Kirjoittaja Aihe: Lähettiläs ilmoittautuu!  (Luettu 14985 kertaa)

Vee

  • Finnish TV persona and musician
  • *******
  • Viestejä: 460
  • I'm no fun
    • Profiili
Vs: Lähettiläs ilmoittautuu!
« Vastaus #15 : Toukokuu 11, 2012, 12:03:59 »
Olen näköjään kännissä tänne jo ehtinyt postaamaankin, että tosiaankin tunnistan nimimerkkisi Travianin puolelta. Tai oikeastaan olen lähinnä kuullut sinusta eräältä tutultani, jonka kanssa aikoinaan pelasin Traviania. Olet se tyyppi, jolla on se Touhoutaulu, eikö?

Mistä niitä saa? Tatoisin vain hellästi ;__;


Yuri vai shoujo-ai?
Hienoin kohtaamasi Spell Card?
Paras saavutuksesi Touhoun parissa?


Tervetuloa.
Marked for deletion (old).

Mia

  • Kohtalo-Touhou
  • Midboss
  • ****
  • Viestejä: 850
    • Profiili
Vs: Lähettiläs ilmoittautuu!
« Vastaus #16 : Toukokuu 11, 2012, 13:06:50 »
Tervetuloa~

Kuvastaako avatarisi myös lempihahmoasi Touhou-sarjasta? Jos ei, niin kuka tai ketkä ovat lempihahmojasi? Miksi?

Minkälaisesta musiikista pidät? Jos pidät Touhou-aiheisesta musiikista, niin mainitse yksi tai useampi esittäjä.

Mikä Touhoussa on sinusta kiehtovaa?

En tiedä mikä e-Sim on. Googletan jossain välissä.

tänne keskustelemaan touhousta
Väärä paikka, sivuston nimi kusettaa :,,,D
Ilol'd.
Pusi pusi ja cosplay

Selleri

  • Kami
  • *****
  • Viestejä: 356
    • Profiili
Vs: Lähettiläs ilmoittautuu!
« Vastaus #17 : Toukokuu 11, 2012, 13:28:33 »
tänne keskustelemaan touhousta
Väärä paikka, sivuston nimi kusettaa :,,,D
Enemmän tai vähemmän hauskaa koska totta.

Jagdpanther

  • Vieras
Vs: Lähettiläs ilmoittautuu!
« Vastaus #18 : Toukokuu 11, 2012, 15:01:30 »
Hellou vua.

Oletko n0life?

Tuukka_Almighty

  • Keiju
  • *
  • Viestejä: 26
    • Profiili
Vs: Lähettiläs ilmoittautuu!
« Vastaus #19 : Toukokuu 11, 2012, 15:05:37 »
Tervetuloa!

Letty vai Cirno?

Cirno <3

Tervetuloa!

Suosikki Touhou peli?
Entäs lempihahmot?
Kuinka kauan aikaa olet Touhousta tiennyt?

Embodiment of Scarlet Devil niin kauan kunnes pääsen sen läpi :I, Okuu ja Yama on lemppareita, Ööh ehkä vuodesta 08 jos en väärin muistais ja tuli tustuttua kaiken muun paitsi pelejen kautta tähän alussa
n. Ajatuksena olis kantaa viestiä tuolta e-Sim puolelta ja muutenkin asettua tänne keskustelemaan touhousta ylipäänsä vaikken mikään bullet hell demigod olekkaan. Pelejä on kyllä tullu pelattua, mut suurimmilta osin tulee keskityttyä kaikkeen muuhun touhotuksen ympärillä.

olkaa kilttejä :)

Väärä paikka, sivuston nimi kusettaa :,,,D
Joo olen kiltti, mut välil voin mennä hieaman illkeeksi touhuksi kun ontylsää

Joo tervetuloa minunkin puolesta ja mitäs sitä kysyisi?
^
Siinähän se!

No joo kysäsen vaikka että katsotko animea ja mitkä on lempisarjasi?

Katson mutta hankalaks menee erittellä et mikä ois suosikki mut jos pakko ois nimetä Outlaw Star! 

Olen näköjään kännissä tänne jo ehtinyt postaamaankin, että tosiaankin tunnistan nimimerkkisi Travianin puolelta. Tai oikeastaan olen lähinnä kuullut sinusta eräältä tutultani, jonka kanssa aikoinaan pelasin Traviania. Olet se tyyppi, jolla on se Touhoutaulu, eikö?

Mistä niitä saa? Tatoisin vain hellästi ;__;


Yuri vai shoujo-ai?
Hienoin kohtaamasi Spell Card?
Paras saavutuksesi Touhoun parissa?


Tervetuloa.

Joo aikanaan simssasin traviania pari roundia ja jonnelin travianin foorumilla :D ja kyllä minulla on 2 touhou taulua ja hankin ne niin et tilasin smartphotolta julisteen ( 10-20e ) ja ostin Clas Olhsonista tai Anttilasta kehyksen ( 20-30e )  postaan ne joskus tulevaisuudessa :)

Yuri
Cirnon Icecle fall
Embodiment of Scarlet Devilissä vikan bossin 3 spell cardille ;__;

Tervetuloa~

Kuvastaako avatarisi myös lempihahmoasi Touhou-sarjasta? Jos ei, niin kuka tai ketkä ovat lempihahmojasi? Miksi?

