Kirjoittaja Aihe: Puella Magi ☆ Madoka Magica  (Luettu 32186 kertaa)

Pitchin

  • Master Lurker
  • Yōkai
  • **
  • Viestejä: 675
  • The Typotin
    • Profiili
    • Artblogin tapane
Puella Magi ☆ Madoka Magica
« : Heinäkuu 31, 2011, 15:38:04 »
Elä lueskele viestejä ellet tahdo spoilaantua

Mutta aloitetaan kysymyksellä, mitä sinä toivoisit? /人 ‿‿ 人\
There's a very fine line between not listening, and not caring. I like to think that I walk that line every day of my life.

yuki_tears

  • Vieras
Vs: Puella Magi ☆ Madoka Magica
« Vastaus #1 : Heinäkuu 31, 2011, 19:00:57 »

Mutta aloitetaan kysymyksellä, mitä sinä toivoisit? /人 ‿‿ 人\

Madoka oli hieno anime.
Joka tapauksessa, mitäköhän toivoisin... Toisaalta en toivoisi mitään, koska minulla ei ole aikaa ruveta puella magiksi. XD Saattaisin vain todeta Kyubeille olevani liian kiireinen sellaisiin hommiin ja käskisin sen häipyä. Muutenkaan ei tule mieleen mitä toivoisin, koska toiveeni olisi niin henkilö kohtainen ja itsekäs, että sen toteutuminen olisi aika syvältä.

Kuitenkin Puella magi Madoka Magikasta aion ensi vuoden puolella kesällä cossata Kyouko Sakuraa, Tuhwi meinaa cossata Madokaa ja eräs ystäväni Nea cossii Sayakaa, katsoo mitä siitäkin tulee, mutta omalta ja Nean kohdalta (uskon kuitenkin että tuhwinkin) noiden hahmojen cossaus on jo varmaa.

Suiggari-Tou

  • Puoli-Yōkai
  • *
  • Viestejä: 502
  • Could we introduce you with some... Medic?
    • Profiili
    • Suiggarin kootut söherrykset
Vs: Puella Magi ☆ Madoka Magica
« Vastaus #2 : Heinäkuu 31, 2011, 22:55:48 »
Aika ihana animehan se oli, loppusuoralla itku oli lähellä (ja se ei ollut mikään sopivin asia silloin kun valvot luokallista tulevia lukion ykkösiä jotka suorittavat kuvispääsykoetta... sain kumminkin itkut pidätettyä). Lempihahmoja on monia, koska kaikki tytöt ovat jollain tapaa lähellä sydäntäni, mutta ehdottomimmat suosikit ovat kuitenkin Mami, Madoka ja Kyoko (+silmälasipää-Homura aka Moemura, niin mikä juttu meganekkoihin).

Cossisuunnitelmiakin ehdin hankkia sarjaa ajatellen, tässä tapauksessa siis Sayaka (taikatyttöasu), ja kenties tulevaisuudessa myös Mami, nyt Mamia vain on näkynyt jo jonkin verran (ulkomaiden cossirintamalla neidistä on tullut jo ylicossattu) joten Sayakan kohdalla olisi aika nice olla Suomen eka!!!one!1 Ja tässä en olisi yksin, vaan mukanani olisi Homura, Madoka ja Mami, paikkana Desucon.

Mutta aloitetaan kysymyksellä, mitä sinä toivoisit? /人 ‿‿ 人\

Toivon että Kyuubey saisi tunteet!
That was so kawaii my doki doki almost committed sudoku.


Pitchin

  • Master Lurker
  • Yōkai
  • **
  • Viestejä: 675
  • The Typotin
    • Profiili
    • Artblogin tapane
Vs: Puella Magi ☆ Madoka Magica
« Vastaus #3 : Elokuu 01, 2011, 14:06:15 »
Jos sitä ihan kiusallaan Charlottea joskus cossis :v:
There's a very fine line between not listening, and not caring. I like to think that I walk that line every day of my life.

Chiruyto

  • Pörröinen
  • Punainen Keiju
  • *****
  • Viestejä: 395
  • Eläin voi olla vihainen, koska olemme sen kuopassa
    • Profiili
Vs: Puella Magi ☆ Madoka Magica
« Vastaus #4 : Elokuu 01, 2011, 15:24:33 »
Itse olen Madokaa cossannut tämän vuoden animeconissa.

