänäkin vuonna traconii menos), miniatyyri figuurit (warhammer 40k, hordes), muuten vaan koodaaminen, airsoft ja kaikenlaisten pelien pelaaminen tietenki. Lempi touhou hahmot on muuten tuossa kuvassa joka on lisätty loppuun (ainakin tällä hetkellä ja joku kumminki on kysymässä sitä).

Touhou:hun tutustuin luultavasti ekaa kertaa paikallisessa anime yhdistyksen peli illassa jossa katoimme AMV Helvettiä ja kysyin että "mikä ihme tää valopallo peli on, näyttää jännältä". Vikkelimmät muistavat että se oli tietysti PCB joka on myös ensimmäinen touhou peli mitä oon pelannut. Muita pelejä mitä olen pelannut PCB lisäksi on SWR, SA, LoT ja Touhou Soccer 2 (mannosuke ansaitsisi kuolla). En oo erityisen hyvä missään touhou pelissä että ei kannata tulla kyselee mitenkä jonki pelin pääsee läpi ^^;

Kysymyksiä saa tietysti heittää jos haluu, itsestä puhuminen on suhteellisen tylsää vaikeaa ...no kumminki



pawwo

  • Sininen Keiju
  • **
  • Viestejä: 97
    • Profiili
Vs: Lunatic eyes...eiku
« Vastaus #1 : Kesäkuu 23, 2011, 11:11:16 »
Tervetuloa taas~

Suosikki pelejä?
Mitäs hahmoja olet cossinut?
Traconiin joku cossi?

Hazu

  • Suurkeiju
  • ******
  • Viestejä: 445
  • muguu
    • Profiili
    • Tumblr
Vs: Lunatic eyes...eiku
« Vastaus #2 : Kesäkuu 23, 2011, 11:35:19 »
Tervetuloa!

Pitchin

  • Master Lurker
  • Yōkai
  • **
  • Viestejä: 675
  • The Typotin
    • Profiili
    • Artblogin tapane
Vs: Lunatic eyes...eiku
« Vastaus #3 : Kesäkuu 23, 2011, 11:52:49 »
Tervetuloa

Fundoshi barrier?
There's a very fine line between not listening, and not caring. I like to think that I walk that line every day of my life.

MKtsudo

  • Retro
  • Puoli-Yōkai
  • *
  • Viestejä: 557
  • Pokémon
    • Profiili
    • Touhoun lyhyt oppimäärä
Vs: Lunatic eyes...eiku
« Vastaus #4 : Kesäkuu 23, 2011, 11:58:18 »
Olen sinuun kyllä täällä ja siellä törmäillytkin, mutta esittelyketjut on aina kivoja.

Et maininnut musiikkimakuasi. Siksi onkin sopivaa kysyä, onko tämä Suomen paras Euroviisuedustaja?

Millenium

  • Not-so-Sagacious Spirit
  • Extra Boss
  • ******
  • Viestejä: 1 016
  • Chang'e, are you watching?!
    • Profiili
Vs: Lunatic eyes...eiku
« Vastaus #5 : Kesäkuu 23, 2011, 12:22:42 »
Tervetuloa!

Lempi Armored Core-sarjan pelisi?

AzureDraco

  • Keiju
  • *
  • Viestejä: 10
    • Profiili
Vs: Lunatic eyes...eiku
« Vastaus #6 : Kesäkuu 23, 2011, 12:27:53 »
Lainaus
Suosikki pelejä?
Olikohan tää kysymys tarkoitettu touhoullisesti vai yleisesti?
Suosikki touhou pelini on ehkä PCB ihan vain sen takii ku se oli ensimmäinen peli mitä oon näistä pelannu.
Toisaalta jos ajatellaan yleisesti niin en kyl osaa mitää peliä suoraa sanoo omaksi lemppariks. Mutta pelityyleistä voisin puhuu sen verta et pidän eniten peleistä missä saa tehä paljon vaihto ehtoja esim. hahmon kehittämisen suhteen, tai mitä tarinassa tapahtuu tai mitkä osat laitat mechaasi jne. Jos jotain pelei voisi mainita näistä niin ekana tulee mielee: Armored Coret, Star Oceanit ja Falloutit (seuraavaks joku tietysti sanoo että mitään ei saa mainostaa).
Voisin kai mainita mistä pel tyyleistä en varsinaisesti kans pidä (vaikken mitää suoraa vihaa). Pure FPS pelit kuuluvat ainaki näihin, koska voisi sanoo että niissä peleissä voittaa vain sillä että kuka osaa ampua nopeiten päähän (tai quaken tapaukses minne vaan) ja tässä en ole koskaan ollut kovin hyvä (koska ei jaksa pelata pelkästää yhtä peliä vaan sen takii että siin olis tarpeeks hyvä että jaksais pelata). Toisaalta taas FPS pelit jossa voi olla epäreiluja tilanteita (esim battlefield tai team fortress) on omasta mielestä ihan mukavia koska niissä voi tappaa eliminoida toisia joskus jopa epäreiluu tapaan (spy!).

