Kirjoittaja Aihe: Cosplaykuvanne  (Luettu 145346 kertaa)

Reima

  • Sotanorsu
  • Suurkeiju
  • ******
  • Viestejä: 486
  • Tero saatana
    • Profiili
    • Jtn suttuja .__.
Vs: Cosplaykuvanne
« Vastaus #180 : Toukokuu 19, 2014, 16:20:31 »
Shoottailtii IcePrincen kaa Mimiconissa tällai pitkästä aikaa, yay
Desuconissa pitää sitten lisää, mutta nää kuvat mitkä mult löytyy koneelt on ihan tarpeeks täl hetkel (/ w \)
Spoiler: iso kuva ._. (click to show/hide)
Kuva on jotenkin sumee, mut yks suosikeistani

Mist lähtien oon ollu noin moe õ_ô'

Ja kyllä, en osaa pienentään kuvia

lumikyynel

  • Keiju
  • *
  • Viestejä: 19
    • Profiili
Vs: Cosplaykuvanne
« Vastaus #181 : Toukokuu 19, 2014, 20:12:50 »
^ Oih! Söpöi! Toi peruukki pukee siua! Ja söpöä on : 3

Itse olin siis eilen Hanamissa. Cossasin Yunoa (Harmi et kaveril on kiire jonka kamerassa olisi photoshootti kuvat mutta mun pitää vaan odottaa.)
Spoiler (click to show/hide)

Reima

  • Sotanorsu
  • Suurkeiju
  • ******
  • Viestejä: 486
  • Tero saatana
    • Profiili
    • Jtn suttuja .__.
Vs: Cosplaykuvanne
« Vastaus #182 : Toukokuu 19, 2014, 21:22:53 »
^ Kiitos : >

Twitterissä kun kattelis Yunoos niin alkoi nauratttaa kun selitin just kissastani ja yhtäkkiä tuleekin Yuno-cossi vastaan : D Ja kissa on siis kans Yuno ettäs juu-u x)

Hieda no Mukyuu

  • Elle parle d’amour comme elle parle des vieux livres
  • Miko
  • ***
  • Viestejä: 1 640
  • Tuota... Muistanet merkitä lähteet?
    • Profiili
Vs: Cosplaykuvanne
« Vastaus #183 : Toukokuu 21, 2014, 16:03:02 »
No enpä olisi tainnut teitä noissa asuissa tunnistaa. Lumikyynel varsinkin näyttää valokuvassa monta vuotta nuoremmalta kuin Eirin-puvussaan – ja siitä Eirinistä on sentään kulunut jo yli kaksi vuotta!

lumikyynel

  • Keiju
  • *
  • Viestejä: 19
    • Profiili
Vs: Cosplaykuvanne
« Vastaus #184 : Toukokuu 21, 2014, 17:26:21 »
^ Multa ollaan viimeaikoina alettu kysymään et lasten vai aikuisten lippu  kun matkustan julkisilla... En tiiä mistä johtuu... (Tapahtunut siis ilman cossipukuakin.) Mutta jooh, moni totesikin et näytän ihan hirveen nuorelle tos Yuno cossis.

Hagane productio

  • Illuusiokonduktööri
  • Midboss
  • ****
  • Viestejä: 847
  • 僕と一緒に遊ぶ?じゃあ死ぬ気で頼むよ
    • Profiili
Vs: Cosplaykuvanne
« Vastaus #185 : Toukokuu 22, 2014, 08:59:09 »
^ Mikä on nuoren ulkonäkönne salaisuus? Olisiko mahdollista että vanhenemisen sijaan nuorennut? Okei, logiikkaa moisessa ei ihan olisi, koska tuon ikäisenä olisit kurttuinen vanhus ja jotenkin siun olis pitäny syntyä täyskasvuisena ihmisenä. In the parallel universe….

lumikyynel

  • Keiju
  • *
  • Viestejä: 19
    • Profiili
Vs: Cosplaykuvanne
« Vastaus #186 : Toukokuu 22, 2014, 11:31:38 »
^ Oon käyttänyt sitä uutta nuorenemiskeinoa eli ottanut verta itteäni nuoremmilta tyypeiltä.

 Vitsi vitsi.

 Tajusin kyl yhen hyvän syyn eilen tohon ''nuorenemis'' juttuun... Joka taitaa olla oikea syykin aiheeseen, mutta koska en uskalla puhua asioista niitten oikeilla nimillä en sano. :D Tietenkin cosplayn ohelta epäilen myös syytä olevan tossa asussa.. Muissa cosseissa näytän tietääkseni ihan aikuiselle.

Juce

  • High Yōkai
  • ***
  • Viestejä: 728
    • Profiili
Vs: Cosplaykuvanne
« Vastaus #187 : Kesäkuu 17, 2014, 00:37:12 »
Nyt kun oman cossauksen tekeminen alkoi kiinnostamaan, niin luin tämän ketjun kokonaan läpi. Muutamaa cossausta tekisi mieli kommentoida, mutta kommenttini olisivat kuitenkin vain luokkaa "ihana cossaus, ihana cossaus, ihana cossaaja". Muutamasta voisi kysyä, että miten ne ovat tehty ja mistä kankaasta, mutta seuraavaksi ajattelin lukea tuon yli tuhannen viestin suunnitteluketjun, joten eiköhän sieltä oleellisimmat asiat selviä. (Eli taas olin eka keksinyt kirjoitettavaa, mutta sitten keksinyt syitä olla kirjoittamatta.)

