Kirjoittaja Aihe: Hey! Listen! It's Zelda thread  (Luettu 14985 kertaa)

ObD

  • Vieras
Vs: Hey! Listen! It's Zelda thread
« Vastaus #15 : Helmikuu 05, 2012, 18:38:17 »
Voi vitun tumbleweed. Miks sen nappaaminen on niin vaikeeta ja miks sitä tarttee niin paljon. Vois vaihtaa taktiikkaa tumbleweedin kanssa

NanomaShiina

  • Jonnet ei voi muistaa
  • Midboss
  • ****
  • Viestejä: 862
  • Kermaperseiden Aatelia pikkutytön puolikas
    • Profiili
    • mun Ytube <3
Vs: Hey! Listen! It's Zelda thread
« Vastaus #16 : Helmikuu 05, 2012, 19:04:58 »
Voi vitun tumbleweed. Miks sen nappaaminen on niin vaikeeta ja miks sitä tarttee niin paljon. Vois vaihtaa taktiikkaa tumbleweedin kanssa

Sori, mut en voi kuvata tilaani muulla sanalla kuin : LOL

Se on varmaan kaikista helpoin aarre, minkä voi napata Amber Relicin jälkeen. Jippona on se, et kävelet jossakin tietyssä paikassa ni se ilmaantuu ja nappaat sen vaan sillä verkolla. Varsinkin isol verkol saa sen ihan leikiten. Pistä merkille, et mis kohtii ne alkaa ilmestyy sun selän takanas siel desertillä ja kierrät vaan ympyrää ni niit saa nätisti. Toki bird feathereiden kerääminen on mun mielestä hemmetin vaikeeta, kunnes sen oppi. Vitutti vaan ku ei ees isollakaan haavilla saanu välil niit lintui kiinni perkele! Mut joo, suosittelen isomman haavin ostoa, jos sitä sul viel ei oo. Sil pikku-haavilla on tosi vittumaista pelata, ku se on ihan käsittämättömän pieni.

Ite tuli pelattua SS loppuun ja Hero-modea on pelattu jonkin verran, mutta kertokaa, miksi vittussa se eka bossi on taas niin saamarin vaikee?

EDIT: hyvänä jippon pistä se moten tunnistin alaviistoon vasemmalle ni sillai sen yleensä saa leikiten.
Odotit mukavaa postia
Mutta sen olikin minä, Nooba!

ObD

  • Vieras
Vs: Hey! Listen! It's Zelda thread
« Vastaus #17 : Maaliskuu 06, 2012, 22:48:10 »
Hero Mode on aika trippinen tossa Skywardissa. Oikeesti..

Onneks siin saa pitää vanhan muistin aarteet, nii saa sentää suoraan siitä wooden shieldistä sen vähän paremman, sillä se parempi hajoo HM:ssä yhtä nopeesti ku wooden normal moodolla. Ja se emohomo sattuu vitusti liikaa heromodella koska dubbelläimä : ((