Kirjoittaja Aihe: Pakollinen joululanka  (Luettu 113375 kertaa)

Kougyoku

  • joku nolo
  • Puoli-Yōkai
  • *
  • Viestejä: 527
  • (´・ω・`)
    • Profiili
Vs: Pakollinen joululanka
« Vastaus #135 : Joulukuu 19, 2011, 19:59:25 »
Kohta jouluaatto ja ei oo tullu mulle oikeen kortteja paketeista puhumattakaan Q^Q Alan huolestua... onneks on sentää noi pari 'ylimäärästä' lahjaa porukoilta~ tosin ottasinki lahjani mielummin rahana, mut kattoo nyt mitä nuo sukulaiset keksii :3 lol en anna anteeks jos ne on unohtanu mut T^T

Juhozki

  • Kami
  • *****
  • Viestejä: 1 650
  • No Life King
    • Profiili
    • Vadislav
Vs: Pakollinen joululanka
« Vastaus #136 : Joulukuu 20, 2011, 10:03:45 »
Pitäis varmaan niit suklaakalentereita ruveta harkitsemaan kun se joulukuu on ihan justiinsa.

Minulla on joulufiilis..

MrHighAndMighty

  • Keltainen Keiju
  • ****
  • Viestejä: 251
  • ε=ε=ε=ε=ε=┌(; ̄◇ ̄)┘
    • Profiili
Vs: Pakollinen joululanka
« Vastaus #137 : Joulukuu 20, 2011, 19:40:38 »
Isältä viisikymppiä joululahjana.

Mitä :o
Ei siis sillä mutta ei ole kuulunut aikoihin mitään ja sit antaa rahaa. Sillon jotain mielessä...

Onko kellään muulla/kenenkään kotona ollut muuten sellaista joulu"perinnettä", että jouluaattona/joulupäivänä pysyy tietokone kiinni?
En tyksi tästä yhtään.. - ^ - En halua.

Kougyoku

  • joku nolo
  • Puoli-Yōkai
  • *
  • Viestejä: 527
  • (´・ω・`)
    • Profiili
Vs: Pakollinen joululanka
« Vastaus #138 : Joulukuu 20, 2011, 19:41:55 »
^Meillä ei ainakaan, tulee varmaan tämäkin aatto vietettyä rakkaan koneeni seurassa. :D

Jagdpanther

  • Vieras
Vs: Pakollinen joululanka
« Vastaus #139 : Joulukuu 20, 2011, 19:48:48 »
Onko kellään muulla/kenenkään kotona ollut muuten sellaista joulu"perinnettä", että jouluaattona/joulupäivänä pysyy tietokone kiinni?

Ja pyh. Itse en semmoista perinnettä pidä, enkä tule pitämään. Juhlikoot ja nauttikoot joulusta muut talossa, kun itse eristäydyn animen seuraan.

Anakichi

  • Vieras
Vs: Pakollinen joululanka
« Vastaus #140 : Joulukuu 20, 2011, 20:38:02 »
Onko kellään muulla/kenenkään kotona ollut muuten sellaista joulu"perinnettä", että jouluaattona/joulupäivänä pysyy tietokone kiinni?

Ja pyh. Itse en semmoista perinnettä pidä, enkä tule pitämään. Juhlikoot ja nauttikoot joulusta muut talossa, kun itse eristäydyn animen seuraan.

meillä TT^TT

Erie

  • Punainen Keiju
  • *****
  • Viestejä: 366
    • Profiili
Vs: Pakollinen joululanka
« Vastaus #141 : Joulukuu 20, 2011, 20:53:40 »
Onko kellään muulla/kenenkään kotona ollut muuten sellaista joulu"perinnettä", että jouluaattona/joulupäivänä pysyy tietokone kiinni?
En tyksi tästä yhtään.. - ^ - En halua.
Meillä ei varsinaisesti tuollaista perinnettä ole, mutta en kai saa olla koneella kun vieraat tulevat. No, viiteen asti istun koneen ääressä kuin liimattuna. Sitten taloomme tunkee jotain 16 ihmistä ja kone pitää varmaan sammuttaa silloin. Ainakin ehdin aamulla pelata.

