Kirjoittaja Aihe: Omia teoksiani  (Luettu 22326 kertaa)

Lattianpesuaine

  • Oni
  • ***
  • Viestejä: 1 769
  • Myaaah!
    • Profiili
Vs: Omia teoksiani
« Vastaus #15 : Marraskuu 24, 2010, 21:36:44 »
harjotusta harjotusta.. mun omalta tosin katkes käsi kun pikkuveli meni jä väänsi sen.. paskaksi

Numbbi

  • Lv. 9999
  • Miko
  • ***
  • Viestejä: 753
  • EXEC_PHANTASMAGORIA/.
    • Profiili
Vs: Omia teoksiani
« Vastaus #16 : Marraskuu 24, 2010, 21:38:35 »
harjotusta harjotusta.. mun omalta tosin katkes käsi kun pikkuveli meni jä väänsi sen.. paskaksi

ja sitten meni pikkuveljen käsi paskaks... Just joking.

Muttajoo. Harjotusta tottakai. Ite en kyllä pystyis mitenkää semmosesta hahmottamaan joten tyydyn ihan muiden tekemiin kuviin ja niistä katon osviittaa JOS jaksan "piirtää" jotain.

MKtsudo

  • Retro
  • Puoli-Yōkai
  • *
  • Viestejä: 557
  • Pokémon
    • Profiili
    • Touhoun lyhyt oppimäärä
Vs: Omia teoksiani
« Vastaus #17 : Marraskuu 24, 2010, 21:39:23 »
nii, mutta sitten siihen tarkoitukseen voi hommata malli nuken

Mutta se tottakai maksaa ja saattaahan se olla hiukka hankalaa lähtee siitä hahmottelee 3d mallista asentoa 2d piirrustukseen.

Sanotaanko kiltisti, että jos avaruudellinen hahmottamiskyky on heikko, ei siinä auta aina mallitkaan, mutta jos geometriassa vaikka matematiikassa kokee pärjäävänsä (paraabeli kierähtää z-akselin ympäri), on jo aika vahvoilla. Harjoittelemalla siltikin oppii rutiinin perusasennolle, vaikka monimutkaisemman baseball-syötön piirtäminen ei luonnistuisikaan paperilla.

Millenium

  • Not-so-Sagacious Spirit
  • Extra Boss
  • ******
  • Viestejä: 1 016
  • Chang'e, are you watching?!
    • Profiili
Vs: Omia teoksiani
« Vastaus #18 : Maaliskuu 09, 2011, 20:31:01 »
Voisin taas yrittää piirtää jotain lähiaikoina.... Haluaako joku että piirrän jonkin tietyn hahmon?

Tuffe

  • Keltainen Keiju
  • ****
  • Viestejä: 214
  • ok
    • Profiili
Vs: Omia teoksiani
« Vastaus #19 : Maaliskuu 09, 2011, 20:33:56 »
Voisin taas yrittää piirtää jotain lähiaikoina.... Haluaako joku että piirrän jonkin tietyn hahmon?
PIIRRÄ MULLE PALIKKA!
eiku siis piirrä Erin

Numbbi

  • Lv. 9999
  • Miko
  • ***
  • Viestejä: 753
  • EXEC_PHANTASMAGORIA/.
    • Profiili
Vs: Omia teoksiani
« Vastaus #20 : Maaliskuu 18, 2011, 08:34:48 »
Piirrä Yukarin tai Patchy.

Hurrr

Millenium

  • Not-so-Sagacious Spirit
  • Extra Boss
  • ******
  • Viestejä: 1 016
  • Chang'e, are you watching?!
    • Profiili
Vs: Omia teoksiani
« Vastaus #21 : Huhtikuu 06, 2011, 11:56:09 »
Tässä olisi eilen illalla piirtämäni Satori.

Hänen kolmannen silmänsä jätin piirtämättä, koska se olisi ollut liian vaikea piirtää hyvin. Pää ja jalat saattavat näyttää hieman epämääräisiltä myös. (Hänellä on olevinaan kengät). Kritiikki olisi tervetullutta.

Piirsin Satorin lähinnä sen takia, että en joutuisi piirtämään käsiä, mutta aloitin piirtämisen hieman liian korkealta ja jouduin piirtämään jalat. (Olen siinäkin huono). Luonnostelin ensiksi lyijykynällä ja sen vahvistin reunat mustalla kuulakärkikynällä. Hiukset väritin violetilla kuulakärkikynällä.

EpikFeil

  • Vieras
Vs: Omia teoksiani
« Vastaus #22 : Huhtikuu 06, 2011, 14:01:21 »
Hmm, jos pari nyrkkisääntöä sanoisin, naisella lantio on suunnilleen yhtä leveä kuin hartiat, ja ruumis on noin seitsemän pään pituinen (jos tahtoo tuon saada onnistumaan, kannattaa muotoilla ensin soikio pääksi, sitten piirtää sen alle kuusi suunnilleen saman kokoista soikiota, joiden päälle lähtee piirtämään ruumista). Ja jos haluaa anatomian kuntoon, kannattaa harjoitella ensin piirtämällä vaikkapa oikeita ihmisiä (eikä kannata tehdä sitä virhettä, että hankkii "mangan piirto"-oppaan, jonka tekijä ei edes tiedä sanaa anatomia (niin kuin minä tein..)).

Mutta harjoitusta harjoitusta, niin kyllä se siitä. Ja turhantarkasti ei mitään kannata tehdä, ainakaan vielä. :> Tykkäsin muuten tuon Satorin kasvojen muodosta. Ja kasvojen piirteet näyttivät olevan suhteellisen oikeilla paikoilla. :3

Millenium

  • Not-so-Sagacious Spirit
  • Extra Boss
  • ******
  • Viestejä: 1 016
  • Chang'e, are you watching?!
    • Profiili
Vs: Omia teoksiani
« Vastaus #23 : Helmikuu 02, 2012, 19:37:18 »
lawl, necromancy again.

Ajattelin vain ilmoittaa tähän lankaani koska otsikon nimihän on "Omia teoksiani" että minulla on jo jonkin aikaa ollut dA. Piirrustuksia siellä ei tosin vielä ole. Vain minun tarinoitani. Saatan jossain vaiheessa tosin laittaa sinne line-arttia mitkä liittyvät tarinoihini.

EDIT: Tuli aloitettua vähän suurempi kirjoitusprojekti kuin aikaisemmat kaksi tarinaani. Tätäkin tulee taas postattua dA:han kun olen saanut kaiken ideoitua valmiiksi.... on kyllä melko haastavaa kirjoittaa kahta tarinaa samaan aikaan, varsinkin kun tämä uusin projektini on hieman erilainen kuin kaksi aikaisempaa tarinaani. Pitäisi pystyä keksimään neljä erilaista valtiota.... jos jollakulla on ideoita, niin saa ihan vapaasti kertoa ajatuksensa minulle ja sitten rakennan jotakin sen perusidean ympärille.

Anakichi

  • Vieras
Vs: Omia teoksiani
« Vastaus #24 : Helmikuu 25, 2012, 12:32:09 »
olet tosi taitava kirjoittamaan :D Lisäälisää = 3 =

Millenium

  • Not-so-Sagacious Spirit
  • Extra Boss
  • ******
  • Viestejä: 1 016
  • Chang'e, are you watching?!
    • Profiili
Vs: Omia teoksiani
« Vastaus #25 : Helmikuu 27, 2012, 13:00:47 »
olet tosi taitava kirjoittamaan :D Lisäälisää = 3 =

Kiitoksia. Tässä loman aikana saan ehkä tehtyä muutaman luvun lisää.