Ja kyllä, en osaa pienentään kuvia
Isojen kuvien kanssa kannattaa jättää spoiler- ja img-tagit pois, niin tulee pelkkä linkki kuvaan, eikä sitä yritetä turhaan näyttää viestin sisällä.

Reima

  • Sotanorsu
  • Suurkeiju
  • ******
  • Viestejä: 486
  • Tero saatana
    • Profiili
    • Jtn suttuja .__.
Vs: Cosplaykuvanne
« Vastaus #188 : Kesäkuu 19, 2014, 18:52:51 »
Ja kyllä, en osaa pienentään kuvia
Isojen kuvien kanssa kannattaa jättää spoiler- ja img-tagit pois, niin tulee pelkkä linkki kuvaan, eikä sitä yritetä turhaan näyttää viestin sisällä.
Äyy no joo totta, do so next time o9

Remmi

  • Local Hime
  • Vihreä Keiju
  • ***
  • Viestejä: 128
    • Profiili
Vs: Cosplaykuvanne
« Vastaus #189 : Elokuu 20, 2014, 11:33:59 »
Näytämpäs nyt sitte sen oman Arthur Saber cossini;

Spoiler (click to show/hide)

Hyihyi peruukki ihan miten saattuu. Syytän sitä erästä ebay myyjää keneltä sen ostin. Ei ollu yhtään niiku kuvassa

Pitäs pitää photosuutti et sais kunnon kuvia ku aconissa ei tullu otettua... Ja oikeesti toi miekka on/oli (tietäjät tietää mitä sille raukalle kävi) itteni pitunen eli jotain 140cm-150cm .A.

lumikyynel

  • Keiju
  • *
  • Viestejä: 19
    • Profiili
Vs: Cosplaykuvanne
« Vastaus #190 : Elokuu 22, 2014, 05:21:27 »
^ Ihana Saber!!! Huomaa että tohon on käytetty vaivaa. :)

Ite on tullu saatua shoottattua Omaa Gasai Yuno cossia
Spoiler (click to show/hide)

 Sit on joku tämmöi mitä ei silleen cossiksi lasketa mutta hahmoa esittävä väkerrys... Ja koska olin nyt laiska cossaaja tein vaan noi korvahärdellit. (Ajattelin pitää taukoa cossien teosta.)
Spoiler (click to show/hide)

Huopatossu

  • Sympaattinen sikasuolijäbä
  • Yōkai
  • **
  • Viestejä: 689
  • #ydinjolo
    • Profiili
Vs: Cosplaykuvanne
« Vastaus #191 : Syyskuu 16, 2014, 22:45:01 »
Joo, terve vain kaikille jotka eivät esittelyviestiäni ole nähneet.

Olin tosiaan se ukko joka cossasi Yuyukoa Traconissa, saatoitte nähdäkin minut siellä pyörimässä. Laitan saman kuvan minkä laitoin esittelylankaanikin, mikä on mielestäni onnistunein otos siellä Touhou-huoneessa otetuista kuvista.

Spoiler (click to show/hide)

Kovasti kehuja kyllä keräsi tuo asu, kehtaa laittaa toistekin päälle.

Mia

  • Kohtalo-Touhou
  • Midboss
  • ****
  • Viestejä: 850
    • Profiili
Vs: Cosplaykuvanne
« Vastaus #192 : Lokakuu 03, 2014, 19:44:18 »
Ei minun kuva eikä minun cossi mutta Traconissa oli ihana Touhouvania!Suika jota ei näkynyt muuta kuin kisoissa. Satuin katselemaan Traconin kuvapalvelua ja muistin että tämähän jäi näkemättä läheltä:

Touhouvania Suika (kuvat.aniki.fi)
Pusi pusi ja cosplay

Chiruyto

  • Pörröinen
  • Punainen Keiju
  • *****
  • Viestejä: 395
  • Eläin voi olla vihainen, koska olemme sen kuopassa
    • Profiili
Vs: Cosplaykuvanne
« Vastaus #193 : Lokakuu 03, 2014, 20:38:07 »
Janran linkistä löytyi myös muutama mukava kuva itsestäni

Unohdinkin stalkata kuvapalvelua sen jälkeen kun näin ekat NCC-kuvat... Niitä tulikin lisää.
nyaa saatnan homoperseet nyaa

anounyym1

  • Kensokyrön sysadmin
  • Kami
  • *****
  • Viestejä: 153
    • Profiili
Vs: Cosplaykuvanne
« Vastaus #194 : Tammikuu 14, 2015, 18:07:03 »
Tänään saapui sitten cossi Kiinasta, elikkäs huono kuva siitä. Koska moni ei kuitenkaan tunnista sitä, niin kyseessä on Lily Black.

Muuten näyttäisi kaikki olevan kunnossa, mutta (ensimmäistä kerta) hattu on hieman liian pieni peruukin kanssa.
Twitter || Jotain conikuvia
Rebecca Black Tech - Rautaa coneihin.