Mutta aloitetaan kysymyksellä, mitä sinä toivoisit? /人 ‿‿ 人\

En ehkä toivokaan mitään, koska ei tee mieli lähteä riskeeraamaan elämääni puella magina tällä hetkellä. D:
nyaa saatnan homoperseet nyaa

Pitchin

  • Master Lurker
  • Yōkai
  • **
  • Viestejä: 675
  • The Typotin
    • Profiili
    • Artblogin tapane
Vs: Puella Magi ☆ Madoka Magica
« Vastaus #5 : Elokuu 01, 2011, 16:00:41 »
Itse olen Madokaa cossannut tämän vuoden animeconissa.
Oliko se sinä ovo Sie olit niiiiin lutuuuuuuu
There's a very fine line between not listening, and not caring. I like to think that I walk that line every day of my life.

Kougyoku

  • joku nolo
  • Puoli-Yōkai
  • *
  • Viestejä: 527
  • (´・ω・`)
    • Profiili
Vs: Puella Magi ☆ Madoka Magica
« Vastaus #6 : Elokuu 01, 2011, 18:00:14 »
Jep, Madoka on hyvä sarja~ Lempihahmoa ei silleensä ollut. Kyubey on söpö mutta pelottava 8D Mami oli kanssa kiva mutta ;__; Joissakin vaiheissa Madokan kitinä alkoi ottaan päähän, mutta ilmeisesti kuului juoneen. Lopetus oli hyvä joten ei toista kautta. Tosin olisi kiva esim OVA-muodossa saada tietää lisää niistä muista puella mageista \o/

Itsekään en mitään Kyubeyltä toivoisi, ei ole aikaa (tai edes tahtoa lol) ryhtyä puella magin töihin ^^

Chiruyto

  • Pörröinen
  • Punainen Keiju
  • *****
  • Viestejä: 395
  • Eläin voi olla vihainen, koska olemme sen kuopassa
    • Profiili
Vs: Puella Magi ☆ Madoka Magica
« Vastaus #7 : Elokuu 03, 2011, 01:59:58 »
Itse olen Madokaa cossannut tämän vuoden animeconissa.
Oliko se sinä ovo Sie olit niiiiin lutuuuuuuu

Minä se taisin olla kun ei aconissa niin paljoa muita Madoka Magica cossaajia ollut. (Yllätyin niiden vähäisestä määrästä, kun desussa niitä oli monta.)
nyaa saatnan homoperseet nyaa

Suiggari-Tou

  • Puoli-Yōkai
  • *
  • Viestejä: 502
  • Could we introduce you with some... Medic?
    • Profiili
    • Suiggarin kootut söherrykset
Vs: Puella Magi ☆ Madoka Magica
« Vastaus #8 : Elokuu 04, 2011, 13:26:31 »
Itse olen Madokaa cossannut tämän vuoden animeconissa.
Oliko se sinä ovo Sie olit niiiiin lutuuuuuuu

Minä se taisin olla kun ei aconissa niin paljoa muita Madoka Magica cossaajia ollut. (Yllätyin niiden vähäisestä määrästä, kun desussa niitä oli monta.)

Olitko Morning Rescue-Madoka vai perusversio jota vanhat silmäni eivät päässeet näkemään? Jos jälkimmäinen, pictures or it didn't happen.
That was so kawaii my doki doki almost committed sudoku.


Chiruyto

  • Pörröinen
  • Punainen Keiju
  • *****
  • Viestejä: 395
  • Eläin voi olla vihainen, koska olemme sen kuopassa
    • Profiili
Vs: Puella Magi ☆ Madoka Magica
« Vastaus #9 : Elokuu 04, 2011, 15:38:27 »
Olitko Morning Rescue-Madoka vai perusversio jota vanhat silmäni eivät päässeet näkemään? Jos jälkimmäinen, pictures or it didn't happen.

Perusversio olin. http://i406.photobucket.com/albums/pp144/Kio-san_album/animecon116.jpg?t=1312461385
nyaa saatnan homoperseet nyaa

yuki_tears

  • Vieras
Vs: Puella Magi ☆ Madoka Magica
« Vastaus #10 : Elokuu 04, 2011, 18:39:34 »
Olitko Morning Rescue-Madoka vai perusversio jota vanhat silmäni eivät päässeet näkemään? Jos jälkimmäinen, pictures or it didn't happen.

