Kirjoittaja Aihe: Umineko no naku koro ni (Chiru)  (Luettu 82717 kertaa)

Kougyoku

  • joku nolo
  • Puoli-Yōkai
  • *
  • Viestejä: 527
  • (´・ω・`)
    • Profiili
Vs: Umineko no naku koro ni (Chiru)
« Vastaus #105 : Joulukuu 20, 2011, 16:52:49 »
Jee~ nyt pääsenkin lukemaan nämä, juuri sopivasti tuli kasi kun nyt on aikaakin :3 Kommailen sitten lukemisen jälkeen enemmän~

NanomaShiina

  • Jonnet ei voi muistaa
  • Midboss
  • ****
  • Viestejä: 862
  • Kermaperseiden Aatelia pikkutytön puolikas
    • Profiili
    • mun Ytube <3
Vs: Umineko no naku koro ni (Chiru)
« Vastaus #106 : Joulukuu 20, 2011, 18:53:12 »
Jee~ nyt pääsenkin lukemaan nämä, juuri sopivasti tuli kasi kun nyt on aikaakin :3 Kommailen sitten lukemisen jälkeen enemmän~
No, minä olen ikuisesti EP03:n vanki, oon lukenu näit tyyliin pari vuotta tai jotain... pentele ku haluis jo chirua lukeen

EDIT: ketään kiinnostais uutena vuotena pelata OMKC:tä? Vois suunniterlla jonkin näkösden "turnauksen", jos käyttäis vaikka skypeä samassa.  VOis muuten johonki coniin tehä jonkun oikeen turnauksen.. toki tulis turpiin varmaan heti...
Odotit mukavaa postia
Mutta sen olikin minä, Nooba!

Graus

  • Keltainen Keiju
  • ****
  • Viestejä: 206
    • Profiili
    • mirror moon
Vs: Umineko no naku koro ni (Chiru)
« Vastaus #107 : Joulukuu 22, 2011, 14:21:04 »
No, minä olen ikuisesti EP03:n vanki, oon lukenu näit tyyliin pari vuotta tai jotain... pentele ku haluis jo chirua lukeen

Ei se väärin ole, omalla kohdalla EP3 on yksi parhaimpia episodeja sarjasta.

Mia

  • Kohtalo-Touhou
  • Midboss
  • ****
  • Viestejä: 850
    • Profiili
Vs: Umineko no naku koro ni (Chiru)
« Vastaus #108 : Joulukuu 22, 2011, 20:58:46 »
No, minä olen ikuisesti EP03:n vanki, oon lukenu näit tyyliin pari vuotta tai jotain... pentele ku haluis jo chirua lukeen

Ei se väärin ole, omalla kohdalla EP3 on yksi parhaimpia episodeja sarjasta.
Ilmeeni kun olen vieläkin kakkosessa... Melkein puoleen vuoteen en ole pelannut... Ykkösestä maratoonasin yli puolet täsmälleen vuosi + muutama päivä sitten. Harmi vaan että näitä ei alkuperäiskielellään ihan vielä pysty nopeasti maratoonaamaan omilla japanintaidoillani, ainakaan samaan tahtiin kun enkuksi pystyisin.

Voisi vaikka nyt joululomien aikoihin vetää edes sen kakkosen läpi.
Pusi pusi ja cosplay

NanomaShiina

  • Jonnet ei voi muistaa
  • Midboss
  • ****
  • Viestejä: 862
  • Kermaperseiden Aatelia pikkutytön puolikas
    • Profiili
    • mun Ytube <3
Vs: Umineko no naku koro ni (Chiru)
« Vastaus #109 : Joulukuu 23, 2011, 15:19:22 »
Harmi vaan että näitä ei alkuperäiskielellään ihan vielä pysty nopeasti maratoonaamaan omilla japanintaidoillani, ainakaan samaan tahtiin kun enkuksi pystyisin.

Joten mikset vedä enkuks? Toki hienoahan se on lukea se kuuuriimuilla, mut itse taas en osaa lainkaan kanji-merkkejä ni aika pieneksi jää ymmärtäminen.

