Kirjoittaja Aihe: Heipä hei alla vänner!  (Luettu 17072 kertaa)

Saihyc

  • Keiju
  • *
  • Viestejä: 29
  • Be happy, be a squirrel!
    • Profiili
Heipä hei alla vänner!
« : Kesäkuu 08, 2012, 00:09:32 »
Täältä Salosta (se kaupunki Salo, ei nyt sekoiteta Oulunsaloon, Rantasaloon, Salonkylään ja vastaaviin) kotoisin oleva -93 vuosimallia oleva lukiolainen joka joutuu käymään vielä puolivuotta lukiota kun tuli äidinkielestä hylätty, älkää kysykö, ihmettelen itsekkin. Myös yksi hylätty liikaa pitkän matikan kursseista löytyy joten ne kaksi menen uusimaan keväällä jotta saan itsekkin valkoisin lakin ja ilmaista viinaa, eikun siis tavaroita omaa elämää varten.

Itse Touhoun kanssa on ollut tälläinen jännä homma... Pelejä olen jonkin verran pelaillut mutta tuntuu aina silti että olen ulkona kaikesta Touhouhon liittyvään... Kiinnostus nimittäin laskee ja nousee ja laskee jne. Nyt ajattelin sitten kerta heitolla heittää kunnollisen kiinnostus vaihteen päälle ja liittyä tänne ja udella paljon asioita.

Muista harrastuksista löytyy videopelien pelaaminen, kokoelma karttu jokin aika sitten neljällä Disgaea pelillä ja PS3 konsolilla. Jonkin aikaa on tullut tuhlattua niihin mutta töiden takia ei voi hirveän ankaraa maratoonia vetää. Final Fantasy on yksi lempisarjoista ja poikkean hyvin paljon kun sanon että FF X ja XII on parhaimpia pelattavuudeltaan minun mielestä ja hahmona Auron on paras, no denying it. Castlevania on myös jonkin verran tuttu peli, varsinkin PS1 Symphony of the Night, aah nostalgiaa aina kun Castlevanian mainitsee ja muistaa Bloody Tearsin.

Persona Sarja on jotain mitä rakastan yli kaiken, sen takia minusta onkin tullut Fatlus (ne jotka tietää niin congrats). Shin Megami Tensei pelit ovat myös hienoja ja jollain tavalla pelottavia välillä, mutta se ei estä pelaamasta niitä ikinä, päin vastoin pikemminkin. Valkyria Chronicles on myös yksi hienoimmista sarjoista ikinä, Welkin ja Isara oli jotain niin ihania hahmoja ensimmäisessä osassa.

Se riittää nyt peleistä, joten toinen intohimo, musiikin kuuntelu. Suurin osa musiikkimausta kohdistuu metalliin, erityisesti suomalaiseen power, speed metalliin. Esimerkiksi Stratovarius, ja Sonata Arctica. Sonata Arctica on lempi bändini ikinä, se ei tule varmasti muuttumaan mihinkään niiden kauniiden biisien takia. Haluaisin vaan joskus päästä katsomaan livenä kyseistä bändiä mutta eipä ole ollut aikaa... Tai rahaa...

Meikä tekee jopa töitä tällä hetkellä, olen Inkoon voimalaitoksella heilumassa rakentamassa ja purkamassa telineitä. Suhteilla sain työn ja saamari se on rankkaa... Mutta silti se on kiinnostavampaa kuin koulunpenkillä homehtuminen. Minun unelma duuni ois lukiossa Historian opettaminen, ne jotka ei osaa niin opettaa. Niinhän se sanonta menee ja taitaa päteäkkin minuun aika paljon. Kaiken mitä teen menee hyvin pieleen tai onnistuu mainiosti, siis jos yritän. Ja jos en yritä... Only God knows for sure what is happening...

