Kirjoittaja Aihe: Alkoholilanka  (Luettu 219803 kertaa)

Kynttilä

  • Vieras
Vs: Alkoholilanka
« Vastaus #180 : Tammikuu 31, 2015, 03:20:30 »
konjakkia

Maistu käsidesille, hyiiiii

mitähä paskaa konjakkii sä oot sit vetäny? vaikka kokemuksesta voin sanoo et konjakki ei oo mitää kovin hyvää ei se kyllä käsidesille maistu. kirkas viina maistuu yleensä sille

Remmi

  • Local Hime
  • Vihreä Keiju
  • ***
  • Viestejä: 128
    • Profiili
Vs: Alkoholilanka
« Vastaus #181 : Tammikuu 31, 2015, 15:13:48 »
konjakkia

Maistu käsidesille, hyiiiii

mitähä paskaa konjakkii sä oot sit vetäny? vaikka kokemuksesta voin sanoo et konjakki ei oo mitää kovin hyvää ei se kyllä käsidesille maistu. kirkas viina maistuu yleensä sille

Emt ees mitä se oli

Korven_soturi

  • Filosofi-ex-putkimies
  • Yōkai
  • **
  • Viestejä: 680
  • Vääriltä teiltä eksynyt
    • Profiili
    • Piano covers on youtube
Vs: Alkoholilanka
« Vastaus #182 : Helmikuu 07, 2015, 20:01:22 »
Malmgård Barley Wine

Koska ''Amiksen hintalaatusuhde'' on sama kuin hinta-määrä-vahvuus- suhde niin tarttui tämäkin ohimennen mukaan.
Tumma, hieman makea, jälkimaultaan mainitun lakritsinen ja lievästi mausteinen. Jos pitää oluesta jossa on makua, täyteläisyyttä ja niinsanotusti ''arvoa'' niin suosittelen antamaan tälle edes yhden kerran kokeilun.

5/5 Hintansa väärti jo pelkän tuoteselostuksen perusteella, kuin myös suutuntumankin puolesta.
Siveys on maailman syöpä, ja kaksimielisillä on aina hauskempaa.
Spoiler (click to show/hide)


pls rember that wen u feel scare or frigten
never forget ttimes wen u feeled happy

wen day is dark alway rember happy day

Roppari

  • Vieras
Vs: Alkoholilanka
« Vastaus #183 : Helmikuu 11, 2015, 21:20:21 »
Näillä mentiin: http://i.imgur.com/MpetjMI.jpg

Ja kyllä kannatti.

E: Tämä on hyvää raakanakin: http://i.imgur.com/SwYh4vu.jpg

Getsu

  • Keltainen Keiju
  • ****
  • Viestejä: 298
  • *sips kohve*
    • Profiili
    • Hell site
Vs: Alkoholilanka
« Vastaus #184 : Maaliskuu 11, 2015, 23:53:48 »
Tänään olisi testissä S-marketista ostettu 0,5-litran pullo Faversham Steam Breweryn orgaanista ale-olutta nimeltä Whitstable Bay.
Whitstable Bay-olut on valmistettu käyttämällä ainoastaan orgaanisia raaka-aineita sekä panimon omaa kalkkisuodatettua mineraalivettä.
Juomassa sekoittuvat sitrusmaiset vivahteet hieman pähkinäiseen mallaksen makuun.
Väriltään juoma on kultainen meripihka.
Vaahtoaa sopivasti lasiin kaadettaessa.
Ihan kiva.
𝒮𝐻𝐸𝑀𝒜𝐿𝐸 𝒫𝒪𝑅𝒩 𝒜𝒟𝒟𝐼𝒞𝒯𝐼𝒪𝒩

Remmi

  • Local Hime
  • Vihreä Keiju
  • ***
  • Viestejä: 128
    • Profiili
Vs: Alkoholilanka
« Vastaus #185 : Maaliskuu 13, 2015, 21:10:03 »
Tää kysymys on ollu mulla kielen päällä jo vähän aikaa. Elikkäs, juoko tääl porukka coneissa/mitä/paljonko/onks örveltämistä/krapulaa?
Ihan tutkimus syistä kysyn.

Roppari

  • Vieras
Vs: Alkoholilanka
« Vastaus #186 : Maaliskuu 13, 2015, 21:15:02 »
^
Tää on joku järjestyksenvalvojien juoni..

Hagane productio

  • Illuusiokonduktööri
  • Midboss
  • ****
  • Viestejä: 847
  • 僕と一緒に遊ぶ?じゃあ死ぬ気で頼むよ
    • Profiili
Vs: Alkoholilanka
« Vastaus #187 : Maaliskuu 13, 2015, 22:00:21 »
^
Tää on joku järjestyksenvalvojien juoni..
It's a trap. Don't tell anything...

Tää kysymys on ollu mulla kielen päällä jo vähän aikaa. Elikkäs, juoko tääl porukka coneissa/mitä/paljonko/onks örveltämistä/krapulaa?
Riippuu ihmisistä. Yleensä se menee niin että jos on täysi-ikäistä porukkaa, etenkin Töhöjä, niin kyllä jonkin sortin juomista on useimmiten tiedossa. Oli tarkoitus välttää alkoholia Frostissa, mutta kun kerran tarjottiin niin ei sitä yhdestä voinut kieltäytyä. En itse kyllä juurikaan juo. En edes conien ulkopuolella. Ei ole ihan miun juttu, koska olen nirso paska.

