Kirjoittaja Aihe: Ao No Exorcist  (Luettu 17086 kertaa)

LENK

  • Vieras
Ao No Exorcist
« : Syyskuu 20, 2011, 20:32:39 »
Jotain hyvin exorcista keskustelua! =D

löysin tämmöisenkin viellä...
http://www.gotoquiz.com/which_ao_no_excorcist_character_are_you_1

Kougyoku

  • joku nolo
  • Puoli-Yōkai
  • *
  • Viestejä: 527
  • (´・ω・`)
    • Profiili
Vs: Ao No Exorcist
« Vastaus #1 : Syyskuu 20, 2011, 20:39:48 »
Hyvä sarja on juu. :'3 Kohta tosin loppuu.. ;A; siis se anime~

Tuon testin mukaan olisin Rin... ó__ó Joo aika kaukana mielestäni. :''D

NanomaShiina

  • Jonnet ei voi muistaa
  • Midboss
  • ****
  • Viestejä: 862
  • Kermaperseiden Aatelia pikkutytön puolikas
    • Profiili
    • mun Ytube <3
Vs: Ao No Exorcist
« Vastaus #2 : Syyskuu 20, 2011, 20:47:25 »
Tätä olen täällä mainostanut ja täytyy sanoa, että ihan hieno anime on ollut. Ei kuitenkaan mitenkään erikoinen verrattuina muihin... vielä.

Löl muista tuli Shura X,,,,,D
tokana oli Shiro
Odotit mukavaa postia
Mutta sen olikin minä, Nooba!

yuki_tears

  • Vieras
Vs: Ao No Exorcist
« Vastaus #3 : Syyskuu 20, 2011, 20:59:19 »
Testistä tuli Rin. Jännää.
Ihana sarja! Ihan sika hyvä huumori joissain kohissa jne. Tykkään.
Ensi kesän desussa cossin mahdollisesti Shiemiä ja poikaystäväni Riniä.

Pitchin

  • Master Lurker
  • Yōkai
  • **
  • Viestejä: 675
  • The Typotin
    • Profiili
    • Artblogin tapane
Vs: Ao No Exorcist
« Vastaus #4 : Syyskuu 20, 2011, 21:51:24 »
Alotin just kattoon sarja tänään senki meedio X"D
Mangan olen lukenut ykköspokkarin ja sanoisin että tykkään : D

Testistä Rin, tokana ois ollu Shura ja vikana vasta Yukio :"3
There's a very fine line between not listening, and not caring. I like to think that I walk that line every day of my life.

Lattianpesuaine

  • Oni
  • ***
  • Viestejä: 1 769
  • Myaaah!
    • Profiili
Vs: Ao No Exorcist
« Vastaus #5 : Syyskuu 20, 2011, 22:47:48 »
Ihan hyvä sarja.. animea katsoin muutaman jakson. sitten siiryin mangaan..
ja testi:

Selleri

  • Kami
  • *****
  • Viestejä: 356
    • Profiili
Vs: Ao No Exorcist
« Vastaus #6 : Syyskuu 20, 2011, 23:11:53 »
Jahah, testi antoi tulokseksi Fujimoto Shiron.

Mielipiteitä itse sarjasta: Melko keskinkertaisen oloisena fillerinä tuo anime polki vähän liian pitkään omaan makuuni, mutta nyt loppupuolen jaksoissa asiat menivät yllättäen mielenkiintoisiksi, ja juoneenkin saatiin jotain punaista lankaa. Ja jokainen sekunti kun Mephisto on ruudulla, on nautintoa.

Mangaa en ole lukenut, mutta olen kummastellut sen korkeita arvosanoja MALissa. Kaipa tuon voisi joskus tarkastaa.

Erie

  • Punainen Keiju
  • *****
  • Viestejä: 366
    • Profiili
Vs: Ao No Exorcist
« Vastaus #7 : Syyskuu 20, 2011, 23:18:47 »
Rin olen testin mukaan, toisena taisi olla Yukio.

Sarjaa en ole vielä katsonut/lukenut, voisi hyvinkin harkita kun kerran ihmiset kehuvat. Katsotaan saanko aikaiseksi joskus.

Miss Alice

  • Puoli-Yōkai
  • *
  • Viestejä: 553
  • Ghostly Gardener
    • Profiili
Vs: Ao No Exorcist
« Vastaus #8 : Syyskuu 21, 2011, 09:30:10 »
Jahah, testi antoi tulokseksi Fujimoto Shiron.

Mielipiteitä itse sarjasta: Melko keskinkertaisen oloisena fillerinä tuo anime polki vähän liian pitkään omaan makuuni, mutta nyt loppupuolen jaksoissa asiat menivät yllättäen mielenkiintoisiksi, ja juoneenkin saatiin jotain punaista lankaa. Ja jokainen sekunti kun Mephisto on ruudulla, on nautintoa.

Allekirjoitan.
Olen vain pari hajanaista jaksoa katsonut. Ihan semi anime, vähän kulunut juoniasetelma, mutta Mephisto on virkistävä hahmo~
Dead bodies having a nice flower-viewing! How elegant.

Jagdpanther

  • Vieras
Vs: Ao No Exorcist
« Vastaus #9 : Syyskuu 21, 2011, 11:39:13 »
Testistä tuli sitten Shura Kirigakure. Legendaarista...