Ny ku on joululoma ni vois yrittää poä'ästä tosta ep 03:sta läpi ja yrittää lukasta viel nelonenki loppuun...
Odotit mukavaa postia
Mutta sen olikin minä, Nooba!

Pitchin

  • Master Lurker
  • Yōkai
  • **
  • Viestejä: 675
  • The Typotin
    • Profiili
    • Artblogin tapane
Vs: Umineko no naku koro ni (Chiru)
« Vastaus #110 : Joulukuu 23, 2011, 23:57:31 »
Lähdinpäs lukemaan kasin toista puoliskoa tänään
Spoiler (click to show/hide)
Liian surullisenkaunista luettavaa tämä ;v:
There's a very fine line between not listening, and not caring. I like to think that I walk that line every day of my life.

Treasurance

  • Vihreä Keiju
  • ***
  • Viestejä: 143
    • Profiili
    • YOUR TARGET
Vs: Umineko no naku koro ni (Chiru)
« Vastaus #111 : Tammikuu 02, 2012, 13:20:01 »
tuli OMK CROSSia testattua, ja onhan se ihan jännä, tosin Will, Bern ja Lambda ovat vielä "coming soon"

pelillisesti ei hirveän erilainen, mitä nyt joku airblock, mutta uudet musiikit ovat melkoista settiä, varsinkin Occultics no Majon instrumentaaliversio

niin ja se Jessican kentän oletusbiisi on vähän turhankin tuttu
the old sig sucked

NanomaShiina

  • Jonnet ei voi muistaa
  • Midboss
  • ****
  • Viestejä: 862
  • Kermaperseiden Aatelia pikkutytön puolikas
    • Profiili
    • mun Ytube <3
Vs: Umineko no naku koro ni (Chiru)
« Vastaus #112 : Tammikuu 02, 2012, 20:44:53 »
tuli OMK CROSSia testattua, ja onhan se ihan jännä, tosin Will, Bern ja Lambda ovat vielä "coming soon"


Aih niin perkele OMKC piti ladata hommata... no eiköhän torrentteja ettiin!
Odotit mukavaa postia
Mutta sen olikin minä, Nooba!

Suiggari-Tou

  • Puoli-Yōkai
  • *
  • Viestejä: 502
  • Could we introduce you with some... Medic?
    • Profiili
    • Suiggarin kootut söherrykset
Vs: Umineko no naku koro ni (Chiru)
« Vastaus #113 : Helmikuu 20, 2012, 17:32:53 »
Päätetään When They Cry-hiljaisuus iloisella uutisella OMK:in pelaajille: saimme Willard H. Wrightin! Willard on yksi kolmesta hahmosta jotka julkaistaan yksitellen kevään mittaan peliin ladattavaksi. Tässä linkki patchiin.

Lisäksi 07th Expansionin sivujen OMK Cross-osiossa löytyy video Willin comboista, tosin pitää kokeilla onko tätä hahmoa minkälaista käyttää. Itse ainakin olen kokenut muutaman uuden hahmon combot aivan naurettavan vaikeiksi (Erikan metacombo nyt ensimmäisenä hyppää mieleen) tai vähintäänkin monimutkaisemmiksi kuin perus-OMK:in hahmojen vastaavat. Voi olla tottumuskysymyskin ja se etten tappelupelejä kovin usein pelailekaan.
That was so kawaii my doki doki almost committed sudoku.


Treasurance

  • Vihreä Keiju
  • ***
  • Viestejä: 143
    • Profiili
    • YOUR TARGET
Vs: Umineko no naku koro ni (Chiru)
« Vastaus #114 : Helmikuu 24, 2012, 22:09:29 »
Veikkaisin että tämän kanssa tulee parempia tuloksia...

Ja on muuten varsin asiallinen hahmo, pitänee mut hetken poissa melty bloodin parista
the old sig sucked

Le_Yon

  • Keiju
  • *
  • Viestejä: 24
    • Profiili
Vs: Umineko no naku koro ni (Chiru)
« Vastaus #115 : Helmikuu 25, 2012, 00:25:39 »
Jotenkin ei minusta Willille sovi tuollainen katana/iaido/miten tuota nyt kuvailetkaan tyyli taistella. Itse ainakin kuvittelin että perinteisemmällä kahden käden miekalla olisi menty... Mutta muuten kyllä ihan hauska hahmo pelata.

