Kirjoittaja Aihe: Hey! Listen!  (Luettu 17522 kertaa)

Tundra

  • Sininen Keiju
  • **
  • Viestejä: 58
  • Oikeuden puolustaja ja laiskuri
    • Profiili
Hey! Listen!
« : Marraskuu 25, 2011, 00:17:08 »
Erästä sivustoa selaillessani minut tutustutettiin IOSYS:in ja muiden vastaavien Touhou-videoihin, jonka jälkeen näin Bad Applen. Sitten luin kaverini tilaamasta Anime-lehdestä artikkelin Touhou Projectistä, ja näin sain tietää enemmän asiasta. Muutaman videon katsottuani ja keskustelua seurattuani päätin ottaa porukan vinkistä vaarin ja kokeilin Touhou kutosta, kun ei muutakaan tekemistä ollut. Fug yes. Minähän pidin siitä.

Tässä sitä nyt ollaan. Saapi nähdä, mitä tulen tällä foorumilla tekemään, sillä vaikka faniksi minut voi laskea, niin silti on vielä paljon, mitä en Touhousta tiedä/ole kokenut. Peleistäkin olen kokeillut vain kutosta, seiskaa, 7.5:ttä ja yhdeksikköä. Ensin on tavoitteena edes yrittää läpäistä kutonen normaalilla vaikeusasteella. En nimittäin ole kovinkaan hyvä luotihelvettipeleissä, vaikka kovasti yritänkin.

Että tämmöistä.

punakone

  • 嫌なやつ
  • Kami
  • *****
  • Viestejä: 557
  • Literally Hitler
    • Profiili
    • Touhou.fi
Vs: Hey! Listen!
« Vastaus #1 : Marraskuu 25, 2011, 01:10:27 »
No hyvä että sen artikkelin myötä edes joku eksyi tänne. Ei mennyt aika hukkaan sen kanssa.

Tervetuloa.

9. Mekanisoitu taisteluosasto "Jääkeijut"

Mia

  • Kohtalo-Touhou
  • Midboss
  • ****
  • Viestejä: 850
    • Profiili
Vs: Hey! Listen!
« Vastaus #2 : Marraskuu 25, 2011, 07:43:59 »
Itsellähän meni joku 2 päivää todeta että hei minähän tykkään tästä. XD

Mutta tervetuloa!

Mitä harrastat?

Mistä päin Suomea olet?
Pusi pusi ja cosplay

Kougyoku

  • joku nolo
  • Puoli-Yōkai
  • *
  • Viestejä: 527
  • (´・ω・`)
    • Profiili
Vs: Hey! Listen!
« Vastaus #3 : Marraskuu 25, 2011, 07:46:12 »
Tervetuloa~ Onko lempianimea?

tsalop

  • Puoli-Yōkai
  • *
  • Viestejä: 506
    • Profiili
Vs: Hey! Listen!
« Vastaus #4 : Marraskuu 25, 2011, 07:51:02 »
Tervetuloa.

Lattianpesuaine

  • Oni
  • ***
  • Viestejä: 1 769
  • Myaaah!
    • Profiili
Vs: Hey! Listen!
« Vastaus #5 : Marraskuu 25, 2011, 08:57:54 »
... tunnenko minä sinut...?
no nou ei se mitään vaikka tuntisikin. mutta tervetuloa muuten vaan

Millenium

  • Not-so-Sagacious Spirit
  • Extra Boss
  • ******
  • Viestejä: 1 016
  • Chang'e, are you watching?!
    • Profiili
Vs: Hey! Listen!
« Vastaus #6 : Marraskuu 25, 2011, 11:02:30 »
Tervetuloa minunkin puolestani!

Lempi Touhou-hahmo?

Letty vai Cirno?

Vee

  • Finnish TV persona and musician
  • *******
  • Viestejä: 460
  • I'm no fun
    • Profiili
Vs: Hey! Listen!
« Vastaus #7 : Marraskuu 25, 2011, 11:33:14 »
Terrvetuloa.

Maid Secret Skill "Marionette"
vai
Heaven's Sword "Five Signs of the Dying Deva"?
Marked for deletion (old).

Tundra

  • Sininen Keiju
  • **
  • Viestejä: 58
  • Oikeuden puolustaja ja laiskuri
    • Profiili
Vs: Hey! Listen!
« Vastaus #8 : Marraskuu 25, 2011, 13:54:07 »
No hyvä että sen artikkelin myötä edes joku eksyi tänne. Ei mennyt aika hukkaan sen kanssa.

Tervetuloa.
Vai että samantien saan vastauksen artikkelin kirjoittajalta? Aikamoista! Ihan hyödyllinen artikkeli se oli, samoin kuin myöskin JapaniPop (vai mikä sen nimi nyt oli)-lehden samankaltainen artikkeli.
Itsellähän meni joku 2 päivää todeta että hei minähän tykkään tästä. XD
Mutta tervetuloa!
Mitä harrastat?
Mistä päin Suomea olet?
Istun kotona pelaamassa videopelejä ja surffaamassa netissä. Joskus tulee salilla käytyä tai sulkapalloa pelailtua. Ja miehän oon tietyst Karjalast kotosi!
Tervetuloa~ Onko lempianimea?
En juurikaan animea katsele... tykkään enemmän mangaversioinneista. Pokémonia tuli lapsena katsottua.
... tunnenko minä sinut...?
no nou ei se mitään vaikka tuntisikin. mutta tervetuloa muuten vaan
Vaikea sanoa... pesen lattioita aina silloin tällöin, mutta en ole varma, oletko se sama jota käytän.
Tervetuloa minunkin puolestani!
Lempi Touhou-hahmo?
Letty vai Cirno?
Patchouli Knowledge! Vaikka käyttäjänimeni tällainen kylmyyteen viittaava onkin.
Terrvetuloa.
Maid Secret Skill "Marionette"
vai
Heaven's Sword "Five Signs of the Dying Deva"?
Ööh... en ole kuullutkaan kummastakaan, onko tämä paha? Olen vielä aika aloittelija Touhou-asioissa, varsinkin peleissä...