Minä itse, no olen tässä muuttunut aika paljon luonteeltani lähiaikaisten tapahtumien takia. Äijä kuoli (Isän isä, karjalanmurretta) ja kaksi päivää hänen hautajaisten jälkeen tuli pitkäaikainen tyttöystävän kanssa ero, niin nyt kun katson "uutta" minääni niin kaikki lasti on harteilta poissa niin olen leikkisiä, sekava, hyvin huumorintajuinen muiden kertomien vitsien suhteen mutta itse en osaa yhtäkään. Osaan komiikan jossa täytyy tehdä jotain käsillä paljon paremmin ja senkin vielä heikosti ja vahingossa. Pinnan alla asuu sitten herkkä mies (ainakin mä toivon että olen mies vaikka olenkin silloin tällöin neiti) joka huolehtii kaikista ihmisistä ketkä pyytää apua ja uskaltaa tutustua minuun. Kaveria ei jätetä! Mottoni menee niin että "Mie(s) mene(e) vaikka läpi harmaan kiven jos sen toisella puolella on jotain mitä mie(se) halua(a)." Menetin pitkät hiukseni siskoni käsiin kun ne alkoi tulla töissä niin paljon eteen etten voinut enää kunnolla keskittyä joten nyt heilun lyhyillä hiuksilla ikävöiden pitkiä. Olen saanut ristiriitaisia kommentteja ulkonäöstäni, osa pitää ja osa ei. Suurin osa pitää koska nuorruin takaisin pikkupojaksi, jes...

Ja ennen kuin lopetan tän viestin niin pakko sanoa tuosta mun nickistä, ennen kuin joku ehtii kysyä että se on muunnelma Zuuhyc, ja miksi muutin sen. No joku meni vahingossa miettimään sitä nickiä Suu Hygieniana niin se hävetti niin keksin tuon sitten tilalle. Zuuhyc taasen tuli meikäläisen omasta nimestä Joonaksesta, käänsin sen vain FF X:n Al Bhed aakkosiin

Mutta kysykää ihmeessä jostain mikä meikäläisessä kiinnostaa niin vastaan kyllä heti kun ehdin töiden jälkeen.

Kain

  • Vihreä Keiju
  • ***
  • Viestejä: 188
  • Kaikki on niin ihqua, hanimussua! Ai lav juu ool!
    • Profiili
Vs: Heipä hei alla vänner!
« Vastaus #1 : Kesäkuu 08, 2012, 00:41:18 »
Raakana vai lantrinki?

Black Mesa vai Aperture?

Pessimistisyys vai Apaattisuus?

Ikuinen elämä vaiko kuolema?
"Don't you realize that we will judge angels?" 1 Corinthians 6:3

Photobucket Twitter Steam

Korven_soturi

  • Filosofi-ex-putkimies
  • Yōkai
  • **
  • Viestejä: 680
  • Vääriltä teiltä eksynyt
    • Profiili
    • Piano covers on youtube
Vs: Heipä hei alla vänner!
« Vastaus #2 : Kesäkuu 08, 2012, 00:56:14 »
Tervetuloja!

Remilia vai Flandre?
Osaakko soittaa mitään? Kitara, piano jne.
Miten eksyit tänne?


Kain perhana veit yhen mun kysymyksistä! :D
Siveys on maailman syöpä, ja kaksimielisillä on aina hauskempaa.
Spoiler (click to show/hide)


pls rember that wen u feel scare or frigten
never forget ttimes wen u feeled happy

wen day is dark alway rember happy day

Saihyc

  • Keiju
  • *
  • Viestejä: 29
  • Be happy, be a squirrel!
    • Profiili
Vs: Heipä hei alla vänner!
« Vastaus #3 : Kesäkuu 08, 2012, 15:16:51 »
Raakana vai lantrinki?

Black Mesa vai Aperture?

Pessimistisyys vai Apaattisuus?

Ikuinen elämä vaiko kuolema?

Raakana totta kai, pitäähän ne miehisyyden rippeet pitää kunnossa.

Hmm... Aperture nyt kai.

Pessimistisyys, on kiva tuntea jotain vaikka se olisikin aina ajateltu negatiiviseen sävyyn

Kuolema kiitos, en halua tietää miten paljon ihmiskunta vielä haluaa tuhota maailmaa...

Tervetuloja!

Remilia vai Flandre?
Osaakko soittaa mitään? Kitara, piano jne.
Miten eksyit tänne?


Kain perhana veit yhen mun kysymyksistä! :D

Remilia

Osasin tai osaan kai minä vieläkin jonkin verran bassoa soittaa, voiko sitä edes kutsua soittamiseksi... Tosin olen sitä tahallani vaikeuttanut itselleni etten soita sitä simppeleintä tapaa.

