Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
  • Näytä edellisen käyntisi jälkeen kirjoitetut viestit.
  • Näytä uudet vastaukset viesteihisi.
  • Uutiset: Winter is coming.

Kirjoittaja Aihe: Alkoholilanka  (Luettu 99802 kertaa)

Hieda no Mukyuu

• Elle parle d’amour comme elle parle des vieux livres
    • Miko
    • Tuota... Muistanet merkitä lähteet?
      • Profiili
    Vs: Alkoholilanka
    « Vastaus #360 : Elokuu 10, 2019, 22:47:31 »
    Tänä iltana minä maistelen viskiä. Tätä ette ihan joka päivä pääse lukemaan.

Tunnustan, että hinta hieman hätkäytti, mutta olin oikeasti utelias. Tutkimuksen kohteena on 12-vuotias Auchentoshan.

En minä tämän lajin juomista paljoa ymmärrä, mutta sen osasin sanoa, että ensimaku oli paljon tuoksua pehmeämpi (vertaa Wikipedia-artikkelin kohta, jossa käytetään lempinimeä »the breakfast whisky»). Jälkimaku taas polttelee tavalla, joka tulee pienenä yllätyksenä.

Kyllä viskinharrastajat nyt mielensä pahoittavat. Arvioni on: harvinaisen maukas viski – tätä napostelee suurin piirtein yhtä mielellään kuin hyvää calvadosia, joka tosin olisi tuntuvasti halvempaa.

zertap

• Touch Fluffy Tail
    • Keltainen Keiju
    • AWOOOOO~
      • Profiili
      • Duck tales (NSFW ed.)
    Vs: Alkoholilanka
    « Vastaus #361 : Syyskuu 08, 2019, 15:53:14 »
    Oltiinpa tuossa sitten Satorin, Matanekon, bitofhopen ja erään kaverini kanssa Olutravintola Konttorissa nauttimissa alkoholijuomia.

Tämä komeus on nimeltään Black Damnation XXII Willy ja kustansi allekirjoittaneelle vaivaiset 39 euroa.

Erittäin makoisaa kaliaa. Kaljan tutkiminen meni kuitenkin makua syvemmälle, sillä Matanekon käsilaukusta löytyi normaalin taskulampun lisäksi myös UV-lamppu.