Kirjoittaja Aihe: osu!  (Luettu 101862 kertaa)

Korven_soturi

  • Filosofi-ex-putkimies
  • Yōkai
  • **
  • Viestejä: 680
  • Vääriltä teiltä eksynyt
    • Profiili
    • Piano covers on youtube
Vs: osu!
« Vastaus #90 : Maaliskuu 13, 2013, 23:10:07 »
^ Jotakuinki juu, vaikkakin se on sit aika yksilöllistä jokasen beatmapin suhteen. Vastaan on tullu p*rkelemäisempiä 3 tähen mappeja, joissa on failannu ennen puolta väliä, kun taasen eräs 4.5 tähen mappi menee B'n papereilla läpi.

Jokanen mappaaja kait päättää et minkä tasonen sen mapin tulis olla ja suurin osa niist pitää paikkansakki, mut sit näitä joitain omalaatusia tulee joskus harvoin vastaan.
Siveys on maailman syöpä, ja kaksimielisillä on aina hauskempaa.
Spoiler (click to show/hide)


pls rember that wen u feel scare or frigten
never forget ttimes wen u feeled happy

wen day is dark alway rember happy day

Numbbi

  • Lv. 9999
  • Miko
  • ***
  • Viestejä: 753
  • EXEC_PHANTASMAGORIA/.
    • Profiili
Vs: osu!
« Vastaus #91 : Maaliskuu 14, 2013, 09:54:22 »
Joo, niihin tähtiin ei kannata uskoa ihan täysin. Ne vaihtelee niin suuresti kun niin paljon erilaisia beatmappaajiä.
Nekin tähdet kai tulee kun beatmappiä tehdään niin siellä valitaan asetuksia esim. hp drainiin, hit circle kokoon ja approach circlen nopeuteen jne.

Hagane productio

  • Illuusiokonduktööri
  • Midboss
  • ****
  • Viestejä: 847
  • 僕と一緒に遊ぶ?じゃあ死ぬ気で頼むよ
    • Profiili
Vs: osu!
« Vastaus #92 : Maaliskuu 15, 2013, 14:01:37 »
Onnittelut ensimmäisestä(?) S-suorituksesta! ;D

Ja omista osuiluista.... ~25min ZUN Medley tuli vetästyy C-papereilla, 73% tarkkuudella, ja viimesen biisin ansiosta sain kirittyy just ja just x168 combolla ohitte.
Alkaa tuntuu et vois siirtyä kohta kokonaan noihin 4 tähen biiseihin pääsääntösesti.

Nääh, olin tuota aikaisemminkin saanut muutaman S:n. Tuplaässä olis kyllä kiva saada. Mutta meikäläisen hosumisilla ja hidasteluilla kyllä saa odottaa sitä seuraavaa elämää, josko vaikka sitten onnistaisi :'D

Ja itsekin kokeilin tuota Zun medleytä tässä mikä päivä nyt olikaan ja oli kyllä aika mielenkiintoinen. Feilasin tosin Tenshin themen kohdalla, joka taisi olla kolmas kaiken kaikkiaan? Pitäisi varmaan harjoitella lisää, sen verran mielenkiintoinen mappi kun oli.

Edit::


Jaakui Pirinen

  • Keltainen Keiju
  • ****
  • Viestejä: 263
    • Profiili
    • Yakui.net
Vs: osu!
« Vastaus #93 : Maaliskuu 16, 2013, 14:42:34 »
Mitenhän on mahdollista saada #1 score local rankeissa ja päätyä että map rankissa oleva edellinen oma score olisi parempi.. (pelimodeina flashlight&hardrock)

//EDIT キタ――(゚∀゚)――!! Sijoitus 44 saavutettu: http://osu.ppy.sh/b/143160&ch=overall
Olen lähinnä twitterissä: https://twitter.com/UwU_Nanachi
Discord: Nanachi#5920

Hagane productio

  • Illuusiokonduktööri
  • Midboss
  • ****
  • Viestejä: 847
  • 僕と一緒に遊ぶ?じゃあ死ぬ気で頼むよ
    • Profiili
Vs: osu!
« Vastaus #94 : Huhtikuu 02, 2013, 08:52:24 »
Mitäs mieltä te otukset olette osu!n viimeaikaisista päivityksistä? Meikäläisellä napsahtu hermot edellisen päivityksen myötä kun rankingit pitää niin vaikean kautta saada näkyviin. Ylimääräiset valikot tekee kaikesta liian vaikeaa ja sekavaa. Oli kätevää kun näki local rankingit ja global rankingit painamalla yhtä nappia. Nyt pitää erikseen valikosta valita se oikea kohta. Ja mapin suoritettuaan tuleva score-ruutu on ahdistava. Tajusin toissa päivänä että rullaamalla alas sielä on mapin scoret ja jne.