Ihan tutkimus syistä kysyn.

I'll keep my eyes on ya. Sounds fishy.

Shiringo

  • Monster Lover
  • Vihreä Keiju
  • ***
  • Viestejä: 163
  • Kissat koiria
    • Profiili
Vs: Alkoholilanka
« Vastaus #188 : Maaliskuu 13, 2015, 22:43:32 »
Tää kysymys on ollu mulla kielen päällä jo vähän aikaa. Elikkäs, juoko tääl porukka coneissa/mitä/paljonko/onks örveltämistä/krapulaa?
Ihan tutkimus syistä kysyn.
En juo. Jos tarjotaan niin voin ottaa hiukan mutta muuten alkoholijuomista en pidä.
Vesi paras :D
Hora~ hora~

Steam || Twitter

Roppari

  • Vieras
Vs: Alkoholilanka
« Vastaus #189 : Maaliskuu 14, 2015, 00:00:47 »

Hieda no Mukyuu

  • Elle parle d’amour comme elle parle des vieux livres
  • Miko
  • ***
  • Viestejä: 1 640
  • Tuota... Muistanet merkitä lähteet?
    • Profiili
Vs: Alkoholilanka
« Vastaus #190 : Maaliskuu 14, 2015, 00:28:46 »
Etenen tunnelmien mukaan.

Päihtyminen ei ole minulle päätarkoitus, ja helposti se jää melko vähälle tai kokonaan väliin.

Toisaalta uskon »Ketosen & Myllyrinteen» opetukseen. Jos pulloa lähdetään tosissaan kallistelemaan, on asennoiduttava niin, että jos loppuu kesken, niin kyllä sitten harmittaa.

Samoin harmittaa, jos juo seuraavan con-päivänsä pilalle. Onneksi en ole muistaakseni vielä tehnyt sitä töhöttäjien seurassa. Eräänä hilpeänä Tracon-iltana otin tietoisen riskin, mutta kävi hyvä tuuri.

Roppari

  • Vieras
Vs: Alkoholilanka
« Vastaus #191 : Maaliskuu 14, 2015, 00:42:34 »
^
"Krapula tulee kyllä, mutta minä määrään päivän." -Klamydia

Ja ei muuten mene conipäivätkään pilalle jos vaan homman hoitaa oikein.

Itekin tässä tän kolmannen vielä nautin, niin sitten en ota enempää. Karkkipäivät on hyvä korvata esim. näin oluella.

Samoin harmittaa, jos juo seuraavan con-päivänsä pilalle. Onneksi en ole muistaakseni vielä tehnyt sitä töhöttäjien seurassa.
Tää oli semmonen juttu just missä en onnistunut Frostissa.

Larre

  • Vieras
Vs: Alkoholilanka
« Vastaus #192 : Maaliskuu 14, 2015, 02:53:13 »
Tää kysymys on ollu mulla kielen päällä jo vähän aikaa. Elikkäs, juoko tääl porukka coneissa/mitä/paljonko/onks örveltämistä/krapulaa?
Ihan tutkimus syistä kysyn.
Eipä ollut aikaisemmin tullut juominkeja harrastettua conien yhteydessä, mutta sitten tuli Frostbite 2015. Lievähkön krapulankin onnistuin itselleni hankkimaan, mutta olo onneksi helpottui päivän mittaa. Mutta joo, juon vain jos löytyy hyvää juomaseuraa (ja Frostistahan sitä löytyi).

Kinoko

  • Sieninestori
  • Vihreä Keiju
  • ***
  • Viestejä: 198
  • Sienien mestari jo ennen sitä pitsaa
    • Profiili
Vs: Alkoholilanka
« Vastaus #193 : Maaliskuu 14, 2015, 14:40:55 »
Tää kysymys on ollu mulla kielen päällä jo vähän aikaa. Elikkäs, juoko tääl porukka coneissa/mitä/paljonko/onks örveltämistä/krapulaa?
Ihan tutkimus syistä kysyn.
^
Tää on joku järjestyksenvalvojien juoni..
seh' on vaa mukavaa vos ne hauu vararta eiku siis tiedustella etukäteen jotta ne vois tajota meille spelisaali kipollisen sitte coneissa!
joten sanotaan: me emme käytä alkoholia, me olememmen alokhloli!
tietävät varata sitte sipovan verran!



jotte ei n´menisi liian kensoKyrön ulkopuolikseksi keksuletkuksi (mikä tämä lanka OIKESATAN ON); Bar Eastern - Touhou Character Cocktail
ja eiku lotraamaan siitä hopi hipo
hyvää launatsi -iltapäivän jatkoa t:sien9

Spoiler (click to show/hide)

Hagane productio

  • Illuusiokonduktööri
  • Midboss
  • ****
  • Viestejä: 847
  • 僕と一緒に遊ぶ?じゃあ死ぬ気で頼むよ
    • Profiili
Vs: Alkoholilanka
« Vastaus #194 : Maaliskuu 14, 2015, 15:16:58 »
^ Ei jumalauta. Kiinnostukseni heräsi ja kävin läpi lähes kaikki. Kuten aiemmin jo totesin, et juurikaan juo koska olen nirso mutta osa noista näytti todella mielenkiintoisilta että kyllä sieltä jotain hyvää saattaisi löytyä jopa meikäläisellekin. Töhö-juomia jonkun luona, hmmh?