Tässä muuten linkki xfire profiiliini, se kertoo enemmän ku tuhat sanaa (jos kerran kuvastaki voi sanoo niin)


Lainaus
Mitäs hahmoja olet cossinut?
Jos totta puhutaan nii olen kerran vasta oikeasti cossannu viimme traconissa ky kiskenä. Pari kuvaa voi nähdä vaikkapa miun DA:sta. Itse kyl pidin asusta, harmi vaan että naama rajaa ei pysty parantaa yhtä helposti ^^;

Lainaus
Traconiin joku cossi?
Seuraavaan Traconiin tulen cossaamaan Clear Skyn Stalkeria. Hahmo on tietysti Stalker Clear Sky:sta ja ei varsinaisesti ole mikään erikois hahmo, mutta joskus pitää tehä muutoksia ku tulee budjetti rajoja vastaa...(oikeastaa traconiin meneminen näytti aika toivottomalta kunnes yksi kaveri tuli pelastaan tilantee)
Jos rullataan muutama kuukausi takaperin ja mietitään mitä olin tekemässä nii se olisi ollu Eldar Ulthwe Warlock...Mistä nää geneerisest hahmot oikein putkahtavat, oh well. Oikeastaan mulla on aika paljon materiaalii kasas tuohon pukuun mutta mitään en oo kunnolla alottanu (koska rahaa ei ollut) mutta ehkä sit ensi vuoden puolella pääsis tällä cossilla.

Lainaus
Fundoshi barrier?
Enemmän ehkä tämä tilanne mikä tulee story linessa ihan lopuks...Sitte se vielä ulisee että "Why does no one want to play with me!" ja vetää border of deathit päälle. Terve olen mannosuke, otan pallon sinulta, juoksen kentän päästä päähän 2 liikkeessä ja teen maalin AINA. Ja jos tämä ei oo viel tarpeeks nii vihollisten maalissa on Yukari ja Yuyuko combo aaaaaargh (mutta heitä ei tietysti voi vihata, mannosuke ansaitsee sen kunnian kokonaan).

Lainaus
Et maininnut musiikkimakuasi. Siksi onkin sopivaa kysyä, onko tämä Suomen paras Euroviisuedustaja?
Mitenkähän tohon vastais...Biisi ei sinänsä oo mielestäni huono mutta muistaakseni viisuis monet biisit on kaikkea tollasta (soittaisivat jotai muuta välistä, ehkä siksi lordi voittikin).
Musiikki makuuni kuulu periaattees kaikki, paitsi räp tai hiphop (samurai champloos oli kyl ihan ok mut...). Toisaalta kun tarkemmin ajattelee nii saan aina kylmiä väreitä tälläisen tyylisistä musiikeista: Eldar theme, Protoss theme. Soittorasia musiikit on kivoja, en tiedä miksi Withered Leaf Music Box. Musiikkiin liittyen voisin kanssa mainita että pelaan osua, jos joku muu täällä pelaa kyseistä peliä nii voi kysyä kaveriks ^^


Huhhuh...ainakun ehti yhteen kysymyksee vastata nii toine pukkaa perässä ^^; (nyt ne tais kumminki loppua ainaki toistaiseksi)

Jagdpanther

  • Vieras
Vs: Lunatic eyes...eiku
« Vastaus #7 : Kesäkuu 23, 2011, 16:05:37 »
What the, miksi minen tätä havainnut? D:

Mutta halipatsui ja teretulemast. Giljotiini vai hirttolava?

AzureDraco

  • Keiju
  • *
  • Viestejä: 10
    • Profiili
Vs: Lunatic eyes...eiku
« Vastaus #8 : Kesäkuu 23, 2011, 16:16:23 »
Lainaus
Lempi Armored Core-sarjan pelisi?
I see what you did there, ja vastaan että kakkonen. Ihan vaan sen takia koska ne uudet armored coret on sellasta urpo speed mättöä että oksat pois (kuulemma uudessa armored cores ne aikoo hidastaa mechojen tahtia).

