Kirjoittaja Aihe: Nuuh nuuh '-'  (Luettu 8867 kertaa)

Dublaze

  • Keiju
  • *
  • Viestejä: 22
  • =w=
    • Profiili
Nuuh nuuh '-'
« : Heinäkuu 13, 2011, 21:54:32 »
Hehei kaikille yön otuksille täältä tulee uutta verta! :B

Eli ööh.. (mitä tällaisessa pitää kertoa...) foorumin löysin niinkuin parhaat asiat elämässä yleensä eli sattumalta. Olen tällainen metsänotus joka päätyy sinne tänne sattumalta hetken mielenjohteista, tuskin täysjärkinen, hajamielinen kummajainen.
Touhouhun itseensä tutustuin luultavasti yli 2v sitten tietämättäni muutaman fanimusiikkikappaleen kautta, mutta tietoisesti tutustuin noin vuosi sitten jotenkin ja päätin kokeilla kyseistä pelisarjaa ja jokin kolahti. Myöhemmin jos vaikka piti yksittäiseen peliin etäisyyttä, huomasin kuinka nettiselaimen suosikit/kirjanmerkit olivat täynnä touhouaiheisia flash animaatioita tai osoitteita niihin tai näihin touhouaiheisiin sivuistoihin ja jatkuvasti taustalla soimassa pelien musiikkit, joten kai se oli jo aika tajuta itsekin kietoutuneensa aiheeseen ^_^
Fanimusiikeista tutuimpia ja tykätyimpiä ovat IOSYS ja CYTOKINE ja löytyy jälkiä tuosta Cool & Createstakin korvakäytävistä.
Coneissa en ole käynyt vaikka sitä harkitsin vuosi takaperin, sitten unohdin, muistin, ujostelin ja muistin kun oli liian myöhäistä, ehkä sitten seuraavaan... x_x
Jos nyt jotain jäi kertomatta tai kiinnostaa niin kysy vain ja vastaus kaikuaa.

(_ _) Yoroshikou onegaishimasu (ps. en osaa japania juuri ollenkaan, animeista nyt vain tarttuu niitä näitä ^^')

Datafox

  • Stage Boss
  • *****
  • Viestejä: 914
  • Just a fox
    • Profiili
    • Melodïcore
Vs: Nuuh nuuh '-'
« Vastaus #1 : Heinäkuu 13, 2011, 23:16:56 »
Terves. Kysymystä pukkaa~

Sähköpostiosoitteessasi on alkuosa DJ, oletko sitä?

Lentääkö troolari?

Tuleeko sitruunaviipale?

Missä päin suomea asustelet?
Minäkö aktiivinen? Älä nyt hulluja puhu!

Dublaze

  • Keiju
  • *
  • Viestejä: 22
  • =w=
    • Profiili
Vs: Nuuh nuuh '-'
« Vastaus #2 : Heinäkuu 13, 2011, 23:26:22 »
OLIN, nimi jäi. Tämä oli aikaa kun olin myös pistaasi.

Asiantuntijoiden mukaan troolari voi lentää jos tarpeeksi kova tuuli ja oikeassa kulmassa

Sitruunaviipale tulee vain kutsuttaessa, muista viheltää :)

Kaakkois-Vantaan soistoissa samoilen, mutta pääasiassa Helsingissä tulee kaikki tehtyä. Nähtävästi onnistuneesti feilasin saada sen sinne profiiliin sittenkin ñ_ñ'

(edit:) korjattu \o/ todisteet siivottu

Datafox

  • Stage Boss
  • *****
  • Viestejä: 914
  • Just a fox
    • Profiili
    • Melodïcore
Vs: Nuuh nuuh '-'
« Vastaus #3 : Heinäkuu 13, 2011, 23:42:43 »
OLIN, nimi jäi. Tämä oli aikaa kun olin myös pistaasi.
Ja et ole enää :/

Itehän olen tätä ja törkeästi mainostan keikkaani Traconissa.

Teen myös kappaleeni itse.
Minäkö aktiivinen? Älä nyt hulluja puhu!

