Kirjoittaja Aihe: Touhou dj - Touhou Gear Solid  (Luettu 23485 kertaa)

Sai

  • (´ ส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้ ω ส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้`)
  • Vihreä Keiju
  • ***
  • Viestejä: 182
  • Tööt
    • Profiili
Touhou dj - Touhou Gear Solid
« : Kesäkuu 09, 2012, 03:57:01 »
Hyvin vihaisen astman aiheuttaman unettomuuden jälkeen totesin, että kappas kehveli, tänään on päivä, jolloin kertoisin mitä himputtia olen touhunnut nämät monet kuukaudet. Mutta koska nyt suurin osa on Desussa pitämässä hauskaa, luulen, että nyt olisi myös kiva aika kertoa, että:

Teen Touhou Doujinshia TraCon 7:een.

That's right people, 7kk lusinut tän kanssa läpi joulun, vanhojen tanssien, YO-kokeiden, siitepölymyrskyn, astma ja jne.
Nykyhetkellä työ on kesken, mutta ennen kuin kuukausi on puolessa, kaikki pitäisi olla jo valmista.
Anyway, asiaan. Tämä Touhou dj on nimeltä Touhou, otsikon mukaan, orz (epävirallinen lempinimeni sille: Touhou Gear Solid)
Spoiler: Mainos (click to show/hide)

Keskeneräisin teema tälle dj:lle on MetalGearSolidXTouhou. Metal Gearin hahmoja tosin ei ole suoranaisesti, vaan ihanat Kensokyrön asukkimme ottavat roolit käsiinsä asian mukaisesti (tai ei). Hyvin kivasti on referenssejä tosin MGS-sarjaan, joten MGS:n fanit eivät tule pettymään, tai niin uskoisin~ Vitsit(slapstickit), tulevat olemaan kuitenkin ymmärrettävissä, vaikkei ole MGS:n tai Touhoun faneja.

Dj:n sivumäärä on minimissään 54, ja maksimissaan 60, jos päätän lisätä enemmän omakeja tai extra materiaaleja loppuun tai alkuun.
Kieli tälle tulee olemaan Englanti, Suomen kielisen version joudun valitettavasti jättämään printtaamatta, mutta tulee olemaan internet lukua varten. Japanin kielistä versiota mietin vielä, tällä hetkellä aikataulu on yhä aivan liian kireä. Hinnaksi olen miettinyt, että varmasti se 12e olisi jo sopiva, enempää olisi kiskontaa, koska lippukin jo kallis monille. (Pitää olla kustannuksien yläpuolella, edes 10senttiä)

Tällä hetkellä olen koonnut pienen strikeforcen kääntämään tämän FIN-version 18.6 alkaen. Mietin nyt vaan, että joko postaan tänne valmiit sivut noin 2+ kerralla viikoittain, tai en, jos se pilaa joiltakin sen lukuilon, kun saa sen oikean opuksen käsiinsä. Mutta joka tapauksessa online luku versio tulee nettiin TraConin jälkeen.

Anyway, pikku sypnosis teille: Joku menetti jotain, muttei saa sitä takaisin, palkkaa jonkun muun hakemaan sen. Simple, yes?
Katson sitten myöhemmin selvinpäin, miten postaan kaiken tänne. Ainakin intron saatte tänne, sen lupaan, mutta vasta 24.6 jälkeen, ellei mitään outoa tapahdu. (Esim satunnaisesti jään laskuvarjosta kiinni puuhun)

Mutta, jos on jotain kysyttävää, tai jotain, jota en maininnut, koska hurpudurr unettomuus, niin kysykää, vastaan mielelläni kykyjen ja rajoituksieni mukaan. o3o7

P.S: DJ:n subtitlesssa oleva krapula ei ole vitsi, mutta osasyy kuitenkin~ o3o/ Ja se tulee pysymään lopullisessa versiossa, ellei Interpol määrää toisin.

EDIT: Preview sivut ovat täällä~
Kiittäkäämme ahkeria kääntäjiämme! (Suomeksi, että ENG translatoritkin tienaavat leipänsä >8P)
Spoiler (click to show/hide)
Spoiler (click to show/hide)
Spoiler (click to show/hide)

EDIT 2: Toinen satsi sivuja kaikille~
Spoiler (click to show/hide)
Spoiler (click to show/hide)
Spoiler (click to show/hide)

EDIT 3: TraCon VII taidekuja-paikka varmistettu.
Spoiler (click to show/hide)

EDIT: TOUHOU GEAR SOLID ON UPLOADATTU!
Kiitos kaikki tähän astisesta tuestanne~ oli mukavaa tehdä tätä, kun tiesi, että on ihmisiä, jotka odottavat sitä innolla~!

everinom

  • Vieras
Vs: Touhou dj - Touhou Gear Solid
« Vastaus #1 : Kesäkuu 09, 2012, 09:42:11 »
Looking good~~
Ostan mielelläni, jos vain vaivaudun TraConiin~ (=.=)
Saa nähä~

Korven_soturi

  • Filosofi-ex-putkimies
  • Yōkai
  • **
  • Viestejä: 680
  • Vääriltä teiltä eksynyt
    • Profiili
    • Piano covers on youtube
Vs: Touhou dj - Touhou Gear Solid
« Vastaus #2 : Kesäkuu 09, 2012, 14:07:38 »
Vaikuttaa aika hyvältä.

