Kirjoittaja Aihe: Heippa hei  (Luettu 13447 kertaa)

Mia

  • Kohtalo-Touhou
  • Midboss
  • ****
  • Viestejä: 850
    • Profiili
Vs: Heippa hei
« Vastaus #15 : Kesäkuu 24, 2011, 14:01:33 »
Galaxy Angel

Fuck yes.... ihmeellistä että joku muukin kuin minä pitää tästä sarjasta. Lempihahmosi sarjasta?
Milfeulle tai Mint... en osaa päättää.

Heh, myös minun lempihahmojani.

Pelaat StarCraftia? Keilläs pelailet? Itse pelailen aina välillä StarCraft ykköstä terraneilla vaikka se onkin vaikeaa.
Ykköstä ja terrania :D. Oletkos pelannut ICCupilla? Itse olen rankkia D- eikä nousemistakaan ole odotettavissa näillä näkymin :P. Jonkin verran seuraan myös korealaista proskeneä.
StarCraft kakkosen ostoa en ole vielä edes harkinnut, vaikka Blizzardin RTS-pelit muuten ovat olleet kovin viihdyttäviä, koska Blizzard päätti rajoittaa maanosienvälistä moninpeliä niin rankasti ja karttaeditorikin on kuulema melko vaikeakäyttöinen.
Pusi pusi ja cosplay

Millenium

  • Not-so-Sagacious Spirit
  • Extra Boss
  • ******
  • Viestejä: 1 016
  • Chang'e, are you watching?!
    • Profiili
Vs: Heippa hei
« Vastaus #16 : Kesäkuu 24, 2011, 14:11:05 »
Galaxy Angel

Fuck yes.... ihmeellistä että joku muukin kuin minä pitää tästä sarjasta. Lempihahmosi sarjasta?
Milfeulle tai Mint... en osaa päättää.

Heh, myös minun lempihahmojani.

Pelaat StarCraftia? Keilläs pelailet? Itse pelailen aina välillä StarCraft ykköstä terraneilla vaikka se onkin vaikeaa.
Ykköstä ja terrania :D. Oletkos pelannut ICCupilla? Itse olen rankkia D- eikä nousemistakaan ole odotettavissa näillä näkymin :P. Jonkin verran seuraan myös korealaista proskeneä.
StarCraft kakkosen ostoa en ole vielä edes harkinnut, vaikka Blizzardin RTS-pelit muuten ovat olleet kovin viihdyttäviä, koska Blizzard päätti rajoittaa maanosienvälistä moninpeliä niin rankasti ja karttaeditorikin on kuulema melko vaikeakäyttöinen.

Enpä ole pelannut ICCupilla. Ilmeeni kun häviän melkein joka pelin tekoälyä vastaan.

Skwrl

  • Time Lady
  • Keltainen Keiju
  • ****
  • Viestejä: 215
  • Ti-ti-tyy~
    • Profiili
Vs: Heippa hei
« Vastaus #17 : Kesäkuu 24, 2011, 21:05:36 »
Tervetulemas vain minunkin puolestani!

Okami tosin oli pakko pelata niin kaverin kanssa ostettiin yhdessä ja pelattiin :3.

Onkos lempparihahmoa Okamista? Tai lempimusiikkeja Okamista tai yleisestikin?
befriend (v.): to use mecha-class beam weaponry to inflict grievous bodily harm on a target in the process of proving the validity of your belief system.

Suiggari-Tou

  • Puoli-Yōkai
  • *
  • Viestejä: 502
  • Could we introduce you with some... Medic?
    • Profiili
    • Suiggarin kootut söherrykset
Vs: Heippa hei
« Vastaus #18 : Kesäkuu 26, 2011, 01:20:46 »
Aika lailla kaikki mitä voisin kysyä on jo kysytty on kysytty, eli toivotanpa vain tervetulleeksi. :3
That was so kawaii my doki doki almost committed sudoku.


Mia

  • Kohtalo-Touhou
  • Midboss
  • ****
  • Viestejä: 850
    • Profiili
Vs: Heippa hei
« Vastaus #19 : Kesäkuu 27, 2011, 00:06:38 »
Onkos lempparihahmoa Okamista? Tai lempimusiikkeja Okamista tai yleisestikin?
Jos on pakko valita joku muu kuin Ammy niin ehkä Oki (Okikurumi). Issun on myös ihan kiva, mutta vaikea päättää :P. Okamin musiikki on suorastaan loistavaa ja yksi syy miksi fanitin peliä niin paljon. Voisin luetella enemmänkin, mutta kaksi lempikappaletta ovat Shinshuu Plains ja Ryoshima Coast.

Vielä muusta musiikista sen verran että pidän aika suuresta osasta musiikkia. Minulle käy esim. niin klassinen kuin tekno ja jazz, yleisesti puhuen. Touhou-musaa olen toki kuunnellut eniten. Yksittäisiä esittäjiä kun katsoo niin olen kuunnellut aika ylivoimaisesti eniten ZUN/Shanghai Alicen musiikkia, mutta varmaan vähintään yhtä paljon muuta doujin-musaa. Joitakin lempparikappaleita Touhousta (ei erityistä järjestystä): Necrofantasy, Gensokyo Millennium (Eirinin teema), Who was U.N. Owen, Cinderella Cage ~ Kagome-Kagome (IN taso 5), Nuclear Fusion (Utsuhon teema) ja vaikka lopuksi Magical Astronomy (musiikki-CD).

Yrittäessäni päätellä kuka oli kukakin niistä jotka tavasin Desuconissa satuin löytämään kuvan nukkesyndrooman Yuuka-cosplaysta ja olen varma että hän myös cossasi Yuukaa Animecon VII:ssä kaksi vuotta sitten. Et ehkä muista minua, vaikka yritinkin jututtaa ja ujostella mukana, mutta panen vaikka pääni pantiksi siitä että kyseessä on sama henkilö ^^. Mukana Animeconissa oli myös Yukari, mutta en pysty tunnistamaan kuka hän oli (jos satut lukemaan tämän voit näyttäytyä :D).

Aika lailla tuli taas kirjoitettua! Kiitos vielä kaikille lämpimästä vastaanotosta! Toivottavasti tulee koettua paljon hauskoja hetkiä yhdessä!
Pusi pusi ja cosplay

EpikFeil

  • Vieras
Vs: Heippa hei
« Vastaus #20 : Heinäkuu 04, 2011, 05:26:19 »
Lainaus
ja olen varma että hän myös cossasi Yuukaa Animecon VII:ssä
Vastaan nukkiksen puolesta, mutta se ei vielä harrastanutkaan cossaamista tuohon aikaan. Pätijä minäkö (mutta kun).

Ei mut, terveistuloa sinulle! :) Kysyttävää en keksi koska kaikki oleellinen näyttää olevan kysytty.

Mia

  • Kohtalo-Touhou
  • Midboss
  • ****
  • Viestejä: 850
    • Profiili
Vs: Heippa hei
« Vastaus #21 : Heinäkuu 12, 2011, 11:15:54 »
Lainaus
ja olen varma että hän myös cossasi Yuukaa Animecon VII:ssä
Vastaan nukkiksen puolesta, mutta se ei vielä harrastanutkaan cossaamista tuohon aikaan. Pätijä minäkö (mutta kun).

Ei mut, terveistuloa sinulle! :) Kysyttävää en keksi koska kaikki oleellinen näyttää olevan kysytty.
Kai se muisti sitten teki tepposet. Vähän kyllä epäilytti kun kuva on sen verran uusi ;D.

Ja sinullekin vielä kiitokset! :P
Pusi pusi ja cosplay