Kirjoittaja Aihe: Umineko no naku koro ni (Chiru)  (Luettu 82848 kertaa)

MrSake

  • だめ人間
  • Kami
  • *****
  • Viestejä: 116
    • Profiili
Vs: Umineko no naku koro ni (Chiru)
« Vastaus #15 : Marraskuu 21, 2010, 22:30:46 »
^Kuulemma PC:lle, haluan ;_; Rakastan tappelupelejä, joten se on pakko hankkia jostakin.

Muttasiis olin odotellut sitä Ryuukishin päivitystä kauhulla huonojen uutisten pelossa. Onneksi kävi näin ;w;


Aika moni Ryukishi07:n päivityksistä on positiivisia, lukuunottamatta sitä yhtä kun hemmojen nettisivuvastaava ja tiimikaveri kuoli ;A; ja harmittaa kun en muista herran nimeä.
BT oli herran nimi. Rauha hänen muistolleen.

Ja tappelupeli tulee tosiaan PC:lle sisältäen vieläpä täyden ääninäyttelyn ja nettipelin!
無理に理解するな。頭痛にならァ。
Ushiai.net | Youtube

Suiggari-Tou

  • Puoli-Yōkai
  • *
  • Viestejä: 502
  • Could we introduce you with some... Medic?
    • Profiili
    • Suiggarin kootut söherrykset
Vs: Umineko no naku koro ni (Chiru)
« Vastaus #16 : Marraskuu 21, 2010, 23:09:04 »
BT oli herran nimi. Rauha hänen muistolleen.

Ja tappelupeli tulee tosiaan PC:lle sisältäen vieläpä täyden ääninäyttelyn ja nettipelin!

Jeps.

Täysi ääninäyttely? ovo SAYAKA OHARAAAAAAAAAAAAAAAA
*köh* anteeksi. Mutta nettipelikin vielä, jes! 8D Harmi kun hahmot ovat vain EP4:ään asti, Erikalla olisi ollut hauska kurmuuttaa ihmisiä, mutta aina vois tyytyä kurmuuttamaan Beatolla, joka on all-time-suosikkini >3

Joka tapauksessa, tätä on odotettu. Ja uskon että tulen itkemään kuin vesiputous pelkän pelin julkaisun takia ;A; vaikka en ole ollut fandomissa kuin vuoden, olen pelannut kaikki pelit (paitsi sitä seiskaa, meanwhile in WH-headquarters...) ja se on viihdyttänyt minua monin puolin joten harmittaahan se kun tähän se jää. Mutta 8 on hyvä luku lopettaa, onhan se ikuisuuden symboli.
That was so kawaii my doki doki almost committed sudoku.


NanomaShiina

  • Jonnet ei voi muistaa
  • Midboss
  • ****
  • Viestejä: 862
  • Kermaperseiden Aatelia pikkutytön puolikas
    • Profiili
    • mun Ytube <3
Vs: Umineko no naku koro ni (Chiru)
« Vastaus #17 : Marraskuu 23, 2010, 11:57:17 »

Ja tappelupeli tulee tosiaan PC:lle sisältäen vieläpä täyden ääninäyttelyn ja nettipelin!


Nyt tekee mieli saada tuo heti kun se julkastaan.... mm..... nettipeli...
Ilmoitelkaa mulle sitte sen julkasupäivästä infoo, kun minä unohdan sen kumminkin vaikka en haluaisi!
Odotit mukavaa postia
Mutta sen olikin minä, Nooba!

MrSake

  • だめ人間
  • Kami
  • *****
  • Viestejä: 116
    • Profiili
Vs: Umineko no naku koro ni (Chiru)
« Vastaus #18 : Marraskuu 23, 2010, 13:49:15 »
Sen verran pitääkin vielä sanoa, että se nettipeli ei ole täysin satavarmasti tulossa.

Ryuukishi kirjoittaa siis blogissaan, että hänellä oli suuria suunnitelmia tappelupelin suhteen, kuten nettipeli, ääninäyttely ja monia muita ominaisuuksia, mutta se tyyli miten hän ilmaisi asian ei suoraan kerro että onko kyseiset ominaisuudet tulossa vai eivät. Toivotaan kuitenkin parasta, sillä nettipeli olisi ainakin todella hieno lisä tällaiseen peliin.