J_onn_e

  • Tokyo Metropolitan Police Special Vehicle Section 2, Division 2.
  • Miko
  • ***
  • Viestejä: 1 003
  • Shinohara Heavy Industries AV-98 Ingram
    • Profiili
    • Get money
Vs: Pakollinen joululanka
« Vastaus #142 : Joulukuu 20, 2011, 21:13:55 »
toivottavasti äitillä on savulohta jouluna
jouluna pitää saada savulohta

Mia

  • Kohtalo-Touhou
  • Midboss
  • ****
  • Viestejä: 850
    • Profiili
Vs: Pakollinen joululanka
« Vastaus #143 : Joulukuu 21, 2011, 14:33:48 »
Onko kellään muulla/kenenkään kotona ollut muuten sellaista joulu"perinnettä", että jouluaattona/joulupäivänä pysyy tietokone kiinni?
En tyksi tästä yhtään.. - ^ - En halua.
Meillä ei varsinaisesti tuollaista perinnettä ole, mutta en kai saa olla koneella kun vieraat tulevat. No, viiteen asti istun koneen ääressä kuin liimattuna. Sitten taloomme tunkee jotain 16 ihmistä ja kone pitää varmaan sammuttaa silloin. Ainakin ehdin aamulla pelata.
Meille tullee korkeintaan kaksi vierasta joulouaattona... ehkä vain yksi...

Kun olin nuorempi äiti usein valitti että ei saa pelata väkivaltaisia pelejä jouluaattona mutta aika harvoin sitäkään valvottiin. Nykyään ei enää sano asiasta mitään.

Tänään voisi ostaa (toivattavasti) loput niistä puttuvista lahjoista.
Pusi pusi ja cosplay

Kougyoku

  • joku nolo
  • Puoli-Yōkai
  • *
  • Viestejä: 527
  • (´・ω・`)
    • Profiili
Vs: Pakollinen joululanka
« Vastaus #144 : Joulukuu 21, 2011, 14:53:34 »
Käytiin koulun kaa joulukirkossa tänää ja meinasin nukahtaa sinne.. :'D musiikkiluokat sentäs laulo siellä eikä kuunneltu jotain raamattua. 8)


Ja sain ostettua lahjan kaverilleni, huomennaa sitten annetaan lahjat. :33

Anakichi

  • Vieras
Vs: Pakollinen joululanka
« Vastaus #145 : Joulukuu 21, 2011, 18:10:55 »
kynttilöitä huone täynnä * v *

Gyrael

  • Nurkissa lurkkaava
  • Keltainen Keiju
  • ****
  • Viestejä: 206
    • Profiili
Vs: Pakollinen joululanka
« Vastaus #146 : Joulukuu 22, 2011, 10:58:20 »
Hurr, kun ulkona sataa nätisti lunta~

Mia

  • Kohtalo-Touhou
  • Midboss
  • ****
  • Viestejä: 850
    • Profiili
Vs: Pakollinen joululanka
« Vastaus #147 : Joulukuu 22, 2011, 12:20:17 »
Hurr, kun ulkona sataa nätisti lunta~
Onpas vaan, onpas vaan, ihan Helsingissäkin. Ainakin lupailivat että se ehtii vielä sulaa ennen jouluaattoa.

Ja se tunne kun on jäänyt ostamatta joululahja yhdelle kaverille kun en tiennyt pitikö meidän antaa toisillemme lahjoja (ノ´∀` ). Eikun kauppaan~
Pusi pusi ja cosplay

Miyuki

  • Vieras
Vs: Pakollinen joululanka
« Vastaus #148 : Joulukuu 22, 2011, 12:21:56 »
Täälläkin sataa lunta! >3<
Ei se oo kun vaan se 0,03 cm, mutta silti!

Ja tänään paistetaan kinkku  Syön siitä puolet heti kun se tulee uunista!

Skwrl

  • Time Lady
  • Keltainen Keiju
  • ****
  • Viestejä: 215
  • Ti-ti-tyy~
    • Profiili
Vs: Pakollinen joululanka
« Vastaus #149 : Joulukuu 22, 2011, 14:46:00 »
Onko kellään muulla/kenenkään kotona ollut muuten sellaista joulu"perinnettä", että jouluaattona/joulupäivänä pysyy tietokone kiinni?
Eipä ole, mutta olen yrittänyt välttää tietokoneella istumista erityisesti juuri noina joulunpyhinä, jos vain muuta tekemistä keksin. Tietokoneella voin istua vaikka kuinka paljon sitten, kun olen taas yksikseni kämpillä, mutta nyt kun olen pidemmän aikaa täällä kotona, niin tottahan pitää viettää aikaa kotiväen kanssa.

Leivoin ja paistoin tuossa äsken noin kahden tunnin ajan pipaerita, ja nyt täällä tuoksuu ihanan jouluisalle~
Ehkä sitä pikkuhiljaa alkaisi olemaan joulumielelläkin :3
befriend (v.): to use mecha-class beam weaponry to inflict grievous bodily harm on a target in the process of proving the validity of your belief system.