Vee

  • Finnish TV persona and musician
  • *******
  • Viestejä: 460
  • I'm no fun
    • Profiili
Vs: Hey! Listen!
« Vastaus #9 : Marraskuu 25, 2011, 14:05:18 »
Marionette on Sakuyan (EoSD stage 5 boss) viimeinen Spell Card normal-difficultyllä.
Five Signs of the Dying Deva on Youmun (PCB stage 5 boss) viimeinen Spell Card normal-difficultyllä.

Marked for deletion (old).

SciSan

  • Vieras
Vs: Hey! Listen!
« Vastaus #10 : Marraskuu 25, 2011, 14:20:32 »
Satutko pitämään The Legend of Zelda -pelisarjasta?

Pitchin

  • Master Lurker
  • Yōkai
  • **
  • Viestejä: 675
  • The Typotin
    • Profiili
    • Artblogin tapane
Vs: Hey! Listen!
« Vastaus #11 : Marraskuu 25, 2011, 15:18:12 »
Teretuloo : D
Mistäpäin Suomenmaata ja kuinka määrittelisit sen miten onnistut pelaamaan 7.5:sta? Kyseiseen tappeluun en itse taivu sitten yhtään...
There's a very fine line between not listening, and not caring. I like to think that I walk that line every day of my life.

Skwrl

  • Time Lady
  • Keltainen Keiju
  • ****
  • Viestejä: 215
  • Ti-ti-tyy~
    • Profiili
Vs: Hey! Listen!
« Vastaus #12 : Marraskuu 25, 2011, 17:06:55 »
Moissan heissan ja tervetuloa vain!
Itse ainakin innostuin Touhousta aluksi aina vain enemmän mitä enemmän sain siitä tietää, joten onnea vaan tiedonhakuun ja pelailuun~

Löytyykö lempparikappaletta Touhousta?
befriend (v.): to use mecha-class beam weaponry to inflict grievous bodily harm on a target in the process of proving the validity of your belief system.

Tundra

  • Sininen Keiju
  • **
  • Viestejä: 58
  • Oikeuden puolustaja ja laiskuri
    • Profiili
Vs: Hey! Listen!
« Vastaus #13 : Marraskuu 25, 2011, 19:40:26 »
Marionette on Sakuyan (EoSD stage 5 boss) viimeinen Spell Card normal-difficultyllä.
Five Signs of the Dying Deva on Youmun (PCB stage 5 boss) viimeinen Spell Card normal-difficultyllä.
Okei, itselleni eivät koskaan jää nuo loitsukorttien nimet mieleen.
Satutko pitämään The Legend of Zelda -pelisarjasta?
Kyllä vaan, mistäköhän arvasit...  ;) En kyllä mikään suuri fani ole, mitä nyt muutamia sarjan pelejä pelaillut.
Teretuloo : D
Mistäpäin Suomenmaata ja kuinka määrittelisit sen miten onnistut pelaamaan 7.5:sta? Kyseiseen tappeluun en itse taivu sitten yhtään...
Minusta se on melkoisen mukava tappelupeli. Kunhan monimutkaiset perussäännöt on internetistä opetellut, on se mukavaa kaksinpelattavaa kaverin kanssa. Hyvin tasapainotettu ja reilu, sillä loputon kombottaminen (esim. Marvel VS Capcom) ja monimutkaiset liikesarjat (esim. Street Fighter) loistavat poissaolollaan pitkän matkan hyökkäysten suuren osan takia. Spell cardien käyttäminen on hankalaa, mutta ainakin hahmot ovat Meilingin heikkoutta lukuunottamatta melko tasaisia.
Moissan heissan ja tervetuloa vain!
Itse ainakin innostuin Touhousta aluksi aina vain enemmän mitä enemmän sain siitä tietää, joten onnea vaan tiedonhakuun ja pelailuun~
Löytyykö lempparikappaletta Touhousta?
Aika paljon olen jo Touhou-tietoa ja -tekelettä ahminutkin. Lempibiisi taitaapi olla Shanghai Teahouse... luulisin, koska vaikeaahan sitä on sanoa, kaikkien niiden loistavien biisien joukosta. Myös Beloved Tomboyish Daughter, Flowering Night ja muut ovat usein kuuntelussa.

LENK

  • Vieras
Vs: Hey! Listen!
« Vastaus #14 : Marraskuu 25, 2011, 19:59:59 »
Terve. mahtavaa että löytyy lisää zeldaa pelaavia tyyppejä >w< Ite olen kerran cossinu linkkiä ja joskus piti tp:stä Midnaa... joo mitä XD
sitten itse aiheeseen..
suosikki touhou hahmosi? =3