Kirjoittaja Aihe: Alkoholilanka  (Luettu 219984 kertaa)

Jouni

  • Keiju
  • *
  • Viestejä: 8
    • Profiili
Vs: Alkoholilanka
« Vastaus #150 : Marraskuu 13, 2014, 02:39:00 »
No tässähän sitä loristaan, tipoittain.. tipoittain pojat.. :)
miten menee? juotko useinkin muistin pois? mtä on päivärutiinit?
tänään menny taas kohta litra kiljua, huhhuh. tuntuu siltä ettei kohta seisota enää ollenkaan, päässä ottaa aika vitusti.
Noo eiköhän sitä hiukan itse kukin kulloinkin :D Sen verran että silmät seisoo,, ja muu ei sitten seisokaan :)
Sillo ku mua härnätää olen prullinen

kensokyykkö käärme

  • Keiju
  • *
  • Viestejä: 14
    • Profiili
Vs: Alkoholilanka
« Vastaus #151 : Marraskuu 13, 2014, 03:49:03 »
oon juonu tänää lähes puolitoista litraa kiljuu, huima päivä, ei saatana, hädintuskin ees nukkunut.... lattia kohta aivan vinossa tossautuksen takia eikä meinaa vessaan asti päässä mutta mun sielu viimeistään on huomisella luontoretkellä messissä
rock to the beat rock to the beat i'm always hardcore gotta live for the moment 24 hours a day i am the horseman a super sharp shooter standing on the rooftop you better like what you see or be forced to like what you see

Juhozki

  • Kami
  • *****
  • Viestejä: 1 650
  • No Life King
    • Profiili
    • Vadislav
Vs: Alkoholilanka
« Vastaus #152 : Marraskuu 13, 2014, 22:58:59 »
Muutamia liköörejä ja teinismirnoffia tuli nappailtua viime viikonloppuna hyvässä seurassa.

Yksin ei jaksa juoda muuta kuin vettä ja limpparia.

kensokyykkö käärme

  • Keiju
  • *
  • Viestejä: 14
    • Profiili
Vs: Alkoholilanka
« Vastaus #153 : Marraskuu 14, 2014, 07:28:53 »
voi vittu, oon heräämiseni jälkeen ryypännyt jo melkein kaks litraa kiljua ja kävin kaupungilla epäonnistuneella kauppareissulla joka sentään johti jollekin spurgulle puhumiseen mutta TÄMÄ EI RIITÄ TÄHÄN TILANTEESEEN noin valitettavasti ;w; kaipaan semmoista käytöstä että mie tekisin vähän tuhmai
rock to the beat rock to the beat i'm always hardcore gotta live for the moment 24 hours a day i am the horseman a super sharp shooter standing on the rooftop you better like what you see or be forced to like what you see

Mia

  • Kohtalo-Touhou
  • Midboss
  • ****
  • Viestejä: 850
    • Profiili
Vs: Alkoholilanka
« Vastaus #154 : Marraskuu 14, 2014, 10:38:32 »
Tykkään juomisesta vain leikkimielessä, eli ehkä silloin kun on muutenkin kivaa kaveriporukassa. Vaihtoehtoisesti ehkä jotain hyvää ruokailun yhteydessä.
Pusi pusi ja cosplay

kensokyykkö käärme

  • Keiju
  • *
  • Viestejä: 14
    • Profiili
Vs: Alkoholilanka
« Vastaus #155 : Marraskuu 15, 2014, 09:31:34 »
ei helvetti mite siisti viikonloppu jo nyt tiedossa. kauheet laskut päällä, muisti pois, kämpästä tavaroita paskana ja jostaa syystä toinen puoli kehoa mustelmilla ja pari hammasta puuttuu. rahaa on sentää vähä jäljellä. nekin vois juoda tässä pois. tämä on sitä tosi elämää.
rock to the beat rock to the beat i'm always hardcore gotta live for the moment 24 hours a day i am the horseman a super sharp shooter standing on the rooftop you better like what you see or be forced to like what you see