Minkälaisesta musiikista pidät? Jos pidät Touhou-aiheisesta musiikista, niin mainitse yksi tai useampi esittäjä.

Mikä Touhoussa on sinusta kiehtovaa?

En tiedä mikä e-Sim on. Googletan jossain välissä.


Kuten kerroin niin Yama ja Okuu on lempihahmot, Yama sen takia että hän on kova tuomitsemaan ja Okuu siitä et se on sellanen lintuaivo feat nucluar juttu :)

Jaa-ha Perjantai ja tietokone levis ja toimii vain vikasietotilassa että osaa ottaa pattiin!





ObD

  • Vieras
Vs: Lähettiläs ilmoittautuu!
« Vastaus #20 : Toukokuu 11, 2012, 15:28:09 »
jonnelin travianin foorumilla :D

Kohtalotoverini *insert brofist here*

Olitko siellä ihan samaisella nickillä? En tiedä jos muistat jonneinta foorumilaista nimeltä Matelavaen edes itse muistan alkuperää (vuosi 2008?)

Lisäkysymyksiä:

Onko RPG:t sinulle kuinka tuttuja?
Entä MOBAt (dota, lol, hon..)?

Tuukka_Almighty

  • Keiju
  • *
  • Viestejä: 26
    • Profiili
Vs: Lähettiläs ilmoittautuu!
« Vastaus #21 : Toukokuu 11, 2012, 16:10:31 »
Hellou vua.

Oletko n0life?

En kai? Nautin työstäni ja ihmisten seurasta mutta toisaalta viihdyn yksin koneella tai metsässä :)


jonnelin travianin foorumilla :D

Kohtalotoverini *insert brofist here*

Olitko siellä ihan samaisella nickillä? En tiedä jos muistat jonneinta foorumilaista nimeltä Matelavaen edes itse muistan alkuperää (vuosi 2008?)

Lisäkysymyksiä:

Onko RPG:t sinulle kuinka tuttuja?
Entä MOBAt (dota, lol, hon..)?

Olen kyllä yirittänyt ihan oikeaa RPG pelaamista mutta se ei oikein iskenyt, mutta kyllä kyseiseen kategoriaan kuuluvia pelejä tulee pelattua. Dotaa olen pelannut sen verran että olen rikkonut yhdet kuulokkeet ja repinyt paitani pelin seurauksena :) Eli tiedän ja osaan perusasiat mutta en osaa pelata.

Ja kyllä samalla nickillä on menty vaikka kosautin sen vahingossa travianin foorumille väärinpäin

Vee

  • Finnish TV persona and musician
  • *******
  • Viestejä: 460
  • I'm no fun
    • Profiili
Vs: Lähettiläs ilmoittautuu!
« Vastaus #22 : Toukokuu 12, 2012, 12:12:17 »
Dotaa olen pelannut sen verran että olen rikkonut yhdet kuulokkeet ja repinyt paitani pelin seurauksena
Olette löytäneet DotAn syvimmän olemuksen.

Muuten, käytätkös irkkiä? #touhou.fi IRCnetissä voisi keskustella lisää. Siellä puhumme jopa joskus Touhousta!
Marked for deletion (old).

ObD

  • Vieras
Vs: Lähettiläs ilmoittautuu!
« Vastaus #23 : Toukokuu 12, 2012, 12:37:55 »
Olen kyllä yirittänyt ihan oikeaa RPG pelaamista mutta se ei oikein iskenyt, mutta kyllä kyseiseen kategoriaan kuuluvia pelejä tulee pelattua. Dotaa olen pelannut sen verran että olen rikkonut yhdet kuulokkeet ja repinyt paitani pelin seurauksena :) Eli tiedän ja osaan perusasiat mutta en osaa pelata.

Tarkoitinki ihan yksinpeliRPGitä, en itekään MMORPGitä ole Runescapee enempää pelannut. Ja when it comes to DotA, rage on ihan asiaan kuuluvaa (vaikka toi onki jo aika German level ragea)

Tuukka_Almighty

  • Keiju
  • *
  • Viestejä: 26
    • Profiili
Vs: Lähettiläs ilmoittautuu!
« Vastaus #24 : Toukokuu 12, 2012, 16:04:35 »
Olen kyllä yirittänyt ihan oikeaa RPG pelaamista mutta se ei oikein iskenyt, mutta kyllä kyseiseen kategoriaan kuuluvia pelejä tulee pelattua. Dotaa olen pelannut sen verran että olen rikkonut yhdet kuulokkeet ja repinyt paitani pelin seurauksena :) Eli tiedän ja osaan perusasiat mutta en osaa pelata.

Tarkoitinki ihan yksinpeliRPGitä, en itekään MMORPGitä ole Runescapee enempää pelannut. Ja when it comes to DotA, rage on ihan asiaan kuuluvaa (vaikka toi onki jo aika German level ragea)

Unohdin vielä listata et Dotan yhteydessä rikoin myös nyrkillä myös sohvan :) Mut joo Mount And blade ja Skyrimmiä pääasiassa pelailen tällä hetkellä ja odottelen et New Vegas setti tulis alennukseen.

Olette löytäneet DotAn syvimmän olemuksen.

Muuten, käytätkös irkkiä? #touhou.fi IRCnetissä voisi keskustella lisää. Siellä puhumme jopa joskus Touhousta!

Käytän ja liityin :) rupeaa vaan itteäni ainakin ahdistaa ku on 3 networkia auki.