Kirjoittaja Aihe: Umineko no naku koro ni (Chiru)  (Luettu 91462 kertaa)

Treasurance

  • Vihreä Keiju
  • ***
  • Viestejä: 143
    • Profiili
    • YOUR TARGET
Vs: Umineko no naku koro ni (Chiru)
« Vastaus #45 : Tammikuu 24, 2011, 15:49:46 »
Veikkaisin tämän liittyvän aiheeseen.

Eikä unohdeta tätä.

EDIT: NO HUHHUH
the old sig sucked

Suiggari-Tou

  • Puoli-Yōkai
  • *
  • Viestejä: 502
  • Could we introduce you with some... Medic?
    • Profiili
    • Suiggarin kootut söherrykset
Vs: Umineko no naku koro ni (Chiru)
« Vastaus #46 : Tammikuu 24, 2011, 16:12:26 »
Hoo, tuo Bernkastel oli aika hyvin vedetty o3o Normaliksi aika vaikea mutta riippuu mihin on itse tottunut.

Ja tuon Beaton olenkin jo nähnyt ja kerran jopa voittanut~ (tosin Normalilla joten turha pröystäillä, kröh)
That was so kawaii my doki doki almost committed sudoku.


NanomaShiina

  • Jonnet ei voi muistaa
  • Midboss
  • ****
  • Viestejä: 862
  • Kermaperseiden Aatelia pikkutytön puolikas
    • Profiili
    • mun Ytube <3
Vs: Umineko no naku koro ni (Chiru)
« Vastaus #47 : Tammikuu 27, 2011, 19:58:28 »




Haluaisiko joku pelata? /jp/:n hostausthreadia ei enää pidetä yllä ja opin jopa käyttämään SP Supereita nyt kun taas innostuin pelaamaan, ja varsinkin Battlerilla ja Beatolla olen tulessa (tosin mitään jumalallista tieriä on turha odottaakaan kun pelaan näppiksella ja en muutenkaan pelaa kuin Easylla... vielä.)

_Kai sitä vois... toki oon viel kyl aika surkee, enkä osaa tehä mitään kunnon iskuja, mutta väisteleminen ja tosi pahojen combojen torjuminen on minulla o hallussa. Parhaiten pelaan Batlerilla ja Kanonilla. Normilla en oo juu oikeen kanskaan pelannut, mitä nyt puoleenväliin pääsin joskus joillakin.... minun pitäisi hommata vielä tuo kapula, niin voisi pelaaminen hieman helpottua...

Tuu vaik sil mun luomalle Hamachi-kanavalle, mistä kirjoitinkin ja hyökkää viestejä pommittamalla.
Odotit mukavaa postia
Mutta sen olikin minä, Nooba!

Miss Alice

  • Puoli-Yōkai
  • *
  • Viestejä: 553
  • Ghostly Gardener
    • Profiili
Vs: Umineko no naku koro ni (Chiru)
« Vastaus #48 : Tammikuu 31, 2011, 14:27:21 »
Nyt olen itsekin siirtynyt Ougon Musou Kyokun ihmeellisyyden pariin, ja täytyy sanoa, että rakastan sitä. <3 Hahmojen combot ovat nerokkaita ja upeasti mietittyjä, meta world-spessuilu on älyttömän hauskaa, vaikka hiukan hermoja raastavaa, ääninäyttely on rakkaus ja musiikit~ (olivathan ne VN:stä)

Ja ehdoton vahvuuteni on team Eva-Beatrice/Siesta 410. Varsinkin Siestan kaltaisella nopealla hahmolla on mukavaa temmeltää, vastuksena se taas on raivostuttava, koska CPU raiskaa "FAIAA!"-hyökkäystä, jos kehtaat mennäkin lähitaisteluetäisyyden ulkopuolelle. Eva-Beato on ihana~ noidan sauvalla on hauska mätkiä, ja spessut <3
Dead bodies having a nice flower-viewing! How elegant.

NanomaShiina

  • Jonnet ei voi muistaa
  • Midboss
  • ****
  • Viestejä: 862
  • Kermaperseiden Aatelia pikkutytön puolikas
    • Profiili
    • mun Ytube <3
Vs: Umineko no naku koro ni (Chiru)
« Vastaus #49 : Tammikuu 31, 2011, 14:51:08 »
CPU raiskaa "FAIAA!"-hyökkäystä, jos kehtaat mennäkin lähitaisteluetäisyyden ulkopuolelle. Eva-Beato on ihana~

Pitää vaan pään matalala tai hyppii , ni alkaa pikkuhiljaa muuttuun tuo isku. Eva-Beato on kyl aivan mahtavavastus, tuossa taisin Suiggari-Toulle kertookkin Hamachissa, mistä iskusta saan sydärin!
Odotit mukavaa postia
Mutta sen olikin minä, Nooba!