Ja loppukevennykseksi hieman pelivideota: http://www.youtube.com/watch?v=jmt09SloUY0
無理に理解するな。頭痛にならァ。
Ushiai.net | Youtube

Numbbi

  • Lv. 9999
  • Miko
  • ***
  • Viestejä: 753
  • EXEC_PHANTASMAGORIA/.
    • Profiili
Vs: Umineko no naku koro ni (Chiru)
« Vastaus #19 : Marraskuu 23, 2010, 13:54:15 »
Ja loppukevennykseksi hieman pelivideota: http://www.youtube.com/watch?v=jmt09SloUY0

Erittäin siistin näkönen, mutta ainoa harmin asia tämmösissä peleissä on että en vaan osaa vaikka haluisin. :c

MrSake

  • だめ人間
  • Kami
  • *****
  • Viestejä: 116
    • Profiili
Vs: Umineko no naku koro ni (Chiru)
« Vastaus #20 : Marraskuu 23, 2010, 14:12:30 »
Erittäin siistin näkönen, mutta ainoa harmin asia tämmösissä peleissä on että en vaan osaa vaikka haluisin. :c
Vähän sama vika kyllä itsellänikin :/
無理に理解するな。頭痛にならァ。
Ushiai.net | Youtube

NanomaShiina

  • Jonnet ei voi muistaa
  • Midboss
  • ****
  • Viestejä: 862
  • Kermaperseiden Aatelia pikkutytön puolikas
    • Profiili
    • mun Ytube <3
Vs: Umineko no naku koro ni (Chiru)
« Vastaus #21 : Marraskuu 23, 2010, 15:18:38 »
Ja loppukevennykseksi hieman pelivideota: http://www.youtube.com/watch?v=jmt09SloUY0

tuo Batllerin hiplaus-isku täytyy oppii heti ensimmäisenä X,D
Odotit mukavaa postia
Mutta sen olikin minä, Nooba!

Numbbi

  • Lv. 9999
  • Miko
  • ***
  • Viestejä: 753
  • EXEC_PHANTASMAGORIA/.
    • Profiili
Vs: Umineko no naku koro ni (Chiru)
« Vastaus #22 : Marraskuu 23, 2010, 20:14:51 »
tuo Batllerin hiplaus-isku täytyy oppii heti ensimmäisenä X,D

Joo ihan irlissäkin vois. *wink wink*

Miss Alice

  • Puoli-Yōkai
  • *
  • Viestejä: 553
  • Ghostly Gardener
    • Profiili
Vs: Umineko no naku koro ni (Chiru)
« Vastaus #23 : Marraskuu 23, 2010, 22:02:10 »
tuo Batllerin hiplaus-isku täytyy oppii heti ensimmäisenä X,D

Joo ihan irlissäkin vois. *wink wink*

Ihan basic-iskuhan se, kuka tahansa sen osaa x'D Juju on vaan paeta riittävän nopeasti!

Mutta vitsit, nyt kyllä nousee virtuaalipeukku 7th Expansionille, uskomattoman hienoa~ Harmittaa kyllä sanoa haikeat hyvästit Uminekolle.
Joka tapauksessa, tätä on odotettu. Ja uskon että tulen itkemään kuin vesiputous pelkän pelin julkaisun takia ;A; vaikka en ole ollut fandomissa kuin vuoden, olen pelannut kaikki pelit (paitsi sitä seiskaa, meanwhile in WH-headquarters...) ja se on viihdyttänyt minua monin puolin joten harmittaahan se kun tähän se jää. Mutta 8 on hyvä luku lopettaa, onhan se ikuisuuden symboli.

Tähän on vaikea sanoa mitään. Toivon kuitenkin, että langat saadaan nivottua yhteen ja loppu on loistelias ja elegantti, niin kuin Kultaisen noidan arvolle kuuluu!
Dead bodies having a nice flower-viewing! How elegant.

Suiggari-Tou

  • Puoli-Yōkai
  • *
  • Viestejä: 502
  • Could we introduce you with some... Medic?
    • Profiili
    • Suiggarin kootut söherrykset
Vs: Umineko no naku koro ni (Chiru)
« Vastaus #24 : Tammikuu 02, 2011, 00:49:12 »
Dodih! Nyt on tapahtunut Uminekollisesti hienoja asioita, kuten

  • Englanninkielinen käännös EP7:aan ilmestyi (mutta siitä on jo jonkin aikaa)
  • EP8 on ilmestynyt (ja kuvittelenko vain vai onko Uminekosta tullut Professor Layton-peli?), ja lisäksi samasta Comiketistä saaliiksi jäi Ougon Musou Kyoku-tappelupeli sekä Tsubasa, johon on koottu kaikki extratarinat eli TIPit joita Comikettien yhteydessä jaetaan
  • Umineko PS3:lle ilmestyi (ja ainakin yksi onnekas tältä foorumilta sen omistaa, eikä se ole minä ;)

Mitkä ovat mielipiteenne asioiden laidasta? Piilottakaa spoilerit kaikelta varalta jos sellaisia meinaatte kirjoitella.

