Kirjoittaja Aihe: Hidas aloitus  (Luettu 11067 kertaa)

ObD

  • Vieras
Hidas aloitus
« : Marraskuu 18, 2011, 20:16:09 »
Eli siis,

Olen 18-vuotias abiturientti pahamaineisesta alastonlukiosta eli Tampereen Yhteiskoulun Lukiosta (sieltä mistä Seppo Hovi, Puuppis ja Miss Alice ovat kotoisin). Asun Länsi-Tampereen villillä preerialla: kivenheiton päässä Ylöjärveltä, Horhan juurella Lamminpäässä. Innostuin pelisarjasta  pari kk sittenkun katselin joka välkkä ja dotapelien välissä sepon pelaamista. "Hmm, that actually looks nice" - tyyppinen ajatus pyöri päässä pari viikkoo kunnes uskalsin alottaa. Aloitin 13:lla iisimodolla kunnes kyllästyin ja aloitin IN:n normalilla (jonka muuten pääsin pari viikkoa sitten 1cc läpi normalilla), nyt on vuorossa PCB.

Enää en harrasta pahemmin mitään. Ennen harrastin partioo, pianonsoittoa, teatteria, tanssia ja lisää teatteria kunnes ykstellen harrastukset alkoivat tippumaan ja jäljelle jäi partio. Hieman epävirallisempia harrastuksia ovat tietokoneet, videoiden ja kuvien muokkaus, pelaaminen (tällä hetkellä painottunut dotaan ja touhouhun, uus zeldakin olis hakattavana jos vaan olis rahaa) ja vielä kerran tietokoneet.

Lukion jälkeen ajattelin lähteä opiskelemaan tietotekniikkaa, tietojenkäsittelyä, valo- ja äänitekniikkaa, 3D-animointia tai elokuva- ja televisioalaa. Jotkut näistä on valittava sillä AMK-haussa saa hakea vain neljää paikkaa. Mutta se onkin kevään murhe.

Yleisesti animesta ja mangasta:
Animen katsomisaktiivisuus on hyvin vaihtelevaa. Viimeisin saavutukseni on viime syksynä maratoonattu kaikki >500 DB:n, DBZ:n ja DBGT:n jaksoa, kun olin kipeenä ja oli harvinaisen tylsä syysloma. Ennen jonneksi leimaamista aattelin paljastaa että oon kattonu siinä kasiluokan ja nykyhetken välillä myös Strawberry Panicin, High School of Deadin, Bleachin 63 ekaa jaksoa (koska endless filler), DN:n ja sitten sen yhden random ecchianimen, jonka nimeä en muista. Mangaa en oo pahemmin lukenu, pelkkä DB tuli luettua joskus seiskaluokkalaisena.

Unohdin todennäkösimmin kertoa puolet siitä mitä piti kertoa, kaikkea saa kysyä, koitan vastata parhaani mukaan.

Pitchin

  • Master Lurker
  • Yōkai
  • **
  • Viestejä: 675
  • The Typotin
    • Profiili
    • Artblogin tapane
Vs: Hidas aloitus
« Vastaus #1 : Marraskuu 18, 2011, 20:18:59 »
Huuhuu lisää Tamperelaisia : D

Lempi hahmo, peli, ja taso- ja bossiteema?
There's a very fine line between not listening, and not caring. I like to think that I walk that line every day of my life.

tsalop

  • Puoli-Yōkai
  • *
  • Viestejä: 506
    • Profiili
Vs: Hidas aloitus
« Vastaus #2 : Marraskuu 18, 2011, 20:20:59 »
Tervetuloa mukaan.

MrHighAndMighty

  • Keltainen Keiju
  • ****
  • Viestejä: 251
  • ε=ε=ε=ε=ε=┌(; ̄◇ ̄)┘
    • Profiili
Vs: Hidas aloitus
« Vastaus #3 : Marraskuu 18, 2011, 20:30:07 »
Terve vaan sinullekin.

Onko löytynyt Touhouhahmoa josta et pidä?
Entä olisiko monta ällää tulossa?

ObD

  • Vieras
Vs: Hidas aloitus
« Vastaus #4 : Marraskuu 18, 2011, 20:36:43 »
Huuhuu lisää Tamperelaisia : D

Lempi hahmo, peli, ja taso- ja bossiteema?

Tarkotako lempihahmolla pelattavaa hahmoa vai pelissä esiintyvää hahmoa? Pelattavista hahmoista mainstream Reimu, koska Persuasion needle. Muista en osaa sanoa pahemmin, ehkä avatarissa esiintyvä Chen tai sitten Eirin.

Pelejä oon varsinaisesti pelannu vaan 7 ja 8, mutta oon kokeillu myös 6, 10 ja 13. Kasissa on kivempi Death Bomb ja imo kauniimpaa Danmakua mutta seiskassa on yleisesti parempaa musaa ja kivoja bosseja (ei mitää horomarisaa tai jäniksiä, älkää vihatko jos solvasin teidän lempihahmoja)

Stage- ja bossiteemoja on vaikee laittaa järkkään, ku en osaa sillei yksittäiskappaleista sanoo. Mutta jos jotai nyt on nimettävä nii 7:n ykkösstage ja seiskan nelosstagen imbariverien teema.

Onko löytynyt Touhouhahmoa josta et pidä?
Entä olisiko monta ällää tulossa?

Hahmo, josta en pidä.. se on marisa/reisen, molemmat v-i-t-u-t-t-a-v-i-a bosseja IN:ssä, varsinki Marisa ja sen Master Spark.

