Kirjoittaja Aihe: Shin Megami Tensei: IMAGINE online  (Luettu 6134 kertaa)

NanomaShiina

  • Jonnet ei voi muistaa
  • Midboss
  • ****
  • Viestejä: 862
  • Kermaperseiden Aatelia pikkutytön puolikas
    • Profiili
    • mun Ytube <3
Shin Megami Tensei: IMAGINE online
« : Helmikuu 11, 2012, 10:38:42 »
Aloitan tänään uuden tilin ja hahmon , joten peliin voi tutustua minun kiroilun ja mokailujen kanssa täältä. Koska oma hahmoni on lajiltansa magic bullet ja toinen maagi, tulee tästä hahmosta perus lähitaistelija, mikä tarkoittaa kuolemia kuolemia ja kuolemia.

Tuli tässä muutama päivä selattua vanhoja ilmais-mörppejä. Listalta löytyy MegaTen Online. Viimeksi tuli pelattua joskus kivikaudella hieman alkua ja pätin nyt ottaa pelin hieman tosissani. Heitin vitsillä mörppejä koskaan pelanneelle kaverilleni , että tulisiko hän pelaan tätä. Suostui heti ja lopputuloksena se, että jäätiin molemmat peliin koukkuun. Siks ajattelin nyt vielä tästä aiheen tänne tehdä, jos ketään kiinnostaisi.

Eli kyseessä siis aikas normaalia kauraa oleva mmorpg-peli. Pohjautuu jotenkin itselleni lähes täysin tuntemattomaan sarjaan Megami Tensei , taitaa uusin sarja siittä olla tällä hetkellä nimellä PERSONA ja itse sarjan nimi jäänyt enimmäkseen pimentoon. Sarjasta von myös anime jos toinenkin

Pelin oma ominaisuus on laaja demoni-valikoima. Käsittääkseni lähes KAIKKI tapettavat "viholliset", eli demonit ovat saatavissa itsellesi orjaksi, toki kunhan vaan levut ja oikeanlaiset sosiaaliset taidot ovat hallussa.  Demonin voi laittaa seuraamaan itseäsi ja käyttää hyödyllisesti tappeluissa apurina.

Hahmo, jolla itse pelataan voi käyttää 3 tyypin asetta: lyhyen- (miekka,nuijja,lihakirves) ja pitkän  kantaman   (revolveri, kivääri)  sekä taikuutta. En ole vielä päässyt aloitus-hässäkkää läpi, mutta käsitytääkseni pelissä valitaan jokin näihin asetyyppeihin perustuva tie.

Syy, minkä takia kaverini taas innostui pelaamaan peli on yksinkertaisesti vaatteet. Hahmolle on valittavissa sotilaspukujen lisäksi myös ihan arkipäiväisiä vaatteista muotivaatteisiin, etenkin gothlolia ei voi olla huomammatta peliä pelatessa. Jippona on se, että ne vaatteet maksaa.... mut kyl se Japanin pyöräjengin kahen ja puolen tonnin naamahuivi on vaan saatava!

Pelin voi ladata ilmaiseksi tästä

Painotan kuitenkin sitä, että peli on hyvin ryhmä-henkinen. Eli ei kannata sooloilla vaan eti aina joku pary-jäsen, joka voi elvyttää henkiin kuoltua. Etenkin yhdessä aloituskohdassa pelaaminen on tosi raskasta ja kallista yksin.

Itse liikun nimellä NooobaMies (huomioi 3 o:ta) ja toimin Raven-klaanin subleaderina ja minulta voi sitten hihkaista, jos haluaa klaaniin mukaan. Jos et ole missään klaanissani kuitenki tähän tulet ja heti : D

Odotit mukavaa postia
Mutta sen olikin minä, Nooba!

Erie

  • Punainen Keiju
  • *****
  • Viestejä: 366
    • Profiili
Vs: Shin Megami Tensei: IMAGINE online
« Vastaus #1 : Helmikuu 11, 2012, 11:41:35 »
Koneellani on tämä kyseinen peli, kokeilin joskus puolisen vuotta sitten kun oli kaverin kanssa tarkoitus löytää joku kiva uusi mmorpg.

Pelaaminen itselläni jäi siihen kun olen sen verran arka englantia puhumaan, että ei muille pelaajille tullut puhuttua. Kaksistaan kaverini kanssa pelaaminen olisi saattanut onnistua edes suhteellisen hyvin, mutta kaverini ei sitten innostunutkaan pelistä. Jäin sitten vähäksi aikaa sooloilemaan ja sen nyt tietää miten siinä kävi...

Sen verran kuitenkin jäi kiehtomaan tuo peli, että en poistanut sitä vaan säästin sen koneellani että ehkä joskus vielä... Nyt jos täältä löytyy enemmänkin pelikavereita, se "joskus" saattaa koittaa yllättävän pian.

NanomaShiina

  • Jonnet ei voi muistaa
  • Midboss
  • ****
  • Viestejä: 862
  • Kermaperseiden Aatelia pikkutytön puolikas
    • Profiili
    • mun Ytube <3
Vs: Shin Megami Tensei: IMAGINE online
« Vastaus #2 : Huhtikuu 29, 2012, 18:16:16 »
Aloitan tänään uuden tilin ja hahmon , joten peliin voi tutustua minun kiroilun ja mokailujen kanssa täältä. Koska oma hahmoni on lajiltansa magic bullet ja toinen maagi, tulee tästä hahmosta perus lähitaistelija, mikä tarkoittaa kuolemia kuolemia ja kuolemia.
Odotit mukavaa postia
Mutta sen olikin minä, Nooba!