MrSake

  • だめ人間
  • Kami
  • *****
  • Viestejä: 116
    • Profiili
Vs: Umineko no naku koro ni (Chiru)
« Vastaus #50 : Helmikuu 19, 2011, 15:26:02 »
Jos jotakuta kiinnostaa lukea Uminekon PC-versiota ääninäyttelyn kera, EP1:n voice-patch on saatu valmiiksi.

http://www.youtube.com/watch?v=K7q1b73Yi6k&p=D0054F5D2DD52AB0

Latauslinkit löytyvät videon kuvauksesta.
無理に理解するな。頭痛にならァ。
Ushiai.net | Youtube

Suiggari-Tou

  • Puoli-Yōkai
  • *
  • Viestejä: 502
  • Could we introduce you with some... Medic?
    • Profiili
    • Suiggarin kootut söherrykset
Vs: Umineko no naku koro ni (Chiru)
« Vastaus #51 : Helmikuu 19, 2011, 15:46:19 »
Oma patchi onkin lataamassa tällä hetkellä (HIDAS D8<), houkutti aika paljon. Toivottavasti samat henkilöt/sama henkilö jaksaisi tehdä muillekin EPisodeille näitä voice patcheja (LISÄÄ BEATOAAA *shot*), tai miksei grafiikkapatchia mitä joku ehdotti /jp/ssä, ellen aivan väärin muista. Mutta se taitaakin olla Eeppisempi Projekti.
That was so kawaii my doki doki almost committed sudoku.


NanomaShiina

  • Jonnet ei voi muistaa
  • Midboss
  • ****
  • Viestejä: 862
  • Kermaperseiden Aatelia pikkutytön puolikas
    • Profiili
    • mun Ytube <3
Vs: Umineko no naku koro ni (Chiru)
« Vastaus #52 : Helmikuu 19, 2011, 16:43:48 »
juu lataukseen meni (n. 3 tuntia taitaapi mennä) ja nyt harmittaa, kun menen just jotain EP2:n puoliväliä , eikä kerkee kyl tuota ykköstä pikaisesti vetämään... toki taidan päästä vielä kuulemaan kakkosenkin ääniä, kun tuo lukeminen ei kauheasti edisty minun ympäristö-vaatimuksieni takia (mah. väh. väkee tontilla ja pimeetä ulkona) ... mutta hienoa jos tulisi vaan lisää!
tai miksei grafiikkapatchia mitä joku ehdotti /jp/ssä, ellen aivan väärin muista. Mutta se taitaakin olla Eeppisempi Projekti.

Itse en ainakaan sitä lataisi, koska haluan nähdä sen tuolla alkuperäisellä ensiksi... sit kun on tietysti nähnyt nuo niin mikä ettei... ja veikkaan, että se ei silloin ole patch vaan modattu PS3-ROM, millle lähes kaikkien koneet sanoo: "en muuten varmana pyöritä, ja jos pyöritän niin en kunnolla!"

'EDIT: ja jostain syystä tämä ei suostu käynnistymään... kiva, sinne meni 3h hukkaan...
Odotit mukavaa postia
Mutta sen olikin minä, Nooba!

Treasurance

  • Vihreä Keiju
  • ***
  • Viestejä: 143
    • Profiili
    • YOUR TARGET
Vs: Umineko no naku koro ni (Chiru)
« Vastaus #53 : Maaliskuu 12, 2011, 13:30:43 »
http://www21.atpages.jp/~uminekogame/hp/index.html

MITÄ HEL-

EDIT: Jos peli ei toimi, avaa System.ini ja laita English=1 ja WindowMode=0 JA käytä AppLocalea
the old sig sucked

MrSake

  • だめ人間
  • Kami
  • *****
  • Viestejä: 116
    • Profiili
Vs: Umineko no naku koro ni (Chiru)
« Vastaus #54 : Maaliskuu 21, 2011, 13:30:29 »
Ahkerat anonyymit ovat nähtävästi saaneet väkerrettyä kasaan EP1:n grafiikka- ja voice-patchit.

http://umineko.jbcs.info/?p=28
無理に理解するな。頭痛にならァ。
Ushiai.net | Youtube

NanomaShiina

  • Jonnet ei voi muistaa
  • Midboss
  • ****
  • Viestejä: 862
  • Kermaperseiden Aatelia pikkutytön puolikas
    • Profiili
    • mun Ytube <3
Vs: Umineko no naku koro ni (Chiru)
« Vastaus #55 : Maaliskuu 22, 2011, 17:43:59 »
Ahkerat anonyymit ovat nähtävästi saaneet väkerrettyä kasaan EP1:n grafiikka- ja voice-patchit.

http://umineko.jbcs.info/?p=28

no ny ne meni tekeen sen ...  