Itse olen aika tyytyväinen, EP8:aan en uskalla koskea ennen kuin WH ehtii tehdä käännökset... n. puolen vuoden päästä, kuten tavallista. Ougon Musou Kyoku on oikein jees, mutta ollakseen paremmin pelattavissa, kyseinen peli vaatisi kunnon ohjaimen tai gamepadin, ja enkkukäännöksetkin olisivat plussaa, mutta viitsiiköhän kukaan niitä tehdä? Jotenkin epäilen ettei Witch Huntin suuntaan kannata katsoa tässä tapauksessa.
That was so kawaii my doki doki almost committed sudoku.


Hilselinko

  • Yōkai
  • **
  • Viestejä: 679
  • Bob The Blob! <3
    • Profiili
    • Indiedb Bob the Blob!
Vs: Umineko no naku koro ni (Chiru)
« Vastaus #25 : Tammikuu 02, 2011, 18:17:48 »
No mun pitäis nyt lukea toi And then there was none läpi ja sitten vasta sitä Uminekoa lisää, koska haluan olla snobi. Jaa~ me varmaan hommataan tähänkin talouteen ps3, sen bluerayaseman takia, niin ehkä jos tohon Uminekon ps3 versiion tulis ne enkku käännökset, sen voiskin ostaa.

Treasurance

  • Vihreä Keiju
  • ***
  • Viestejä: 143
    • Profiili
    • YOUR TARGET
Vs: Umineko no naku koro ni (Chiru)
« Vastaus #26 : Tammikuu 02, 2011, 23:43:13 »
milloinkohan se Bernkastelin ja Renan lisäävä päivitys tulee...
the old sig sucked

Suiggari-Tou

  • Puoli-Yōkai
  • *
  • Viestejä: 502
  • Could we introduce you with some... Medic?
    • Profiili
    • Suiggarin kootut söherrykset
Vs: Umineko no naku koro ni (Chiru)
« Vastaus #27 : Tammikuu 03, 2011, 09:10:12 »
milloinkohan se Bernkastelin ja Renan lisäävä päivitys tulee...

Toivottavasti pian. Tosin Renan voisi omasta puolestani vaihtaa mieluummin joksikin Uminekon hahmoksi, vaikka hahmosta Higurashissa pidänkin, mutta pitäkää kaskaat poissa merikissoista ellei huumori ole kyseessä.
That was so kawaii my doki doki almost committed sudoku.


Treasurance

  • Vihreä Keiju
  • ***
  • Viestejä: 143
    • Profiili
    • YOUR TARGET
Vs: Umineko no naku koro ni (Chiru)
« Vastaus #28 : Tammikuu 03, 2011, 10:34:05 »
milloinkohan se Bernkastelin ja Renan lisäävä päivitys tulee...

Toivottavasti pian. Tosin Renan voisi omasta puolestani vaihtaa mieluummin joksikin Uminekon hahmoksi, vaikka hahmosta Higurashissa pidänkin, mutta pitäkää kaskaat poissa merikissoista ellei huumori ole kyseessä.
Kyllähän sitä nyt ainakin yksi crossoveri olla pitää!

Mutta miksi helvetissä PAUSEA ei voi laittaa ilman peliohjainta?

Ai niin, ja tämäkin vielä

EDIT: HELL YEAH
the old sig sucked

NanomaShiina

  • Jonnet ei voi muistaa
  • Midboss
  • ****
  • Viestejä: 862
  • Kermaperseiden Aatelia pikkutytön puolikas
    • Profiili
    • mun Ytube <3
Vs: Umineko no naku koro ni (Chiru)
« Vastaus #29 : Tammikuu 03, 2011, 16:37:44 »
Juu enmpäs tietenkään tajunnu ruveta lataan OMK:a  , niin aloitin nyt... menee varmaan pari päivää megan netillä



milloinkohan se Bernkastelin ja Renan lisäävä päivitys tulee...

Toivottavasti pian. Tosin Renan voisi omasta puolestani vaihtaa mieluummin joksikin Uminekon hahmoksi, vaikka hahmosta Higurashissa pidänkin, mutta pitäkää kaskaat poissa merikissoista ellei huumori ole kyseessä.
Kyllähän sitä nyt ainakin yksi crossoveri olla pitää!

Mutta miksi helvetissä PAUSEA ei voi laittaa ilman peliohjainta?

Ai niin, ja tämäkin vielä

EDIT: HELL YEAH

Kyllä minun puolesta Rena saa olla siellä ^^

Pausesta: Nyt tuli tarve kapulallle, eikun Poriin mars mars
Linkistä: XD tuli just vähän aikaa site rändömisti ytubesta vastaan kun katoin OMK videoit ^^
Odotit mukavaa postia
Mutta sen olikin minä, Nooba!