Kirjoittaja Aihe: Katawa Shoujo  (Luettu 14484 kertaa)

tsalop

  • Puoli-Yōkai
  • *
  • Viestejä: 506
    • Profiili
Katawa Shoujo
« : Tammikuu 04, 2012, 21:08:08 »
Katawa Shoujo...
Nyt kun tuon pelin kokoversio viimein ilmestyi, mielipiteitä pelistä voi postata tänne.

Jerzu

  • Vieras
Vs: Katawa Shoujo
« Vastaus #1 : Tammikuu 04, 2012, 22:16:43 »
VIHDOINKIN! En nyt näin myöhään viitsi aloittaa uutta peliä mutta HUOMENNA, it's on.
Niin ja mielipiteistä sen verran että demo oli hyvä.

Erie

  • Punainen Keiju
  • *****
  • Viestejä: 366
    • Profiili
Vs: Katawa Shoujo
« Vastaus #2 : Tammikuu 04, 2012, 23:04:27 »
En ollut tällaisesta ennen kuullutkaan, mutta hyvältä vaikuttaa. Latasin ja olen nyt vähän yli tunnin pelannut. Hahmot vaikuttavat ainakin näin alkuun erittäin mielenkiintoisilta kuten tarinakin. Alkuvaikutelma ainakin loistava, tulen varmaan lisää kommentoimaan pidemmälle päästyäni.

Laggy

  • Sininen Keiju
  • **
  • Viestejä: 50
    • Profiili
Vs: Katawa Shoujo
« Vastaus #3 : Tammikuu 05, 2012, 08:04:47 »
Previkka-aktin lukaisin läpi sillon vuonna nakit ja muusi kun se vasta ekaa kertaa julkaistiin, ihan viihdyttävä VN:ksi oli ainakin omasta mielestäni. To-do -listalle menee, jossain vaiheessa vaan keksisi taas aikaa että ehtis istahtaa lukemaan koko homman.

NanomaShiina

  • Jonnet ei voi muistaa
  • Midboss
  • ****
  • Viestejä: 862
  • Kermaperseiden Aatelia pikkutytön puolikas
    • Profiili
    • mun Ytube <3
Vs: Katawa Shoujo
« Vastaus #4 : Tammikuu 05, 2012, 09:55:28 »
Kuullu  olen nimen monta kertaa , joten oli pakko tsekata, että mistäs oli kyse ja pistin nyt tonne latauslistalle... toki jonossa 5½ EP:tä uminekoa, clannad  ja Fate , joten ei tuu vielä pitkään aikaan tähän perehdyttyä...
Odotit mukavaa postia
Mutta sen olikin minä, Nooba!

MrHighAndMighty

  • Keltainen Keiju
  • ****
  • Viestejä: 251
  • ε=ε=ε=ε=ε=┌(; ̄◇ ̄)┘
    • Profiili
Vs: Katawa Shoujo
« Vastaus #5 : Tammikuu 05, 2012, 11:26:06 »
Aa, joko tämä tuli?
Voi muna. Muistelin että vasta helmikuussa.

Olen ajatellut lukea, tai ainakin tarkastaa että minkälainen. Ideana vaikuttaa mielenkiintoiselta, eikä tuon teemaista VN:ia tule ihan joka päivä vastaan...
Katsotaan sitten kahden ja puolen viikon päästä lisää kun pääsee omalle koneelle lukemaan.

Skwrl

  • Time Lady
  • Keltainen Keiju
  • ****
  • Viestejä: 215
  • Ti-ti-tyy~
    • Profiili
Vs: Katawa Shoujo
« Vastaus #6 : Tammikuu 09, 2012, 20:42:34 »
Mitä, täällä on tämmöinen ketju, mutta kukaan ei ole vielä postannut mitään itse pelistä? Asia täytyy korjata!

Olen tähän mennessä pelannut Lillyn, Shizunen ja Emin, ja nyt on kesken Rin. Hanakon jätän viimeiseksi, koska saan tuolla reitillä ihan varmasti yliannostuksen söpöyttä ja iiiih!

En nyt jaksa tarkemmin alkaa erittelemään, joten seuraavassa spoilaavia ja ehkä vähemmänkin spoilaavia mielipiteitä tähänastisesta:
(Tarkastelkaa omalla vastuullanne, jos ette ole vielä pelanneet kyseisiä reittejä läpi.)