Omalta osaltani pääsin jo EP3:een viime viikolla ja tänään, jos kerkeän olisi taas tarkoitus jatkaa.

Onko tämä aina vain ihme, mutta miksi aina tämä video tulee vastaan ytubessa. Sit se on vaan pakko kattoo...

OMK on jääny nyt hieman unohduksiin, kun ei enää jaksa pelata, kun on löytänyt nuo kaikki parit, vaikka niistä kyllä 2  on läpäisemättä... tietääkö kukaan miten/milloin saa Yui Horien (Marian) tuonne selostukseksi vai onko sitä lainkaan vielä? Itseltäni puuttuu  numerot 6, 11, 23, 24 ja loput 26 jälkeen. En oo sit välttämättä huommannu, mut omasta mielestäni ei ole vielä tullut.
Tällä hetkellä käytän 26:sta, joka on tuo "tupakoiva lokki" ^^

EDIT:
http://www21.atpages.jp/~uminekogame/hp/index.html

MITÄ HEL-

EDIT: Jos peli ei toimi, avaa System.ini ja laita English=1 ja WindowMode=0 JA käytä AppLocalea

En saanut tuota zipattua tiedostoa purettua...
Odotit mukavaa postia
Mutta sen olikin minä, Nooba!

Suiggari-Tou

  • Puoli-Yōkai
  • *
  • Viestejä: 502
  • Could we introduce you with some... Medic?
    • Profiili
    • Suiggarin kootut söherrykset
Vs: Umineko no naku koro ni (Chiru)
« Vastaus #56 : Maaliskuu 22, 2011, 21:30:49 »
Ahkerat anonyymit ovat nähtävästi saaneet väkerrettyä kasaan EP1:n grafiikka- ja voice-patchit.

http://umineko.jbcs.info/?p=28

TULEN. NIIN. HANKKIMAAN. TUON. Toki olisi komeaa jos kaikki pelit saataisiin muokattua näin, mutta homma on valtava kaikkine pelistä rippauksineen ja sitte niiden järkevään tiedostomuuntoon ja pelin muuttamiseen, joten saa nähdä.
That was so kawaii my doki doki almost committed sudoku.


Treasurance

  • Vihreä Keiju
  • ***
  • Viestejä: 143
    • Profiili
    • YOUR TARGET
Vs: Umineko no naku koro ni (Chiru)
« Vastaus #57 : Maaliskuu 23, 2011, 22:48:07 »
En saanut tuota zipattua tiedostoa purettua...
etkö ole tarpeeksi WinRAR?

WinRARista tulikin mieleen että tais mennä just Ep7 läpi...
PARASTA PASKAA IKINÄ
the old sig sucked

NanomaShiina

  • Jonnet ei voi muistaa
  • Midboss
  • ****
  • Viestejä: 862
  • Kermaperseiden Aatelia pikkutytön puolikas
    • Profiili
    • mun Ytube <3
Vs: Umineko no naku koro ni (Chiru)
« Vastaus #58 : Maaliskuu 24, 2011, 17:54:44 »
En saanut tuota zipattua tiedostoa purettua...
etkö ole tarpeeksi WinRAR?

WINRAR ei suostunu aukaseen sitä jonkun helvetin tiedostomuodon takia tai jotain. Enkä jaksa lähteen selvitteleen miten tuon saisi korjattua.
Odotit mukavaa postia
Mutta sen olikin minä, Nooba!

Treasurance

  • Vihreä Keiju
  • ***
  • Viestejä: 143
    • Profiili
    • YOUR TARGET
Vs: Umineko no naku koro ni (Chiru)
« Vastaus #59 : Maaliskuu 24, 2011, 19:51:54 »
En saanut tuota zipattua tiedostoa purettua...
etkö ole tarpeeksi WinRAR?

WINRAR ei suostunu aukaseen sitä jonkun helvetin tiedostomuodon takia tai jotain. Enkä jaksa lähteen selvitteleen miten tuon saisi korjattua.
7zip avaa yleensä nekin joihin WinRAR ei pysty
the old sig sucked