Will/Kanon arcade oli muuten aika wtf. (Toinen minkä löysin oli Will/Dlanor)

Le_Yon

  • Keiju
  • *
  • Viestejä: 24
    • Profiili
Vs: Umineko no naku koro ni (Chiru)
« Vastaus #116 : Maaliskuu 22, 2012, 23:20:33 »
Ilmoitusasiaa OMKista kiinnostuneille.

OMKC Lambdadelta patchi ulkona, pikaisen testauksen jälkeen en osaa oikein päättää onko sillä hyvä pelata vai ei. Jotenkin kömpelöhkö.

Ei muuta, jatkakaa.

kumaroar

  • Keiju
  • *
  • Viestejä: 13
  • Meh!
    • Profiili
    • Twitter
Vs: Umineko no naku koro ni (Chiru)
« Vastaus #117 : Elokuu 14, 2012, 12:07:15 »
Kaikki novellit on tullut luettua ja anime katsottua vaikka en sitä kyllä voi kehaista. Tämä sarja vaan saa kaikki tunteet pintaan ja en pysty vieläkään kuuntelemaan taustamusiikkia saamatta kaikkia ~feeeeelings~ asioita. Kukaan muu ei pysty ymmärtämään tätä kuin ne ihmiset jotka ovat novellit lukeneet, turhaan olen yrittänyt selittää sanomaa eteenpäin. Surullista kyllä nämä ovat pilanneet visual novelleja minulta, koska tuppaan vertaamaan kaikkea aina Uminekoon ja koska Uminekossa kaikki oli niin täydellistä en ole vielä löytänyt saman vertaista joten ei ole noita tullut luettuakaan pahemmin. Higanbana oli suuri pettymys mm.

Pitäisi nyt kun läppäri tulee minulle niin asentaa ja lukea kaikki uudelleen. Hauskaa pähkäröidä ratkaisuja nyt kun tietää kaikki salaisuudet, heh.

Kougyoku

  • joku nolo
  • Puoli-Yōkai
  • *
  • Viestejä: 527
  • (´・ω・`)
    • Profiili
Vs: Umineko no naku koro ni (Chiru)
« Vastaus #118 : Marraskuu 04, 2012, 17:49:47 »
Nyt on puolet luettu koko sarjasta, seuraavaksi sitten vuorossa Chiru. :3

Nyt voin kyllä sanoa, että paljon parempi kuin anime. Vaikkei taide ehkä sitä parasta olekaan niin kokoajan jaksaa silti mielenkiinnolla lukea~

NanomaShiina

  • Jonnet ei voi muistaa
  • Midboss
  • ****
  • Viestejä: 862
  • Kermaperseiden Aatelia pikkutytön puolikas
    • Profiili
    • mun Ytube <3
Vs: Umineko no naku koro ni (Chiru)
« Vastaus #119 : Marraskuu 04, 2012, 23:19:05 »
Ihan pienenä tietona niin uminekon ennkku-teksti Blurayt pystty ennakkotilaan. Jos ostaa koko setin  niin kaupan päälle tulee jonkin näköinen monin pelattava umineko-aiheinen murhamysteeri korttipeli (niin kauan ku niitä riittää). Koska olen laiska ja tykkään piilomainonnasta niin lisää tietoa tästä. Oma mielipide on vähän niin ja näin, ostaako satasellajotain DEEN-paskaa 1080p:nä , plussana taidekirja DEEN-laatua + korttipeli, mistä ei mitään tietoa. Kuitenkin harkitsen vielä, jos vaikka ostas joululahjaksi kun joulukuusta jää OIKEIN nätisti rahaa ku ei tarvi ostaa ruokia pariin viikkoon.
Odotit mukavaa postia
Mutta sen olikin minä, Nooba!