Spoiler: Lilly (click to show/hide)

Spoiler: Shizune (click to show/hide)

Spoiler: Emi (click to show/hide)

Spoiler: Kenji (click to show/hide)

Spoiler: Rin (click to show/hide)

Niin, ja pidän myös todella paljon Hisaosta päähenkilönä. Hänellä on oma selkeä persoonansa (ei jää naamattomaksi Miespuoliseksi Protagonistiksi, joka vain kaataa naiset sänkyyn), paljon sarkastisia kommentteja sekä sujuvaa hahmokehitystä.
Tämän jälkeen on kyllä suuri tuska ja vaiva palata lukemaan Tsukihimeä ja Fate/Stay Nightia...

Mitäs mietteitä muilla?
befriend (v.): to use mecha-class beam weaponry to inflict grievous bodily harm on a target in the process of proving the validity of your belief system.

Erie

  • Punainen Keiju
  • *****
  • Viestejä: 366
    • Profiili
Vs: Katawa Shoujo
« Vastaus #7 : Tammikuu 09, 2012, 21:16:58 »
Itse olen vasta Rinin reitin ehtinyt pelata läpi good endingillä. Oli kyllä aika raskasta luettavaa, 10 tuntia meni lukea (kyllä, olen hidas).
Hanakoa seuraavaksi ajattelin yrittää.

Graus

  • Keltainen Keiju
  • ****
  • Viestejä: 206
    • Profiili
    • mirror moon
Vs: Katawa Shoujo
« Vastaus #8 : Tammikuu 12, 2012, 15:59:33 »
Kiva nähdä että tämäkin tuli viimeinkin valmiiksi, edellisen kerran tästä tuli blogailtua joskus 2008 puolella.

ObD

  • Vieras
Vs: Katawa Shoujo
« Vastaus #9 : Tammikuu 19, 2012, 02:43:38 »
Emi Route act 3 alkamassa, taidan mennä nukkuumaan.

edit: good ending saavutettu emi routelta.

edit 2: rin route tuli luettua läpi tossa äsken. Että osas olla raskasta luettavaa.

Hilselinko

  • Yōkai
  • **
  • Viestejä: 679
  • Bob The Blob! <3
    • Profiili
    • Indiedb Bob the Blob!
Vs: Katawa Shoujo
« Vastaus #10 : Tammikuu 23, 2012, 17:38:53 »
No joskos tuon nyt lataisi.  ::) Voishan sitä jaksaa taas...

ObD

  • Vieras
Vs: Katawa Shoujo
« Vastaus #11 : Helmikuu 03, 2012, 23:39:23 »
Kuinka moni teistä on saanu endingin 1. actissa. No minä olen ja kerronkin spoilereissa millanen se on.

Spoiler (click to show/hide)

edit: jos haluutte löytää sen ite, älkää noteeratko postaustani

Miss Alice

  • Puoli-Yōkai
  • *
  • Viestejä: 553
  • Ghostly Gardener
    • Profiili
Vs: Katawa Shoujo
« Vastaus #12 : Helmikuu 08, 2012, 20:25:27 »
Aaaaah, tämä on tosi miellyttävä peli~ Rakastan VN:ssä erityisesti...no, visuaalisuutta, ja anonyymiprojektiksi KS on aivan loistava! Tällä hetkellä olen selvittänyt Shizunen reitin like a boss. Kommenttini siitä:

Spoiler: Shizune (click to show/hide)

Nyt olen Lillyn reitillä ja nautin toden teolla, tässä on hyvin selkeä rakenne ja voi kun Hanako on ihana ;A;
Dead bodies having a nice flower-viewing! How elegant.

Miyuki

  • Vieras
Vs: Katawa Shoujo
« Vastaus #13 : Helmikuu 18, 2012, 23:50:48 »
Kävin juuri miehekkäällä piknikillä.
Spoiler (click to show/hide)

Selleri

  • Kami
  • *****
  • Viestejä: 356
    • Profiili
Vs: Katawa Shoujo
« Vastaus #14 : Helmikuu 19, 2012, 00:12:11 »
^
Liittyisikös tähän sitaatti eräästä blogista
"Peli kertoo kahdesta mieshenkilöstä juomassa katolla viskiä. Jotkut valinnat saattavat johdattaa päähenkilön seurustelemaan jonkun tytön kanssa eli niin sanottu BAD END"