Itsehän kyseistä sarjaa rupesin muuten vain seuraamaan, ja alkupuolella tämä osoittautui yllättävän hyväksi. Ei se huonoksikaan ole mennyt, mutta hieman innostukseni laski loppupuolelta. Voin suositella, jos ei joku ole vielä sattunut katsomaan...

Suiggari-Tou

  • Puoli-Yōkai
  • *
  • Viestejä: 502
  • Could we introduce you with some... Medic?
    • Profiili
    • Suiggarin kootut söherrykset
Vs: Ao No Exorcist
« Vastaus #10 : Syyskuu 21, 2011, 14:28:33 »
Jahah, testi antoi tulokseksi Fujimoto Shiron.

Mielipiteitä itse sarjasta: Melko keskinkertaisen oloisena fillerinä tuo anime polki vähän liian pitkään omaan makuuni, mutta nyt loppupuolen jaksoissa asiat menivät yllättäen mielenkiintoisiksi, ja juoneenkin saatiin jotain punaista lankaa. Ja jokainen sekunti kun Mephisto on ruudulla, on nautintoa.

Allekirjoitan.

Minä kanssa. Sarja on keskinkertainen, turhankin perinteinen ja ehkä sen takia kliseisiinsä kaatuva shounensarja ainakin animen perusteella, tutkin tuon mangan vielä ennen kuin teen lopulliset päätelmät ja pahoitan jonkun mielen. Hahmoista plussaa, varsinkin nyt Mephistosta.
That was so kawaii my doki doki almost committed sudoku.


yuki_tears

  • Vieras
Vs: Ao No Exorcist
« Vastaus #11 : Syyskuu 21, 2011, 17:03:57 »
Jahah, testi antoi tulokseksi Fujimoto Shiron.

Mielipiteitä itse sarjasta: Melko keskinkertaisen oloisena fillerinä tuo anime polki vähän liian pitkään omaan makuuni, mutta nyt loppupuolen jaksoissa asiat menivät yllättäen mielenkiintoisiksi, ja juoneenkin saatiin jotain punaista lankaa. Ja jokainen sekunti kun Mephisto on ruudulla, on nautintoa.

Allekirjoitan.

Minä kanssa. Sarja on keskinkertainen, turhankin perinteinen ja ehkä sen takia kliseisiinsä kaatuva shounensarja ainakin animen perusteella, tutkin tuon mangan vielä ennen kuin teen lopulliset päätelmät ja pahoitan jonkun mielen. Hahmoista plussaa, varsinkin nyt Mephistosta.

Itsekkin pidän hahmoista varsinkin Mephistosta.^^ (Olen tosi iloinen siitä etten ole todellakaan ainut joka on kiintynyt siihen hahmoon, koska täällä päin olevat ihmiset eivät oikein pidä kyseisestä hahmosta.) Mutta muuten tykkään Mephiston lisäksi Rinistä, Shiemistä ja Yukiosta. :)

LENK

  • Vieras
Vs: Ao No Exorcist
« Vastaus #12 : Syyskuu 21, 2011, 17:20:26 »
Jahah, testi antoi tulokseksi Fujimoto Shiron.

Mielipiteitä itse sarjasta: Melko keskinkertaisen oloisena fillerinä tuo anime polki vähän liian pitkään omaan makuuni, mutta nyt loppupuolen jaksoissa asiat menivät yllättäen mielenkiintoisiksi, ja juoneenkin saatiin jotain punaista lankaa. Ja jokainen sekunti kun Mephisto on ruudulla, on nautintoa.

Allekirjoitan.

Minä kanssa. Sarja on keskinkertainen, turhankin perinteinen ja ehkä sen takia kliseisiinsä kaatuva shounensarja ainakin animen perusteella, tutkin tuon mangan vielä ennen kuin teen lopulliset päätelmät ja pahoitan jonkun mielen. Hahmoista plussaa, varsinkin nyt Mephistosta.

Itsekkin pidän hahmoista varsinkin Mephistosta.^^ (Olen tosi iloinen siitä etten ole todellakaan ainut joka on kiintynyt siihen hahmoon, koska täällä päin olevat ihmiset eivät oikein pidä kyseisestä hahmosta.) Mutta muuten tykkään Mephiston lisäksi Rinistä, Shiemistä ja Yukiosta. :)

vau : D ... mun suosikit on RIN!!! ehdottomasti xD sit on shiemi, amaimon, shura, memphisto, shura ja yukio viimisenä XD ghihiii

Kougyoku

  • joku nolo
  • Puoli-Yōkai
  • *
  • Viestejä: 527
  • (´・ω・`)
    • Profiili
Vs: Ao No Exorcist
« Vastaus #13 : Syyskuu 21, 2011, 17:28:04 »
Oho, omat lempparini poikkeavat ilmeisesti muiden lemppareista. 8D Lempparini ovat siis Rin ja Izumo. ^^

Suiggari-Tou

  • Puoli-Yōkai
  • *
  • Viestejä: 502
  • Could we introduce you with some... Medic?
    • Profiili
    • Suiggarin kootut söherrykset
Vs: Ao No Exorcist
« Vastaus #14 : Syyskuu 21, 2011, 18:14:38 »


En edes tiedä, miten tämä tapahtui. Mutta olenko tyytyväinen tulokseen? Tottahan toki.
That was so kawaii my doki doki almost committed sudoku.