Korven_soturi

  • Filosofi-ex-putkimies
  • Yōkai
  • **
  • Viestejä: 680
  • Vääriltä teiltä eksynyt
    • Profiili
    • Piano covers on youtube
Vs: Alkoholilanka
« Vastaus #156 : Marraskuu 15, 2014, 22:22:18 »
Maanantai:      Otetaan sille että (työ)viikko on saatu käyntiin
Tiistai:              Koska Keskiviikko on pikku-Lauantai, otetaan Tiistaina pikku-Perjantaille
Keskiviikko:      Otetaan sille että on ns. pikku-Lauantai
Torstai:            Otetaan sille että (työ)viikko on saatu jo melkein päätökseen
Perjantai:         Otetaan sille että viikonloppu alkaa
Lauantai:         Otetaan sille että useimmilla tämä on ensimmäinen vapaapäivä töistä
Sunnuntai:       Tasoitellaan lauantaita ja kulunutta viikkoa
Maanantai:       Sykli aloitetaan alusta...

Vai olenko ymmärtänyt jotain väärin?
Siveys on maailman syöpä, ja kaksimielisillä on aina hauskempaa.
Spoiler (click to show/hide)


pls rember that wen u feel scare or frigten
never forget ttimes wen u feeled happy

wen day is dark alway rember happy day

Kynttilä

  • Vieras
Vs: Alkoholilanka
« Vastaus #157 : Marraskuu 18, 2014, 07:59:33 »
ai tääl oli tääki lanka viel olemassa

itse tossa viime vkl vedin sen tavanomaisen oikeestaan. perjantaina kaupasta lähti mukaan limu blandarit ja es, six pack crowmooren paska siiderii, aski sikareita, litran leiska sisu viinaa ja shotti jekkua. serkulla puolet tuli juotuu kunnes se sammahti omista juomista. kotiin käveltyä tuli juotuu vielä muutamat paukut siinä ennen nukkumista. lauantai aamu lähti käyntii krapula siiderillä ja parilla viinapaukulla. kaupasta tuli ostettuu 12 tölkkii lisää paska crowmooree ja illalla suunta treenikämpille ja sieltä baariin. kotimatkasta en muista mitää muutaku kun vessanpöntön ja pizzahaukotus. sunnuntai meni sitten vikalla viinapaukulla ja six pack crowmoorea krapulaa. eilinen olikin sitten aika kivaa olla töissä kun krapulaa pukkas...noooh jospa ens vkl uusiks?  8)

kensokyykkö käärme

  • Keiju
  • *
  • Viestejä: 14
    • Profiili
Vs: Alkoholilanka
« Vastaus #158 : Marraskuu 23, 2014, 00:33:51 »
ai tääl oli tääki lanka viel olemassa

itse tossa viime vkl vedin sen tavanomaisen oikeestaan. perjantaina kaupasta lähti mukaan limu blandarit ja es, six pack crowmooren paska siiderii, aski sikareita, litran leiska sisu viinaa ja shotti jekkua. serkulla puolet tuli juotuu kunnes se sammahti omista juomista. kotiin käveltyä tuli juotuu vielä muutamat paukut siinä ennen nukkumista. lauantai aamu lähti käyntii krapula siiderillä ja parilla viinapaukulla. kaupasta tuli ostettuu 12 tölkkii lisää paska crowmooree ja illalla suunta treenikämpille ja sieltä baariin. kotimatkasta en muista mitää muutaku kun vessanpöntön ja pizzahaukotus. sunnuntai meni sitten vikalla viinapaukulla ja six pack crowmoorea krapulaa. eilinen olikin sitten aika kivaa olla töissä kun krapulaa pukkas...noooh jospa ens vkl uusiks?  8)
Helvetin asiallinen meno! Tällaistahan näkee aivan liian harvoin.

lisäpäivitys: ei vittu oon hyvissä, koetan nousta seisomaa nii kaadun heti kyljellee, ei saatana mitä touhua. alan ollka todella sekaisin, mikä tarkoittaa sitä että pitää jatkaa ja juoda enemmän!
rock to the beat rock to the beat i'm always hardcore gotta live for the moment 24 hours a day i am the horseman a super sharp shooter standing on the rooftop you better like what you see or be forced to like what you see

Mia

  • Kohtalo-Touhou
  • Midboss
  • ****
  • Viestejä: 850
    • Profiili
Vs: Alkoholilanka
« Vastaus #159 : Marraskuu 23, 2014, 05:18:01 »
Onko kukaan täältä koskaan harrastanut pelisuunnittelua alkoholi apulaisena? Vähän respektiä ZUNille.