Keep on the good progress. We'll be waitin' for this.  8)
Siveys on maailman syöpä, ja kaksimielisillä on aina hauskempaa.
Spoiler (click to show/hide)


pls rember that wen u feel scare or frigten
never forget ttimes wen u feeled happy

wen day is dark alway rember happy day

ObD

  • Vieras
Vs: Touhou dj - Touhou Gear Solid
« Vastaus #3 : Kesäkuu 13, 2012, 13:55:06 »
Hah, näin flyerin tästä jo reilu kuukausi sitten : D kontaktien mies tampereelta kertoi pikku projektistasi :p tuun todennäkösimmin ostamaan tämän tukeakseni paikallista artistia. Ainakin tämä julkaistu ennakkomateriaali on vakuuttanu mut hyvästä laadusta.

Sai

  • (´ ส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้ ω ส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้`)
  • Vihreä Keiju
  • ***
  • Viestejä: 182
  • Tööt
    • Profiili
Vs: Touhou dj - Touhou Gear Solid
« Vastaus #4 : Kesäkuu 13, 2012, 23:01:09 »
Looking good~~
Ostan mielelläni, jos vain vaivaudun TraConiin~ (=.=)
Saa nähä~


Kyllä tätä myyn TraConin ulkopuolellaki, ku luulen, ettei kaikki mene sillo~

Vaikuttaa aika hyvältä.

Keep on the good progress. We'll be waitin' for this.  8)

Kituus, teen parhaani täyttämään odotuksia~o3o/

Hah, näin flyerin tästä jo reilu kuukausi sitten : D kontaktien mies tampereelta kertoi pikku projektistasi :p tuun todennäkösimmin ostamaan tämän tukeakseni paikallista artistia. Ainakin tämä julkaistu ennakkomateriaali on vakuuttanu mut hyvästä laadusta.

Spy! D8
Kiva, että tuttujakin löytää täältä o3o/ edes moikkauksen verra~
Odota toki viel ens viikkoa, että vakuudut laadusta, ku sillo alkaa FIN-käännös ja heitän kunnollisemman satsin preview sivuja

Saihyc

  • Keiju
  • *
  • Viestejä: 29
  • Be happy, be a squirrel!
    • Profiili
Vs: Touhou dj - Touhou Gear Solid
« Vastaus #5 : Kesäkuu 13, 2012, 23:02:20 »
Ny alko kiinnostaa tämä homma... Ei saamari... Mutta Traconiin tuskin paikan päälle pääsen hakee... Saakutin saakutti...

yuki_tears

  • Vieras
Vs: Touhou dj - Touhou Gear Solid
« Vastaus #6 : Kesäkuu 14, 2012, 18:04:26 »
Pakko ostos kun menen traconiin. O_O Varmaan syöksyn jostain heti ostamaan Sain tekemän doukan taidekujalt. :D
Aijotko muuten Sai piirrellä muitakin touhou aiheisia sarjiksia jatkossa? :3

Millenium

  • Not-so-Sagacious Spirit
  • Extra Boss
  • ******
  • Viestejä: 1 016
  • Chang'e, are you watching?!
    • Profiili
Vs: Touhou dj - Touhou Gear Solid
« Vastaus #7 : Kesäkuu 14, 2012, 18:24:09 »
Saattaapi olla että tulen hankkimaan tämän sinulta Traconissa, riippuen siitä paljonko onnistun säästämään Traconia varten.

Sai

  • (´ ส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้ ω ส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้`)
  • Vihreä Keiju
  • ***
  • Viestejä: 182
  • Tööt
    • Profiili
Vs: Touhou dj - Touhou Gear Solid
« Vastaus #8 : Kesäkuu 15, 2012, 04:28:51 »
Ny alko kiinnostaa tämä homma... Ei saamari... Mutta Traconiin tuskin paikan päälle pääsen hakee... Saakutin saakutti...
Olen pahoillani, että elän niin kaukana =(, mutta online-luku versio suomeksi kyllä tulee, joten ole huoletta o3o/ Ilmainenkin vielä~

Pakko ostos kun menen traconiin. O_O Varmaan syöksyn jostain heti ostamaan Sain tekemän doukan taidekujalt. :D
Aijotko muuten Sai piirrellä muitakin touhou aiheisia sarjiksia jatkossa? :3
Tule toki~
Itse kyllä harkitsen kovasti jatkaa omaa mangaanikin, ja tämä dj on jo kovin panos, mitä olen ikinä tehnyt kertaheitolla. (7kk, lulz) Mutta kyllä teen tulevaisuudessa taas jotain Touhouta, koska helpoimpia itselle josta tehdä doujineja~