Perusversio olin. http://i406.photobucket.com/albums/pp144/Kio-san_album/animecon116.jpg?t=1312461385

Oiiih! Supersöpö olit!^o^ Harmi etten nähnyt sinua siellä conissa, sillä muuten olisin tullut räpsimään kuvia.^^

Suiggari-Tou

  • Puoli-Yōkai
  • *
  • Viestejä: 502
  • Could we introduce you with some... Medic?
    • Profiili
    • Suiggarin kootut söherrykset
Vs: Puella Magi ☆ Madoka Magica
« Vastaus #11 : Elokuu 04, 2011, 23:17:18 »
Olitko Morning Rescue-Madoka vai perusversio jota vanhat silmäni eivät päässeet näkemään? Jos jälkimmäinen, pictures or it didn't happen.

Perusversio olin. http://i406.photobucket.com/albums/pp144/Kio-san_album/animecon116.jpg?t=1312461385

Awww~ nyt harmittaa kun en päässyt teitiä näkemään, surullista että A-conissa oli niin vähän PMMM-cossaajia D8> Onneksi Desu pelasti.
That was so kawaii my doki doki almost committed sudoku.


Chiruyto

  • Pörröinen
  • Punainen Keiju
  • *****
  • Viestejä: 395
  • Eläin voi olla vihainen, koska olemme sen kuopassa
    • Profiili
Vs: Puella Magi ☆ Madoka Magica
« Vastaus #12 : Elokuu 05, 2011, 23:45:48 »
Oiiih! Supersöpö olit!^o^ Harmi etten nähnyt sinua siellä conissa, sillä muuten olisin tullut räpsimään kuvia.^^
Awww~ nyt harmittaa kun en päässyt teitiä näkemään, surullista että A-conissa oli niin vähän PMMM-cossaajia D8> Onneksi Desu pelasti.

Mun on tarkotus olla Traconissa Madokana, ja vieläpä Mami mukana~!
nyaa saatnan homoperseet nyaa

Suiggari-Tou

  • Puoli-Yōkai
  • *
  • Viestejä: 502
  • Could we introduce you with some... Medic?
    • Profiili
    • Suiggarin kootut söherrykset
Vs: Puella Magi ☆ Madoka Magica
« Vastaus #13 : Elokuu 06, 2011, 01:35:15 »
Oiiih! Supersöpö olit!^o^ Harmi etten nähnyt sinua siellä conissa, sillä muuten olisin tullut räpsimään kuvia.^^
Awww~ nyt harmittaa kun en päässyt teitiä näkemään, surullista että A-conissa oli niin vähän PMMM-cossaajia D8> Onneksi Desu pelasti.

Mun on tarkotus olla Traconissa Madokana, ja vieläpä Mami mukana~!

Kamerani on valmiina. Toivottavasti näemme siellä. òvó
That was so kawaii my doki doki almost committed sudoku.


Miss Alice

  • Puoli-Yōkai
  • *
  • Viestejä: 553
  • Ghostly Gardener
    • Profiili
Vs: Puella Magi ☆ Madoka Magica
« Vastaus #14 : Elokuu 06, 2011, 02:20:31 »
Mutta aloitetaan kysymyksellä, mitä sinä toivoisit? /人 ‿‿ 人\

Toivon, että yksi Madoka saataisiin tänne Homuraa lohduttamaan. Ja siinä sivussa räjähdän itse olemattomiin ;A;

Rrrakastan tätä sarjaa, puolimaratoonasin sen kahdessa päivässä kouluarkena. Itkin, nauroin ja järkytyin pahasti.

Suosikkihahmoihin sijoittuu kaikki taikatytsyt paitsi Sayaka(anteeksi). Sekä Kyubei, meinasi jo sen :3 naama verottaa yöunia, mutta söpö se on silti. Ja Miyukin ajatuksesta katsoin sarjan HomuraMadoka-lasien läpi. Ei niitä olisi tarvittu, sen verran oli homoviboja muutenkin ilmassa. Suloista <3

Ensi vuoden Desussa cossin Madokaa Suiggarin mainitsemassa ryhmässä, näin epämääräisenä mainostuksena.
Dead bodies having a nice flower-viewing! How elegant.