Kirjoittaja Aihe: Alkoholilanka  (Luettu 217935 kertaa)

Satori

  • sādhuばあちゃん
  • Punainen Keiju
  • *****
  • Viestejä: 304
  • pullantuoksuinen kotiäiti
    • Profiili
Vs: Alkoholilanka
« Vastaus #255 : Lokakuu 02, 2015, 21:43:54 »
Kitteen Pontikkatehtaan jottain ruisponua, nimeä en muista -- ja iha ku ois väliännii:D
------ "Puolueemme nojaa vahvasti valtionshintōlaisiin perusarvoihin! Rötöstytöt kuriin!"

Roppari

  • Vieras
Vs: Alkoholilanka
« Vastaus #256 : Lokakuu 02, 2015, 22:31:13 »
Mukava nähdä Satoriakin aktiivisempana.

Piti olla Kossuconiin asti ilman viinaa.. mutta se lupaus kun jo rikottiin maistamalla Teacher's -viskiä niin vois tänään viettää chiittipäivän juoden tuon Jaloviina *** Extran- ja Rémy Martin-konjakin pohjat pois. Pulloista tulee ehkä just 3 alkoholiannosta niin HUI!

Pirun hyviä juomia kyllä kumpikin.

Just_se

  • Keiju
  • *
  • Viestejä: 13
    • Profiili
Vs: Alkoholilanka
« Vastaus #257 : Lokakuu 03, 2015, 10:25:54 »
Tänään voisi nauttia muutaman hassun oluen. Oon pitkästä aikaa myös onnistunu olemaan juomatta arkipäivinä oi ilon ja onnen päivää elämä hymyilee edes jollain tasolla:3

Hengitä syvään ja vedä henkeä

Soncosoc M2nA

  • Sininen Keiju
  • **
  • Viestejä: 83
  • Oltu vähän greivii.....
    • Profiili
Vs: Alkoholilanka
« Vastaus #258 : Lokakuu 03, 2015, 22:41:51 »
Naapurit tuli tota valittamaan melusta ja avasin oven... Nue-cossi päällä. Melkoinen Fuck hipit, mutta olkoot. Myynnistä poistuvat viinit.
20553377

Roppari

  • Vieras
Vs: Alkoholilanka
« Vastaus #259 : Lokakuu 03, 2015, 22:47:21 »
^
Siistiä!

anounyym1

  • Kensokyrön sysadmin
  • Kami
  • *****
  • Viestejä: 153
    • Profiili
Vs: Alkoholilanka
« Vastaus #260 : Lokakuu 04, 2015, 02:01:49 »
Naapurit tuli tota valittamaan melusta ja avasin oven... Nue-cossi päällä. Melkoinen Fuck hipit, mutta olkoot. Myynnistä poistuvat viinit.
Ayy lmao

Eikös tuo taida olla aika sopiva cossi tilanteeseen?
Twitter || Jotain conikuvia
Rebecca Black Tech - Rautaa coneihin.

Juce

  • High Yōkai
  • ***
  • Viestejä: 728
    • Profiili
Vs: Alkoholilanka
« Vastaus #261 : Lokakuu 07, 2015, 22:31:51 »
Maistoin pitkästä aikaa viskikolaa, ja hyvää oli. Laitoin puoli desiä viskiä ja kaksi desiä Coca Colaa. Ennen kuin Roppari tulee valistamaan, ettei arvokkaita viskejä saa lantrata, niin käytin toiseksi halvinta viskiä mitä Alkosta saa eli Kolmea Leijonaa.

Roppari

  • Vieras
Vs: Alkoholilanka
« Vastaus #262 : Lokakuu 08, 2015, 08:26:39 »
Kolmea Leijonaa.
Hyi v*ttu. Tuon litkun saa ehkä just ja just litkittyä sen Colan seassa. Muistan kun joskus velipojan kanssa kohellettiin tuommoisen pullon kera, eikä sitä kyllä pirukaan juonut raakana. Mutta tuommoisiin sekoituksiin, kahvin sekaan, satamajuoppo-larppeihin, jne niin nuo halvimmat blendedit menee oikein hyvin, tai vähintään varauksella.

Oma ehdoton suosikkini viskipohjaisiin juomasekoituksiin on ehdottomasti tavallinen Jim  Beam. Tuosta tekee aivan taivaalliset viskikolat, ja ne whiskey sourit mitkä tuosta tulee.. alkoi muuten juuri tehdä mieli semmoista.

"Bourbon ei ole viskiä!"
Joo ja Japani ei ole maa.

Huomenna oiskin sitten viinimaistajaiset. Niiden kanssa olen ihan tumpelo, niin niistä paljon minua paremmin perillä oleva kaverini tulee valistamaan ja maistattamaan.