Ja ei oo tulossa yhtään L:ää vaikka meidän koulun kirjotustulosten keskiarvo on valtakunnan parhaimmassa päässä.
Terve vaan sinullekin.

Vee

  • Finnish TV persona and musician
  • *******
  • Viestejä: 460
  • I'm no fun
    • Profiili
Vs: Hidas aloitus
« Vastaus #5 : Marraskuu 18, 2011, 20:40:18 »
Tervetulloo.

Mahjong? (Soita)
Marked for deletion (old).

Kougyoku

  • joku nolo
  • Puoli-Yōkai
  • *
  • Viestejä: 527
  • (´・ω・`)
    • Profiili
Vs: Hidas aloitus
« Vastaus #6 : Marraskuu 18, 2011, 20:42:32 »
Oon niin samaa mieltä että Reisen on vituttava bossi.

Ja tervetulotoivotukset täältäkin suunnalta. :>

Erie

  • Punainen Keiju
  • *****
  • Viestejä: 366
    • Profiili
Vs: Hidas aloitus
« Vastaus #7 : Marraskuu 18, 2011, 22:03:43 »
Tervetuloa

Reisen ja Marisa vievät minunkin hermoni IN:ssä.

Strawberry Panicin,
Kukas on lempihahmosi?

Mia

  • Kohtalo-Touhou
  • Midboss
  • ****
  • Viestejä: 850
    • Profiili
Vs: Hidas aloitus
« Vastaus #8 : Marraskuu 18, 2011, 22:36:25 »
Tampere :'D muutan sinne kohta hemmetti XD

Mutta juu tervetuloa vaan~

Kysynpäs itse myös alasta kiinnostuneena että mikä sinua tarkaan ottaen kiinnostaa tietotekniikassa?

En nyt keksi mitään muuta jännää kysyttävää. Kyselenpä sitten jos keksin~.

Ja toivottavasti päästään tutustumaan!

Pusi pusi ja cosplay

ObD

  • Vieras
Vs: Hidas aloitus
« Vastaus #9 : Marraskuu 18, 2011, 23:29:52 »
Tervetuloa

Reisen ja Marisa vievät minunkin hermoni IN:ssä.

Strawberry Panicin,
Kukas on lempihahmosi?

Siitä on jo aikaa ku viimeks katoin, pitäs kattoo uusiks. En muista : /

Tampere :'D muutan sinne kohta hemmetti XD

Mutta juu tervetuloa vaan~

Kysynpäs itse myös alasta kiinnostuneena että mikä sinua tarkaan ottaen kiinnostaa tietotekniikassa?

En nyt keksi mitään muuta jännää kysyttävää. Kyselenpä sitten jos keksin~.

Ja toivottavasti päästään tutustumaan!



No siis, ohjelmointi itsessään kuulostaa aika mielenkiintoselta. Kun nyt on noita esitteitä lukenu nii monessa paikassa on noussu esiin peliohjelmointi ja ohjelmistojen ohjelmointi, mitkä vois olla oikeesti aika mielenkiintosta.

Muokattu 23.31

niin siis en oo ohjelmointiin perehtyny tähän mennessä yhtään, ku lukiossa sille ei oo ollu mahollisuutta ja kiinnostus koneita kohtaan on heränny vasta viime vuosina

SciSan

  • Vieras
Vs: Hidas aloitus
« Vastaus #10 : Marraskuu 19, 2011, 00:10:51 »
Obd on hieno ihminen, vaikka ei Marisasta pitäisikään. Ei ole mulla varmaan auktoriteettia sanoa tervetuloa, mutta kiva kun jaksoit vääntää esittelyn, pitäisi varmaan itsekin...

Koishi vai Flandre? (Tiedän, et ole tainnut kokeilla kumpaakaan. Tämän valinnan pitääkin tulla suoraan alitajunnasta.)

ObD

  • Vieras
Vs: Hidas aloitus
« Vastaus #11 : Marraskuu 19, 2011, 00:20:18 »
Obd on hieno ihminen, vaikka ei Marisasta pitäisikään. Ei ole mulla varmaan auktoriteettia sanoa tervetuloa, mutta kiva kun jaksoit vääntää esittelyn, pitäisi varmaan itsekin...

Koishi vai Flandre? (Tiedän, et ole tainnut kokeilla kumpaakaan. Tämän valinnan pitääkin tulla suoraan alitajunnasta.)
Koishi. Mut joo, 11(?) vois kokeilla

Vee

  • Finnish TV persona and musician
  • *******
  • Viestejä: 460
  • I'm no fun
    • Profiili
Vs: Hidas aloitus
« Vastaus #12 : Marraskuu 19, 2011, 00:39:33 »
Flandre on EoSD extra.
Koishi on SA:n extra.

Voit pelata koululla, tai voin heittää mun SA score.datin, jossa extra on kaikilla auki. EoSDin vastaavaa en jaa.
Marked for deletion (old).

Millenium

  • Not-so-Sagacious Spirit
  • Extra Boss
  • ******
  • Viestejä: 1 016
  • Chang'e, are you watching?!
    • Profiili
Vs: Hidas aloitus
« Vastaus #13 : Marraskuu 19, 2011, 18:12:45 »
Kas, lisää tamperelaisia. Tervetuloa vain!

Cirno vai Letty?

ObD

  • Vieras
Vs: Hidas aloitus
« Vastaus #14 : Marraskuu 19, 2011, 19:52:32 »
Kas, lisää tamperelaisia. Tervetuloa vain!

Cirno vai Letty?

ehh.. Cirno on tylsä ja kestää liian kauan, enkä ymmärrä tätä "I'm teh strongest" - paskaa
Letty siis vie voiton.