Lainaus
Giljotiini vai hirttolava?
hm...giljotiinissa pääsis äkkiä hengestä mutta hirttolavassa olisi taas mahdollisuuksia arvauksien puolesta, otetaan se hirttolava, tsänssi on aina tsänssi ^^

Lainaus
What the, miksi minen tätä havainnut? D:
Ehkä joku jänis oli asialla

Mong Peiling

  • Vihreä Keiju
  • ***
  • Viestejä: 103
  • Mä taion sut vittuun!
    • Profiili
Vs: Lunatic eyes...eiku
« Vastaus #9 : Kesäkuu 23, 2011, 17:57:47 »
Kai sunki troolaris lentää?
Olitkos Desussa? Jos olit, olitko Touhou-paneelissa? Jos olit, tykkäsitkö kun esittelin siellä troolariani? (P.S. kyllä, se lentää, mutta sillä lentäminen syö sitä menovettä niin kauheasti että vältän lento-ominaisuuden tarpeetonta käyttöä)
Jos Nanoha ja Madoka panis nii olisko se ihkuu?
Osaatko soittaa mitään soitinta?
Onko näissä kysymyksissä mitään järkeä?
Tuleeko sitruunaviipale?
Onko lampaat kivoja?

AzureDraco

  • Keiju
  • *
  • Viestejä: 10
    • Profiili
Vs: Lunatic eyes...eiku
« Vastaus #10 : Kesäkuu 23, 2011, 19:29:12 »
Lainaus
Kai sunki troolaris lentää?
Mulla ei oo troolarii :<

Lainaus
Olitkos Desussa? Jos olit, olitko Touhou-paneelissa? Jos olit, tykkäsitkö kun esittelin siellä troolariani?
En ollut desussa, lentävä troolari kiinnostaa kyl hauskalta, ota se mukaa traconii :3

Lainaus
Jos Nanoha ja Madoka panis nii olisko se ihkuu?
Do you mean this?

Lainaus
Osaatko soittaa mitään soitinta?
Omistan syntikan, mutta olen suoraan sanoen säälittävä siinä, enkä oo hetkeen soitellu, mutta jos soittelisin nii pelaisin synthesia sillä

Lainaus
Onko näissä kysymyksissä mitään järkeä?
Tarpeeksi että niihin viitsii vastata ^^ (esim mikä ihme on lentävä troolari?)

Lainaus
Tuleeko sitruunaviipale?
Kiitos, kaikki ilmainen kannattaa aina ottaa *ottaa sitruuna viipaleen*

Lainaus
Onko lampaat kivoja?
Noh pidän kaikinlaisista eläimistä, lampaita oon tosin aika harvoin nähny mut fumoffu :3

Vee

  • Finnish TV persona and musician
  • *******
  • Viestejä: 460
  • I'm no fun
    • Profiili
Vs: Lunatic eyes...eiku
« Vastaus #11 : Kesäkuu 23, 2011, 21:43:24 »
Tervetuloa, tervetuloa.

Oletkos ajatellut joskus pyyhkiä pölyt syntikan päältä ja opetella jonkin Touhou-biisin?

(En minä keksi kysyttävää kuin musiikista.. D:)
Marked for deletion (old).

AzureDraco

  • Keiju
  • *
  • Viestejä: 10
    • Profiili
Vs: Lunatic eyes...eiku
« Vastaus #12 : Kesäkuu 23, 2011, 22:31:52 »
Lainaus
Oletkos ajatellut joskus pyyhkiä pölyt syntikan päältä ja opetella jonkin Touhou-biisin?
No, se on lähinnä vaatteiten pölyyntymis paikka tällä hetkel, mut jos sillä aikoisin jotai kokeilla harjoitella nii mulla on kyllä yks tablature ja midi tiedosto millä voisin synthesialla harjoitella sitä: Withered Leaf easy

Skwrl

  • Time Lady
  • Keltainen Keiju
  • ****
  • Viestejä: 215
  • Ti-ti-tyy~
    • Profiili
Vs: Lunatic eyes...eiku
« Vastaus #13 : Kesäkuu 24, 2011, 21:02:02 »
Heissan moissan, tervetuloa vaan minunkin puolestani!

Iisi moodo vaiko jotain vaikeampaa?
befriend (v.): to use mecha-class beam weaponry to inflict grievous bodily harm on a target in the process of proving the validity of your belief system.

AzureDraco

  • Keiju
  • *
  • Viestejä: 10
    • Profiili
Vs: Lunatic eyes...eiku
« Vastaus #14 : Kesäkuu 25, 2011, 02:10:29 »
Lainaus
Iisi moodo vaiko jotain vaikeampaa?
Yleensä pelaan normaalil, vaikka en olekaan huono pelaan (omasta mielestäni) nii silti en yleensä jaksa keskittyä yhteen peliin kerrallaan ja sen takii taitoni eivät siis yleensä kehity mitenkää korkeiksi :p