Kirjoittaja Aihe: Touhou dj - Touhou Gear Solid  (Luettu 23402 kertaa)

Juhozki

  • Kami
  • *****
  • Viestejä: 1 650
  • No Life King
    • Profiili
    • Vadislav
Vs: Touhou dj - Touhou Gear Solid
« Vastaus #30 : Syyskuu 11, 2012, 12:39:00 »
Hyvät doshit kääräsit tästä :D

Josain conis uusiks? Ostaisin mielelläni yhden kopion.

Sai

  • (´ ส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้ ω ส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้`)
  • Vihreä Keiju
  • ***
  • Viestejä: 182
  • Tööt
    • Profiili
Vs: Touhou dj - Touhou Gear Solid
« Vastaus #31 : Syyskuu 14, 2012, 23:38:39 »
No niin, vihdoin kotona ja järeämpi kone hallussa.

En päässyt ostamaan Conissa kyseistä doujinia. Ellei niitä loppuun myyty niin voisin tilata jossain vaiheessa yhden sinulta.
Printtaan varmasti vielä toisen erän, katsotaan sitten, milloin voisin saada sitä taas myyntiin, ajatuksena olisi Frostbite, jos saan taidekujapaikan~

Uploadattu versio luettu ja tykkäsin. Koska en fyysisesti voi kätellä, niin pakko artistilla tyytyä internetkädenpuristukseen. *puristus*
Saat samantien brofistin! *brofist*

ostin, luin, nautin
se jopa mahtui mun hyllyyn pystyssä
Aivan mahtavaa työtä. En tosiaan kyennyt ostamaan tätä joten täytyy tyytyä tehän nettiversioon. Kerrankin Reimu ei ota minua päähän täydellisesti.

Spoiler (click to show/hide)
Oli ilo tehdä tätä~ mukava, että ilahdutti o3o/

Kerrassaan loistavaa työtä doujinin parissa. Oot ehdottomasti kaikki eurosi ansainnut tästä. Kuten sanoit, ei tässä Metal Gear - läppää ollut mikä olisi mennyt kyseiseen pelisarjaan tutustumattomalta ohi. Ehdottomasti kannattaa tehdä lisää jos vain intoa riittää.

Spoiler (click to show/hide)

Koin parhaaksi, että inside läppien sijaan kannattaa panostaa yleiseen ymmärrettävyyteen o3o/
Intoa toki riittää, liikaakin, mutta tämän hetkinen olosuhteeni on hyvin uuvuttava, jolloin kynän pitäminen kädessä tuntuu aika luonnottomalta nyt. Ryhdistäydyn sitten joulun jälkee~
Marisa taitaa olla vielä torkkumassa, tai jonkun muun kynsissä? Hmm...

Olit kuulema Sai sunnuntaina kyselly mun perään. Mä käväsin ostaan ton sarjiksen jo lauantaina ja taisin olla sun ensimmäinen asiakas jopa. Oiken mukava oli 8)
Juuh, ajattelin laittaa sivuun pari niille, jotka ovat esim tulleet niin kaukaa, tai niille, jotka sanoivat tulevansa varmasti hakemaan yhden. Valitettavasti kaikille ei riittänyt, onneksi sait itsellesi yhden~ <8B

Hyvät doshit kääräsit tästä :D

Josain conis uusiks? Ostaisin mielelläni yhden kopion.
It's rainin' moneh!
Frostbitessa aikaisintaan, jos ei, jossain muissa coneissa~ preferably conit, jotka ovat vähintään 2pv pituisia~