Kaveri nyt ehdotti ja tadaa, olen täällä.

Tuomiorovasti

  • Vihreä Keiju
  • ***
  • Viestejä: 142
  • Jaan tuomiota.
    • Profiili
Vs: Heipä hei alla vänner!
« Vastaus #4 : Kesäkuu 08, 2012, 15:31:47 »
Tervetulloo !

Milloin ponista kasvaa hevonen?
Omaatko leipomistaidon?
Erikoiskykysi?

Melkein samis. Itsekin jämähdin tänne foorumille kun akka vaihto mut englesmanniin 8) Joten tervetuloa vaan avautumaan ja nauttimaan sinkkuelämästä !

Niin joo edit: Lyhyt tugga on pitkällä tähtäimellä "parempi" työelämässä joten no worries mate !

Saihyc

  • Keiju
  • *
  • Viestejä: 29
  • Be happy, be a squirrel!
    • Profiili
Vs: Heipä hei alla vänner!
« Vastaus #5 : Kesäkuu 08, 2012, 15:45:09 »
Tervetulloo !

Milloin ponista kasvaa hevonen?
Omaatko leipomistaidon?
Erikoiskykysi?

Melkein samis. Itsekin jämähdin tänne foorumille kun akka vaihto mut englesmanniin 8) Joten tervetuloa vaan avautumaan ja nauttimaan sinkkuelämästä !

Niin joo edit: Lyhyt tugga on pitkällä tähtäimellä "parempi" työelämässä joten no worries mate !

Ponista muka hevonen... Toivoa sitä saa että se kasvaa mutta todellisuudessa ei kasva.

Osaanhan minä leipoa jonkin verran, karjalanpiirakat kun onnistuis paremmin niin olisin tyytyväinen

Minun oma tuurini, aivan sama mitä mä teen ja jokin onnettomuus tapahtuu, esimerkiksi pienenä putosin 5 metriä kallion viertä suoraan kohti kivirykelmää, no osuin siihen ainoaan kohtaa missä ei ollut kiveä ja pomppasin pystyyn kuin vieteri ettei juuri mitään tapahtunut. Hiukan naarmuja siellä sun täällä ja kädessä ollut pyöräilykypärä kappaleina.

Mut se dumppas paikallisen kollin takia, mutta sinkuks en aio jäädä kyllä pitkään. Ei saamari tätä maailmaa kestä ilman että saa kasvattaa omat lapset luomaan kaaosta ympärille *insert evil laugh here*

Se on totta, lyhyt tukka työelämässä, mutta jos pääsen akateemiseen duuniin niin samantien pitkät hiukset, aivan sama mitä sanotaan.

everinom

  • Vieras
Vs: Heipä hei alla vänner!
« Vastaus #6 : Kesäkuu 08, 2012, 16:07:34 »
Pöö. Ja tervetuloa.

Kysymyksiä~
Oletko pelannut PS1 Final Fantasyja?
Söpö vai Julma?
Youmu vai Yuyuko?

Saihyc

  • Keiju
  • *
  • Viestejä: 29
  • Be happy, be a squirrel!
    • Profiili
Vs: Heipä hei alla vänner!
« Vastaus #7 : Kesäkuu 08, 2012, 16:26:22 »

Kysymyksiä~
Oletko pelannut PS1 Final Fantasyja?
Söpö vai Julma?
Youmu vai Yuyuko?

Joka ikista PS1 Final Fantasya olen tainnut pelata, eipä tule mieleen mitä alkuperäisen sarjan FF pelejä en ole pelannut.

Käykö Söpöjulma? Ois kiva saada nainen joka on molempia samaan aikaan, edes joskus.

Youmu, sil on katan!

tsalop

  • Puoli-Yōkai
  • *
  • Viestejä: 506
    • Profiili
Vs: Heipä hei alla vänner!
« Vastaus #8 : Kesäkuu 08, 2012, 17:11:34 »
Tervetuloa...

Vee

  • Finnish TV persona and musician
  • *******
  • Viestejä: 460
  • I'm no fun
    • Profiili
Vs: Heipä hei alla vänner!
« Vastaus #9 : Kesäkuu 08, 2012, 17:13:58 »
Yuri vai shoujo-ai?
Hienoin kohtaamasi Spell Card?
Paras saavutuksesi Touhoun parissa?
Marked for deletion (old).

