Kirjoittaja Aihe: Team Fortress 2 (Hat Fortress 2)  (Luettu 15346 kertaa)

Lattianpesuaine

  • Oni
  • ***
  • Viestejä: 1 769
  • Myaaah!
    • Profiili
Team Fortress 2 (Hat Fortress 2)
« : Lokakuu 18, 2011, 14:31:22 »
Team Fortress 2.
Eli yleistä juttelua kyseisestä pelistä.
mikä on suosikki klassinne?

omani on Engineer jos traconissa eivät ihmiset sitä jo hokanneet :3
Miksi? koska hänellä on hauska pelata

Beardmaster

  • Vieras
Vs: Team Fortress 2 (Hat Fortress 2)
« Vastaus #1 : Lokakuu 18, 2011, 14:55:55 »
tullu pelattua jonkin verran ihan ekat kerrat boxilla kun orange box oli uus juttu sitten myöhemmin steamista lahjotuksena serkuilta sain. pelasin enimmäksee buttsecks sankarilla. dead ringerin kanssa leikin mutta sitten kun porukka rupes ymmärtämään sitä niin luovuin spy classista ja siirryin toiseen



soldierilla pelaan eniten nykyään sillon tällön sniperilla kun sain sille tuon machina vai mikä lie olikaan

EDIT: jos kiinnostaa niin pelaan enimmäkseen Lotusclanin britti servuilla ja payloadia. jos sinne eksytte sanokaa vaikka parta

NanomaShiina

  • Jonnet ei voi muistaa
  • Midboss
  • ****
  • Viestejä: 862
  • Kermaperseiden Aatelia pikkutytön puolikas
    • Profiili
    • mun Ytube <3
Vs: Team Fortress 2 (Hat Fortress 2)
« Vastaus #2 : Lokakuu 19, 2011, 18:51:39 »
Itse olen tätä jotenkin pelannut ja ehdoton lempparini on engineer. Muuten tietysti on välillä kiva lähteä pelleilemään scoutilla Bonk-tölkin kanssa ( erityisesti silloin, kun payloadissa kärryä estää uljas 5x 3lvl:n sentry-muuri). Lisäksi on kokeiltu enimmäkseen soutulla, medicillä (that medic is definitely a spy) ja Pyroa.  Kuitenkin enimmäkseen on nyt tullut vkatsottua näitä videoita, josta voisin linkittää muutaman:

Kun TF2 ei lähde lapsesta hakkaamalla
JOs se vain olisi rakennetttavissa, rakentaisin
Ja erästä sivustoa piilomainostaessani..
Odotit mukavaa postia
Mutta sen olikin minä, Nooba!

yuki_tears

  • Vieras
Vs: Team Fortress 2 (Hat Fortress 2)
« Vastaus #3 : Lokakuu 19, 2011, 19:08:14 »
Viime aikoina on alkanut tehdä mieli kokeilla tätä peliä. Tyhmä kysymys mutta te jotka olette pelanneet, niin onks tää kuinka vaikee peli?

Ja erästä sivustoa piilomainostaessani..

Olen katsellut noita dubbeja ProjectSilentSoundilta, ja todennut pikkuveljeni kanssa niiden olevan erittäin hyvä laatuisia fanidupeiksi.

NanomaShiina

  • Jonnet ei voi muistaa
  • Midboss
  • ****
  • Viestejä: 862
  • Kermaperseiden Aatelia pikkutytön puolikas
    • Profiili
    • mun Ytube <3
Vs: Team Fortress 2 (Hat Fortress 2)
« Vastaus #4 : Lokakuu 19, 2011, 20:28:33 »
Olen katsellut noita dubbeja ProjectSilentSoundilta, ja todennut pikkuveljeni kanssa niiden olevan erittäin hyvä laatuisia fanidupeiksi.