Muistaakseni ainakin Selleri kokeili tätä ensimmäisessä Desucon Frostbitessa.
Pusi pusi ja cosplay

Kynttilä

  • Vieras
Vs: Alkoholilanka
« Vastaus #160 : Marraskuu 23, 2014, 09:21:04 »
huh huh tää viikko on ollu kostee. keskiviikost lähtien tullu otettuu

Jouni

  • Keiju
  • *
  • Viestejä: 8
    • Profiili
Vs: Alkoholilanka
« Vastaus #161 : Marraskuu 26, 2014, 03:21:07 »
ai tääl oli tääki lanka viel olemassa

itse tossa viime vkl vedin sen tavanomaisen oikeestaan. perjantaina kaupasta lähti mukaan limu blandarit ja es, six pack crowmooren paska siiderii, aski sikareita, litran leiska sisu viinaa ja shotti jekkua. serkulla puolet tuli juotuu kunnes se sammahti omista juomista. kotiin käveltyä tuli juotuu vielä muutamat paukut siinä ennen nukkumista. lauantai aamu lähti käyntii krapula siiderillä ja parilla viinapaukulla. kaupasta tuli ostettuu 12 tölkkii lisää paska crowmooree ja illalla suunta treenikämpille ja sieltä baariin. kotimatkasta en muista mitää muutaku kun vessanpöntön ja pizzahaukotus. sunnuntai meni sitten vikalla viinapaukulla ja six pack crowmoorea krapulaa. eilinen olikin sitten aika kivaa olla töissä kun krapulaa pukkas...noooh jospa ens vkl uusiks?  8)
Helvetin asiallinen meno! Tällaistahan näkee aivan liian harvoin.

lisäpäivitys: ei vittu oon hyvissä, koetan nousta seisomaa nii kaadun heti kyljellee, ei saatana mitä touhua. alan ollka todella sekaisin, mikä tarkoittaa sitä että pitää jatkaa ja juoda enemmän!

Huhhuh täällähän on pojat pienissä sopivasti  ;D mutta juu kyllähän tämäkin ilta tässä on mennyt Rakkaan kanssa kaulaillessa ja märkiä suudelmia vaihdellen ;)))
Pitäkäähän kuitennii housut jaloissa =D
Sillo ku mua härnätää olen prullinen

kensokyykkö käärme

  • Keiju
  • *
  • Viestejä: 14
    • Profiili
Vs: Alkoholilanka
« Vastaus #162 : Marraskuu 27, 2014, 04:47:23 »
oon dokannut tänää lähes 16 annost huima päivä ku ei saatana pstyny nukkumaa vaikeeta ku säpsähtelee tosielämän kutsu pulssiki kutsu bilettää scooterii ja muuta patriisia black metallia nii mitä ts voi enää doonaa
rock to the beat rock to the beat i'm always hardcore gotta live for the moment 24 hours a day i am the horseman a super sharp shooter standing on the rooftop you better like what you see or be forced to like what you see

Satori

  • sādhuばあちゃん
  • Punainen Keiju
  • *****
  • Viestejä: 304
  • pullantuoksuinen kotiäiti
    • Profiili
Vs: Alkoholilanka
« Vastaus #163 : Marraskuu 27, 2014, 22:53:25 »
Kaksi (2) shottia kirkasta viunaa raakana, että tulis uni paremmin. Jos sitä huomen tinttais perjantain kunniaks vähä enemmän....
------ "Puolueemme nojaa vahvasti valtionshintōlaisiin perusarvoihin! Rötöstytöt kuriin!"

Kynttilä

  • Vieras
Vs: Alkoholilanka
« Vastaus #164 : Marraskuu 28, 2014, 16:10:34 »
VIIKONLOPPU!!!! 8) 8) 8)
Spoiler (click to show/hide)