Saattaapi olla että tulen hankkimaan tämän sinulta Traconissa, riippuen siitä paljonko onnistun säästämään Traconia varten.
Rahaa palaa kyllä aina coneissa, joten varaudu siihen, että et joudu Reimu-budjetilla yöpymään~ itse järjestän majoitusta parille Reimu-budjet-alttiille ihmisille, lulz. Mutta tule toki moikkaamaan TraConissakin. o3o/

Also, progressia tämän postauksen kanssa, sivuja on enään 4, jotka odottavat betausta ja rasterointia.

velonika

  • Keiju
  • *
  • Viestejä: 17
    • Profiili
Vs: Touhou dj - Touhou Gear Solid
« Vastaus #9 : Kesäkuu 15, 2012, 12:22:55 »
Täytyypä vissiin käydä taidekuja huolella läpi sit :3

Ei hitsi nyt tekis kans mieli tehä Touhula sarjis... >u> Itse asiassa työn alla on yks ihan originaalisarjis, mut vähän oon vielä hukassa sen kanssa et postaisko ton nettiin (ja jos, niin mihin) vai tekiskö paperiversion ja koittais ängetä johonkin taidekujalle.. hmm.

Saihyc

  • Keiju
  • *
  • Viestejä: 29
  • Be happy, be a squirrel!
    • Profiili
Vs: Touhou dj - Touhou Gear Solid
« Vastaus #10 : Kesäkuu 15, 2012, 15:37:46 »
Mikään ilmainen kelpaa, tälläistä juuri pitää tukea... Saamari, pistän alamaiset hakemaan sen että saan oman

Sai

  • (´ ส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้ ω ส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้`)
  • Vihreä Keiju
  • ***
  • Viestejä: 182
  • Tööt
    • Profiili
Vs: Touhou dj - Touhou Gear Solid
« Vastaus #11 : Kesäkuu 18, 2012, 19:21:30 »
Täytyypä vissiin käydä taidekuja huolella läpi sit :3

Ei hitsi nyt tekis kans mieli tehä Touhula sarjis... >u> Itse asiassa työn alla on yks ihan originaalisarjis, mut vähän oon vielä hukassa sen kanssa et postaisko ton nettiin (ja jos, niin mihin) vai tekiskö paperiversion ja koittais ängetä johonkin taidekujalle.. hmm.
Deviantarttiin ite olen kyllä postannut oma originals työni -> http://ss3-sai.deviantart.com/art/AVALON-Vol-1-CH0-P03-263375338
Toinen paikka voisi olla Smackjeeves, jossa kaverini postaa omiaan~
Paperiversiota kannattaa harkita tarkkaan, sillä se tulee maksamaan kivasti, ainakin itselle maksoi, kun teetti ekan kerran taidekujalle originalsarjista <8| (tosin, 40kpl 140sivuisia, nii ei ihme)
Mutta herpderp senpaina voin neuvoa, jos tarvit opastusta o3o/

Mikään ilmainen kelpaa, tälläistä juuri pitää tukea... Saamari, pistän alamaiset hakemaan sen että saan oman
Kituus, rahallinen tuki ei ole tärkeä, vaan mentaalinen tuki~ ja sitä sain! o3o/ Minions, go!

Päivitys, saan tänään viimeisen sivun valmiiksi, mutta preview sivuja ilmestyy vasta noin huomenna, koska kiva käännöstiimimme on viel semi-bile-kännissä ja muista syistä, joten huomenna aloitan orjapiiskurina teettään o3o/

Saihyc

  • Keiju
  • *
  • Viestejä: 29
  • Be happy, be a squirrel!
    • Profiili
Vs: Touhou dj - Touhou Gear Solid
« Vastaus #12 : Kesäkuu 18, 2012, 22:14:06 »
Hei, pääsen itse sittenkin ostamaan paikan päältä tämän, ja tuon vielä enemmän mentaalista tukea sulle kun saan tavata teikän  henkilökohtaisesti!

Sai

  • (´ ส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้ ω ส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้`)
  • Vihreä Keiju
  • ***
  • Viestejä: 182
  • Tööt
    • Profiili
Vs: Touhou dj - Touhou Gear Solid
« Vastaus #13 : Kesäkuu 19, 2012, 23:23:07 »
Hei, pääsen itse sittenkin ostamaan paikan päältä tämän, ja tuon vielä enemmän mentaalista tukea sulle kun saan tavata teikän  henkilökohtaisesti!

Kiva että pääsit! o3o/ Älä tosin tee keksejä tai vastaavaa takiani, trololo~ Tulet ja olet vaa trollface.jpg, se riittää~

AAANYWAY!
Preview sivujaaaa! Kiittäkäämme ahkeria kääntäjiämme! (Suomeksi, että ENG translatoritkin tienaavat leipänsä >8P)
Spoiler (click to show/hide)
Spoiler (click to show/hide)
Spoiler (click to show/hide)

ObD

  • Vieras
Vs: Touhou dj - Touhou Gear Solid
« Vastaus #14 : Kesäkuu 19, 2012, 23:35:09 »
Aivan loistavaa työtä! Tätä kelpaa odottaa.