Saihyc

  • Keiju
  • *
  • Viestejä: 29
  • Be happy, be a squirrel!
    • Profiili
Vs: Heipä hei alla vänner!
« Vastaus #10 : Kesäkuu 08, 2012, 22:54:47 »
Yuri vai shoujo-ai?
Hienoin kohtaamasi Spell Card?
Paras saavutuksesi Touhoun parissa?

Kyllä mä kallistun Shoujo-ai:n suuntaan

Arkham horrorin Shrivelling spell card, se on niin hauska välillä.

Paras saavutus taitaa olla Lunaticin kanssa puoliväliin jossain, en muista enää peliä...

Millenium

  • Not-so-Sagacious Spirit
  • Extra Boss
  • ******
  • Viestejä: 1 016
  • Chang'e, are you watching?!
    • Profiili
Vs: Heipä hei alla vänner!
« Vastaus #11 : Kesäkuu 09, 2012, 00:37:17 »
Terve vain! Nimesi on tuttu ja tunnen sinut toiselta foorumilta jos olen oikeassa. (Tiedät kyllä kuka olen jos olet se sama henkilö, mukavaa saada sinutkin tänne.)

Mutta sitten kysymyksiä:

Letty vai Cirno?

Appelsiini- vai omenamehu?

Saihyc

  • Keiju
  • *
  • Viestejä: 29
  • Be happy, be a squirrel!
    • Profiili
Vs: Heipä hei alla vänner!
« Vastaus #12 : Kesäkuu 09, 2012, 01:35:13 »
Terve vain! Nimesi on tuttu ja tunnen sinut toiselta foorumilta jos olen oikeassa. (Tiedät kyllä kuka olen jos olet se sama henkilö, mukavaa saada sinutkin tänne.)

Mutta sitten kysymyksiä:

Letty vai Cirno?

Appelsiini- vai omenamehu?

Joo, aikas varmasti olen tuttu jos nikki on tuttu, sen verran oma ja persoonallinen (Omasta nimestä väännetty mutta entä sitten). Mutta saatana sitten kun joku pöllii sen niin on verikoirat irti... Sitä en tule katsomaan suopealla silmällä ikinä...

Letty

Appelsiini tuoremehuna muuten omenamehu

yuki_tears

  • Vieras
Vs: Heipä hei alla vänner!
« Vastaus #13 : Kesäkuu 09, 2012, 22:45:52 »
Hienoa että löysit tänne.^^ Tervetuloaa^^Tunnemmekin jo :D
Toivottavasti viihdyt.^^

Sai

  • (´ ส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้ ω ส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้`)
  • Vihreä Keiju
  • ***
  • Viestejä: 182
  • Tööt
    • Profiili
Vs: Heipä hei alla vänner!
« Vastaus #14 : Kesäkuu 10, 2012, 22:18:42 »
Välkommen till oss, nya kompisen~ o3o/
Aluksi olen ollut niin kiireinen, etten kerenny moikata uusiamme, päätin olla ahkera. Tulin tänne, koska eka topic. Näin Wall of text. /rageq- hetko

Täähän on kiinnostavaa o3o/
Harmi, ettet valmistunut tänä vuonna, koulu voi olla aika random, itse sain viime tingassa kuulla, että trololilu, you haz missing courses, saywhat. Sain ne pois nipinnapin tosin. Ärsyttää, että tällästä vaa sattuu ihmisille. Otan osaa <8|
Ja kyllä Auron is da beast, shooting star hoitaa isommatkin hirviöt, kun tulee Marlboro sopivaan kuiluun. (en muista tarkasti, mutta karkasin tiukasta tilanteesta näin)
Ja zomg, Bloody Tears on ihana o3o/
Itsellä myös samanlainen personaalinen muodonmuutos, kun shithappened ja shitdisappeared. Olen kuin uusi miäs, ja hyvin erilainen vrt. ennen. o3o/
No mutta, en kekkaa mitä jaaritella enään, joten peruskysymykset taas apuun.

Tenshi vai Yuuka?
Minkä alan touhouka tai anime/manga-fani olet? Piirrätkö? Cosplayaatko? Vai muuta tai monta eriä yhdessä paketiss?

Ja tervetuloa vielä kerran lämpimästi~ <8D