En kyllä ihan silenttiä tarkoittanut tuossa minun linkkini nimellä, mutta äsh olkoot. Huomiselle voisin lupailla pelailevani tätä peliä, joten jos ketään kiinnostaa tulla peliin, jossa ulisen joukkueelleni mikkiin jotain niin tulkaas 20:00-21:00 steamiin ja laittakaa sitä ennen minut kaveriksi. Pelaan 99% todennäköisyydellä payloadia ja 1% menee arenalle
Odotit mukavaa postia
Mutta sen olikin minä, Nooba!

Suiggari-Tou

  • Puoli-Yōkai
  • *
  • Viestejä: 502
  • Could we introduce you with some... Medic?
    • Profiili
    • Suiggarin kootut söherrykset
Vs: Team Fortress 2 (Hat Fortress 2)
« Vastaus #5 : Lokakuu 19, 2011, 22:15:42 »
Tätä tulee pelattua nykyään useammin, Datafox tämän minulle ja Miss Alicelle osti synttärilahjaksi viime vuonna, mutta silloin, peläten jääväni veteraanipelaajien jalkoihin, en uskaltanut sitä pelata. Selleri ja Hilselinko saivat kuitenkin tämän vuoden puolella houkuteltua pelaamaan ja nyt jäin koukkuun. Tosin mitään turhia ei kannata odottaa pelitaidoistani, Spy ja Sniper takkuavat vieläkin vaikka ensimmäiseksi mainitulla pelaaminen tuntuisi kivalta jos vain osaisin. Muutenkin teen ihan tyhmiä virheitä hahmoluokasta riippumatta.

Lempiluokkani on kuitenkin Medic, ja sillä pelaaminen luonnistuu oikein muikeasti. Hahmonakin herra lääkintämies on ehaana, joten sitä tulee käytettyä usein. Joka pelin aikana tulee kuitenkin niitä "pitää opetella uusien hahmojen käyttöä"-hetkiä, jolloin toinen suosikkini on Engineer. kunnon hyökkäyshahmojen käyttökin periaatteessa onnistuu, ja Scout on niistä suosikki pelkän nopeuden takia.

Hattujen maailmaan en ole vielä ehtinyt tutustua, lähinnä sen takia että tuppaan löytämään aseita enemmän. Olisi kiva osoittaa paremmuuttaan ja kasvattaa e-penistään hatuilla käyttää hattuja ihan huumorimielessä, muutamia ihan hauskoja löytynyt joidenkin pelaajien päistä.
That was so kawaii my doki doki almost committed sudoku.



Juhozki

  • Kami
  • *****
  • Viestejä: 1 650
  • No Life King
    • Profiili
    • Vadislav
Vs: Team Fortress 2 (Hat Fortress 2)
« Vastaus #7 : Lokakuu 20, 2011, 05:24:43 »
Todella harvoin tulee pelattua. Pelin muuttuminen craftaus ja hattusimulaattoriksi nosti 'meh' statusta vain enemmän.

Pelaan tilanteeseen sopivalla classilla, mikäli Selleri saa minut ylipuhuttua matsiin tai pariin.

Gyrael

  • Nurkissa lurkkaava
  • Keltainen Keiju
  • ****
  • Viestejä: 206
    • Profiili
Vs: Team Fortress 2 (Hat Fortress 2)
« Vastaus #8 : Lokakuu 20, 2011, 17:01:36 »
Pelasin loppukesästä/alkusyksystä suhteellisen paljon TF2 mutta koulujen alettua ja kavereiden kanssa muita pelejä pelaillessa jäänyt hyvin paljon vähemmälle. Yleensä pelailin sniperillä tai engineerillä.