Numbbi

  • Lv. 9999
  • Miko
  • ***
  • Viestejä: 753
  • EXEC_PHANTASMAGORIA/.
    • Profiili
Vs: osu!
« Vastaus #95 : Huhtikuu 02, 2013, 12:38:26 »
Mä en näe mitään ongelmia näiden päivitysten kanssa. Global/local rankingien kattominen edelleen yhtä helppoa kuin ennenkin ja pieniä ulkonäkö muutoksia siellä ja täällä eikä enään erikois pelimoodit 'Special':in alla, mutta ei sekään haittaa.

Jaakui Pirinen

  • Keltainen Keiju
  • ****
  • Viestejä: 263
    • Profiili
    • Yakui.net
Vs: osu!
« Vastaus #96 : Huhtikuu 02, 2013, 13:47:17 »
Mitäs mieltä te otukset olette osu!n viimeaikaisista päivityksistä?
Mulla ton päivityksen jälkeen on osu alkanut kaatamaan konetta n. 1min pelailun jälkeen et mustaks menee näytöt ja pakko bootata..
Lämmöistäkään ei kiinni ole, 60C pysyy siihen asti kun näytöstä lähtee kuva.. ><
Mikähän lienee..
Olen lähinnä twitterissä: https://twitter.com/UwU_Nanachi
Discord: Nanachi#5920

zertap

  • Touch Fluffy Tail
  • Kami
  • *****
  • Viestejä: 342
  • AWOOOOO~
    • Profiili
    • Duck tales (NSFW ed.)
Vs: osu!
« Vastaus #97 : Huhtikuu 20, 2013, 16:22:44 »
Joo tuota nää päivitykset jota tullut viimesen puolen vuoden aikana on vaan tehnyt tätä paskemmaksi ja paskemmaksi.
Esim. avatarit rankingeissa, mitäs kettua taas peppy
Ja se että biisin jälkeen scoret menee sinne alle ja muut muutokset ranking paneeliin on paskonut koko skinini.
Ja tosiaan, miksen ole nähnyt teistä oikein ketään muuta kuin mrsaken #finnishisä? (Tosin se nyt on niin syöpäinen kanava että ymmärrän kyllä jos siihen ei halua edes koskea :D )

ObD

  • Vieras
Vs: osu!
« Vastaus #98 : Huhtikuu 20, 2013, 16:36:42 »
Joo tuota nää päivitykset jota tullut viimesen puolen vuoden aikana on vaan tehnyt tätä paskemmaksi ja paskemmaksi.
Esim. avatarit rankingeissa, mitäs kettua taas peppy
Ja se että biisin jälkeen scoret menee sinne alle ja muut muutokset ranking paneeliin on paskonut koko skinini.
Ja tosiaan, miksen ole nähnyt teistä oikein ketään muuta kuin mrsaken #finnishisä? (Tosin se nyt on niin syöpäinen kanava että ymmärrän kyllä jos siihen ei halua edes koskea :D )

Koska oikeen kukaan tän foorumin osun pelaajista ei irkkaa.

zertap

  • Touch Fluffy Tail
  • Kami
  • *****
  • Viestejä: 342
  • AWOOOOO~
    • Profiili
    • Duck tales (NSFW ed.)
Vs: osu!
« Vastaus #99 : Huhtikuu 21, 2013, 14:31:22 »
huom. osu:n ingame chat on integroitu irc client

Selleri

  • Kami
  • *****
  • Viestejä: 356
    • Profiili
Vs: osu!
« Vastaus #100 : Huhtikuu 22, 2013, 01:14:50 »
On tuolla joskus tullut oleskeltua kun osu on kai sinne automaattisesti pelin käynnistyessä heittänyt, mutta osuttaminen on jäänyt viime aikoina vähäiseksi kun parempi hiireni kuoli.

zertap

  • Touch Fluffy Tail
  • Kami
  • *****
  • Viestejä: 342
  • AWOOOOO~
    • Profiili
    • Duck tales (NSFW ed.)
Vs: osu!
« Vastaus #101 : Huhtikuu 22, 2013, 05:28:37 »
Ala pelaamaan taikoa xd
(CTB on kuraa >:| *looks at MrSake* )

Numbbi

  • Lv. 9999
  • Miko
  • ***
  • Viestejä: 753
  • EXEC_PHANTASMAGORIA/.
    • Profiili
Vs: osu!
« Vastaus #102 : Huhtikuu 22, 2013, 11:49:41 »
Miten niin CtB on kuraa?

MrSake

  • だめ人間
  • Kami
  • *****
  • Viestejä: 116
    • Profiili
Vs: osu!
« Vastaus #103 : Huhtikuu 22, 2013, 12:24:23 »
Hedelmiennappailua ei oikein arvosteta osu!:n pelaajien keskuudessa :(

No, minulle riittä että itse tykkään  :P
無理に理解するな。頭痛にならァ。
Ushiai.net | Youtube

Numbbi

  • Lv. 9999
  • Miko
  • ***
  • Viestejä: 753
  • EXEC_PHANTASMAGORIA/.
    • Profiili
Vs: osu!
« Vastaus #104 : Huhtikuu 22, 2013, 12:27:44 »
No, minulle riittä että itse tykkään  :P

Exactly.

Vaikka suutun kyllä ihan kaikissa moodeissa, kun ei ikinä mikään onnistu.