Dublaze

  • Keiju
  • *
  • Viestejä: 22
  • =w=
    • Profiili
Vs: Nuuh nuuh '-'
« Vastaus #4 : Heinäkuu 13, 2011, 23:49:28 »
En ole enää, en :(
Itsekin tein musiikkia myös itse puoliaktiivisesti joskus samoihin aikoihin ja aiemmin, enimmäkseen tuli FL:ää käytettyä kun en kovin ole akustisten soitinten virtuoosi -_-; koskettimiä tosin hakkasin jos joskus ala-asteikäisenä ja ne on vieläkin tuolla kiinni ja käytössä, ehkä voisi aloittaa uudestaan jossain välissä jos vaikka hai iskee ei sitä koskaan tiedä, ei koskaan... tiedä... ei... @_@

Mnähm niin millaista musiikkia sitten soitat/teet? :)

Datafox

  • Stage Boss
  • *****
  • Viestejä: 914
  • Just a fox
    • Profiili
    • Melodïcore
Vs: Nuuh nuuh '-'
« Vastaus #5 : Heinäkuu 14, 2011, 00:48:41 »
Mnähm niin millaista musiikkia sitten soitat/teet? :)
Pure damn hardstyle nykysin. Ja aina välillä sitä randomia mitä tulee tehtyä. Vanhoilta projekteilta löytyy trancepainotteista kikseilyä.

EDIT: ja kohta tulee admin ja sanoo että keskustelut voi puhua jossain muualla kuin foorumil. Onko sul mesee tai jtn?
Minäkö aktiivinen? Älä nyt hulluja puhu!

Hazu

  • Suurkeiju
  • ******
  • Viestejä: 445
  • muguu
    • Profiili
    • Tumblr
Vs: Nuuh nuuh '-'
« Vastaus #6 : Heinäkuu 14, 2011, 01:14:18 »
Tervetuloa vaan myös mun puolesta!

Onko lemppari hahmoa Touhousta?
Pelaatko muitakin pelejä?

Mia

  • Kohtalo-Touhou
  • Midboss
  • ****
  • Viestejä: 850
    • Profiili
Vs: Nuuh nuuh '-'
« Vastaus #7 : Heinäkuu 14, 2011, 07:04:29 »
Moikkelis ja tervetuloa! Uutta verta :o~

Wau, asut aika lähellä! (~15-20km?)
<-- Itä-Helsinki

Hyvän musiikkimaun omaat myös.

Omistatko mitään Touhou-tavaraa (doujinshia, figuureja...)?

P.S. se on yoroshiku onegaishimasu :)
Pusi pusi ja cosplay

Vee

  • Finnish TV persona and musician
  • *******
  • Viestejä: 460
  • I'm no fun
    • Profiili
Vs: Nuuh nuuh '-'
« Vastaus #8 : Heinäkuu 14, 2011, 07:24:34 »
Tervetuloa, tervetuloa.

Lempi-touhopelisi?
Paras saavutuksesi touhoun saralla?
3?
Marked for deletion (old).

Jagdpanther

  • Vieras
Vs: Nuuh nuuh '-'
« Vastaus #9 : Heinäkuu 14, 2011, 09:14:45 »
Hellou ja teretulemast.

Hirttolava vai giljotiini?

Pitchin

  • Master Lurker
  • Yōkai
  • **
  • Viestejä: 675
  • The Typotin
    • Profiili
    • Artblogin tapane
Vs: Nuuh nuuh '-'
« Vastaus #10 : Heinäkuu 14, 2011, 10:33:45 »
Tervetulova : D
Onkos suosikkihahmoa ja peliä?
There's a very fine line between not listening, and not caring. I like to think that I walk that line every day of my life.

Dublaze

  • Keiju
  • *
  • Viestejä: 22
  • =w=
    • Profiili
Vs: Nuuh nuuh '-'
« Vastaus #11 : Heinäkuu 14, 2011, 14:29:50 »
Lempparihahmoa on vaikea sanoa se riippuu ja muuttuu niin ja näin n_n' mutta jos JOTAIN pitäisi sanoa niin ehdottomasti jotain Chenin, Suikan, Mokoun ja Alicen välistä ^^