Lisäystä:

Kaverit toivat ulkomailta minulle tuliaisiksi tällaista. Ja koska ulkona on kylmä, niin päätin sitten lämmittää sitä hieman kun niin kannustaa itse Jack Danielskin tekemään. Oli muuten hyvää! Kyllä tuota mielellään hörsii kylminä päivinä. Mielellään vieläpä pimeässä asunnossa verhot auki, fleece-takki päällä katsellen kun ulkona sataa lunta. Mielellään tietenkin kavereiden seurassa, tai vähintään Steamin-chat koneen ruudulla auki. Mahtavaa, toimii varmasti myös glögin seassa. Maku on juurikin sitä mitä tuotekuvauksessa lukee.

Huopatossu

  • Sympaattinen sikasuolijäbä
  • Yōkai
  • **
  • Viestejä: 689
  • #ydinjolo
    • Profiili
Vs: Alkoholilanka
« Vastaus #263 : Lokakuu 08, 2015, 16:38:06 »
Tulipa erään henkilön kanssa internetissä keskusteltua rommista, ja puheeksi tuli yksi suosikeistani, Captain Morganin Black Spiced. Hän sitten sanoi että jos siitä tykkäät niin kokeile sellaista rommia kuin Kraken, on vielä parempaa. Olipa sitten vuosituhannen ajoitus kun Alkon rommihyllylle mentyäni oli kaupan täti juuri minuutti sitten laittanut hyllyyn Kraken-pulloja uutena tuotteena. Eipä kuitenkaan vielä tullut ostettua koska ei ollut rahaa mukana enkä ollut tilini rahatilanteesta, mutta käyn kyllä lähipäivinä hankkimassa.

Roppari

  • Vieras
Vs: Alkoholilanka
« Vastaus #264 : Lokakuu 08, 2015, 17:46:15 »
^
Tuon viestin myötä innostuin tutkimaan Alkon valikoimaa rommien osalta. Sinnehän on ilmestynyt uusia premium-tason rommeja. Krakenia epäilen koska sitä on maustettu roisilla kädellä, ja sen myötä eihän tuota edes luokitella rommiksi Alkossa, vaan maustetuksi viinaksi kuten Stroh. Maistaahan tuota aina voi, ei tiedä miten yllättyy.

Ron Zacapa Centenariota tuli yksi päivä tilattua kanta-paikassa, siinä muuten Strohit, Captain Morganit ja Bacardit jäi kauas taakse :P

Mjuu, minä olen tällainen ärsyttävä hifistelijä näiden juomien kanssa nykyään.

Huopatossu

  • Sympaattinen sikasuolijäbä
  • Yōkai
  • **
  • Viestejä: 689
  • #ydinjolo
    • Profiili
Vs: Alkoholilanka
« Vastaus #265 : Lokakuu 08, 2015, 18:06:37 »
^
Hifistelijä saa olla, kunhan ei mene siihen "te olette väärässä ja minä aina oikeassa"-meininkiin, vaan pitää sen tuollaisena opettavaisena. Joskus kyllä saat sitten opastaa minua ostamaan baarissa jotain kunnon rommia, asiantuntija kun olet. Siihen asti vetelen noita maustettuja viinoja, ja mielelläni vedänkin.

Roppari

  • Vieras
Vs: Alkoholilanka
« Vastaus #266 : Lokakuu 08, 2015, 18:18:33 »
^
Tästä vähän rommeista: http://www.susimetsa.net/rum/main-fi.php

Mites on ihmiset, pitääkö kukaan konjakista?

Lappari

  • 420-Sakuya
  • Vihreä Keiju
  • ***
  • Viestejä: 124
  • Heippalöölöö
    • Profiili
Vs: Alkoholilanka
« Vastaus #267 : Lokakuu 08, 2015, 18:26:13 »
Rommista en muuta tiedä, kuin että Baltic Dark meni oikein mainiosti rommikolana, joka on kyl helvetin hyvä drinkki näin yleensäkin.

Huopatossu

  • Sympaattinen sikasuolijäbä
  • Yōkai
  • **
  • Viestejä: 689
  • #ydinjolo
    • Profiili
Vs: Alkoholilanka
« Vastaus #268 : Lokakuu 08, 2015, 19:25:53 »
^
Tästä vähän rommeista: http://www.susimetsa.net/rum/main-fi.php

Mites on ihmiset, pitääkö kukaan konjakista?
Tuota sivuahan sietää tutkiskella. Ja oma suhteeni konjakkiin on se, että on aivan hävyttömän hyvää leivonnaisten mausteena, mutta muuten kokemus jää aika vajavaiseksi.

Roppari

  • Vieras
Vs: Alkoholilanka
« Vastaus #269 : Lokakuu 09, 2015, 20:17:25 »
Tänään maistellaan tällaisia.

Noni, korven_soturi, siitä vaan mietteitä tiskiin kaverini ja minun valitsemista tuotteista.