Anakichi

  • Vieras
Vs: Team Fortress 2 (Hat Fortress 2)
« Vastaus #9 : Marraskuu 01, 2011, 11:28:58 »
oma suosikki on medic tai spy. Ne hatut, kaveri valitti niistä.. "kaikki muut sai ilmaisen pelin ja me saatiin...vitun tyhmän näkönen  hattu."

oon tosin vaan kerran pelannu tf:ää, mutta se oli ihan kivaa, okei mediccinä tuli paniikki, spynä jäin kiinni, mutta ihan sama, kivaa oli :3

Tuomiorovasti

  • Vihreä Keiju
  • ***
  • Viestejä: 142
  • Jaan tuomiota.
    • Profiili
Vs: Team Fortress 2 (Hat Fortress 2)
« Vastaus #10 : Marraskuu 03, 2011, 22:27:38 »
Aika paljo riippuu balanssista millä tulee pelattua. Soldier&demoman melko kovas suosios payload mapeissa, tietenki mielenkiinnon mukaan o/ Jos näyttää että omalla puolella on pelaaja joka pistää porukkaa tonttiin nii sitte heitän mediciks antaan vähän crittiä tai kuolemattomuutta tilanteen mukaan o//

Millenium

  • Not-so-Sagacious Spirit
  • Extra Boss
  • ******
  • Viestejä: 1 016
  • Chang'e, are you watching?!
    • Profiili
Vs: Team Fortress 2 (Hat Fortress 2)
« Vastaus #11 : Marraskuu 17, 2011, 22:17:28 »
Jahas.... tuli sitten tänään pelattua tätäkin peliä ensimmäistä kertaa. Kaikkia classeja tuli kokeiltua, ja täytyy sanoa että Medic ja Spy ovat minun lempiclassini. Soldier ja Demomankin ovat ihan jees..... Sniperilla en pelaa varmaan enää ikinä.

Numbbi

  • Lv. 9999
  • Miko
  • ***
  • Viestejä: 753
  • EXEC_PHANTASMAGORIA/.
    • Profiili
Vs: Team Fortress 2 (Hat Fortress 2)
« Vastaus #12 : Marraskuu 17, 2011, 22:29:43 »
Pyrolla on tullu eniten pelattua.

Backburner, bitches.

Suiggari-Tou

  • Puoli-Yōkai
  • *
  • Viestejä: 502
  • Could we introduce you with some... Medic?
    • Profiili
    • Suiggarin kootut söherrykset
Vs: Team Fortress 2 (Hat Fortress 2)
« Vastaus #13 : Marraskuu 18, 2011, 13:59:45 »
Backburner, bitches.

Me gusta. Harvemmin tosin Pyrolla pelaan, mutta välillä jos vihollissniput ja -Spyt ottavat päähän, otan aivojen tyhjennyskierroksia Pyrolla. Ja yhtäkkiä vitutusmittari näyttää pienempää lukemaa.
That was so kawaii my doki doki almost committed sudoku.


NanomaShiina

  • Jonnet ei voi muistaa
  • Midboss
  • ****
  • Viestejä: 862
  • Kermaperseiden Aatelia pikkutytön puolikas
    • Profiili
    • mun Ytube <3
Vs: Team Fortress 2 (Hat Fortress 2)
« Vastaus #14 : Marraskuu 18, 2011, 17:31:39 »

Me gusta. Harvemmin tosin Pyrolla pelaan, mutta välillä jos vihollissniput ja -Spyt ottavat päähän, otan aivojen tyhjennyskierroksia Pyrolla. Ja yhtäkkiä vitutusmittari näyttää pienempää lukemaa.

Juu, itseä vituttaa välillä se, kun jossakin menee tosi hyvin ni eikös sieltä juuri nurkan kohalta tuu pyroja vähintään 2 kipaletta ja liekittävät niin pahasti ,että siinä ei edes kerkeä "MEDIC!":ä sanomaan. Sit on välillä otettava ite pyro ja pistää kaikki tuleen. En oo pyrolla kauheesti pelannu, mut silti Pyroa aseistaessa saamiettiä pitkän hetken, minkä kokonaisuuden tekee. Spyt saa muuten aikas nätisti selville, ku ammut vaan kaikkia jotka tulee vastaan, oli se oma vai ei ni sit ku tulee savuu ni eiku täys ammuskelu päälle. Varsinkin Medicillä pelattaessa kannattaa mapuu kaikki lähelle tulevat ni tyypit ei saa sitä saavutusta.
Odotit mukavaa postia
Mutta sen olikin minä, Nooba!