Juu pelaanhan minä muitakin, mitä nyt kaverit suosittelee ja kokeilen niin melkein mikä vain mikä tarttuu, mutta on huono tapani kyllästyä nopeasti. Enimmäkseen mihin hakeudun ovat vissiin rpg:t ja vuoropohjaset strattut tai sitten niiden sekotus (drakensang) sekä RTS:ät, (on niitä muitakin eri pelilaatuja, muisti pettää vain) mutta kaikki nämä menee kausipohjaisesti eli mitä milloinkin tekee mieli.
Muihin danmakupeleihin en ole ikävä kyllä koskenut, mutta varmaan näinkin yksinkertainen pelilaji iski pelkän vaikeuden takia kun sitä on vaikea nykypeleistä saada >_> mistään modernista pelistä ei ole saanut sitä tunnetta kun pääsee pelin läpi yli kahden tunnin itsekidutuksen jälkeen :D

Juu Itä-Helsinkiä tää käytännössä on :D
En omista figuureja, ei löydy keräilyvaistoa minulta :< olen kyllä doujinshimangoja löytänyt ja niitä ahkerasti lukenut ja monesta tykännytkin :)

Lempi touhoupeli hmm... sekin vaikea sanoa kun jokainen on hyvä edes lievästi erilaisella tavalla kuin toinen... Teetin itselleni lupauksen että en pelaa seuraavaa ennenkuin edellinen on EDES easylla läpi joten ensimmäiset ovat varmaan enemmän tutumpia.. todella vaikea sanoa, ne on kaikki lemppareita ;_; mutta edelleen jos jotain pitää sanoa niin ehkäpä Imperishable Night koska tuplahahmot ja juoni :D mutta kaikista niistä pidän eri syistä!
Paras saavutukseni on voittaa cirnon icicle fall easylla (vitsi). Varmaan PoFV kaikilla normaalilla läpi, sori en ole päässyt vielä kovasti kehittymään :( EoSD:issä kyllä normaalilla pääsin remilian vikaan spellcardiin ja feilasin, jonka jälkeen kyseinen peli on ollu easylla vaikeampi kuin normaalilla (mikähän siinäkin on..?)

Jos nyt jompikumpi pitää valita niin hirttolavasta jää parempaa jälkeä ja vähemmän sotkua :D

D`yer Mak`er

  • Keiju
  • *
  • Viestejä: 22
    • Profiili
Vs: Nuuh nuuh '-'
« Vastaus #12 : Heinäkuu 15, 2011, 17:17:07 »
montako rythm and bues artistia tarvitaan vaihtamaan lamppu? Kuunteletko soittimilla soitettuakin musiikkia jos kuuntelet, niin mitä (jtn. muuta ku töhö) esim lempi bändi? Minkä väriset silmät sinulla on? Mitä nuuhkit otsikossa? Harrastatko urheilua, vai oletko täysiverinen nörtti? Pysti vai uppopallo? Ja viimeisenä harrastato taide lajeja kuten piirtämistä tai käsitöitä?
TervevituntuloahärmäänKäykäätokiuimassapiste.

Dublaze

  • Keiju
  • *
  • Viestejä: 22
  • =w=
    • Profiili
Vs: Nuuh nuuh '-'
« Vastaus #13 : Heinäkuu 17, 2011, 16:43:52 »
Kolme, yksi palkkaa vähäpukeisen naisen vaihtamaan sen kun kaksi kilpailee kumpi on päälaulaja ja kumpi featuring. Kuuntelen kaikenlaista musiikkia oli se sitten koneella, suulla, käsillä, varpailla tai soittimilla soitettua. Se on aika tilannekohtaista millaisesta pidän, se ei ole genrerajoitteista tai mitään sellaista (Paitsi jos se on poppia ni en voi kestää). Lempibändiä ei ole koska en suosi mitään vaan olen aina valmis kuuntelemaan uutta. Pääosin kuitenkin vähemmän mainstreamia jos auttaa yhtään ymmärtämään :P

Siniset/harmaat silmät, lapsuudesta asti ollut siniset mutta kaikki sanovat harmaiksi jostain syystä >_>
Nuuhkin että "mikäs tämä on". :)

En harrasta sanan varsinaisessa merkityksessä, en kuulu mihinkään seuroihin tai aktiiviryhmiin. Joskus jos kaverin kanssa tuntuu että on kunto (liian) matalalla niin jotain keksitään, eli pulssia ei ole ollut tarve tarkistaa joka aamu.

Käsitöihin en ole niinkään ikinä koskenut, mutta piirrän silloin tällöin kun siltä tuntuu ja aikaa löytyy eikä muuta tekemistä huvita tehdä.